להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

לזכור את המטרה והסיבה של היותנו על כדור הארץ

 
האחווה השמימית מאשרת שמיום ליום המוני האנושות מתעוררים בקצב מואץ מאוד מתרדמה רוחנית. 

זה מתרחש בגלל השינויים הקוונטיים שנוצרו ובאמצעות המאמצים המאוחדים של עובדי האור ברחבי העולם וההתערבות האלוהית של ישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה. 

זרימת האור העוצמתית הזו נותנת לנוכחות האל שבכולנו את ההזדמנות להזכיר לנו שוב באופן אינטואיטיבי את המטרה והסיבה שלנו להיות על כדור הארץ בתקופה קריטית זו.

לאורך כל חודש מרץ, האנושות תחווה גל אחר גל של הזדמנויות להתמקד באור כאשר אנו מכירים בחגיגות הרוחניות השונות שיש לנו. 

נאמר לנו שהלוגוס הסולארי מהשמשות שמעבר לשמשות ישטוף את כדור הארץ בגלים עוצמתיים של קודי אור סולאריים שיתאימו לגביע התודעה הקולקטיבית של האנושות אשר מתמקדת עם תשומת הלב  בפעילויות שמימיות ורוחניות של האור. 

החל ממרץ חלים ימי הרמדאן.  ב-21 במרץ נחווה זרימה עוצמתית של אור מיום השוויון. ב-31 במרץ נרחץ באור שבו מתמקדים מיליארדי נוצרים כחג הפסחא שלהם.

לאחר יום השוויון במרץ, הירח המלא ה יכלול גם ליקוי ירח חזק מאוד. אנשי האמונה היהודית יחגגו את הירח המלא של פסח באפריל ואת חג פורים ב-25 למרץ.

יום ראשון של חג הפסחא נחגג תמיד ביום ראשון שלאחר הירח המלא הראשון, לאחר השוויון במרץ. סדרת הליקויים שתתחיל מ-25 במרץ עם הירח המלא תובא לידי מימוש עם ליקוי חמה כולל של ירח חדש ב-8 באפריל.

במהלך כל אחד מהאירועים הללו נוכחות האני הנני של כל אדם תנצל את ההזדמנות הזו על ידי כך שתעזור לנו לזכור באופן אינטואיטיבי את המטרה והסיבה שלנו להיות כאן. 

כאשר זה יקרה, נתחיל להבין באמת שהמטרה והסיבה של כל אדם להיותו היא ייחודית, אך ישנן רשתות אלוהיות קולקטיביות במישורי עולם הסיבה שתומכות בכל המשימות האלוהיות האינדיבידואליות שלנו בו זמנית.

היום, מכיוון שכולנו מתכוננים ללמוד באופן אינטואיטיבי מה הולך להיות הצעד הבא של השירות שלנו לאור, הקהילה השמימית ביקשה מאתנו להעצים את הפעילות הבאה של האור. 

הכוונה האלוהית של פעילות זו היא לסייע לכל אחד מאתנו לשמוע בצורה ברורה יותר את ההדרכה הפנימית האינטואיטיבית מנוכחות האל שלנו.

 אם יש לכם את קריאת הלב להשתתף במאמץ הקדוש הזה לחזק את הבנת המטרה של היותנו כאן כמשפיעים רוחניים, אנא הצטרפו אלינו עכשיו. ואנחנו מתחילים עם הצהרת כוונות  את ההבנות הבאות ;

המטרה והסיבה שלי להיותי כאן - הבנות והצהרת כוונות

אני הנני נוכחות האני הנני שלי בפעולה ואני הנני אחד/ת עם האל אבי-אמי וכל הקהילה השמימית ונוכחות האני הנני של כל גבר, אישה וילד על פני כדור הארץ. אני גם אחד/ת עם ממלכת יסודות הטבע ועם אימא אדמה ! 

את מה שאני קוראת לעצמי ביום הקדוש הזה, אני קוראת בשם כל אדם על פני כדור הארץ, בהלימה מושלמת עם התוכנית האלוהית שלו והטוב הגבוה ביותר עבור כל הנוגעים בדבר.

במהלך הרגע הקוסמי המשנה - חיים הזה, אני חווה רמה חדשה של ידיעה והארה פנימית עם כל נשימה שאני נושמת. 

כאשר החוכמה האלוהית הזו עולה אל תוך הכרתי המודעת, אני מתחילה להבין את המטרה והסיבה שלי להיותי על כדור הארץ, עם בהירות חדשה.

כשאני מתעוררת לרמות חדשות של מודעות, נוכחות האני הנעלה שלי מגלה שאני לא קורבן של הנסיבות המתרחשות בחיי,  כי דרך המחשבות, המילים, הרגשות והפעולות השונות שהבעתי במהלך השהות הארצית שלי, יצרתי יחד עם הכלל את החוויות הארציות הנוכחיות שלי.

כעת אני זוכרת שבאמצעות החוק האוניברסלי של מעגל החיים, אני הנני בוראת שותפה של החוויות שלי במישור הפיזי של כדור הארץ. 

בכל נשימה שאני נושמת, התודעה שלי המורכבת מהמחשבות, הרגשות, המילים, הפעולות, הזיכרונות והאמונות שלי, מוקרנת על החומר האטומי הפיזי. 

כאשר מתנת כוח החיים שלי זורמת דרכי עם כל נשימה, היא קולטת את הרטטים של התודעה שלי ואז מבטאת את הרטטים האלה בצורה גלויה דרך חוויות ונסיבות.  

במילים אחרות - על מה שאני חושבת, על מה שאני מכניסה את הרגשות והאנרגיה שלי, אני מביאה לצורה.

בגלל הבלבול שחוויתי בעבר, נתתי כוח לחומר הפיזי רק דרך האגו האנושי שלי.  אפשרתי לביטוי המעוות של החומר הפיזי להפוך למציאות שלי, אבל למען האמת, זו רק אשליה שנוצרה על ידי המחשבות, הרגשות, המילים, המעשים, הזיכרונות והאמונות שלי ; במילים אחרות התודעה שלי. 

במצב התעוררתי החדש, אני מבינה כעת, עם רמה עמוקה יותר של הבנה ובהירות שחומר פיזי אינו אלא מסה של אנרגיה אטומית הנשלטת על ידי התודעה שלי. אני מבינה שלעולם החומר לא שולט על התודעה, אלא העולם שלי משקף את התודעה האנושית שלי. 

בעבר התחלתי לנסות לשנות את התנאים הפיזיים בעולם שלי, במקום לשנות את התודעה שלי. התנאים האלה הם רק השתקפות של התודעה שלי.

 הניסיון לשנות תנאים פיזיים מבלי לשנות את התודעה שלי זה כמו לנסות לשנות את ההשתקפות במראה מבלי לשנות את האובייקט הגורם להשתקפות, וזה מאמץ עקר.

כעת, בתודעה המתעוררת שלי, אני מבינה שאני אחד/ת עם נוכחות האני הנני שלי וכל מה שיש לאל אבי-אמי הוא התגלית האלוהית שלי. עם הידיעה הזו, השינוי שלי מתרחש בעדינות ובעומק עד לרמה אטומית, תאית.

 תהליך זה מואץ מאוד באמצעות קודי שינוי צורה שהופעלו לאחרונה בתוך שנים עשר גדילי הדיאנאיי הסולריים הקריסטליים החמש ממדים עבור תבנית  גוף האור האלוהי שלי.

הזרע של המודעות החדשה הזו גדל כעת בתוכי. הוא בוער בלבי כמו השמש ומקרין קדימה קרניים רב-גוניות ורב-ממדיות של אור סולרי מממד חמש.....

 להבת הלב שלי מתרחבת והלהבה של אהבה אלוהית מקיפת-כל פועמת כעת באלוהות הלב שלי ומתרחבת גם כן....

עם כל נשימה קדושה שאני נושמת, הלהבה של אהבה אלוהית מקיפה אשר בלבי מתרחבת, ומתחברת עם להבת האהבה האלוהית המקיפה הבוערת בלב כל בן ובת אלוהיים על פני כדור הארץ....

 עכשיו, דרך להבות הלב המאוחדות של האנושות, האל אבי-אמי מזרים אל הרשת הפלנטרית של אימא אדמה אור של אהבה אלוהית מקיפה עם תדרים חדשים לגמרי של אור סולרי מהממד החמישי. 

כך זה קורה, אני הנני אהוב - האני שהנני ולבי מלא הודיה על כך !

נושאי אור יקרים -

קהילת גן עדן חושפת שהרשת הפלנטרית של אימא אדמה עוברת טרנספורמציה לרשת סולרית  חמש-ממדית זוהרת של אהבה אלוהית מקיפה. 

האהבה האלוהית המקיפה של אימנו האלוהית, המהווה את היסוד של כל הבריאה. יוצרת כעת באופן מוחשי את הבסיס לדפוסי השלמות שאתם ואני ושאר האנושות המתעוררת נקראים ליצור ביחד על כדור הארץ הסולארי החדש.

הרחבה זו של האהבה האלוהית המקיפה של אימנו האלוהית תאפשר כעת לכל בן ובת של האל לשמוע את ההדרכה הפנימית האינטואיטיבית של נוכחות האני הנני שלנו ולתקשר עם ההיבט הזה של האלוהות שלנו בדרכים הרבה יותר מקיפות.

ישויות האור מוסרות שכל הנשמות שעדיין עוברות מניפולציות על ידי הזיכרונות האתריים של האגו האנושי המיושן שלהן המבוסס על פחד, או ממקורות מחוץ לעצמן, כעת יוכלו להשתחרר מההפרעה הזו ולהיות כאחד עם ההדרכה הפנימית האינטואיטיבית של נוכחות האל שלהם. 

אנשי אור יקרים, עלינו לשקול את משמעות המידע הזה עבורנו באופן אישי בזמן זה. האל מברך אותנו ואנו מצפים להיות יחד בשבוע הבא.

Era of Peace


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי