להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

המתנה של התעלות מעל לכאוס שיש בחיים


חברי אור יקרים. כאשר אנו מטמיעים תדרים גבוהים יותר ויותר של האור האינסופי של האל, כל מה שמתנגש עם האור הזה נדחק אל מעל פני השטח כדי להתמיר אותו אנרגטית בחזרה לשלמות המקורית שלו, אבל בעולם החיצוני נראה שזה מחמיר את הכאוס שמתגלה ברחבי העולם. 

היום, ישויות האור יצטרפו אלינו לפעילות של אור ממעל, שתעזור לנו להתעלות מעל הכאוס של פני השטח, כדי שנוכל להישאר ממוקדים באור. אם יש לכם את קריאת הלב להשתתף בפעילות זו של האור, אנא הצטרפו אלינו עכשיו. 

אנחנו מתחילים בהפעלה של החזון הגבוה שלנו
 כנושאי האור בפלנטה ומצהירים : 

אני הנני נוכחות אלוהית על פני האדמה
 ואני הנני אחד עם נוכחות האני הנני של האנושות כולה. 

את מה שאני קורא/ת לעצמי ביום הקדוש הזה, אני קורא/ת בשם כל גבר, אישה וילד על פני כדור הארץ, בהתאמה מושלמת לתוכנית האלוהית של כל אדם ולטובתם הגבוהה ביותר של כל הנוגעים בדבר. 

זה אפשרי כי סוף סוף האנושות מתעוררת לזכור שאנחנו אחד, ושאין באמת מושג כזה שמשמעותו "הפרדה" או מושג כמו " אנחנו נגדם".

כנשימה אחת, פעימת לב אחת, קול אחד ואנרגיה אחת, רטט ותודעה אחת של אהבה אלוהית טהורה, אנו קוראים לאל אבינו-אמנו ולצוות השמימי כולו לסייע לנוכחות האני הנני של כל אדם על פני כדור הארץ לבוא בתחושת ניצחון ולהגשים את הפן הזה של התוכנית האלוהית.

לגיונות האור האהובים מהאינסוף, אנו מבקשים מכם לאסוף יחד כל אלקטרון של אנרגיית חיים יקרת ערך שמוציאה האנושות בכל דרך במהלך תהליך השינוי המואץ שאנו נמצאים בעיצומו בזמן הזה. 

טהרו את האנרגיה הזו עם הכוח והעוצמה של אלף שמשות תוך שימוש בתדרים סולריים חדשים של הלהבה הסגולה  החמש ממדית של השלמות האינסופית של האל. 

הזרימו  את האנרגיה המטוהרת הזו לתוך גביע התודעה הקולקטיבי של האנושות, כך שכל אלקטרון בודד של אנרגיית חיים יקרת ערך המשתחרר על ידי בני ובנות אלוהים על פני כדור הארץ ישמש כדי להפגין את הדפוסים החדשים של השלמות מהשמש המרכזית הגדולה שלנו עבור השמש החמש-ממדית של כדור הארץ החדש .

אל אהוב, אנו מבקשים ממך כעת להרחיב את להבת האהבה האלוהית המקיפה שלך דרך להבת הלב של כל אדם.  צור מהאש הקדושה הזו לב של אהבה. אפשר ללב האהבה הזה להתרחב ולהתרחב דרך להבת הלב של כל אדם עד שהיא תעטוף את כדור הארץ כולו.

זרימה חסרת תקדים זו של אהבה אלוהית זורמת כעת דרך רשת השמש הקריסטלית החמש-ממדית של אימא אדמה. אהבה אלוהית מקיפה ומברכת את האנושות, ממלכת-יסודות הטבע ואימא אדמה. 

כאשר מתנת האהבה האלוהית רוחצת את כדור הארץ, כל חלקיק אטומי ותת-אטומי וגל של חיים על הפלנטה הזו מורמים מהתוהו ובוהו אל סדר הוויה גבוה יותר. 

האור האלוהי זורם כעת אל הגוף המנטלי, המוח המודע, התת מודע, העל מודע, ומבנה המוח הפיזי של כל גבר, אישה וילד על פני כדור הארץ. 

 מתנת האור הזו מהאל מאזנת את ההמיספרה הימנית והשמאלית של המוח של כל אדם ומפעילה את מרכזי המוח הרוחניים שלנו. 

באמצעות מתנת האור האינסופי, בלוטות יותרת המוח, האצטרובל וההיפותלמוס שלנו והמרכזים בבסיס המוח שלנו מחזירים את מלוא הפוטנציאל האלוהי שלהם.

תוך ניצול מתנת האור העוצמתית הזו, נוכחות האני הנני הנעלה של כל אדם מכיילת כעת מחדש את המעגלים בתוך מבני המוח הפיזיים שלנו, מה שמאפשר למערכת לעמוד בתדרים גבוהים יותר של תודעה אלוהית. 

פעילות זו של האור מרפאה את המעגל המפוצל שמנע מהאנושות לתקשר עם נוכחות ה-אני הנני שלנו והקהילה השמימית.

נוכחות האל הפועמת בתוך להבת הלב של כל אדם מצטרפת כעת לשילוב כוחות עם ישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה שלנו כדי ליצור יחד מרחב מקודש המאפשר לנו לפתוח את צ'אקרת הכתר ה-5 ממדית של ההארה שלנו לכל.

 זה מאפשר לכל אחד מאתנו לתקשר עם נוכחות ה-אני הנני שלנו ועם ישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה שלנו ברמה מודעת לתוך רמה גבוהה יותר של תודעת האחדות.

כשאני מחזיקה במוקד תשומת הלב שלי באור האל שזורם כעת דרך מבנה המוח הפיזי של כל אדם, אני רואה כאחד את הגופים הפיזיים, האתריים, המנטליים והרגשיים של האנושות מוצפים באור הזוהר האלוהי.

אור סולרי גבישי רב-ממדי, חופשי הזורם בממד החמישי מתרחב לתוך כל תא של הגופים הארציים של האנושות ומאפשר לנוכחות ה-אני הנני של כל אדם לקחת הנהגה על החוויה הזו.

עכשיו, הכול מוכן -

דרך נוכחות ה-אני הנני המאחדת שלנו, כל אדם על פני כדור הארץ בוחר להשתתף הן ברמה הפנימית והן ברמה החיצונית בפעילות האור הזו, אשר תעלה את התודעה של ההמונים ותסייע לכל אדם לעבור מתודעה של נפרדות ודואליות לתודעה של אחדות ויראת כבוד לכל החיים.

אני ממשיכה לנשום בצורה קצבית ועמוקה. לגיונות האור מהשמש המרכזית הגדולה נמצאים איתי עכשיו כשאני מברכת את הרגע הקדוש הזה מתוך מרכז השלום של נוכחות האני הנני שלי. 

כעת אני הנני אחד/ת עם כל החיים !

 עכשיו האני הנני אחד עם האנושות כולה ויחד אנחנו ניצבים בתור נוכחות האל הקולקטיבית ברמת הממד החמישי.

כעת אני מושיטה יד אל האינסוף, מתוך התודעה האלוהית שלי. כשאני מורמת, ועל פי חוק האחד כל האנושות מורמת איתי. בתדר זה של אור מהשמש המרכזית הגדולה שלנו, תודעת האחדות מוחזקת כאן על פני כדור הארץ. 

כעת תודעה עליונה זו פועמת באהבה אלוהית
 חובקת-כול, אחדות ויראת כבוד לכל החיים !

בתוך החיבוק של תודעת האחדות, האנושות חווה אוקיינוס ​​אינסופי של אור הזורם מלב ליבו של האל האב-אם שלנו אל צ'אקרת הכתר שלנו ומעוגן בלהבת הלב שלנו. 

עם זרימת האור הזו כל אדם יודע :   " אני הנני מה שאני הנני. אני הנני הדלת הפתוחה לאוקיינוס ​​השמימי הזה של האור. אני הנני האור של העולם והזמן לשירות הגבוה שלי לאנושות, ממלכת יסודות הטבע ואימא אדמה הוא עכשיו !"

אוקיינוס ​​אור קוסמי זה מתעצם כעת, זורם ללא הפרעה דרך הגוף הפיזי, האתרי, המנטלי והרגשי של האנושות. 

כאשר כל אדם מטמיע את המתנה הזו מלמעלה, הוא משחרר אל תוך האור, מכל מסגרות הזמן והממדים הידועים והלא ידועים, את כל המחשבות, הרגשות, המילים, הפעולות, האמונות והזיכרונות המבוססים על התודעה המיושנת של נפרדות או דואליות.

נוכחות ה-אני הנני של כל אדם 
מאשרת דרכי כעת מילים אלה :

" אני הנני כל מה שאני הנני  ! שלמות אלוהית זורמת לתוך צ'אקרת הכתר שלי, מתבטאת דרכי כעת כדפוסי השלמות של כדור הארץ הסולרי ה-5 ממדי.

 אני שוכנת בשלום על פני כדור הארץ החדש הזה, נחה באל העילאי עם ביטחון שיש לנו את היכולת ליצור יחד דפוסים של שלמות עבור כדור הארץ החדש שהיו בעבר מעבר לדמיון שלי."

"אני פותחת לרווחה את שער הכוכבים החמש ממדי של הלב שלי ואני הנני אחת עם האל וכוחות האור מהשמש המרכזית הגדולה, מוכנה עכשיו ליצור ביחד את הדפוסים החדשים והמדהימים הללו יום אחר יום."

אני פונה לאל ואומרת - 

"האל אבי-אמי האהוב, מהלב המהולל שלך באתי לעולם ויום אחד - כאשר השירות שלי כאן על פני כדור הארץ יסתיים - אחזור  בענווה עמוקה ובהכרת תודה ללבך האוהב. 

אני מודה לך על הזכות שיש לי לחוות את החיים שלך ועל ההתגלמות הפיזית שלי בזמן קדוש זה שבו האהבה האלוהית ודפוסי השלמות עבור כדור הארץ הקריסטלי ה-5 ממדי, מתבססים לצמיתות על כדור הארץ הזה.

 כוכב הלכת המבורך ! אני מציעה לך את גביע התודעה שלי כגביע קדוש שדרכו יזרום אור הבריאה כדי להגשים את התוכנית האלוהית עבור אימא אדמה.

אל אהוב,  מרגע זה והלאה עם כל נשימה שאני נושמת, העצם אותי ביכולת להקרין את האהבה האלוהית המקיפה של נוכחות ה-אני הנני שלי לכל חלקיק וגל של חיים אשר מתפתחים על כדור הארץ הזה.  כך זה קורה ואנו כה מבורכים, תודה !

נושאי האור היקרים, 
אנו מצפים לחזור להיות אתכם בשירות בקרוב !

2024 Era of Peace


הפעלות נוספות לנושאי האור מתפרסמים כאו

סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי