להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום חמישי

'הלילה של הכלה' - "הלילה האפל של הנשמה "

ישנו מצב רוחני שבהיבט מיסטי נקרא "הלילה האפל של הנשמה" (the dark night of the soul) או "הלילה של הכלה". כאן הנשמה הנה הכלה העומדת להתמזג עם הרוח האלוהית. בתהליך זה היא עוברת חוויה של כיבוי אורות כללי, אבל כיבוי האורות הכללי הזה הוא בעצם מצב של לפני הדלקת כל האורות. זוהי חוויה שאלה שחוו אותה אומרים שזוהי חוויה של בדידות. זהו מצב מאוד מתקדם בנתיב הרוחני. זה מצב של לפני הזריחה המלאה (מתוך מאמר של אברהם אורון -האגודה התאוסופית (מאמר)




המסר שנמסר כאן מדבר על הבנות לגבי התקופה של זמן הכניסה למצב "הלילה האפל" של הנשמה הקולקטיבית של האנושות, שמתרחש לפני הזריחה הגדולה שלה - ההתעלות לאור. 

המסר בא לעדכן את הקולקטיב על מה שמתרחש בכוכב הלכת שלנו במהלך הלילה האפל הקולקטיבי הזה.

 השיא של כל התקופה הוא עם חזרת האל לשכון ב"גוף האור השמשי" וברשתות כדור הארץ החדש של גאיה. חזרה זו לגוף של אור היא דרך לידתו של הגוף האלוהי הקולקטיבי, עם כוח היצירה האנרגטי האלוהי, בהתעלות אלוהית על כדור הארץ שלנו.  

כפי שרבים בקהילה שהתעוררו ידעו במשך שנים, היה צריך להיות איפוס גלובלי בשלב מסוים, בקו הזמן של ההתעלות הקולקטיבית. האירועים העומדים בפני האנושות כעת נעשו לזרז לאיפוס זה בו מצאנו את עצמנו בזמן האחרון. 

דרך עצירה מוחלטת בהתנהלות חיי היומיום של כל כך הרבה בני אדם, אנו כקולקטיב גלשנו בלי ידיעה ללילה החשוך של הנשמה וזה החל בנו שינוי בקוטביות ובתפישה הדואלית. 

במיוחד ההפסקה הגדולה של החיים ב- 2020 אפשרה לכל כך הרבה נשמות על פני כדור הארץ הזה לעצור את חייהם באופן שהם מעולם לא חוו לפני כן, כזמן עמוק לבחינה עצמית, לבחינת החברות הגלובליות שלנו ולהעריך עד כמה יקרים כל חיי אדם בכוכב הלכת הזה.

מתוך פחד לאבד את החיים של חברים ובני משפחתם, אנשים נאלצו להעריך מחדש את סדר ההעדפות שלהם ואת מה שבאמת חשוב לקיום אנושי זה. 

החלל הריקני הזה של הלילה האפל אותו עוברת האנושות, מטלטל ומביא לטוהר מסיבי ולפרץ רגשות שישוחררו לרשתות כאשר לבם של רבים מתחיל להיפתח לאמת ששינוי קוטביות יוצר רעידות אדמה, כי אנרגיה שמותמרת,  צריכה להשתחרר מהרשתות ומהכוכב.

כולנו מרגישים, רואים וחווים את הלילה האפל הזה כמשפחה הקולקטיבית של גאיה. 

מה שקורה כעת ברמות הגבוהות יותר של כוכב הלכת הזה דורש מאתנו למתן את השחרור הזה של אנרגיה נמוכה יותר שזורמת מתודעת ההמונים ומשתחררת לאור דרכנו, ולייצב את הרטטים ברשתות שדה האנרגיה של הכוכב הזה.

כלל הנשמות הערות המגולמות על פני האדמה המחזיקות במצב של ניטרליות אוהבת עבור הקולקטיב ולגיונות האור שתומכים בכול הפלנטה דרך המישורים האתריים המוארים - כל אלה עובדים על מנת להזרים, להעביר או להחזיק אנרגיות מסוימות ברשתות כדי לשמור על איזון כדור הארץ בתקופה סוערת זו, עבור כל הקולקטיב.

ישנה גם תנועה מסיבית של שומרי השערים ועובדי הרשת הקריסטלית להתגייסות בנקודות צומת מסוימות ובמיקומי שערי הכוכבים על גאיה במשך כל התקופה הזו. 

חלקם נפרסו ביום השוויון האחרון כדי להכין שערים, חלקם כדי להחזיק שערים לכל התקופה ואחרים לשחרור, לידה מחדש ותקומה שתתרחש במהלך הזמן.

 במהלך יום השוויון שעבר הייתה תמיכה חזקה מלגיונות האור של האחווה הגדולה.

 כאשר הוכנו שערי כוכב מסוימים לקבלת אור ממוקד ורטט אור אלוהי מיוחד כדי לסייע בהתייצבות האנרגיות הפלנטריות, כמו גם בשחרור קודים לתחייה בזמן זה. יוזמה זו הינה זרז ותמיכה עיקרית במעבר "הלילה האפל של הנשמה".

במשך חודשים שלאחר יום המשווה, דמעות רבות נשפכו, לבבות רבים נפתחו וכל כך הרבה אנרגיה דחוסה שוחררה מהקולקטיב. 

היה גם דגש עצום בשימוש לרעה באנרגיה זכרית שולטת שהצטבר על ידי היבט הכוח הזכרי שצריך להשיל  אותו. (כאן זכר הוא כוח או אנרגיה, לא מגדר).

במהלך הלילה האפל הזה ישוחררו כל אלה שמתמכרים לצד הפיזי של החיים ולמשיכה השולטת של החושים החיצוניים בהם. נעשית עבודה של שחרור נשמות אלה והחזקתם באור. 

השחרור והתמיכה של נשמת היצורים הללו היא התחייבות מסיבית של הוויות אור רבות מחוץ לכוכב הלכת שקיימות בהרבה ממדים גבוהים. כולם עובדים יחד כדי לשחרר ולתמוך בשחרור נשמות אלה מהצמדות לחומר. 

מי ייתן וכולם יכירו את האהבה  האלוהית ויודו על שירות זה.

כאן יש צורך גם בהארה על ההתמקדות הקולקטיבית של האנושות על משמעות הערך של כסף והצמדות לטבע המטריאליסטי. 

ככל שהדיכוי הכלכלי עלול לפגוע בטווח הקצר, זהו מרכיב חיוני בפירוק התבניות שהיו לאנושות עד כה, במקום ששעבד את האנושות בהיבט הכלכלי. 

פירוק המבנים החומריים והצמדות לחומר - החל בהיבטים ביטחוניים, כלכליים, חברתיים ועוד.

 כמובן שיש לנו חמלה כלפי אלה שחשים את ההשפעות של קריסה זו. אך אנו ממשיכים להישאר בניטרליות עם אור ולהחזיק באנרגיה ביציבות בזמן שאנו כאנושות קולקטיבית נעלה ברמה כדי לעזור זה לזה במהלך תקופה זו. 

זה המעבר הדרוש כדי להתחיל להרחיק אותנו ממבנה כלכלי המבוסס על המטבע, ולעבור לחלוקה שווה ואחידה של כל המשאבים בכוכב לכת זה, ברוח ובחומר.

חוויה זו של צפייה באירועים בהתעלות מעל לנגלה בחוץ היא חלק מהפירוק של הישן. 

בחיפוש אחר ראיה נכונה והבנה מה טבע העולם הוא כתודעה מתפתחת, האנושות תתחיל לשנות באופן קולקטיבי מודע את האינטראקציה שלה עם הטבע וכוכב הלכת שלה ותהיה יצירת מעבר קולקטיבי לטכנולוגיות נקיות יותר עם הרמוניה יחד עם כדור הארץ.

 דרך הלילה האפל הזה, הצלחנו לראות את עצמנו בכל כך הרבה דרכים חדשות. 

אנו מתמודדים פנים מול פנים עם הפחד הקולקטיבי הגדול ביותר שלנו שהוא הישרדות ומוות. זהו פחד גדול שיש להתגבר עליו כדי להתעלות, ובאופן קולקטיבי אנו עוברים יחד דרך אש ההארה המקודשת של האל. 

אנו מתמודדים פנים אל פנים עם הצד של הצל שלנו. 

החוויה הגדולה הזאת מאפשרת לנו לראות סוף סוף את הדברים שאנחנו תמיד מסיחים את עצמנו מהם או מקרינים אותם במחשבה שהם באים ממישהו אחר. 

כל הלילה האפל הזה מאפשר לשחרר פרץ של רגשות עזים של גאיה וכפי שתוכנן זה ישוחרר בצורה קולקטיבית אדירה ויביא להתעלות כל הנשמות בכוכב הלכת הזה.

בימי הסוף ייראה שחרור האנרגיה הדחוסה שהצטברה במהלך הלילה החשוך. 

רעידות אדמה של אנרגיה בתוך הרשתות היו צריכות להשתחרר כדי להגן על מערכת הרשת של כדור הארץ. ניתן לדמות זאת כשסתום סיר לחץ שמשחרר אדים. 

 שומרי השערים בינינו מרוקנים זאת והם מתמירים זאת כצינורות מהרשתות כדי שיועברו חזרה לאור עם רטט גבוה, על ידי לגיונות האור כדי לסייע בתופעה זאת. 

כעת הכוח האלוהי שהנו עיקרון הבריאה של האל, הנו כוח עילאי שמזין את הבריאה עצמה, מוחזר למין האנושי וקם לתחייה על פני כדור הארץ שלנו. זאת תכנית של גאולה. 

האנרגיה שמתנקה במהלך הלילה האפל וגם שינוי הקוטביות והנפרדות בליבם של כל כך הרבה נשמות, מטה את הכף ואנחנו כקולקטיב מצליחים להשיג את איפוס הקוטביות שלנו. 

זה עשוי להיות קשה לראות או להרגיש זאת עדיין, מכיוון שאנחנו עדיין קרובים לאירוע שגרם לשינוי. 

עם זאת, אנו דחפנו עצמנו דרך המעבר, מתוך החלל הריק שהוא הלילה האפל וכעת ישנו רסיס אור קלוש שמתחיל להגיע אלינו מרחוק. 

כל הלילה האפל הזה של הנשמה הקולקטיבית החל מ-2020, מהווה זרז מרכזי לשינוי  שיתחולל על פני כדור הארץ במהלך העשור החדש. כל זה נחוץ כדי לטלטל סוף סוף את האנשים להתעורר כתודעה קולקטיבית אחת מאוחדת. 

כעת יש לנו מודעות קולקטיבית לכך שכל חלק מהשלם שנקרא כדור הארץ תורם את חלקו להתעוררות המודעות הזאת ובכול צורה אפשרית שתיתכן בבית הספר הארצי שלנו ! 

מודעות ערה זו היא נקודת מפנה מרכזית בהתעלות  
של מערכת הכוכב הזו !

 נושאי האור באנושות, כקולקטיב עושים את המעבר  ומכאן 
יכולה להתחיל העבודה האמתית של  החזרת האיזון לחיים

הבה נתחבר לקו הזמן של "כאן ועכשיו"
במסע הנשמה, הצועדת לעבר עולם האור  !






סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי