להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

צמיחה רוחנית בזמני השינוי


ברכות מאורין!  

 אתם נכנסים לתקופה דרמטית ומרגשת. יש גל אנרגיה שעובר בגלקסיה שלכם שמשנה את מהלך כל החיים בהם הוא נוגע. גל זה משפיע על האנרגיה והחומר, ומביא את כל החומר לרטט גבוה יותר. זה מתחיל להגיע למישור האדמה, וייתכן שאתם כבר מרגישים את ההשפעות של רטט הגבוה יותר של האור. יתכן שאתם מקבלים תובנות רבות יותר, חווים חוויות  טלפתיות לעתים תכופות יותר ומרגישים צורך עמוק יותר להכיר את מטרת חייכם ולהוציא אותה לפועל. אתם עלולים להרגיש שיש לכם פחות זמן ויותר מה לעשות, כי גל זה משנה את אופי הזמן. חלק מאתנו באים כמדריכים שיעזרו לכם בתקופה מיוחדת זו. אנחנו גילינו הרבה על גלי האנרגיה האלה ; אנו יודעים שמהותם אור ואור זה הוא מודע. גילינו שעל ידי עבודה עם אור זה ותיאום אתו, פוטנציאל האבולוציה והצמיחה הוא עצום.

זהו זמן של שינוי גדול בכל כדור הארץ -

נביאיכם הקדומים חזו את הגל הזה, והמחשבה על טרנספורמציה משמעותית בתקופתכם הנוכחית נזרעה בעבר להכין אתכם אליו. חלקם חזו זאת כתקופת של תהפוכות האדמה. תהפוכות כאלה אינן צריכות להתרחש; הן מסמלות את השינויים הפנימיים שעלולים להתרחש כאשר מחשבות, רגשות וגישות בעלות אופי נמוך יותר מוחלפים על ידי אלה בעלי אופי גבוה יותר. 

אתם יכולים להתרומם ולרכב על גל האור הזה ולחוות יותר שמחה, שלווה ואהבה ממה שהכרתם אי פעם. ניתן לעשות זאת על ידי חיבוק עם נתיב הצמיחה הרוחנית שלכם, דרך חיבור עם האני הגבוה שלכם ועבודה עם האור. קחו צעדים קטנים, כדי לצמוח בהרמוניה עם הטבע האמתי שלכם ואז אתם תהיו בקו אחד עם הרטט הגבוה יותר שהגל הזה מביא.

אתם בונים גוף של אור -

כעת אתם מתפתחים במהירות להיות גזע חדש של הוויות. בגלל זרם האור המאסיבי החדש, גוף אור מתפתח בהילה האנושית. שלבי ההתחלה של גוף אור זה נבנים סביב הלב ומעט מעל הלב בחזה העליון. חלקכם חולים בהצטננות בחזה, גודש או קפיצות של מקצב לב בזמן שגוף האור נבנה באזור זה. 

גל האור החדש מאתגר אתכם לפתוח את ליבכם -

תוכלו להביא אתו גם את הלב האנרגטי וגם את הלב הגופני לרטט גבוה יותר. גוף האור שלכם יאפשר לכם להפוך למקור אור קורן כשמש. כמו שכדור הארץ מייצר שדה מגנטי משלו בהתמדה, כשאתם בונים את גוף האור שלכם, תייצרו ותקרינו אור וכוח רוחני שיסייעו לכם ולאחרים להתעלות גבוה יותר בתודעה וברטט.

ככל שתיעשו קורנים יותר אתם עלולים להפוך לרגישים יותר ויותר למזון. יתכן שאתם כבר מרגישים רצון לשנות את הרגלי האכילה שלכם או להשיג רמה חדשה של כושר גופני, שכן גופכם מכוון אותכם לאותם שינויים שיאפשרו לכם להחזיק ולהקרין יותר אור.

כשאתם בונים את גופי האור, השכל האינטלקטואלי שלכם עדיין יהיה חזק, אבל הוא ישתלב יותר עם השכל האינטואיטיבי שלכם. אתם תמצאו את עצמכם נמשכים לעשות דברים יצירתיים שמאתגרים להגיע לרמות עמוקות יותר של הווייתכם. יהיה לכם קשר וקרבה עם כל צורות החיים. אתם כבר יכולים לראות את זה קורה בתודעה המתעוררת של האנושות לזכויות בעלי חיים ובצורך לשמור על חיות בר ויערות.     

האנושות מתפתחת להיות גזע טלפתי -

 חלק מההכנה שלכם לשינוי הוא להיות מודע למציאויות רבות אחרות. אתם חווים שטף מתמיד של מידע חדש שנקלט ממקורות רבים. זה עוזר לכם לפתח את איכות ההבחנה הפנימית כאשר אתם מחליטים מה לקבל כאמת שלכם ומה אינו אמת. 

כשאתם תהיו פתוחים באופן טלפתטי לחלוטין, תרצו שתהיה לכם היכולת לברור את מה שמגיע לתוך ההכרה המודעת שלכם, כדי להיות מסוגלים להישאר במרכז, להבין ולהתנתק מהשקפות ואמונות שאינן בהרמוניה עם העצמי הגבוה.

הגעתם לכאן כדי לבנות את גוף האור שלכם ולהפוך את החומר לרטט גבוה יותר. אתם מכנים טרנספורמציה זו "צמיחה רוחנית". כשאתם גדלים רוחנית אתם הופכים לעצמי הגבוה שלכם, כדי להיות ישות של אור. כשאתם גדלים רוחנית אתם מביאים את האנרגיה הגבוהה והעדינה של העצמי הגבוה שלכם לתוך החומר וזה משנה את פוטנציאל התודעה במימד זה.  

רבים מכם מאוד רגישים לאנרגיה-

 הרגישות שלכם מאפשרת לכם לחוש, לכוון ולעבוד עם האנרגיות המאוד גבוהות שמגיעות לפלנטה. התנדבתם להיות המוביל לקבלת הגל הגדול כאשר הוא נע דרך מישור האדמה, כך שתוכלו למצוא דרכים לצמוח ולרפא את עצמכם ואז לסייע לאחרים כשהם מרגישים את השפעות הגל הזה. 

אולי שמתם לב שבשנים האחרונות הייתם צריכים לצמוח במהירות ולעבור הרבה מעבר לרגיל וללמוד הרבה דברים חדשים. ככל שגל האור הזה יתעצם, יותר ויותר אנשים יתעוררו למה שהם כבר חווים כצמיחה רוחנית. גם לכם יהיו יותר ויותר הזדמנויות להיות מורי דרך ומקור אור לאחרים.  

גל אחר גל של תודעה גבוהה יותר מגיעים כעת. כל אחד מהם יצור פתיחה לאנרגיה מועצמת, ואחריה תבוא תקופת של מיזוג בזמן שהגל הזה נסוג. כל גל של רטט גבוה יותר יהיה גדול מזה שהיה קודם. השפעותיו יורגשו יותר מכיוון שמספר האנשים המסוגלים לחוות זאת יגדל. בין היתר, גלים אלה יגדילו את הרצון שלכם להתמקד בצמיחה רוחנית ולגלות את מטרתכם הגבוהה יותר כנשמה. גלים אלה יסייעו לכם לגלות את הממדים הגבוהים יותר של עצמכם ולהשיג מצבי תודעה גבוהים יותר.  

כשמגיעים לראשונה גלים חדשים
 אתם עשויים להרגיש כמו בסערה -

 הם עשויים לטלטל דברים בחייכם כך שתוכלו לבצע שינויים שיאפשרו לכם לעלות עוד יותר גבוה. כך יהיה קל יותר לעלות כלפי מעלה ולהיות העצמי הגבוה שלכם.  כשאתם מתיישרים עם העצמי הגבוה שלכם, אתם כבר לא תרגישו סערה כשמגיעים הגלים הללו. כך תוכלו להשתמש בכוחם כדי להעלות אתכם גבוה יותר ולקחת אתכם למימוש מטרותיכם מהר יותר. כאן חשוב לעקוב אחר המסרים הפנימיים שלכם.  

אנשים רבים עשויים לדחות את המסרים הללו בהתחלה, שכן שילובם בחיים עשוי להיות שינוי מוחלט מהאופן בו הם תופשים וחיים את חייהם. חלקם עשויים להרגיש שהם אינם מסוגלים להתמודד עם האנרגיה הגבוהה יותר, ועשויים לנסות ולמתן את השפעותיו באמצעות אלכוהול או סמים. חלקם עשויים לנסות להיאחז בישן ולגלות כי פעולה זו  מביאה למאבק הולך וגובר. 

חלקם עשויים להתנגד ולהפגין ביקורת על הדרכים החדשות או בתגובה של ספקנות וספק כלפי זה. יש אנשים שנאלצים לחוות רמה גבוהה של מאבק וכאב לפני שהם שמים לב ועוקבים אחר המסרים הפנימיים שהם מקבלים. בכל נקודה הם יכולים להחליט לעקוב אחר המסרים הפנימיים שהם מקבלים ולצמוח רק באמצעות שמחה בנתיב.

 לא להיפתח ולזרום עם הרטט הגבוה יותר הזה, 
יהיו לזה השלכות גדולות יותר עכשיו -

 אתם תבחינו שאם דבר אחד בחיים שלכם תקוע, או לא עובד, זה ישפיע על כל תחום אחר בחיים.  להתעלם מהדברים בחייכם שאינכם רוצים להתמודד איתם, זה כבר לא יעבוד. גל אנרגיה חדש זה ישפיע רבות על אותם שטחים בחייכם עם הכי פחות בהירות והרמוניה. גל חדש זה מוסיף אור לחייכם, אך תוכלו להחזיק אור רק במקומות בהם יש בהירות והרמוניה. אתם תגלו שדברים שאינם עובדים הופכים להיות החשובים ביותר לפיתרון וכי פעולה זו מביאה לכם את הצמיחה הגדולה ביותר להתעוררות מלאה.

אתם יכולים לעשות מעבר זה 
בדרך שליוה ורגועה ולהרים הכל אתכם-

התיאום שלכם עם גלי האור עוזרים לכדור הארץ ולאנושות לעשות מעבר רגוע לעולם חדש ובהיר. הדרך בה אתם מחבקים את השינויים בחייכם, מחפשים איך לצמוח רוחנית ונותנים בקלות שחרור לכל מה שלא משרת יותר את חייכם, משפיע על כל החיים, כך שהכל יוכלו להתרומם לרטט גבוה יותר של אהבה ושמחה. 

האור מגיע ראשית לנקודות עוצמה בכדור הארץ
ומשם הוא קורן החוצה במעגלים מתרחבים של השפעה-

  נקודות עוצמה אלה נמצאות בכל העולם, בכל עיר ובכל קהילה. גם אתם נעשים לנקודת עוצמה כשאתם מסוגלים להתרומם בתדר. כנקודות עוצמה אתם יוצרים רשת אור עצומה שגדלה והולכת ומסוגלת להשפיע על כל דבר בחיים. האנרגיות החדשות מתגברות דרך כל מי שמודע אליהן בחיבור שלו לרוח דרך מדיטציה והכרת העצמי הגבוה, איתו ניתן להבחין בהן ולנהל אותן נכון בגוף, במחשבה ובהרגשה.

חשוב שתטפחו את האנרגיות החדשות באופן מודע-

בגלי האנרגיה האלה אתם יכולים לנווט את אירועי חייכם לעבר פעילות שיש בה שמחה מרגע לרגע. בכך אתם תורמים לאחרים יותר.  הזמנים החדשים שבאים מתמקדים יותר בעבודה משותפת בקהילה העולמית ובחיבור להוויות האור שעובדות עם רשת האנושות המתעוררת דרך מדיטציות משותפות. זה כבר החל לפעול ולהשפיע רוחנית על התעוררות והתמרה רוחנית בכל העולם.

רטט גבוה זה שמגיע עכשיו מתאים לכל אלה שנמצאים בנתיב של צמיחה רוחנית ומחוברים במודע לעצמי הגבוה שהנו החלק הרוחני שלהם. הזרימה בחיים נעשית יותר קלה כאשר פחדים משתחררים ושלווה תופשת מקום. מה שאתם מבקשים דרך העצמי הגבוה מגיע מהר יותר וחוקי המימוש מקבלים עוצמה מהחיבור עם מישור הרוח.  זה מתפתח כעת יותר עד שזה יתממש מיידית כשתבקשו זאת עבור כל החיים. 

מעולם לפני כן לא היו כה הרבה נתיבים ואפשרויות 
לבחור איזו מציאות תרצו לחוות-

ההיבט החשוב ביותר של האנרגיות החדשות האלה הוא ההזדמנות לקבל שמחה, חיות וצמיחה בנתיב הנשמה. זה מאפשר כניסה גדולה יותר לשלב הבא של התפתחות האנושות.  בכך אתם מגלים מה החלק שלכם אותו באתם למלא בזמנים אלה של התמרה.  


קישור למדיטציה בהדרכת אורין
"לקבל תגבורת אנרגיה"
בכניסה לקישור זה יש ללחוץ מתחת לתמונה בחץ לשם האזנה לאורין


 תוכלו גם להרחיב  את  הנתיב של הצמיחה שלכם בספר-
" צמיחה רוחנית - להיות העצמי הגבוה" - של סאנאיה רומן

צמיחה רוחנית - להיות העצמי הגבוה / סאנאיה רומן


הנחיה איך לתת שירות לעולם - באתר של אורין: 



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי