להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום רביעי

לקבל את זרמי אור הנשמה מהמישור הסולרי

      אורין מלמד אותנו איך לעבוד עם האור הסולרי, האור של מישור הנשמה. אור זה הנו כוח עצמתי שישנו ביקום וניתן ליצור אתו שינויים משמעותיים בתודעה בנתיב הרוחני ובחיי היומיום.
כאשר עובדים עם האור הסולרי ניתן לממש אתו את התכלית הגבוהה של הנשמה על פני האדמה ולהיעשות אור מושלם יותר בכך שמוצאים את האור הזה, מושכים אותו במודע ואז נעשים לאור זה שקורן לאחרים ומראה להם את הדרך. בצעד אחר צעד בתהליך של עבודה עם האור הסולרי, ניתן לפגוש את האור הסולרי של מישור הנשמה ולמשוך אותו לתוך ההכרה, הרגשות, הגוף, ההילה, האטומים ולכל חלק בחיים המתגלמים בחוץ. 
בתהליך למידה זה ניתן ללמוד להביא אור סולרי בעל איכויות קורנות לנסיבות בחיים, ולשחרר מה שאינו אור. כך לומדים לזהות מה מגביר את האור שלנו ומה מחליש אותו. מכך נולדת תודעה של אור שיודעת איך להשתמש באור. בדרך זאת חזון גבוה יותר מתרחב בהכרה וניתן לדעת איזה צעדים לקחת לשלב הבא בו מעוניינים. אורין מלמד את השלבים בעבודה עם רמת הנשמה וכיצד להגשים מה שנמצא בהרמוניה עם תכלית הנשמה.
מה הוא האור הסולרי?

אורין מוסר: האור סולרי הוא אחד מהכוחות החזקים ביקום. הוא נקרא "לב השמש". הוא מחזיק את כל החיים במישור הנשמה היכן שהנשמה שלכם חיה. זה ממש כמו שהשמש הפיזית משמרת את החיים הפיזיים על פני האדמה. האור הסולרי הוא הוויה מופלאה, ישות חיה. האנרגיה שלה מגיעה עד לאינסוף וזורחת כל הדרך למישור האדמה. זה הוא סך כל תודעת הממדים והמישורים שהוא מתקיים בהם כולל מישור האדמה שלנו. הוא כולל בתוכו את האור של כל הנשמות וכל האור של היקום. זהו האור של רצון גבוה יותר, אהבה אוניברסלית ותבונה יוצרת. 

כאשר אתם עובדים אתו אתם יכולים לשקף את איכויות האור שלו ולהשתמש באור שהוא שולח למישור האדמה , כדי להתמיר את החיים שלכם, כדי להיות אור קורן יותר. כדי לדעת אור ולמצוא אותו נדרש שההכרה תהיה שקטה, שהרגשות יהיו רגועים ולהיות עם תודעה שיכולה לחבק את האור. הכרה צריכה להיות עם יכולת לקבל ולשמוע בבהירות את ההדרכה והידע של הנשמה. למצוא את האור הסולרי, נדרש שגוף הרגש יהיה כה רגוע כדי שיוכל לדעת ולהרגיש את האושר, האהבה והשלווה של הנשמה. 

בעבודת האור שתעשו ישנה דרך לחוות רוגע מנטלי ושלווה ברגש שנחוצים כדי למצוא ולדעת את אור הנשמה. כדי למצוא את האור עליכם למצוא את הערוץ שלכם ולפתח יכולת למצוא את הרמות הגבוהות יותר של אור. להיות מסוגלים להביא יותר ויותר מהתודעה שלכם כאשר אתם מתרוממים ברטט. ברגע שאתם מצאתם זאת ונעשיתם ערים בהכרה לאור שקיים בממדים הגבוהים יותר, אתם יכולים ליצור עם אור זה בחיי היום יום. כאשר אתם מושכים אותו לתוך עצמכם אתם יכולים להרחיב את החזון של הנשמה שלכם ולקבל רעיונות בהירים- איך לממש את החזון , עם צעדים ברורים שיבואו לידיעתכם, דרך התממשות במילים ובמעשים. אנחנו ניקח אתכם למסע להראות לכם איך לעבוד עם האור הסולרי במישור הנשמה. איך למצוא אור, למשוך אותו אליכם ולקרון אור.

הסבר - איך תעבוד עם האור הסולרי של הנשמה?

הבנת התהליך- קרא אליך אור , דמיין פקעת של אור סולרי מסביבך- 

ראשית התחל בכך שתרגע ותזמן אור סולרי לעצמך. דמיין שאתה נושם פנימה אור סולרי, עד שהוא ממלא אותך ומקרין מתוך עמוד השדרה אור החוצה מסביב לגוף שלך ולתוך החדר. .... המשך לזמן אור סולרי עד שתהיה מוקף בפקעת של אור. התחל להרים את הרטט בכך שתתן לאור הסולרי לזרום לתוך הרגשות והם נרגעים. אז הבא את האור לתוך המחשבות , מוסיף להם בהירות. שחרר את המחשבות הקשורות לעולם הסואן בחוץ על כל מצביו. תן לעצמך להתרחב לתוך ההכרה האוניברסלית של חכמה ורעיונות , ומשם לתוך המישור הסולרי שם שוכן האור הסולרי.

 כאן תמצא את עצמך קיים כתבניות של אור ואנרגיה. שלח את ההכרה שלך החוצה אל תוך ים האור של מישור הנשמה. כאן אתה מתבונן כמה קל זה להתרחב ולהיות יותר קורן .... אתה מתבונן באור הסולרי מעליך וחש חמימות. כאשר אתה מתבונן באור הסולרי שנע ומתעצם לאור יותר יפה . דע, שאתה גם נעשה לאור היפה הזה. ככל שאתה מתבונן וממוקד פנימה יותר באור הסולרי, אתה מושך אותו יותר ואתה נעשה לאור יותר מושלם. בידיעה זאת אתה מתכוון למשוך יותר אור לעצמך. אתה חושב שוב על עצמך נמצא בתוך ים של נקודות אור, מתבונן במיקוד באור הסולרי וחש את תכונת ההתרחבות שלו.... כל האור נע סביבך ומתרחב. דמה שאתה מושך את איכות האור לתוך עצמך , כך שהאנרגיה שלך מתרחבת כלפי חוץ מליבת ההוויה שלך..... אתה מתרחב לרמות גבוהות יותר של אור, הרגשת אושר ושמחה. כאשר האור מתרחב הוא מתמיר מחשבות, למחשבות חדשות ולחזון של מה אפשרי כעת בחשיבה לא מוגבלת. 

עבודת אור- פתיחה - שלב ראשון - להתמזג עם הנשמה- 

הנחיה- הכן עצמך להתמזג עם הנשמה שלך.

מצא תנוחה נוחה, קח זמן להירגע וזמן לעצמך אור.

התמקד על הנשימה וחוש שהמחשבות נעשות שקטות, כשההכרה נכנסת פנימה. הרגשות נרגעים וגם הגוף. אתה מצטרף להוויות אור כדי לעשות מסע למישור הנשמה. זאת כדי לקרוא לנשמה שלך ולהתמזג אתה ולעורר את מרכז הלב שלך. אתה יכול לחוש את מישור הנשמה ואת הנשמה שלך בעזרת הרחבת התודעה שלך. להתמקד על האור הסולרי זה אחד מהדרכים האפקטיביות להרחיב ולהרים את התודעה שלך למישור הנשמה שם ניתן לפגוש ולעבוד עם הנשמה שלך. קבל זרמי אהבה מהאור הסולרי לתוך מרכז הלב שלך.... דע שאתה יכול לעבוד עם האור הסולרי ולנסוע בתודעה למישור הנשמה. דמיין אותו מעליך, כשמש קורנת... ברך אותו כהווייה חיה אוהבת.... דמיין זרם אהבה בא מהאור הסולרי ישירות אליך.... תן לאור הסולרי למשוך אותך כלפי מעלה, לתוך עולם אור מדהים של מישור הנשמה.




אתם שעושים מסע זה בתודעה, דעו שכאשר אתם מסתכלים דרך עיני הרוח, אתם רואים נקודות אור מנצנצות נעות בכל מקום. אתם נמצאים בים האור של מישור הנשמה. חישבו על האור הסולרי, עד שתחושו אותו. זה בסדר אם אתם רק מדמיינים אותו. דמיינו מקדש של הוויות אור אליו אתם מגיעים בעיני הרוח. הוא נחווה כמקום גבוה, יפה. שם אתם חשים אהבה שמחה ושלווה שישנה במקום. ניתן לחוש את הנוכחות של ההוויות הנעלות שלבם מלא אהבה טהורה. ניתן לחוש רוגע ושלווה שמחה וחופש. 

דעו שכאשר אתם חושבים על מקום זה, הוא מתהווה ונראה. ישות של אור באה לפגוש אתכם ומובילה אתכם פנימה למרחב מקודש. כולכם נמצאים במרכז הרחבה וטקס ההצטרפות של ההתמזגות עם הנשמה עומד להתחיל. מצטרפים אליכם הרבה הוויות אור, כדי לסייע לכם לזמן את הנשמה ולהתמזג אתה. יש בכם חלק רוחני שיודע איך לעשות זאת. 

הנשמה שלכם יודעת את הכוונה שלכם לקרוא לה והיא שומעת אתכם. ניתן גם רק לחשוב על הנשמה ולהתמקד עליה, לבקש שהיא תבוא. הנשמה שלכם שומעת את קריאתכם. תוכלו לחוש אותה מרחוק, מתקרבת ומתגלה כאור. התבוננו בנשמה מקרוב. חושו את עצמתה ואת הנוכחות החיה שלה. 

היא יכולה להופיע כספירת אור עצומה. קחו זמן להערכה של אור גדול זה של אחדות, שלימות,יופי. כנוכחות חיה. זאת תודעה של אהבה גדולה יותר, חכמה ותבונה. הנשמה שלכם מתכוננת להתמזג אתכם. היא נעה קרוב עד שהאור העצום שלה ניצב לפניכם.

חושו את הנוכחות השלווה האוהבת....היא נעה קרוב אליכם בדרך מאוד מעודנת ומאוד מכבדת. נשמתכם שולחת פעימת אור למרכז הלב שלכם. ספגו אור נפלא זהו תנו לו לפתוח את הלב. שום דבר לא משתנה מידית, אבל זה נעשה כדי להרים אתכם מכאב ובסבל שחוויתם. הרשו לאור הנשמה להסיר ולפתוח אזורים בחייכם שזקוקים ליותר אהבה.... 

כאשר הנשמה מתכוננת להתמזג אתכם היא שואלת אתכם שוב אם אתם מוכנים להתמזג איתה.... כאשר אתם בטוחים בכך, נשמתכם סובבת את גופכם באהבה. גם בעיניים עצומות ניתן לחוש את הקרינה שלה.... זה כמו שעולמכם הפנימי נעשה בהיר יותר ויותר. 

כאשר התמזגתם עם הנשמה תחושו את נוכחותה בעלת העצמה מסביבכם. הודו לה על נוכחותה האוהבת והאכפתית. הישארו לנוח במרחב הפנימי המואר עד שתהיו מוכנים לחזור. אתם יכולים להישאר כמה שתרצו לעבוד עם הנשמה ומרכז הלב שלכם. אם תבחרו לעשות תרגול זה מספר פעמים, בכל פעם תחושו יותר תיאום עם נשמתכם. השלימו את התאום עם הנשמה ודעו שתוכלו לקרוא לה מתי שנדרש לכם סיוע ממנה.

 בכניסה לקישורים - יש ללחוץ בחץ מתחת לתמונה

קישור - דף מדיטציות עם הנשמה - להאזנה

הערה -ניתן להרחיב זאת דרך קורס של אורין.
הוא נקרא: "קרינה סולרית- להיות אור מושלם יותר" 
פרטים באתר של אורין ב-קישור


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי