להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום ראשון

השראה ויזואלית - הצהרות וחיבור לתודעה האלוהית שלך


ילדי האהוב. אתה יודע שכל יום הנו יום חדש. לכן היום התחל הכל מחדש וראה מה אתה יכול לעשות כדי לעזור ולא כדי להפריע לכל נפש שאתה בא עמה במגע. חפש את הטוב ביותר בתוכך, מצא אותו ועבוד על זה, ואז ראה איזה הבדל זה יעשה לא רק לעצמך אלא לכל הסובבים אותך. 

כל כך קל לשכוח שמה שאתה עושה משפיע על חיים רבים, שכל אחד מכם מחזיק בידיכם אחריות גדולה כלפי בני אדם. דרכי אתה יודע את התשובות לשאלותיך ואתה יודע שאפשר לעשות וצריך לעשות את זה, ואם אתה לא מצליח לעשות את זה, אתה גורר אחרים למטה במקום להרים אותם ולעזור להם.

אני רוצה שכולכם תבינו את חשיבות העבודה שאתם מבצעים כנושאי אור בכל יום - כשאתם מתאחדים ושולחים את האור לעולם שלכם - נעשית כך עבודה חיונית מאוד. כשאתה או כל אחד מכם עושה את זה במודע זה יעיל עוד יותר. אז לעולם אל תחשוב לרגע אחד שהזמן המושקע בקרינת אורך מהלב ובשליחת ברכה הוא מבוזבז. אף לא שנייה אחת מבוזבזת !

מהו הגורם לכל כאב ומתח ? - זה או כשאתה חי בעבר, או שאתה מנסה לראות לתוך הלא ידוע בעתיד ומפחד ממה שאתה מדמיין שיקרה. כל מה שאני מבקש ממך זה שאתה תחיה תמיד במלוא ה-עכשיו. ממש ברגע זה של הזמן. כשאתה ממשיך לחיות כך - כל חייך נעשים להווה מתמשך בלי שום מחשבה על אתמול ואתה נמצא ברגע המידי בו אני נוכח אתך. זוהי הדרך היחידה לחיות, כי אף אחד לא יודע מה המחר מביא.

היה כילד קטן שנהנה מכל רגע וכך החיים נעשים מהנים - אינך צריך לדאוג מהיכן תבוא הנשימה הבאה. אתה הרי רק מקבל אותה כדבר טבעי. הכר תודה עליה בכל רגע. לחיות במלוא הרגע זה אחת המתנות הגדולות ביותר שיש...... 
מסר מהעצמי העליון 
המשך בקישור


הצהרות והשראה

אני הנני אהוב, עצמי אלוהי שלנו 🤍 אנו מכירים תודה על העצמי המהווה את הגוף, ההכרה והרגשות שנועדו להיות המקדש של הנעלה ביותר, האל החי. אנו מציעים עכשיו את עצמנו ככלים של האלוהי, כלי רכב לענווה כאן על פני האדמה....הבער בנו ודרכנו את אור הנוכחות כדי להתמלא ולברך את העולם. עם כל נשימה של חיינו וכל פעימה של לבנו, אנו בהכרת תודה והננו כה מבורכים. מאוד מאוד מבורכים !

-אני הנני האור של האל/ה שהנני. שזורם דרכי וממני כדי לברך את העולם -


הפעלת הלהבה הסגולה של האש המקודשת


בהתאם לשיר - ניתן להפעיל את הלהבה הסגולה ולומר:

בורא נעלה, אני הנני אהוב, אני אוהב אותך, אני משבח אותך ואני מודה לך. אני מזמן את נוכחות האני הנני של כל האנושות להצטרף אלינו בשיר זה, עבור התחייה, ההגנה והחופש של כל החיים על פני האדמה.

עטוף אותנו עכשיו אני הנני נעלה, בקוביית אור לבן, הורד זאת מטה מסביבנו,חתום זאת מתחתינו ועשה שלא נראה ולא נהיה רגישים לכל מה שאינו מהאור. שמור שנהיה רגישים לנוכחות האלוהית שלך בכל הזמנים.

אני הנני נעלה, סיינט ג'רמיין המבורך, מלאכי הלהבה הסגולה ! מלאו אותנו בעמוד מהלהבה הסגולה, שאוהבת לטהר,להגן, לעשות אותנו מושלמים.

אנו קוראים את הלהבה גם לאמא אדמה, לממלכות שלה, לכוחות הטבע, וכוחות יסודות הטבע. לכל האנושות ולכל הפעילויות והחיים על פני האדמה.

אני אוהב, מברך ומודה ללהבה הסגולה בהכרת תודה נצחית למתנה זאת של האש המקודשת. 

(יש לראות בעיני הרוח את כדור הארץ עטוף בלהבה הסגולה 
כשאנו יודעים שהמחשבה, הכוונה,הדמיון והרגש שלנו שולחים את האנרגיה ליעדה)

להבה סגולה, סיינט ג'רמיין , להבה סגולה בואי טהרי את לבי,טהרי את הכרתי, טהרי את גופי. שימרי חסד כפול, להבה סגולה,הלהבה שהובאה למין האנושי מהלב של האל האב-האם, אני הנני אהוב  סובב את הלהבה הסגולה סביבנו .

"הרוח היא חופשית"
הצהרות האני שהנני
  • אני הנני מושלמות המשלימה את עצמה. 
  • אני נפתחת כמו פרח נפלא שפורח לנצח בקרני השמש. 
  • אני נעשית חזקה ויפה כי עמי ישנו כל היופי.
  • הכל הנו הרמוני, הכל מושלם. 
  • אני הנני אחד עם האל ואני בשלווה. 
  • אני הנני אור זהוב. אני הנני רוח האל, חופשיה, פתוחה, אינסופית. 
  • אני יכולה לעשות כל דבר, להיות כל דבר ושיהיה לי כל דבר. 
  • אני מקיפת-כל ואני נפתחת להכרה שלמה של תודעה קוסמית.
  • אני רואה את השלמות האמתית של הבריאה ואני נמצאת בשמחה. 
  •  אני מכירה בכך שכל אחד חווה נתיבי חוויה שונים.
  • הדרך בה בוחר כל אחד היא בסדר גמור. שלמה לגמרי והנה מהאור. 
  • אני מכירה בכך שהכל הנו הבריאה של הרוח. 
  • אני משחררת ומוותרת על כל רגשות הנפרדות. 
  • אני יודעת שהנני רוח. הכרה אחת שמחוברת לכול. 
  • אני הנני אחד עם השלם האלוהי בו הכל מושלם. 
  • אני הנני ידיעת-כל ממנה הכל זורם.  אני הנני קשת בענן. 
  • אני חווה את עצמי כהוויה של אור לא מוגבל. 
  • אני הנני האור שזורח דרך כל  הדברים. אור טהור וחיובי. 
  • אני שמחה לעשות דברים שמעולם לא עשיתי. 
  • אני פתוחה לחוות את החדש. אני שמחה ואני מכירה תודה. 
  • אני הולכת בעקבות האינטואיציה שלי.
  • אני מרשה לרוח להדריך אותי, בכל הזמנים.
  • אני נמצאת במרכז שלי. אני חופשיה. 
  • התודעה שלי מתעלה לרטוט אור טהור.
  • לרוח שהנני אין תבניות קבועות ודרכים מוגדרות.
  • אני תמיד מוכנה לשחרר ולהיפתח לרטט חדש גבוה יותר. 
  • אני חשה טוב עם זה, חשה טבעי. 
  • אני שלמה, בהירה, חזקה, אוהבת. זה הטבע שלי.
  • כל החוויות בחיי מעשירות את הנשמה שלי.  נותנות לי מה שאני רוצה.
  • אני סולחת לכולם ומקבלת תועלת מכל חוויה. 
  • חוויותיי הביאו אותי למה שהנני עכשיו, בהיותי פתוחה לקבל אנרגיה טהורה. 
  • אני אוהבת את עצמי ואת כל אחד ומכירה בנו רק מושלמות. 
  • זה מה שאני בוחרת לחוות, יודעת שתבונה אינסופית מדריכה אותי.


- סרטון  עם הנחיה יוצרת מציאות - 

דמיין את החזון הגבוה שלך ושל האנושות -
היה יוצר שותף מודע למי שהנך






סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי