להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שלישי

הקשר הנצחי המחבר בין הבורא לבריאתו

 ילדי כדור הארץ האהובים. אנו מאחוות האור באים אליכם היום להזכיר לכם את הקשר הטבעי שיש לבורא עם הבריאה שלו, כמו הקשר הטבעי שיש בין הורה לבנו. אהבת הבורא לכל הבריאה זהה לאהבת הבריאה לכל חלקיה והנה ביטוי האלוהות על פני האדמה. 

כל פרט בבריאה האלוהית ניזון מאהבה טבעית זאת כפי שהנכם ניזונים מהנשימה הקדושה דרך גופכם. האהבה שנובעת מלב הבריאה הנה אמת חיה של תודעת בורא-היקום המתגשם בכל בן/בת שלו, כ-אהיה אשר אהיה, כיקום מושלם, כעולם אלוהי. 

אתם נוצרתם בשלמות זאת מההתחלה, כעצמי אלוהי המבטא את שלמות הבורא בבריאה ועצמי נעלה זה הוא אוניברסלי נקרא "אני הנני הוויה - אהיה אשר אהיה".  עצמי זה מודע לאחדותו עם כל מה שקיים, כגוף אוניברסלי על כל תאיו המודעים לכך ומגיבים לזה. ההכרה באמת זאת מצווה את כל הגוף לחיות במודעות זאת. 

תודעה אלוהית אשר מתקיימת בגוף המודע לאחדותו, מקיימת אותו בשמחת כל החיים ואתם כתא בתוך גוף אוניברסלי, מתעוררים כעת משינה עמוקה להבנת אמת פשוטה זאת ובכך שאתם מאמצים תלות רק בהנהגת האלוהות הפנימית של הנשמה. היא זאת שמספקת לכם מה שנדרש לחיים שלמים ושמחים, דרך אמונה בה. 

העצמי האלוהי שלכם הנו בעל עוצמה יוצרת, שהנה אהבה בפעולה הנובעת מתוך לב ההוויה שלכם. עוצמה זאת הנה תבונית ובעלת ידיעה מושלמת של תודעת הבורא המושלת בכל החיים המכירים בו כהנהגה טבעית שלהם. 

בימים אלה כאשר רבים מכם משחררים את אחיזת האגו מחייכם ומתעוררים להכרה עצמית של "אני" אוניברסלי אחד, כל מה שאינו תואם את ההכרה של האמת האלוהית, נושר ונעלם מהמערכת שלכם ואז משתקף החוצה לעולם כשלום שגשוג ושלווה. כך האל-הבורא מכיר את עצמו דרככם כ"אני הנני אהיה אשר אהיה", כאן ושם ובכל מקום בכדור הארץ. 

כאשר האור האלוהי מרים את הצעיף של האגו ותת המודע מתנקה מאמונות העבר ומתפישת נפרדות וההתנהגות הנובעת מתפישה זאת, העצמי המאוחד שלכם שער לאחדות כל החיים, נעשה להנהגה מושלת  בכל החיים כביטוי נעלה דרככם. כך כל המין האנושי כבן אהוב על ההורה הקוסמי אומר בפעימת לב אחת : "אני ואבי הננו אחד ואני הנני התחיה והחיים של העצמי הנפלא שלו". 

דרך הכרה מוארת זאת האנושות וויתרה על אמונות בן התמותה והנפרדות שהיו לה בעבר ומתאחדת עם כוחות האור הקוסמיים שבורא היקום שולח אליה לבניית מערכות העולם החדש. כוחות אור אלה הם ביטוי לאחדות האל בבריאה והם מגיעים לתת תמיכה כאשר האנושות פותחת את הלב בהכרת תודה על אמת ההוויה של הבורא בבריאה והקשר הנצחי הבלתי ניתן לשבירה ביניהם ונותנת לו למשול בכל החיים באיזון מושלם. 

כאשר האור האינסופי של ההורה הקוסמי קורן בכדור הארץ ועץ החיים מתעורר, אהבה מהמישורים הגבוהים ביותר חודרת דרך צעיפי האנושות מעולמות האינסוף ושליחי האור מגיעים לכדור הארץ לעצב  עם אור האהבה הקוסמי את העולם החדש וללמד את בני האדם לעטות את הדמות והצלם האלוהי, להיפתח לשכל האלוהי דרך כלים אוניברסליים. להתחבר במודע לעץ החיים הקוסמי, דרך נוכחות רוח-הקודש/השכינה והולדת העצמי האלוהי בכל בן/בת של בורא היקום בכדור הארץ.

אתם נפתחים עכשיו לעידן רוח-הקודש. השכינה והבורא נעשים לאחד והזרע המשיחי שנמצא באדם מתגלה כחיים חדשים מעבר לדואליות.  שליחי האור, בני האור ממסדרי האור מרחבי הקוסמוס ואינספור מסטרים המהווים את "לשכת המשיח", לשכת הגאולה של האור האלוהי - עוזרים ב"לידת האדם החדש"- כאנושות חדשה. אתם תהיו עדים לשינוי צופן החיים, שמכין אתכם לקבל את השותפות של אל ואדם ולהתנסות באור אינסוף ועבודתו דרך תכנית הבריאה האלוהית למשיחיות קולקטיבית.   

שליחי האור שהנם הנבחרים של הפלנטה ומשרתים בהצלחה את האנושות, יהיו הדגמה חיה לעצמי הגבוה המגשים את עצמו בגוף של אור ויהיו מסוגלים אף לשאת את האור לבריאות אחרות. ישראל האמתית היא גילוי של כל בן ובת אל המתחברים לגוף המשיחי שלהם, כדי לשרת את הבריאה עם אהבה ואור. 

לכל אחד תהיה לידה מחדש בעידן רוח-הקודש והשכינה תתגלה כאהבה אמתית של ההורה האלוהי ובנו המחוברים בקשר  נצחי  וכך כל המאורות יזכו לראות את האור החי - זאת כאשר האדם מזדהה עם "העצמי המשיחי" שלו ונעשה לאור זה בביטוי חי. 

אהבה, חכמה ורצון טוב לכל החיים נעשים ביטוי המהות האלוהית בכל איש, אישה וילד בעולם זאת על פי העיקרון שהאדם הנו עולם קטן. הוויה רוחנית מיקרוקוסמית צלם ודמות הבורא בבריאה וכאשר הוא מתעלה לאור כל החיים שהוא מחובר אליהם מתעלים אתו.  בכך הוא כעולם קטן נותן את חלקו לגאולת העולם כולו והוא יכול להצהיר : 

 " אני הנני גילוי מודע של האלוהות על פני האדמה וכל החיים מבורכים עמי

אני הנני אור זורח לעולם ואני הנני אור העולם  שמאיר כל דבר חשוך ומיואש.

אני הנני אור האמת שמרים אחרים בשמחה, 

כדי להתהלך בשגשוג ואהבה על פני האדמה.

רוטט עם מתנת האיחוד של עץ-החיים בהכרת תודה   !"


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי