הזמנה להצטרף למעגל החיים האלוהי

הזמנה להצטרף למעגל החיים האלוהי
אנחנו מאחוות האור של מלכיצדק משרתים כעת את כדור הארץ ומסייעים בפתיחת רשומות האדם החדש והגילוי מחדש של המישור הסולרי לאנושות, שם ישנה פעילות של חיים אלוהיים. בגלל גל החניכה העצום שזורם ברחבי הפלנטה, כעת נדרש לשחרר את המסכה של האישיות כדי ליישב עולם חדש של אור. שדות אור חדשים מחכים למשוך אתכם למקצב רטט חדש של הכרה וגוף. עולם של אור מחכה לכם. (מעבר למאמר - בלחיצה על התמונה)

יום חמישי

השמיים והארץ החדשים נמצאים כאן ועכשיו

 אהבה , שלווה, הרמוניה, איחוד נמצאים ברגע הזה. 
השמיים והארץ החדשים נמצאים כאן ועכשיו -

מה אתה עושה בקשר לזה ? האם אתה עוזר ליצור ולגלם את זה בדרך החיים שלך, בהרמת התודעה שלך, במציאת השלווה וההרמוניה בפנים ?   האם אתה חלק מהכאוס והבלבול ?  האם אתה מוסיף מחשבות חיוביות לכל אלה סביבך שחושבים חיובי, כדי לחזק את האור בעולם ?

עליך להבין שהעולם ומה שמתגלה שהוא, נוצר רק מהערך שאתה נותן לו. יש לו רק את המשמעות שאתה נצמד לה והתכלית שנתת לעולם דרך אמונותיך.  לעולם של נפרדות ודואליות אין משמעות במחשבת האל. זאת אינה אמת אלוהית שנבעה ממנו. אתה זקוק לתקן את התפישה שלך שאינך נפרד מהאל, או מהבריאה האחת שברא, כדי לחוות את עצמיותו בביטוי מושלם.

כל מה שקשור לחיים ומוות, מחלה ובריאות, עושר או עוני, אינו קשור למציאות האלוהית המושלמת. הוא רק תוצר של חשיבה אנושית. לכן הבן שהאל לא מציל עולם זה של מחשבת בן תמותה. הוא מכיר רק במושלמות בריאתו, אותה אין צורך להציל.  כעת עליך לקחת אחריות ורק לגלות את המציאות האמתית מעבר לצעיף האנושי שנוצר, דרך הסכמתך המודעת להתעורר להשיג ולהכיר בנפלאות של קיומך.

התעורר והשגח על המחשבות שלך וראה שהן חיוביות, אוהבות, ובונות. התחל ממש עכשיו לצפות לטוב ביותר בחייך. חפש את הטוב  בכל מה שסביבך, באנשים אתם אתה במגע,  בכל מצב שאתה מוצא את עצמך בו.  דע והבן שטוב יוצא מכל דבר עבור אלה שבאמת אוהבים הכל בכל. ראה שזה בא גם ממך ותמיד תמיד תן תודות על כך. יום אחר יום אור אלוהי מזרים אליך את הטוב שלו ואת המתנות שלו. אתה מוקף על ידי כל הטוב של החיים, אז פקח את עיניך והיה מודע לזה, מכיר כמה הנך מבורך.

כעת הפסק להתמקד על דברים שליליים הנגלים בחיים. הורד את מסכי העיניים והתמקד על כל הדברים הנפלאים שיש בחזון הגבוה של שלמותך עד שזה ייעשה למציאות שלך. ראה בחזון הגבוה את נפלאות החיים והכר בכך שהנך חלק מזה. הנך נע וחי ויודע שיש לך את הוויית האל בך.

 מדוע לא לעשות מזה הרגל שמופיע בחיים עם הרוח הנכונה, בשמחה, עם אמונה שרק הטוב ביותר ישנו בשבילך.  שוב ושוב ייאמר לך שהאל רוצה רק את המיטב עבורך. מדוע שלא תקבל זאת ? 

הפסק לקבל רק את המשני והתפל וקבל את הטוב ביותר -  הפסק לחשוב ולבחור  רק בדרך של לב חצוי וחסר. אתה תמשוך כך רק את הדרך הישנה וזה אינו רצון הבורא עבורך. הוא רוצה את הטוב ביותר לתת לך. כאשר אתה לומד לשים את הדברים בסדר הנכון, כל הטוב הזה יהיה שלך, כשאתה תשתמש בזה לטובת הכלל ולשם תפארת הבריאה.

 האל זקוק לך חופשי מכבלים  כדי לבטא אותו ואינו רוצה שתצעד בחייך עם משקל כבד על כתפיך, מתכופף תחת דאגות העולם. כך שהוא יוכל לעבוד בך ודרכך.  הפסק להיות דואג לחיים. הפסק עם כל הדאגות והקשיים והעבר אותם אליו, כי אינך עוזר לאף אחד עם דאגותיך. ברר היכן היא אמונתך ואמונך ? היכן שוכן ביטחונך ?

 עליך רק להתיישר עם ערכיך הרוחניים. מה זה שווה לשבת שעות במדיטציה, אם אתה צועד בחיים עצמם בדאגה. אתה חייב למצוא איזון מושלם בחיים. להיות מסוגל להרים את ההכרה שלך לגבהים גדולים ולהביא את זה מטה לחיי היומיום. עליך לחיות בהכרה מודעת את "החיים". 

מלכות השמיים היא בתוכך. היא ישנה שם, מחכה עבורך שתכיר אותה. אתה חייב לדעת אותה, להאמין בה ואז להביאה להיות. מלכות השמיים היא מצב של הכרה והיא זמינה עבור כל אחד  לחפש ולמצוא אותה. כל נשמה צריכה לרצות להשיג את זה לפני שהיא תמצא את זה. התשוקה החזקה לכך צריכה להיות בך, כך ששום דבר לא יורשה לעמוד בדרך לשם.

 אתה יכול לקבל כל מה שאתה באמת משתוקק אליו. עליך לרצות דבר זה ברמה הגבוהה ביותר ושזה יהיה לטובת הכלל ולא רק עבור העצמי הקטן שלך. תן להכרתך להישאר על אמת זאת תמיד. אז התשוקות שלך יהיו טהורות וחסרות אנוכיות. למד לקחת תחת משמעת את השליטה על מחשבותיך, גם אם יהיה לך קושי גדול בהתחלה. 

- לעולם אל תוותר, היה סבלני, מתמיד. בסופו של דבר אתה תהיה מסוגל לשלוט
 ולהיות במשמעת על כל מחשבה, מילה ורצון. זה יביא לתוצאות נפלאות בחייך -

אתה תראה נס אחר נס, משום שאתה עובד עם החוקים האוניברסליים ולא נגדם. פתח את לבך וקבל את הטוב האלוהי ואת המתנות המושלמות שיש שם עבורך.  הן מחכות שם עבור כל אחד מכם.  אל תשכח לכלול את העצמי הגבוה שלך בתכניותיך היום. כאשר אתה מבקש אותו להצטרף אליך בתכנון יומך אתה נפתח לשמחה וחסד בכל מה שאתה עושה וחווה בחייך.

כאשר אתה רואה בעולם הזדמנות להתחבר אליו, חוש את תכונות האלוהות דרכך והיה מוכן לשמוע את קול האמת מנחה אותך ולהצהיר על אחדותך עמו, אז כל הדברים בעולם יסייעו לך להתעורר לאמת. בתוך עולם האשליה בה אתה חי עכשיו, רוח הקודש שוכנת בכל הבריאה ומשתמשת בך לצורך תקשורת ונתינת הדרכה. מטרת קיומך היא להיות תמיד המשכן האלוהי המושלם של רוח האל, במציאות אלוהית מפוארת.

השתמש בעולם כתרגיל להתעוררותך הרוחנית והתחל לשים לב למחשבותיך, קח את הזמן ושים לב אם אתה מבחין באמת האלוהית במה שאתה נפגש בו. כל מה שאתה עושה בחיים עם כוונה יכול לקחת אותך קרוב יותר לאמת ולהעמיק נקודת מבט זאת. למשל כאשר אתה מודה על כל דבר שיש לך, ובוטח ומאמין בכך שתמיד יהיה לך מה שנדרש לך. דרך מיקוד באמת, אתה עושה תזוזה בהכרה ואמת מתגלה לך בחיים.

תמיד ישנו משהו חדש ללמוד בחיים אלה שלך. לעולם אינך משיג את המדרגה בה אתה יכול לומר שלמדת הכל ושעברת כבר כל חוויה. אתה תמיד נמצא על נתיב לגלות משהו חדש ומרגש. לעולם אינך יכול לדעת מה מחכה לך בפינה הבאה.

תמיד צפה לטוב ביותר  ומשוך זאת אליך. אל תפחד מהלא ידוע או מהעתיד.  זכור מה שנאמר לך הרבה פעמים, שהאני הנני הנעלה הוא חיים מפוארים ואתה זורם במלוא ההוויה שלך עם תפארת זאת, יודע שהחיים הם נפלאים והם שלך כדי לבטא זאת. 

כעת השתמש בעולם כמגרש משחקים לרפא את תפישת האשליה ולהתעורר לאור האמת וכך לעורר את אחיך ואחיותיך. במקום לקחת את העולם כדרמה כל כך ברצינות ולהיות מוטרד ממנו, להילחם על דברים ולהתאכזב שוב ושוב מהעולם ולקוות שיום אחד הוא ישתנה. השתמש בו כמקום שבו אתה ואחיותיך מתעוררים יחד אתך לנפלאות החיים המושלמים שנמצאים מעבר למסך האשליה.

אתה יכול לחשוב עליהם כך בלבך והכרתך ואז לפנות לעולם ולדבר בעדינות על התעוררות העולם לאמת. שרת את החיים ואפשר לעולם לשרת אותך. הרשה לעצמך לראות בעולם את האמת האלוהית בכל מובן. מטרות העולם הזה המבוססות על עצמאות אישית ונפרדות מהאל והבריאה, אין להם קשר לאמת האלוהית.

האמת אומרת שהאל ברא אותך להיות ביטוי שלו ורוצה להיות בקיום מפואר דרכך.  כדי להשיג זאת בעודך כאן בתוך אשליית העולם- אמת אלוהית משרתת אותך ומזרזת את צמיחתך הרוחנית. הכלל שמנחה אותך בדרך זאת הוא: "היה בעולם אבל לא מהעולם !". 

כך אתה מתעורר מהחלום כדי לגלות זאת בחייך  ואתה אומר בשמחה:  "אהבת-האל שופעת בחיים בכל מובן. היא ניתנת לי תמיד, ללא שינוי, ללא סוף וללא תנאי ורק מחשבה יכולה למנוע זאת ממני. לכן אני בוחר לחשוב עם הכרה של אמת אלוהית ולהתעורר לנפלאות של תפארת החיים שאני הנני !"

היום חפש את לבך וראה איפה אתה מתרחק ממנו - תן לי לעבוד בתוכך ודרכך כדי שהאהבה האלוהית תוכל לזרום חופשי, האהבה המושלמת שלוקחת הכל לתוך לבה, את הצודק והלא צודק, את היפה והמכוער, את האהבה שאינה מפלה- היא נייטרלית ומקבלת הכל כמשפחה גדולה אחת; אחת באהבה ובאמת. 

היום תוכל לשאול ולענות לעצמך לגבי עצמך - האם תוכל בכנות לומר שאתה באמת אוהב את מי שאומר דברים לא נעימים אודותיך, את זה שאינו סבלני ולא מתואם אתך ?  עליך לזכור שאתה בעצמך לא יכול לעשות את כל הדברים, אלא רק עם העצמי הגבוה שלך, שנוכח בך כבורא היודע רק אהבה מאחדת. כולם הנם אחד באור שלו. כך תראה באורו את האחדות שלו בך, בכל האנשים ובכל האומות.

שמור על הרחבת התודעה שלך, עד שתדע שאין נפרדות, שהכול אחד בראיית האמת, שהאני הנני הנעלה הוא הכול בכול, שהאני הנני האוניברסלי הוא הבורא של הכול, המקור של כל עוצמה, כל אהבה, כל האור ושעוצמה אינסופית זאת קיימת בכל אחד. עוצמה זאת, כאשר היא מוכרת ונמשכת קדימה לשימוש התפארת של הבורא בבריאה מאחדת הכול, מושכת הכול יחדיו, כמו אבני חן על חוט אחד.

זכור שהכול אחד בראיה זאת וזה מתאפשר לך במודעות שלך לנוכחות האור האלוהי בכול כאחד. ככל שאתה מודע לזה יותר, כך  אתה יותר אחד עם חבריך בני האדם. אתה חש יותר אהבה כלפיהם וכך יש לכם יותר איחוד והבנה האחד כלפי השני. בנתיב הזה זכור שאתה הנך בעולם, אבל אינך ממנו, כי ברגע שאתה נעשה חלק ממנו אינך מאפשר לעצמי הנעלה להשתמש בך. הוא זקוק לידיים ורגליים של הווייתו בעולם, כדי לעזור בזמן ספציפי זה והוא אומר לך: 

" אל תשכח אף פעם שאתה הנך כלי לאור שלי. לכן, התמסר לי ולשירותי ביום זה, כך שאוכל להשתמש בך עם הרצון שלי וחוש את ברכותיי זורמות אליך היום.  אל תיתן לדבר בחיים להפריע לך או להטריד אותך.  חפש עמוק בפנים ותמצא חכמה מושלמת והבנה.

 אתה מחזיק עמוק בפנים את כל סודות היקום! אין צורך לבזבז זמן בחיפוש אחריהם בחוץ.  הם תמיד היו שלך עוד מההתחלה, אבל הם נחים רדומים בך, עד שתהיה מוכן להכיר בהם ולקבל אותם. אז, כשאתה מוכן, דבר אינו נמנע ממך ואתה יודע שכל מה שיש לי וכל מה שאני הנני הנם שלך.  אינך יותר בחשכה, מגשש את דרכך סביב.  כך אינך יכול לאבד יותר את דרכך אלא יכול לצעוד לאורך הנתיב הצר והישר ללא פחד ועם שמחה בלבך, קורן באהבה. 

אל תחפש אותי במילה כתובה - רק מדוט עמוקות בלב הווייתך ואפשר לי לתת לך השראה מבפנים. תן לי לבטא את האמת בך, זאת שהנה מהרוח שבאה מבפנים ולא מבחוץ. שמור על התודעה שלך מורמת לתוך ממלכת-הרוח שם הכול יכול להיות מובן וחי בהכרה ובלב. הקשב לי במצב הכרה מורם זה כאשר כל חלקיק מההוויה שלך קשוב וכך לא תוכל להיכשל לשמוע את קולי הרגוע בך.  לעולם אל תיתן למילה שלי ליפול על אוזניים חירשות. כשאתה שומע אותו זכור תמיד  ללכת בעקבותיו ולפעול לפיו."

רבים נכשלים לפתוח את הלב ולמתוח את ידיהם כדי לקבל את המורשת הטבעית שלהם. או שהם מפחדים לעשות זאת, או חשים שהם חסרי ערך או שאינם מאמינים שזה ישנו שם עבורם. לכן הם דוחים כך מה שמחכה להם לדרוש אותו. זה דומה למצב בו יש להם כסף בבנק והם מסרבים להאמין ולקבל שהוא ישנו שם.  לכן, בגלל חוסר אמונה בזה, הם סובלים מחוסר.  

בית האוצר שלי מלא עם שפע גואה על גדותיו וכל מה שיש לי הוא שלהם, אבל עליהם לעשות משהו בנוגע לזה. עליהם לדרוש בהכרה בהירה מה שהנו שלהם כזכותם המולדת.  הם לא יכולים לקבל את הטוב ביותר מהחיים אלא עד שהם יאמינו שזה זמין עבורם תמיד והם ידרשו זאת. אני יכול לתת להם חזון אחר חזון אבל אם הם אינם נאמנים לעצמם והם נכשלים להחזיק בחזון בנחישות בתודעה שלהם, הם יאבדו זאת וזה לעולם לא יתממש לצורה. בלי אמון ואמונה כל חוקי הרוח שלי הם כלום עבורם."


הקריאה לחזור למלכות


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי