להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום ראשון

ריפוי ההכרה והלב שהתרחש החודש בעולם

עם פתיחת שנת 2021 העולם חווה זמנים מאתגרים אשר מעוררים בלבול ופחד רב בקרב אנשים. אנו עדים לסערות שמתרחשות בעולם כמו בארצות הברית, בארץ ובמקומות רבים אחרים. אנו תוהים באופן הגיוני "איך זה יכול לקרות, כשיש כל כך הרבה אנשים שמפעילים את האור ומתמקדים ביצירת כדור הארץ החדש ?" - צבא האור השמימי מעניק לנו נקודת מבט שתעזור לנו להבין את המתרחש בפועל בתוך הכאוס הזה.

בראש ובראשונה, ישויות האור מבקשות שנדע שכל בקשה להתערבות אלוהית נשמעת ונענית באופן מידי בקנה אחד עם הטוב ביותר לכל הנוגעים בדבר. הסיבה שהאמת העמוקה אינה ברורה כמו שהיינו רוצים שהיא תהיה בעולם החיצון היא מכיוון שיש תהליך הכרוך בחוק אוניברסלי שיש לכבד אותו לפני שהביטוי הפיזי של בקשותינו מלאות האור המבוססות על הלב, יתממש.    

החוק האוניברסלי הזה אומר שכדי לנקות את הדרך למה שהזמנו, כל מה שמתנגש עם האור ודפוסי השלמות שאנו מפעילים חייב להיות מוצף אל פני השטח ומוחזר ליקום כדי להיות אנרגיה טהורה. תהליך דחיפת השליליות אל פני השטח מתחיל מיד כשהעולם מתחבר לאור. הבלבול טמון בעובדה שלעתים קרובות לוקח מעט זמן עד שהראיות לשינויים שאנו מעלים ניכרות לעין במישור הפיזי. אולם אין זה אומר שבמקביל בקשתנו להתערבות אלוהית אינה מתרחשת.

בשל צורך השעה והעובדה שנוכחות האני הנעלה של כל אדם משתלבת כעת עם רטטי הגוף הארצי, הוויות האור חושפות כעת מידע מאוד ספציפי שנועד לתת לנו בהירות רבה יותר לגבי תהליך הטיהור שאנו חווים. מידע זה עשוי להיות קשה עבור חלק מאתנו לשמוע אותו, אולם, הוויות האור מבקשות מאתנו להיות משקיפים אובייקטיביים על החיים, להפעיל את נוכחות ה-האני הנעלה שלנו ולהרחיב את להבת האמת המוארת בתוך ליבנו כשאנחנו קוראים את הדברים הבאים שנמסרו.

אנו מתבקשים להתחיל בשיתוף האמרה האלוהית הזה: "דע את האמת והאמת תשחרר אותך." נשים לב שהצהרה אינה "האמת תשחרר אותך לחופשי." אלא "דע את האמת והאמת תשחרר אותך לחופשי."

נוכחות האני הנעלה ולהבת האמת האלוהית יעזרו לכל אחד ואחת מאתנו לשחרר ולהתעלות מעל האגו האנושי אשר בשלב זה משתמש באשליות המבוססות על פחד והונאות מלאות שנאה לעיתים קרובות , בהעמידו "אותנו נגדם "כדי לשלוט ולתמרן אותנו.

מאז שהאנושות נפלה מהחסד האלוהי, האגו האנושי המבוסס על פחד שלט עליה בצורה מוחלטת, עד שאנשים פיתחו את ההרגל ההרסני להשתמש בכאב כמניע לקיום הנפרדות. בדרך כלל כשאנחנו חווים כאב רב מאוד, רק אז אנו מחליטים שאנחנו צריכים לעשות משהו דרסטי בכדי לבצע שינויים גדולים בחיינו. למרבה הצער אנו מרשים בדרך כלל ששינויים יבוצעו בחיינו מתוך תודעה נמוכה אשר תמיד מעוותת על ידי אמונה שלנו בנפרדות ובדואליות. 

עם לידת שנת 2021, צבא ההוויות השמימי חשף כי המוקד בשנה חשובה זו יהיה בסיום האשליות ההרסניות של הפרדה ודואליות, ובכך תתפנה הדרך לביטוי המוחשי של תודעת האחדות. רמה זו של תודעה נאורה משקפת את הדפוסים המבוססים על הלב בעיקרון של אחדות וכבוד לכל החיים. משמעות הדבר היא כמובן שכל מה שמתנגש עם תודעת האחדות חייב לצוף אל פני השטח ולהיות מותמר חזרה לאור.

ראינו את האצת תהליך הטיהור הכואב הזה במשך מספר שנים, אך לאחרונה הביטוי המאתגר להפליא הזה של תודעת האנושית שנפלה הובא לקדמת תשומת הלב העולמית על ידי אירועים שקרו החודש בארצות הברית. באותו יום אלפים מאחיותינו ואחינו, שהוסתו ואשר הונעו משנאה או מכעס - הסתערו על בניין הקפיטול בוושינגטון הבירה במטרה להפיל את הממשלה. 

משתתפי ההתקוממות הזו הושפעו במודע או שלא במודע על ידי זיכרונות מאשליות העבר שלהם, שבאים מאמונות שווא, משליטה מנטלית, פחד, כעס, ואשליות שונות - שהאלימות שלהם תעזור איכשהו, בעוד שהיא הביאה להשפעה הרסנית על העולם החיצון דרך כוחות פנימיים חסרי איזון.

עבור אנשים מסוימים הכוונה למעשה אלימות זה הייתה ליצור מלחמת אזרחים. עבור אחרים השקרים שסיפרו להם על הונאת מצביעים שלא מבוססת, היו המניע למעשיהם. עבור רבים אחרים - מניפולציה השפיעה על התודעה שלהם כאשר הם אפשרו לתיאוריות קונספירציה לתכנת את הכרתם. תיאוריות אלה מילאו את מחשבותיהם באמונות שגויות שהצביעו על כך שהנשיא היוצא הוא המושיע של העולם אשר ישחרר את ארצות הברית  והעולם מכל רע. אמונה זו הונצחה בתודעת אנשים אלה והשפיעה על מעשיהם.    

מה שהוויות האור ממישורי האמת המוארת חושפים בפנינו כעת הוא תוצאה חיובית של האירועים הללו שהתרחשו בקפיטול ב- 6 בינואר. באותו יום, כאשר מיליארדי אנשים ברחבי העולם התמקדו במה שקרה שם, הם קיבלו תמונה המייצגת באופן מטפורי את ההתעוררות בהכרה של האנושות, ואז נוכחות האני הנעלה של כל אדם על כדור הארץ הצליחה להשיג ריפוי בהכרה שלהם דרך הבנתם על אופי המניפולציה והשליטה המדכאים של האגו האנושי שלנו בהכרת ההמון, אשר השפיעו על כולם לרעה דרך נפרדות ומאבק. 

במהלך ההתקוממות באמריקה נגרם לאנושות בהמוניהם ליצור באופן ספונטני מרחב בלב הפגיע שאיפשר לנוכחות האני הנעלה של כל אדם על כדור הארץ להסיר את "רעלה האשליה ההיפנוטית ההמונית" שיצר האגו האנושי הסורר שלנו כדי לשלוט ולשעבד אותנו יותר דרך מאבק.

לפני עידנים "רעלת האשליה של פירוד" שהניח האגו האנושי בהכרה המודעת חסמה את האמת של נוכחות האל באדם ככוח מאחד. הצעיף הזה הנציח את יכולתו של האגו האנושי להערים ולהונות אותנו כדי לממש את הצעותיו. כעת, הצעיף הזה הוסר ומיליוני אנשים בעולם נמצאים בתהליכי התעוררות לאמת העמוקה של נוכחות האני הנעלה בתוך לבם. 

צבא השמים מוסר לנו שייקח זמן עד שההלם של האמת הזו יירשם בשכלם המודע של כל האנשים שהולכו שולל על ידי שליטת התכנות ההיפנוטי באגו האנושי שלהם בגלל חוסר איזון עם האמת האלוהית. לכן ייתכן שתהיה עדיין הכחשה, התנגדות, כעס, בלבול, אכזבה, מבוכה והכחשה למה שקרה החודש. 

הצוות השמימי הבהיר שכל התחושות הללו אינן רלוונטיות מבחינת האור. מה שחשוב עכשיו הוא שאנחנו יודעים ומקבלים שאנחנו ככלל חופשיים מלהילכד בשליטה תודעתית של "רעלת האשליה". המשמעות היא שעכשיו נוכל להתקדם באור ללא הפרעה מההשפעה ההרסנית של אותה שארית מהאגו האנושי שלנו.

לבבות יקרים, במהלך תהליך הריפוי וההתעוררות הספציפי הזה, צבא השמים מבקשים מכולנו שיודעים את האמת שבשיתוף השמימי הזה שלנו  עם כוחות משולבים אלה - נחזיק את אחיותינו ואחינו המתנגדים למידע זה, בזרועות האור שלנו כשאנחנו מציפים אותם בחמלה, אהבה אלוהית, ריפוי, סבלנות והבנה מצד הנשמה האלוהית המשותפת שלנו.

ריפוי ההכרה והלב של האנושות ככלל הוא פן קריטי בסלילת הדרך לתכנית האלוהית במהלך שנת 2021 ולגילוי ביטוי של תודעת האחדות. זכרו שאנחנו אחד, אור האל תמיד מנצח ואנחנו מבורכים בו !



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי