להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום חמישי

שומרי האור של הרמוניה, שלווה נצחית ושפע אינסופי


השנה, בגלל המיקוד העולמי של תשומת הלב של האנושות בריפוי והישרדות כלכלית, הוויות האור מטעינות את הרשת הפלנטרית הקריסטלית, בתדרים חסרי תקדים של להבת האמרלד הירוקה של ריפוי והרמוניה והלהבה הסגולה של התמרה ושחרור ועם תדרי האור הזהוב של שפע אינסופי של אלוהים ושלווה נצחית. 
הרבה מעבודת האור שנעשית בעולם כבר הביאה לתוצאות בהן פחד רב שעלה וצף על פני השטח, התמוסס ואנו ממשיכים בעבודת אור זאת ללא ליאות ובאהבה ללא תנאי לשם ריפוי הרמוני מושלם של כל החיים המתעלים. 
 זה נותן הזדמנות יוצאת דופן שעמה כל ישויות האור במישורי האמת המוארת ינצלו אותה כדי לסייע לכל אדם ואדם בכדור הארץ בדרכים חדשות ומעמיקות אותן אנו מפעילים. בגלל הצורך של השעה, צבא ההוויות השמימיות קיבל הרשאה קוסמית שמאפשר להם להתערב בחיינו בדרכים שלא נודעו בעבר. והם מנחים את עובדי האור בציוויים ומשיכת אורות אלה לטובת האנושות המתעלה. ההנחיה היא לומר את החזון הגבוה של הנשמה בליווי הפעלות אור דרך המילה המדוברת של העצמי הגבוה דרכנו. 
בהתערבות האלוהית של כל לגיונות האור השמימיים, נוכחות האני הנעלה של כל אדם מסוגלת להאיר אותו/אותה לאמת האלוהית, האומרת שהשפע האינסופי של אלוהים, הרמוניה ושלום נצחי הם היבטים בלתי נפרדים לשלמותו של האל בבריאה. אש ירוקה קדושה זו אותה אנו מפעילים היא בעלת התדר החזק ביותר לריפוי אלוהי הקיים לשם מעבר אל כדור הארץ החדש. זה מנקה את מה שלא מטוהר עד להשגת השלמות האינסופית של האל. לגיונות האור מגבירות את הפעילות של להבת הריפוי יחד עם הלהבה הסגולה המתמירה, במידה שהאנושות מסוגלת לקבל אותה, דרך ומסביב כל אדם בכדור הארץ.
בהבנה זאת אנו נכנסים למצב תודעה שליו של העצמי הנעלה, עם חזון גבוה של שלמות ההוויה הנוכחת כאן ועכשיו בתוך המרחב המקודש של מזבח הלב ואנו מצהירים:

" אני הנני העצמי הנעלה. נוכחות האל נוכחת בי כמו בכל איש אישה וילד ובבריאה כולה. דרך אמת זאת אנו מאוחדים לנצח באור של אהבת הבורא לבריאתו, כרשת אחת של העצמי הגבוה. בכוח המילה המדוברת של העצמי הנעלה שלי, אני מצווה על חומר האור הראשוני והטהור שנובע מליבת הבריאה למלא באופן מוחשי את הפניה שלי, דרך התפילות הניתנות בציווי עצמי זה, כאן ועכשיו.

בהכרת תודה אני מכוון את כוונת לבי והכרתי לקבלת האור המקודש של השפע האינסופי של אלוהים ושל הרמוניה ושלווה נצחית הזורם כעת לכדור הארץ, ודרך הרשת הקריסטלית המאוחדת של כדור הארץ, אני מושך אור זה אל להבת הלב שלי ומזרים ממנה אור אלוהי לנשמת כל אדם, אישה וילד.

אני נושם עמוק, והופך להיות אחד עם אור הבריאה, כשאני נכנס למקום העמוק ביותר של האל אשר נמצא בלבי. כשאני נכנס למרחב המקודש הזה על גבי הנשימה הקדושה, אני פתוח לפעימות האור הנובעות מהלב האלוהי. השעה הגיעה סוף סוף, לאלוהות הפועמת בתוך לבי, שתיתן חירות מלאה וחופש ביטוי לנשמת האנושות.

אני מכוון עכשיו להיות שומר האור של הרמוניה, שפע אינסופי ושל שלום נצחי עבור האנושות המתעלה.  דרך ריפוי הגוף, ההכרה והלב באור ההרמוניה האלוהית, גופיי הנמוכים - הפיזי, רגשי, מנטלי ואתרי מובאים לאיזון מושלם, והכוחות האלוהיים המקודדים בתוך להבת הלב שלי משתחררים. היכולות שפיתחתי במשך עידנים רבים, מסייעים לי בגרימה לכדור הארץ החדש להתגלות במצב מאוזן שנובע ממסטריות אמיתית של נשמתי.

אני מבין שאלו ימים של תאוצה גדולה בגלל שטף אור הריפוי וההארה האלוהית שמציף את כדור הארץ. פעולה זאת של האנרגיה הקוסמית מתגברת ורוטטת בכל היבט של החיים ומגבירה זאת תחת השגחה עד למקסימום שמאפשר החוק הקוסמי.

להבת האמרלד הירוקה מרפאת את ההכרה והלב ויחד עם הלהבה הסגולה אני משיג הרמוניה ופריחה מחודשת. כל יום האור של שפע ושלווה נצחית זורם בתוכי ודרך לבי לכל הבריאה ומאפשר לי לחוות אושר ושמחה על התעלות כדור הארץ להרמוניה גדולה יותר. 

אני יודע שאני הנני שמש מוזהבת של שפע אלוהי אינסופי ושלווה נצחית, דבר שנועד להתגלות ולהתקיים בכל החיים דרך קבע על ידי חסד אלוהיבשם נוכחות האל האהובה, האני הנעלה והרצון האלוהי המיטיב לכל, אני קורא למלאכי להבת הריפוי הירוקה של עוצמת האל האינסופית להאציל את האור המרפא על אנשי כדור הארץ, בהתאם לטובתו הנעלה של כל אחד. "

" הקרינו את האש הקדושה הזו לליבת הטוהר שבכל אלקטרון של אנרגיית החיים היקרה המתפתחת על פני כדור הארץ הזה. העבירו מייד כל תדר רטט בכל היבט בחיים המתנגש עם התפישה ללא רבב של גופי האור הקריסטליים של האנושות ושלמותו האינסופית של כדור הארץ החדש. הגבירו את הפעילות הזו של ריפוי אור מדי יום ושעה בכל נשימה שאני לוקח.

הרשו לי להיות הדלת הפתוחה לריפוי האלוהי הזה. הרשו לי להיות כוח של ריפוי לכל החיים שאיתם אני בא במגע במהלך שהותי הארצית. להיות מגנט בתחום ההשפעה שלי על כל אדם, מקום, מצב שאני יכול לסייע לו בכל דרך עם האור המרפא הזה. תנו לי את ההזדמנות האלוהית לאהוב את כל החיים ללא תנאי על כדור הארץ היקר הזה. אני פתוח ואני מוכן לקבל. אני כה אסיר תודה למתנותיכם! כעת אני הנני הלהבה המרפאת של האל בפעולה על כדור הארץ וכך הוא ! "


מסע למקדש הלהבה הירוקה לריפוי והרמוניה 

מסר מסיים

 יקרים, אנא אל תתנו להזדמנות זו לעבור ממכם הלאה. במהלך חודש זה הקשיבו ללבכם, קיראו את אור האל להעצמה וריפוי והתמקדו בדפוסי השלמות שאתם רוצים ליצור בחייכם החדשים. תוכלו להיעזר בהפעלות שכאן כדי להעניק מאורכם לעולם, על מנת שיוכל להיחלץ מהמצב אליו נקלע ולהתעלות למדרגה הבאה

  זוהי קריאה לשירות ברשת הפלנטרית הקריסטלית
 בזמני חניכת הפלנטה וכל יושביה



ERA OF PEACE
עידן של שלווה


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי