להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

לחנוך את התכנית האלוהית דרך אלכימיה פנימית

הקריאה שנשלחה לעובדי האור להגביר את האור לעזרת האנושות המתעוררת בזמן הקריטי הזה באה מההוויות המוארות המשגיחות על התכנית האלוהית של כדור הארץ. הם מגלים כי "בשל הדחיפות של השעה" הם יזמו התערבות אלוהית חדשה דרכנו כדי להעצים את האור על פני כדור הארץ אלפי מונים. הם מוסרים לנו שכדי למלא את הפן הזה של התכנית האלוהית, הכלי של הגברת האור הוא רשת פלנטרית של אור האהבה האלוהית שנוצרה באמצעות המאמצים המאוחדים של נשמות באנושות המתעוררת, עם מישורי האור האתריים.  עכשיו, אנחנו מתבקשים להרחיב את הרשת של האהבה האלוהית במקצב אלוהי על ידי איחוד הלבבות שלנו עם עובדי האור ברחבי העולם ועם צבא השמים, כאשר האור האלוהי נבנה כל יום , דרך נוכחות האני הנני הנעלה של כל אדם על פני כדור הארץ.
האנושות קיבלה הנחיה להעלות את רטט האנרגיה והמודעות של כל אחד לתדרים הגבוהים ביותר של ההיבטים הסולאריים הקריסטליים של הממד החמישי ברמה התאית. זה נעשה בצורה מושלמת עם התכנית האלוהית של כל אדם בפני עצמו והכנת כל אדם לשלב הבא של התכנית האלוהית.  ברגע שכל אדם מגביר את הרטט שלו גבוה יותר, נוכחות ה"אני הנעלה"  מסוגלת להשתתף בפעילות של אור, שנעשתה על ידה. 
אירוע זה של פתיחת שער של אור ברשת המאוחדת של האנושות יצר את המרחב המקודש לנוכחות האלוהית של כל אדם כך שהאור מתחיל להשתלב בגופים הארציים שלו בקצב מואץ מאוד. עובדי האור מחזיקים את ההכרה הרוחנית ללא רבב עבור פעילות זו של הגברת האור במשך שנים רבות. סוף סוף, הגיע הזמן שהמוני האנושות ישתתפו יחד במתנה זו של העצמת אור האהבה. 
 
  פעילות זו של האור שמשותפת  עכשיו יכולה לשפר את רטטי האור בעולם  בציווי האור דרך הנוכחות האלוהית והצהרת החזון הגבוה של הנשמה : - "אני מתעלה אל רטטי האור הקריסטלי של הממד החמישי עם נוכחות האני העליון שלי !  
אני הנני אחד עם נוכחות האל הנעלה השוכנת בי ובאנושות כולה, כאשר ההתעלות המופלאה הזו באור מתרחשת בתוך הווייתי והיא מתרחשת גם בתוך כל נשמה, תוך התאמה מושלמת לתכנית האלוהית שלה. 
אני נושמ(ת) עמוק, וכמו שאני עושה כך אני נכנס אל האלוהות של לבי המקודש. שם אני ממקד את תשומת הלב שלי על הלהבה המשולשת של אהבה, חכמה ועצמה אלוהית. 
בתוך החיבוק המלא של הלהבה המורחבת של לבי, אני מבין שאני מתעלה מעל רטטי כדור הארץ הישן ואני חוצה את הסף לתדרים הסולריים של הממד החמישי של כדור הארץ החדש. כך אני נכנס ל"יום חדש" מלא במומנטום של להיות "מלכות שמים על פני כדור הארץ". 
עם הידיעה הפנימית הזאת, אני מבין שיש לי אחריות מדהימה להיות הביטוי המלא של הנוכחות האלוהית שבי, בזמן שאני עדיין מתגלם על כדור הארץ. זה פשוט הפיכת הגוף הפיזי, האתרי, המנטלי והרגשי שלי לגופים הקורנים את רטטי האור החמש-ממדי של נוכחותי האלוהית.
האלכימיה האלוהית הזאת מתרחשת בתוכי עכשיו ברמה אטומית ותאית. כל אלקטרון, כל אטום, כל חלקיק תת-אטומי וכל גל רטט של גופיי הארציים וכל החללים שבין האטומים והמולקולות של גופי מתמלאים באור הסולרי החמש-ממדי.  
הנוכחות האלוהית שלי יכולה לקבל כעת שליטה מלאה של הגופים הארציים שלי. כאשר זה קורה, המחשבות, הרגשות, המילים, המעשים והאמונה שלי בה מתחילים לשקף את האהבה האלוהית, את השפע האינסופי, את השלום הנצחי, את האושר, את ההרמוניה ואת האחדות של האלוהות עם הבריאה. המציאות הפיזית שלי משתנה ועכשיו אני חווה בכל רמה את השלמות הפיזית האינסופית של כדור הארץ החדש.
הנוכחות האלוהית שלי טוענת כעת לשליטה מלאה ולסמכות בתוך הגופים הארציים שלי. אני עומד עכשיו כאלוהי בתוך זוהר רב-ממדי, של הנוכחות שלי. כפות רגלי נטועות בחוזקה על כדור הארץ החדש, ובו בזמן אני אחד עם כל העולמות הנעלים של השלמות האינסופית. 
 אני ישות אלוהית של אור זוהר, שמבינה עכשיו את מלוא אור ההוויה שלה. כאשר אני מורם, כל החיים מורמים איתי. לכן, אני יודע כי בתוך הנוכחות האלוהית שלי, אני הנני כל האנושות  שעומדת ומבינה שאנחנו ישויות אלוהיות, בנים ובנות של האל , בכל מישור של  כדור הארץ החדש.  
בתוך הנוכחות הנעלה שלי, במישור ההוויה הפנימי בו הכל מחובר, אני עטוף בלהבת ההתעלות הלבנה שפועלת עם אורה דרך, וסביב כל חלקיק וגל של כל החיים. אני משחרר כל אנרגיה לא הולמת ברמה הפיזית, האתרית, המנטלית והרגשית של אימא אדמה. כך הלהבה הלבנה המטהרת של התעלות מעלה את רטט האנרגיה בין אטומים ובתוך אטומים לתוך תדרים של השלמות האינסופית של האל. 
אני מכיר ומקבל כי בתוך רשת האור המאוחדת, כל דבר שהכרחי לשנות בתחום הפיזי אל תוך דפוסי השלמות של כדור הארץ החדש, אפשרי. אור אלוהי מופלא זה מכיל את כל הדרוש כדי לקבוע את המסלול והמטען האלקטרוני של כל תא, אטום ואלקטרון של החיים על כדור הארץ הישן. אני מרגיש את כל הקשרים במישור  האטומי עולים לרטט התדר של שלמות פיזית. כל תא של החיים הוא עכשיו זוהר עם השלמות המלאה של האור הסולרי החמש ממדי. 
בתוך הנוכחות שלי המאוחדת שלי, אני הנני אור להבת ההתעלות שמאיר את כל הקשרים הפנימיים בתוך נשמת האנושות האחת, כולל הקשרים שבין אנשים, ארגונים, גזעים, דתות, ואומות ואור זה מרים אותם לתוך רטט של הרמוניה וסדר גבוה יותר של ההוויה השלמה ובכך מעצים את השפעת הנוכחות של האני הנעלה האחד של כל האנושות על פני כדור הארץ. 
בתוך החיבוק של להבת ההתעלות, אני עכשיו מקבל את אור האלוהות, כרעיונות שמושגים מן ההכרה הגבוהה שלי.  כעת אני מבין שאני הנני מקדש חי ומלא אור של חיים קורנים, נעורים נצחיים, שפע אינסופי של האל, שלום נצחי, הרמוניה, איזון, אושר ושמחה.
כל יום וכל שעה להבת ההתעלות מרוממת אותי למציאות הגבוהה יותר של כדור הארץ החדש. בתוך אוקטבה זו של האור, אני מתעלה  לתוך  תדרי אור הנוכחות הסולרית שלי. באמצעות תהליך של אלכימיה אלוהית,  כלי-רכב של אור אלוהי מתבטא דרך הגופים הארציים שלי והוא נשמר לתמיד עם החסד האלוהי.
כשאני נושם עמוק אני מודע לגופים הארציים שלי. הנוכחות שלי נושמת דרכי את האור הסולרי הקריסטלי וזה קורה ברמה התאית.  כשאני נושם פנימה בקצב שליו, עם כל נשימה, אני סופג את האושר של הרגע הזה ואני אסיר תודה לנצח, על כל מה שאני הנני, כשלם מאוחד, מואר. כך קורה וכך הוא ! "
עידן של שלווה   Era of Peace

 

 - מי שמעוניין לעשות מסע למקדש ההתעלות להטענה

 באש המקודשת, יכול אחר כך להצהיר את מה שנמסר למעלה -

אודות החיים בממד החמישי -בעיר האור טלוס- בקישור זה 



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי