להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום רביעי

מסר מאורין על התמרה וזמני השינוי

(מסר בליווי מדיטציה מונחית)

אנרגיות האור המגיעות למישור האדמה הולכות ומתעצמות, והאדמה משתנה במגנטיות שלה. זה פותח דלתות לממדים גבוהים יותר. אתם תוכלו להישאר במצבי אהבה גבוהים יותר ולזרום איתם ביתר קלות ולעתים קרובות וזה מכוון את האנושות כלפי הרוח, אל האני האלוהי, והרחק מתודעה המבוססת על חומר. זה מתרחש בהדרגה ומפחית את משיכת העולם הגשמי, ועד כה חיזק את הקשר שלכם לעולם הרוחני. עם הכיוון החדש הזה שאימצתם, אנשים רבים נוספים פונים לכיוון האור.

תחזיות רבות נשמעו לפני יותר מאלף שנה לגבי תקופה זאת. הם צפו את ההתעוררות הרוחנית המהירה של האנושות שמתרחשת כעת. השינוי בתודעה שהאנושות עשתה, ואירועים כמו מדיטציות השלום העולמיות, הפכו את שינויי האדמה לאירוע ההתמרה שאותו אתם חווים כעת.

האדמה עצמה היא יצור חי, והיא עובדת עם הוויות אור כדי לעזור להפוך את כל החיים על פני כדור הארץ לתודעה גבוהה יותר לעבר חיי נצח של האנושות וכל הממלכות והחיים שלהם.  המאסטרים והוויות האור פועלים עם האנושות כדי להביא התעוררות רוחנית מואצת. התוצאות הם מעבר למה שצפוי. רבים מכם מגיעים כעת באופן שגרתי לרמות מודעות שבעבר הושגו רק על ידי מעט אנשים שהתפתחו לבד. הרטט ההולך וגובר של האהבה בכדור הארץ משנה את אופן התהוות האדמה לבעלת תדרים קוסמיים גבוהים .

אחת מצורות המחשבה הבולטות באנושות היתה המחשבה שסוף הציביליזציה קרוב. ניתן  לראות זאת בנבואות על שנת 2012. אנחנו לא רואים שהציוויליזציה מסתיימת. אירועים כמו האנרגיות שהגיעו בשנת 2012 פתחו שערים למצבי תודעה גבוהים עוד יותר. אחרי 2012 הפחד משינויי כדור הארץ שיחרר את אחיזתו במחשבותיהם ובחזיונותיהם של האנשים על העתיד. כעת יש יותר ודאות שהאנושות תמשיך להתקיים ועם ההכרה האלוהית ההולכת וגוברת באנושות. הפיתרון של כדור הארץ יבוא מהאנושות עצמה. האנושות לא תינצל "מאחריותה" לשנות את תנאי החיים שלה לכל אירוע חיצוני כלשהו.

שינויי כדור הארץ כבר מתרחשים. 
תדירות הרטט של כדור הארץ כבר עלתה למומנטום חדש -

הבעיות הרבות שעמדו בפני האנושות הפגישו אנשים יחד כדי ליצור תודעה קבוצתית של אהבה קולקטיבית, ולפתח שיתוף פעולה וחמלה. למרות שנראה שההתקדמות היתה איטית, האנושות עושה בביטחה את המעבר מתודעה אינדיבידואלית, נפרדת למצבי האחדות. אור האחדות זה מחזק את נוכחותו של העולם הרוחני במימד שלכם ומשנה את אופיו של עולמכם הגשמי. העולם החומרי מתמוסס ומשתנה כך. הדברים שלא יכולים לתקיים באור הזה עוזבים, והתבניות שיכולות להחזיק את האור הזה ישגשגו ויצמחו.

הרפו מכל חשש מהעתיד 
והתמקדו בחזונות חיוביים לעצמכם ולאנושות -

כל אחד מכם תורם תרומה חשובה לאנושות על ידי החזון החיובי על האנושות החדשה. לאורך התקופות הבאות הללו יהיו זמנים מאתגרים פחות וזמנים טובים יותר. התבוננו בחייכם עכשיו, והודו כמה הם טובים, אפילו עם האתגרים שלהם. החיים שלכם יכולים להיות טובים יותר ושמחים יותר כשאתם מתיישרים עם אנרגיות האור האלה שזורמות פנימה לכדור הארץ.  כעת תוכלו להתמקד במודע בחזיונות חיוביים לאנושות, אפילו בעיצומם של שינויים. כך יהיו לכם הרבה חוויות של שמחה, אהבה והתנסות ברמות חדשות של ביטחון ואומץ.

אנו רואים את התקופות הקרובות כהזדמנויות לעבור לרטט של נשמתכם ולדעת יותר על האומץ, הכוח, האהבה, הרצון והאור שלה. ככל שהאנרגיות הגבוהות יותר מגיעות למישור האדמה, טרנספורמציה תתרחש יותר ויותר מהר. האנרגיות שמגיעות מסיריוס, הדובה הגדולה והפליאדות מפעילות את המבנה התאי שלכם ואת צופני האור הפנימיים. הצעיף בין הממדים הופך להיות דק יותר, וקל לכם יותר לזכור מי אתם ולמה אתם כאן וכך נוצרים יותר מפגשים  קבוצתיים, לצורך חיבור ואחדות. 

אורין פונה לכל אחד ואחת ואומר: 

"ניתן להיות בהתאמה לאנרגיות האלה על ידי התבוננות בחיים שלך. מה השגת עם זה שהיית רוצה לשנות? ניתן להתחיל על ידי שחרור ההיצמדות שלך לכך שהדברים יישארו כמו שהם היו בעבר. כאן יש לאמץ בחיבוק את החדש, להכניס לחיים תבניות גבוהות יותר, הרגלים חדשים, ושינויים חיוביים במחשבה ובהרגשה. להחליט להפסיק למסור את הכוח שלך למישהו אחר, להיות קורבן או לחוש שיש לקבל איזשהי סיטואציה בחיים כי אין לך ברירה. יש להתחבר כעת עם הנשמה והעצמי האלוהי שלך. לשאוב את הכוח ואת האומץ לבצע שינויים שרצית לבצע. להחליט לגרום לחיים לעבוד ולנקוט בפעולות הנדרשות לשם כך. ואז, ככל שהאנרגיות יתעצמו, הן תרמנה אותך עוד יותר, מרחיבות את חייך בדרכים חדשות ונפלאות."


הקדמה- אתם עוברים לעתים תקופות מאוד אינטנסיביות, עם הרבה אתגרים שעולים, אם בחייכם שלכם או בחיי חבריכם ואהוביכם. חלק מהאנרגיה החזקה שמגיעה מכוכבים מסעירה את ענייני העולם במצבים שונים עד ליישור שלהם  עם כדור הארץ שמחובר לאנרגיית כוכבים בעלת עוצמה חזקה מאוד. בזמן זה תוכלו להתחבר לאנרגיות הכוכבים כדי לחוות התרחבות גדולה יותר של תודעה ולהרגיש מאוזנים ומרוכזים יותר ולא משנה מה קורה סביבכם.

 ישנן שינויים עדינים באנרגיית הכוכבים בכל יום ותוכלו להתכוונן אליהם ולהשתמש בהם כדי לצמוח רוחנית ולהרחיב את התודעה. יישור קו עם כמה מאנרגיות הכוכבים הגדולות המשדרות את הרצון האלוהי, או סיריוס המשויך לאהבה אלוהית. גם הפליאדות ואור השמש המרכזית יכול להרים אותך לתודעה המורחבת של הנשמה והעצמי האלוהי  מקום בהכרה שם נמצאות תשובות ואז בעיות נעלמות.

לאלו מכם שמוכנים, היפתחות לכוחות האור הגבוהים הללו יכולה להביא לכם הרחבת מודעות גדולה. משחק עם אנרגיות ברמה זו יביא לשינויים בחייכם ובתודעת הפלנטה, הנובעים מאור ההארה והחניכה שהיא ברמה של כל הפלנטה כקולקטיב. אלה אנרגיות המשפיעות על מישור האדמה והן חלק מהגורמים הבסיסיים לשינוי הרוחני המתרחש באנושות. פתיחה לאנרגיות כוכביות אלה יכולה להרחיב יותר את דרככם הרוחנית ולהביא אתכם להרמוניה עם יקום עצום של כוחות שיתבטאו בחייכם כהזדמנויות נפלאות שלא היו אפשריות קודם לכן.

על ידי התאמה להכרה האוניברסלית ולתדר אנרגיות כוכב מסוימות ניתן לשאוב אנרגיה המסייעת  להיות בהרמוניה עם כל החיים, לרכב על גלי האנרגיה כאשר הם מגיעים לאנושות ולהישאר באור, שליוים ורגועים, לא מושפעים מאנרגיות דחוסות, או ממסת תודעת האשליה. כשאתם נכנסים להדהוד עם אנרגיות כוכב מסוימות, אתם נמצאים תמיד במקום הנכון ובזמן הנכון; הבעיות נפתרות מהר יותר וחסימות ומגבלות נעלמות. 

דרך קשר עם אנרגיה כוכבית ניתן להתבטא בדרכים גבוהות יותר דרך השראה, כך שכל מה שאתם יוצרים מזה מתיישר עם היעוד הגבוה שלכם. אנרגיות כוכבים אלה מעוררות את מרכזי האנרגיה הגבוהים שלכם, מגבירות את החזון הגבוה, עוזרות לפתח מודעות רבה יותר להוויות האור העובדות עם האנושות, לממלכות המלאכיות והדוויות והן מאפשרות לכם להפוך למקור אור גדול עוד יותר עבור אחרים.

הערה- מלבד אנרגיית הכוכבים ישנה השמש המרכזית שהיא  "האור של כל האורות". זהו אור האחדות, המלכד-כל, כאור  של סינתזה. כשאתם מחוברים לאור השמש המרכזית, אתם יכולים לחוות את האחדות של כל החיים, ולדעת את הקשר שלכם ליקום בגדול. כאשר השמש הרוחנית מתעוררת במרכז ההוויה שלכם לאור זה, אז הכאב, המאבק והסבל מתמוססים. ניתן ליצור קשר עם השמש הרוחנית במודעות אליה כדי להאיר את "מעטה האי-ידיעה" המפריד בינכם לבין העצמי האלוהי שלכם, שכן לאור השמש הרוחנית הצעיף מתמוסס ונעלם. לאחר מכן תוכלו לראות באור הזה את המציאות האבסולוטית האחת שזורמת ומאירה את כל החיים.
~ ברכות מאורין ~
*בכניסה לקישור מתחת לתמונה יש לחצן בסימן חץ להפעלה*

  https://www.orindaben.com/ ORIN website

סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי