להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שבת

מטריקס התודעה האנושי והשחרור ממנו

הסרט "המטריקס" - מציג בבואה של מציאות עולם אותו אנו יצרנו. הוא אינו מציאות העולם שהבורא ברא - 

המטריקס נוגע בנושא רוחני מרתק המתאר את מציאות האשליה לעומת מציאות האמת על פי רעיונות הקבלה, החסידות ופילוסופיות רוחניות. זה נעשה בליווי תובנות ותורם רבות לכל מחפש רוחני השואף להשיג תפישה חדשה של עצמו ועולמו עוד בחייו. הסבר זה בא ללמד אותנו על מהותו האמיתית של האדם ועולמו.כאן אנו לומדים מהי המציאות בה אנו חיים, איזה תפישת עולם תופסת את שכלנו בתוך כלא תודעתי, למה כל כך מפחיד לקפוץ אל האמת, ואיך בכל זאת אפשר וצריך להשתחרר ולפרוץ מבעד לעולם החלומות.

פיצוח הקוד של הסרט "המטריקס" מוגש בצורה מרתקת ומבריקה על ידי רוני אילון, שעבר דרך תורות המזרח והמערב ותורת הנסתר של החסידות. רוני מביא זאת לא רק בישראל אלא גם בחו"ל דרך הרצאותיו, עם הבנות רוחניות על עולם האשליה בו אנו חיים במצב של שינה רוחנית. החומר הרחב שהוא מציג מעורר שאלות ונותן תשובות לזה שרוצה לדעת מי הוא באמת. 

אלה שלומדים את החכמה של המסטרים שהתעלו לעולם האלוהי ומלמדים היום את האנושות, מזהים את האמת מאחורי הסיפור המוצג כאן. בפיצוח קוד הסרט מטריקס אנו מבינים שגיבור הסרט הוא מחפש רוחני ואלה שעוזרים לו לצאת מהמטריקס האנושי ולחצות את הגשר לעולם האמתי הלא מוגבל של תודעת המקור הם אלה שהשיגו התעוררות תודעה זאת כאשר בחרו בכך במודע.

- כאן מוצגים הרבה מוטיבים של כל תורות הסוד, כמו עולם האשליה לעומת העולם שמעבר, לידה רוחנית, תודעת האחד, תודעת - על, ועוד מוטיבים מתוך תורות המזרח והקבלה, שהחלו להתגלות לאנושות בעידן החדש. הרבה משפטי מפתח מהיהדות שמוכרים לנו, הוכנסו כרעיונות בסרט. יש להודות ליוצרי הסרט ולרוני אילון על היותם. אכן לכל אחד מאתנו יש תפקיד מיוחד שעליו לממש עם זריחת העידן החדש.

האמת על המטריקס האנושי -

 הבעיה שמוצגת בסרט המטריקס : אנו שבויים בתוך תפיסת עולם. המטריקס האנושי שלנו תופס את מוחנו ולא נותן לנו לראות, להבין, ללמוד מי אנחנו באמת. הפתרון: הוא להצפין את המסר ולעקוף את הפחד. הפרק הראשון- מתאר את ספור המעטפת שבמהותו מדבר על מלחמה. מלחמה המתחוללת בין האדם לבין התודעה שהוא יצר. אותה תודעה שהייתה אמורה לעזור לו לשלוט בעולם, במציאות, פתאום קמה ופרסה את רשת שליטתה עליו, בבחינת "וקם הגולם על יוצרו". מלחמה זו הינה משל - מטפורה למלחמה ברמה הפיזית ומלחמה ברמה הרוחנית.

כדי להגיע לתמליל המלא  והסרטונים בכל הפרקים והמקורות מתורת הסוד והחסידות שמובאים - יש להיכנס לקישור זה: http://emetmatrix.com/  . תודה לרוני אילון על תרומתו להתעוררות שלנו מהחלום !

הסרט "המטריקס" קישור  / באנגלית


פרק ראשון- הקדמה

ברמה הפיזית אנו עדים לעולם סופר מתקדם חובק עולם של המהפכה התעשייתית בפורמט מודרני של מחשבים והי טק. על העולם כולו פרושה רשת כלכלית עצומה הבנויה מתאגידי ענק, המכוונת את כל מה שקורה בעולם כולל מדיניות, תרבות, חינוך וכו. עפ"י קו מנחה אחד – כסף, כסף, ועוד כסף. מה שמכונה כיום - הגלובליזציה. מי עומד בראשה ? היא בעצמה. כל המין האנושי הפכו לעבדים של רשת התאגידים הכלל עולמית.  

ברמה הרוחנית - מנטאלית אנו עדים לתופעה נוספת. האדם "המודרני" יצר תפיסת עולם אשר השתלטה עליו וכלאה אותו בכלא רוחני - מנטאלי. כלא אשר מעלים מעיניו את המציאות האמיתית, המציאות שמעבר - המציאות המט-פיזית. הוא חי בתוך בועה של עולם מעשה ידי אדם, עולם מוחלט הגדור בחוקיות מתמטית מדעית קרה. עולם מלאכותי שבבסיסו תרבות צריכה אדירה של מוצרים שהם חיקויים של חיים, עטיפות נוצצות שמאחוריהן ריקנות וגירויים עקרים. עולם של "כאילו". עולם שבו נקודת הייחוס לכל הדברים היא האדם עצמו. זה העולם וזה אני וזהו!

 אנו פתאום מבינים שהעולם שבו אנו חיים הוא בעצם אשליה או בשפה מודרנית עולם וירטואלי, ושישנה מציאות מעבר לעולם הזה. הנגיעה במציאות שמעבר נותנת אפשרות למשמעות. זהו המסר העיקרי של הסרט. – המעבר מעולם פיזי מוחלט שבו נקודת הייחוס היא האדם הגשמי המוגבל, לעולם אפשרי שבו נקודת הייחוס היא רוחנית, מעבר לעולם, אינסופית ונעלמת.

שיעור ראשון בקישור לסרטון בוידיאו = http://sham.shidur.net/



הפרק השני - מלחמת השחרור -להתעורר מהחלום -

האדם נולד לתוך עולם סופי זה של תדרים ומתרגל להכיר דרך חושיו את המציאות הפיזית הסופית שמסביבו. הוא בעצם מתרגל לקבל את כל הרגשת החיות שלו ממערכת חושים מוגבלת זו. לאט לאט הוא נהיה תלוי בחיות ובהנאה שהוא רגיל להפיק מכלי חישה אלו וכך הוא נהיה משועבד להם.

 השעבוד מתבטא בכך שבכל פעם שהבנה מסוימת או לימוד מסוים נתפס כמאיים בצורה כל שהיא על אפשרויות ההנאה שלו ברמותיה השונות, הוא פשוט מנתק את הזרם של החשיבה. בלשון התורה זה נקרא שוחד. שוחד גופני או רגשי שפשוט מעוור את עיני השכל מלראות נכוחה את ההוויה.

 הרבה שיטות רוחניות מהמזרח בנויות על הדממה של חמשת החושים (מדיטציה) על מנת לנטרל שוחד בלתי פוסק זה, כדי לזכות אולי לשמוע או להרגיש הרגשה חוץ-עולמית (רוחנית) מבלי שכוחות הגוף יפריעו. גם בני ישראל קיבלו הכרת טובה מאלוהים על כך שהיו מוכנים לעזוב את סיר הבשר במצרים וללכת אל המדבר – למקום ששם אין להם כביכול שום חיות, כדי שאח"כ, בזכות האמון, יזכו בחיות ברמה גבוהה יותר.

אולם זה הכישוף של מצרים שלא מאפשר יציאה. זו הסיבה שרוב האנשים לא מוכנים עדיין להתנתק. רוב העולם פשוט רואים את העולם רק דרך חמשת חושיהם, ואם נציג בפניהם תמונה אחרת, נאיים על בסיס ויסוד אושיות חייהם. נסכן את "זכותם" להנאה חושית חסרת מעצורים, ואת כבודם  אחרי שכבר בנו את אישיותם סביב מציאות זו, ונהפך לרדופים על ידם. אז יש לנו שני מסכים. אחד הוא עצם מהותו של העולם החומרי שמסתיר את המציאות שמאחוריו, והשני הם חברינו, אשר משועבדים כבר לחושיהם, ונלחמים בנו כדי שנישאר אתם בכלא.

כנגד הסתרה זו יש לנו מנוע אדיר פנימי, אשר יודע לזהות זיופים ולהכיר באמת. מנוע זה יכול להיות מכובה. הדמות של ניאו היא התגלמותו של כוח זה, או כפי שהגדירו הארכיטקט של המטריקס כאשר הוא מסביר לו: "אתה מגלם את חוסר ההשלמה של האדם עם התלם המשעמם והרדוד של החיים החומריים, אשר גורמת לו למרוד, להתעורר לסטות מהתלם. ניאו מבטא את ההרגשה שמשהוא חסר בחיים. "שהחלום שמנסים למכור לי על דירה ואוטו יפה ומקצוע מכובד זה לא מספיק. אני מרגיש שיש יותר. אני מרגיש שיש מעבר. "

ההיסטוריה מראה כי בד"כ הצעירים בגיל בו הם מתחילים לעמוד על דעתם העצמית ניחנים בכוחות ורצון "לשנות את העולם". ככל שעוברות השנים והם מתבססים בתוך ה"מערכת", הם נרגעים, מתפייסים, ומשלימים אתה, ויותר קשה להם להתעורר. יש מקרים שבהם נסדק איזשהו סדק במציאות. לעתים בשל תאונה או טראומה אשר מוציאה את המערכת מאיזון ומנתקת קצת את החיבור גוף/נפש, דבר המגלה פתאום לאדם מציאות אחרת.

 לעתים אדם לוקח סם המשנה במקצת את הרזולוציה של הפילטר דרכו הוא תופס את העולם. שינוי זה פתאום מעוות את תמונת המציאות ומראה לאדם כי המציאות אינה מוחלטת. לשאר, כל עוד האדם בתוך האשליה שסוגרת עליו בדיוק מתימטי מושלם. מכל צדדיו, אין לו כמעט סיכוי לראות שום סדק בהוויה. כל שנשאר לו הוא לא להשלים, לא להתייאש ולא לקנות את הסיפור שמנסים למכור לו. חוסר השלמה זה הוא הפתח שהאדם פותח שבזכותו יתגלה לו "המדריך הרוחני", ושדרכו תלך ותתגלה בסופו של דבר התמונה האמתית כולה......

שיעור שני בקישור לסרטון בוידיאו =  http://sham.shidur.net/3362roni.mp4 



הפרק השלישי -  מהות העולם הנעלם - 

ברוכים הבאים לעולם האמיתי!

 ההבדל בין אדם רוחני לבין אדם רדום הוא שהאדם הרוחני לוקח את התמונה החלקית ומנסה למקם אותה בתוך התמונה הכללית שהוא אינו רואה בחושיו. האדם הרדום הוא זה שלוקח את התמונה החלקית ומחליט ש"זה מה שיש", היות ואת שאר העולם הוא אינו רואה. לאדם רדום זה נהפכת ההוויה של העולם הנתפסת דרך חושיו, למסך המסתיר מעיניו את העולם האמיתי- את התמונה הכללית. ראייתו הגשמית ושמיעתו הגשמית נהפכות לו לבית כלא שבו הוא נעשה עבד לגשמיות והסופיות של העולם.

הרמח"ל בספרו "מסילת ישרים" נותן תיאור על מהות זו של העולם, הסבר שכנראה עמד מול עיניהם של היוצרים כאשר כתבו קטע זה של הסרט. הוא כותב כי העולם הזה מאופיין ע"י החושך. חושך הנגרם כתוצאה מהחומריות והתאוות הגשמיות אשר מעוורות את עין השכל מלראות את האמת. חושך זה יכול להסתיר מעיני האדם את המכשולים הניצבים ממש מול עיניו, ועוד לטעת בו הרצון להתקרב וליפול באותם בורות.....

בוידיאו המצורף מוסבר לנו שפקיחת העיניים הרוחנית מסתיימת ביציאה מתוך המטריקס פיזית. אצלנו פקיחת העיניים מתבצעת מתוך ובתוך העולם.  גם למי שהתעורר, אין הכרה אמיתית רציפה. אנו כל הזמן נעים על הציר בין זכירה, מודעות והכרה בעולם האמת, לבין השיגעון של עולם האשליה המצמצם את ראייתנו והכרתנו לביצה הקטנה והדביקה שבה אנו מבלים. כל שנשאר לנו הוא לשים לנו כל הזמן מזכירים מול העיניים - "וזכרת כי עבד היית בארץ מצריים"........

שיעור שלישי בקישור לסרטון בוידיאו =http://sham.shidur.net/



הפרק הרביעי - יותר מידי אמת מקלקלת את ההנאה של האנטי גיבור הרוחני

מי הוא האנטי גיבור במלחמת השחרור הרוחנית והיציאה ממצרים אל תוך העולם שמעבר ?  

מה היא מלחמת ההתשה הרוחנית בבני האדם הכלואים במטריקס האנושי ורוצים להשתחרר?

 זו היא המלחמה שאחרי ההתעוררות, המלחמה הקשה להתמיד, לעבוד ולדבוק באמת. זוהי מלחמתו של החייל שכבר נזכר בציר הנווט, לשנס מותניים ולהתחיל ללכת בציר הקשה. המלחמה היא בעוצמה ובאיכות העבודה המושקעת.  כדי ליהנות משלמות, צריך לעבוד. המאמץ והכאב של תהליך הלמידה וההטמעה הוא התשלום עבור ההנאה הסופית והשלמות – השלמות הרוחנית והאושר הנובע מהאישור על הגשמתה.

האנטי גיבור הוא חושב כי אילו הייתה לו האפשרות לעשות כל מה שגופו רוצה, הוא היה המאושר באדם. אם נתבונן אפילו רק מבחינה גשמית על אדם שאוכל כל מה שהוא רק רוצה, מבלי ביקורת בסיסית, נראה בצורה גלויה איך הוא לאט לאט הורס את עצמו ונהיה חולה. המנגנון הפנימי באדם בנוי כך שאם (כמו שסוכני החברה המערבית דוחפים לשם) מתעלמים מהמרכזים הנפשיים והרוחניים הגבוהים יותר ומתרכזים ברובד התחתון בלבד (כיוון שרק אותו אפשר לשווק למכור ולהרוויח), נוצר תהליך של הרס עצמי. מנגנון אינטגראלי של השמדה עצמית שנועד לכוון את האדם ולהראות לו שהוא לא חי נכון.

שיעור רביעי בקישור לסרטון בוידיאו =   http://sham.shidur.net/



הפרק החמישי - אשר בחר בנו ונתן לנו את שפת התכנה -

כל העמים לפני שהתקלקלו ע”י השכל הרציונלי ידעו כי המציאות היא דמיון. האמת היא לא בעולם פה. העבודה הרוחנית כן. השליחות היא למצוא את השלם הנמצא איפשהו שם מעבר לגלי האלפא של המוח.  אולם מעבר לכל תפישות העולם הפשוטות – בא הסרט ומסביר לנו כי האשליה אינה סתם אחיזת עיניים. האשליה היא מובנית. יש מבנה. יש מערכת. יש תכנון. יש תוכנית המסדרת את המורכבות של האשליה, ויש שפה שבה כתובה אותה תוכנית – שפת התוכנה. 

העולם עבר ממציאות רוחנית למציאות גשמית. הוא לא נברא כך בראשיתו. למעשה הוא נברא בכל רגע ורגע מחדש.  כשם שכל ילד יודע כי מאחורי התמונה היפה שהוא רואה במחשב יש תוכנה שעכשיו יוצרת אותה. ואותה תוכנה כתובה באותיות ומילים, כך כל ילד רוחני מגלה כי גם המציאות שלנו מאחורי הקלעים כתובה בשפה מיוחדת אשר מקיימת אותה כעת. בספר “הזוהר” כתוב כי כדי לברוא את העולם השתמש ה’ בתורה – (בשפת התוכנה) שקדמה לבריאה. “הסתכל באורייתא וברא עלמא”.

כאשר ניאו נולד מחדש וקם לתחיה, ומתעורר בו כוחו של ה”אחד”, הוא מקבל כוח ראיה מיוחד אשר בעזרתו על אף היותו בתוך המטריקס - הוא רואה את המציאות לא בצורתה החיצונית – אלא בצורתה הפנימית – האותיות שמרכיבות אותה. הוא מגלה יכולת לחיות בתוך העולם אבל עם נקודת ייחוס שהיא מעבר. הוא רואה אותיות – ואז הוא מסוגל לעצור את הזמן.  אם האותיות הן אלו שהפכו את הרוחני לגשמי (בהמשך נגלה איך בדיוק), אז כנראה הן המפתח כדי להפוך בחזרה את הגשמי לרוחני. אחד מהמורים הגדולים של החסידות אמר כי העולם נברא יש מאין (לגשמי מרוחני), ותפקידו של האדם הוא להפוך בחזרה את היש – לאין ( להפוך את הגשמי בחזרה לרוחני). זו הגשמת חלומם של ה”אלכימאים”.

שיעור חמישי בקישור לסרטון בוידיאו =  http://sham.shidur.net/



פרק שישי -הבנות והארות משמוש במטפורות מעולם המחשבים -

חכמים מספרים לנו כי העולם הסובב אותנו הוא בעצם תמונת ראי של עולמנו הפנימי. כל מה שאנו רואים בחוץ הוא ביטוי של מה שקורה אצלנו בפנים. זהו הכלי שבעזרתו אנו יכולים לעבוד ולתקן את אותו עולם נסתר של הוויתינו הפנימית. ואם כך הם הדברים בנושאים שאינם בשליטנו, על אחת כמה וכמה במוצרים אותם האדם יוצר. 

מדהים לראות כיצד האדם בונה את כליו לפי מבנה גופו ונפשו. כך יצר האדם את המחשב הבנוי לפי דוגמת צורת חשיבתו. ע”י התבוננות בעולם המחשבים אנו יכולים ללמוד רבות על מבנה נפשו ושכלו אל האדם ושל המציאות בה הוא חי. חז”ל מספרים לנו כי - “כל העולם נברא בשבילי” – כל העולם צועק לאדם מסרים האמורים לכוון אותו אל ייעודו, אל נשמתו, השאלה היא אם יש אוזן המקשיבה לקולות הנסתרים. 

המטפורה של עולם המחשבים שהוא לב ליבו של הסרט "מטריקס" - פותחת פתח נאה להתבוננות בסוד נפשו של האדם והעולם, ודרך המשל אנו יכולים להבין הרבה מושגים ורעיונות בצורה יותר מוחשית וברורה.  הנושא הראשון והחשוב ביותר הוא היכולת ליצור - ”לברוא” מציאות. אנו עדים בעידן טכנולוגי מתקדם זה כי כל נער ממוצע, אחרי קורס תוכנה כזה או אחר, בעזרת הכלים הנכונים, יכול ממש ליצור עולם קטן - מציאות וירטואלית. 

כמובן שככל שהכלים משתכללים, התוכנה נראית יותר ויותר אמיתית, עד שכיום יש משחקים בהם המשתמש ממש נכנס כולו לתוך המציאות המדומה, ויכול אף לשחק כנגד אחרים הנכנסים אליה יחד עמו. זאת לא תהיה הגזמה אם נאמר שברגע זה, ובכל רגע ורגע, אחוז גבוה מאד מהעולם ה”נאור” חי בתוך אותו עולם וירטואלי של האינטרנט. אמנם יצירה זו היא עדיין “יש מיש”, אולם אנו מתקרבים מאד בתפישתנו אל האפשרות של בריאה “יש מאין” כאשר כל ההבדל הוא שהמתכנת נמצא במקום שבשבילנו הוא “אין”,מעבר למציאות שלנו. פתאום נראה לנו אפשרי שאנו בעצם בתוך תוכנה מאד איכותית – סימולציה וירטואלית העוטפת אותנו מכל הצדדים עד שהיא נראית ממש “מציאותית”. סיפור הבריאה פתאום נהיה מאד פשוט, מובן וקרוב, כשההבדל היחיד הוא שכאן החומרה היא ביולוגית.

נושא נוסף מומחש בצורה יפה מאד בסרט ע”י עולם המחשבים והוא שהאדם נמצא איפה שמחשבתו נמצאת. עיקרו של האדם היא הכרתו הנפשית, וישנה אפשרות הפרדה בין ההכרה הנפשית לבין ההכרה הגופנית. ההכרה הגופנית צריכה לשמש ככלי לפיתוח ההכרה הנפשית ולא כמחסום בפניה. חלק מטכסיסיו של "ס”מית"- האגו הפנימי שלנו ושאר סוכני המערכת הוא פשוט לזרוק את מחשבתנו הצידה מהדרך. למנוע את יישוב הדעת.

לכל אדם יש את היכולת לתכנת את עצמו זאת אומרת לעשות “אתחול” של ההוויה שלו מה”אתחול” הכפוי שהאדם עובר כאשר הוא מגיע למבוי סתום בחייו עם חוסר יכולת להתקדם לקראת תכליתו, שאז מוציאים אותו מהמטריקס ומחזירים אותו לניסיון נוסף בתור דמות חדשה, ישנה אפשרות לאדם מיוזמתו ל”אתחל” את עצמו באותה דמות, עם אותם כלים ולהוריד עדכונים חדשים שיעזרו לו בדרך אל היעד. במסגרת שינוי זה נמחקת לו ההיסטוריה של הבעיות. זה כבר לא הוא שעשה אותם, הוא כבר מישהו חדש. זה נשמע אולי ילדותי אולם זה אחד הכלים הכבירים של לידה רוחנית והתקדמות.

שיעור שישי בקישור לסרטון בוידיאו =  http://sham.shidur.net/



פרק שביעי - בחירה מול גורל – הקדמה

אחת השאלות המרכזיות בהם נוגע הסרט היא שאלה הכרחית העולה מהתובנה כי המציאות של העולם  של המטריקס היא מציאות דמיונית המתוכנתת מגבוה. אם אמנם כל מה שקורה בעולם המטריקס כבר נכתב בשפת התוכנה, היוצרת את כל ההוויה הוירטואלית שאנו תופסים, אם כן איפה יש פה מקום לבחירה ? האם אני ובחירותי הם כן אמיתיים, או האם אנחנו גם רק חלק מהאשליה ? חכמים מנסחים זאת : "אם הכול כבר צפוי, איפה נשארה רשות לאדם לשנות ?"

המשוכה הראשונה שמתחילה את ההתמודדות הרעיונית בין “צפוי” ל”בחירה” היא השאלה ששואל המורה את תלמידו הרוחני: “האם אתה מאמין בגורל ?“.  אחד הקריטריונים החשובים ללוחם רוחני הוא האמונה כי יש באפשרותו לשנות, שיש לו כוח להשפיע על עצמו ועל העולם. אמונה זו היא שעומדת ללוחם אור בהתמודדות עם הקשיים הכרוכים במילוי המשימה האישית שניתנה לו.

על אף שהסוף כבר כביכול ידוע, כל עוד האדם חי עדיין יש לו את היכולת לבחור. מיד אחר כך באופן מפתיע, במשפט האחרון, הלוחם הרוחני סוגר את המעגל (התחלה וסוף), ומתוך עוצמה פנימית, נחישות והכנעה, מודה כי באמת, (במקביל לאמיתיות בחירותיו) – הכול באמת היה צפוי, ואז מוסר את נפשו...

שיעור שביעי בקישור לסרטון בוידיאו = http://sham.shidur.net/



פרק 8- דמותו של "סמית "

(סמית=האגו- מלאך המוות, התשליל של הגיבור הרוחני שהנו ניאו)

כוחו של "סמית" גדל ומתעצם יחד עם התפתחותו הרוחנית של "ניאו" (כל הגדול מחבירו – יצרו גדול ממנו). הלחימה של ניאו כנגד סמית במסלול השתלמותו מכריחה אותו להתאמץ ולהוציא מעצמו קצת יותר מהמקסימום שהוא חושב שהוא מסוגל. סמית הוא בעת ובעונה אחת גם המכשול העיקרי המונע מניאו להגיע אל תכליתו, וגם המפתח שבעזרתו מצליח ניאו להגשים את ייעודו ולהפסיק את המלחמה עם האגו.

כשם שניאו מגלם את סך כל הנשמות המחפשות להתעורר לאמת ולגעת ב”עולם שמעבר”, מגלם סמית את המסך המנסה להסתיר מעיני הנשמות את אותו עולם אמיתי, וע”י כך לקחת את תכליתם, את ייעודם. לא סתם קראו לו האחים וושובסקי ס”מ-ית. שמו של השטן במקורות הוא ס-מ-א-ל. כינויו ס”מ. המלאך שתפקידו לסמות (להסתיר) את עיניהם של הבריות מלראות את הא-ל (הכוח של האחד). 

תפקידו להקשות על האדם מלהתקדם כדי ליצור התמודדות שממנה תצמח גדילה. אולם תכליתו להיות מנוצח ע”י האדם. הוכחה לכך ממאבקו של יעקב עם השטן – מלאכו של עשיו, שכאשר ניצחו יעקב, ביקש השטן שישחררו כי הגיע זמנו להגיד שירה בשמים. ידוע כי כאשר מלאך משלים שליחותו הוא עולה להגיד שירה. 

מהו המנוע של "סמית" ? ומה מקורו של כוח מניע זה?

מספר קטעים בסרט מדגימים לנו כי שאיפתו הבסיסית של "סמית" היא למלא את העולם בעצמו. הוא כל כך מאוהב בעצמו עד כי הוא רוצה שכולם יהיו כמותו ואין זה משנה אם כתוצאה מכך יחרב העולם כולו יחד עמו. נשמע מוכר נכון ? ישנה תבנית הפועלת בצורה דומה בגוף האדם. שמה של תבנית זו היא סרטן. מחלת הסרטן נובעת מכך שאחד התאים, מסיבה כלשהיא מאבד את תחושת השייכות לשלם שאליו הוא שייך – להנהגה הכללית של המערכת שבה הוא חי. אמנם לתאים אין עיניים לראות או אוזניים לשמוע את הגוף השלם או להבין ולתפוס את מהותו, אך גוף בריא הוא גוף שבו כל תא ותא על אף שאינו משיג את תמונתו של השלם יודע את מקומו ואת תפקידו במסגרת המערכת כולה.

כאשר תא אחד מחליט להיות עצמאי – אינדיבידואליסט. להחליט בעצמו מה וכמה לייצר. להחליט בעצמו כמה פעמים להתחלק. להחליט שיש לו מהות בפני עצמו ללא קשר לגוף שאליו הוא שייך. אז יש לגוף בעיה. התא אינו רואה מעבר לעצמו ואינו מבין כי הגשמתו העצמית היא הרס וחורבן לגוף שיביא בהכרח גם להשמדתו הוא.

הגוף צריך ללמד את תאיו כי הגשמתם העצמית היא הכרתם בתפקידם וייעודם בתוך המערכת שבה הם חיים, גם אם הם אין להם כלים כדי לתפוס לגמרי את מהותה וצורתה. הגשמתו העצמית של הלב היא להניע דם. הגשמתה העצמית של הקיבה היא לספוג מזון וכו. לכל חלק במערכת יש תפקיד שרק הוא יכול לבצע כמו שצריך. זהו היעוד שלו וזו עצמיותו האמיתית.

דמותו של "סמית "באה להעביר ידע זה מתחום גוף האדם – לתחום הרוחני, להבנת מהותה האמיתית של הגשמה עצמית ותכלית. כל אדם הוא חלק ממכלול שלם של ההוויה. לאדם אין כלים כדי לתפוס את מהותו של השלם היות ובתוך המטריקס הוא רואה רק סוף וניגודים, אך משמעותו האמיתית היא בהבנת היחס והקשר שבינו לבין השלם שאליו הוא שייך. בתורת הדאו הסינית ובעוד שיטות מזרחיות הוליסטיות זהו כלל ברזל: ” אין לחלק משמעות בפני עצמו, אלא רק בקשר שבינו לבין השלם אליו הוא שייך”.

כל נשמה היא בעצם “חלק אלוה ממעל”. אבן החצובה מההר. כל נשמה במקורה היא עדיין מחוברת לשלם. על אף שנסגרה אותה נשמה בתוף גוף דיגיטאלי-גשמי היא עדיין זוכרת את התחושה שהייתה לה כשהייתה מחוברת לשלם. תחושת עונג עצום, מלאות, אחדות ושלמות. הזיכרון הזה הוא הכוח המניע את האדם בכל פעולותיו. הוא שואף להיות שוב שלם, שלא חסר לא כלום, שממלא את העולם והעולם כולו שלו. כולם רוצים להיות שוב אחד עם אלוקים – כולם רוצים להיות אלוקים. ההבדל בין בני האדם הוא בצורת ההגעה חזרה למצב זה. 

האדם הגשמי חושב שע”י מילוי צרכיו הגשמיים הוא ירגיש שוב שלם. שאם הוא ישלוט בעולם והכול יהיה שלו הוא ירגיש שוב כמו אז. זהו "סמית". הוא רוצה את מה שניאו רוצה – את הכל, רק שדרך ההשגה היא ע”י הגדלת ה”אני” וסיפוק צרכיו. דרך זו, נקודתית נותנת אשליה של התקדמות בסיפוק ההנאות הרגעיות שלה, והתמלאות מזויפת, אבל בטווח הארוך מגלים התרוקנות, נסיגה , והתדרדרות עד כליון והרס כלל מערכתי. ככל שהאדם מגדיל את עצמו – כך מתגבר אצלו החיסרון והוא מרגיש יותר ריק.

"ניאו " מלמד אותנו כי הדרך לטבול חזרה בשלמות היא ע”י התבטלות לשלם. הסרת מחיצות ה”אני” על מנת להיות אחד עם האין סוף. החלק שמבין כי תכליתו היא מסירות לצרכיו של השלם – של המערכת שהוא חלק ממנה. פסגת החירות והעצמאות הנובעת מקבלת מרות. הפיכתו של ניאו להיות ה”אחד” עוברת דרך מסירות נפשו ומוכנותו להקריב את עצמו למען האמת ולמען ציון. 

שיעור שמיני בקישור לסרטון בוידיאו = http://sham.shidur.net/



פרק  תשיעי - מהו חלום ומהי המציאות?

האם המציאות של חיי היא אמיתית? או האם אני בתוך חלום שקשה ממנו להתעורר?

אחת ההבנות היפות העולות כאן היא ההכרה כי המציאות בנויה רבדים רבדים. חכמים קראו למבנה זה “גבוה מעל גבוה שומר”. פירוש – העולם בנוי בצורה מדורגת, מעין מציאות מעל מציאות, מהרמה הכי גשמית עד לאחדות האין סופית השלמה. לכל מציאות כשלעצמה יש חוקיות, הגיון, וכללים המיוחדים לה. מנגד, גם בנפש האדם ישנם חלקים המקבילים למדרגות השונות הקיימות בעולם. אדם המקושר עם חלקי נפשו השונים, יכול “לחיות” באופן פעיל ברבדים השונים של ההוויה.

הסרט "המטריקס"- מנסה להעביר לנו את המסר כי המציאות הרגילה של חיינו (ביחס למציאות האמת) היא גם מעין חלום, והחלום (ביחס למציאות האמת)הוא לא פחות מציאותי ממה שאנו קוראים ערות. ככל שהאדם עולה ברמת מודעותו לאמת, הוא מגלה שהמציאות הקודמת שבה חי הייתה בגדר חלום. בספרי החסידות מובא כי ככל שהשכל גדל הזמן מתקצר, ומביאים את הדוגמא של החלום. בחלום אדם יכול להרגיש כאילו עברה מסכת חיים שלמה, אך כאשר הוא מתעורר וחוזר לו השכל, הוא מגלה כי עברה רק רבע שעה. כך, כאשר יתגלה שכל יותר גדול בעולם, יתעוררו כולם לגלות כי חייהם הקודמים היו מעין חלום. (” בשוב ה’ את שיבת ציון היינו כחולמים”)

החכמים לימדו אותנו כי מה שמסתיר את המציאות הרוחנית האמיתית הוא הגוף החומרי. ככל שהאדם נשלט ומזדהה יותר עם הגוף החומרי שלו, כך ביחס ישר מסתתרת ממנו המהות הרוחנית שבו. לכן בזמן שינה שאז נחלשת ההכרה הגופנית החומרית, ישנו סיכוי טוב יותר לגעת ולהכיר את המרכיבים הרוחניים של ההוויה. חכמים הגדירו את השינה “אחד חלקי ששים של מיתה”, ואת החלום: “אחד חלקי ששים של נבואה”. בחלום יש אפשרות לאדם לגעת בשורשו הרוחני. זאת הסיבה שהרבה ממציאים מספרים שההמצאה באה להם דווקא בזמן חלום.

מהות השינה כשלעצמה נובע מחוסר יכולתה של הנשמה להחזיק מעמד זמן רב מידי בתוך ה”מטריקס”. הקליפות של העולם החומרי נדבקות בה ומעמעמות את אורה. זאת הסיבה שהאדם חייב לישון. בשינה הנשמה משתחררת מהכבלים החומריים של הגוף ועולה להתחדש ולהתחזק בעולם העליון. להיזכר בתפקידה שהתערפל כתוצאה מהמפגש עם הסוכנים של העולם הזה. הדיבור הראשון היוצא מפי לוחמי ציון הוא:”מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה, רבה אמונתך (בי)”. החלימה היא הרשמים המצליחים לחזור לשכל הפשוט שלנו אחרי הטיול הרוחני של הנשמה בעולמות העליונים. לכן חשוב כל כך לישון טוב. הנשמה חייבת להתחדש כדי לקבל כוח לעוד יום של מלחמה ב”עולם המטריקס”.

שיעור תשיעי בקישור לסרטון בוידיאו = http://sham.shidur.net/




כאן הוצגה רק תמצית מתשעה פרקים שרוני אילון נותן לנו באתר "אמתריקס" ! 



יתר הפרקים - כדי להגיע לתמליל המלא של כל 17 הפרקים והמקורות מתורת הסוד והחסידות שמובאים - יש להיכנס לקישור זה: http://emetmatrix.com/?page_id=1300 

תודה לרוני אילון על תרומתו להתעוררות שלנו מהחלום !



  

קטע מהסרט מטריקס : ממשי או לא ? האדם הרדום לוקח את התמונה החלקית שהוא רואה ומחליט ש”זה מה שיש”, היות ואת שאר העולם הוא אינו רואה. לאדם רדום זה נהפכת ההוויה של העולם הנתפסת דרך חושיו, למסך המסתיר מעיניו את העולם האמיתי- את התמונה הכללית. ראייתו הגשמית ושמיעתו הגשמית נהפכות לו לבית כלא שבו הוא נעשה עבד לגשמיות והסופיות של העולם.


לשבור את חוקיות העולם - שלב זה נועד להפנים את ההבנה שכל החוקיות וכל החוקים שאנו מכירים הקשורים לעולם, הם פשוט חלק מהתכנה שיצר האגו. ל”אחד שהננו” ולכל אחד ואחד, יש בשורשו נציגות של ה”מקור”. בעזרת נציגות זו, הוא יכול ע”י חיבור אליה, להתעלות מעל לכל מה שהטבע מכריח, מעל לכל מה שהחוק מחייב. התנאי הוא אמונה. אמונה החודרת עד העצמות באפסיות עולם האשליה וכל מה שמסתעף ממנו, והכרה כי ה”מקור” הוא הדבר היחיד שבעצם קיים. הוא השורש של כל ההוויה, וכל שאר המציאויות הם ענפים שלו הקיימים מכוחו.

חוקיות העולם




לשחרר את השכל ולהשתחרר - דורש לעבור אימון רוחני - דרך בחירה חופשית ועם הדרכה זה מחזק את השרירים הרוחניים. אז ניתן להשתחרר ממגבלות הפחד האנושי ולעשות את הלא-יאומן בהתגברות על האשליה הנגלית....



הביטוי "אין עוד מלבדו”- פירושו – לדעת כי כל הכוחות הקיימים בעולם מקורם בכוח אחד ויחיד שמלבדו אין כלום. הדרך להגיע להכרה זו היא להתגבר ולהתעלות מעל לטבעים האישיים שאתם נולדנו. ככל שהאדם מכניע את הטבע שלו, כך הוא מגלה את מציאות הנס שמעל לחוקי הטבע. בקטע זה אתה לומד שאין כלל חומר ובהבנת חוקי המציאות אתה מחולל תופעה מעל לטבע.....



מלחמת השחרור של האדם- איך להשתחרר מהאשליה- כשאתה מתחיל לחפש מה יש מעבר למה שנראה כעולם זה, מגיעים מדריכים רוחניים ואתה נכנס בעזרתם לנתיב בו אתה מוסר את עצמך, את התלות שלך בעולם האשליה ואתה מבטל את כל הדברים שקושרים אותך לעולם זה. אז מגיעה הקפיצה ; מהעצמי הנמוך לתוך העצמי הגדול ולמציאות חדשה.....



חוקיות העולם - העולם הוא אפשרי ולא הכרחי. זה תלוי ברצון להתעלות מעל לטבע שמביא ליצירת האשליה האנושית. בהתגברות זאת הוא יכול לגעת בטבע של העולם האמתי ....


רוב האנשים לא מוכנים להתנתק - האדם הרגיל שבוי ברצונות של הגוף ולא מוכן להקשיב למסר שעליו להיחלץ מהעולם הזה על ידי עזיבת העצמי שלו שרוצה ליהנות מהעולם....ולהישאר מרוקן ממנו... ההנאה החושית היא סוכן סמוי שלא נותן לו להתחבר להוויה האמתית שלו.


סיכום- הרבה אנשים מחפשים אמת וחיות אמתית. הקצה האמתי של העולם אינו רחוק. הוא בגבול ההגדרה העצמית. כאשר אדם מוכן לוותר על העצמי המדומה שהוא אימץ בחיים. האני האמתי הוא מעבר לקליפה של המציאות. כאשר אדם מוכן לקפוץ מעבר לאני המוכר, הוא משיג את האמת של האשליה בה הוא חי. זוהי קפיצה המגלה את המציאות האמתית. כך הוא קופץ לעולם חדש....



/ http://emetmatrix.com/  יוצר האתר: רוני אילון הירש, עוסק ברפואה סינית ומוהל. יליד ירושלים , בוגר צופים, מדריך בחוגי סיור של החברה להגנת הטבע, משמר אזרחי,שירת כלוחם בסיירת מטכ"ל. למד רפואה סינית במכללת מדיסין והשתלם בבית חולים גואן אן מן בביגינג סין.





ממקום זה של הבנה נוכל להכיר מי הוא מסטר שהתעלה ? 

כל מסטר שהתעלה לרמה הרוחנית היה במקום שבו אנחנו נמצאים היום, עמד בפני אתגרים דומים ונעשה מסטר עליהם בהתגברות מבפנים החוצה. המסטר חי את חייו מתוך המרכז היציב שלו. הוא לא איפשר לאירועים חיצוניים לשלוט עליו. הוא עשה את "נוכחות האל" למרכז ההוויה שלו.כך מתוך פנימיות המציאות של "נוכחות האני הנני " שלו, הוא התגבר על כוחות הטבע שיש בתוכו וכך לא נרתע מכוחות שפועלים מחוצה לו. כך, הוא נעשה לנוכחות האל בפעולה על פני האדמה.

 מסטר זה היה מסוגל להתעלות לתוך מלאות "הנוכחות שלו", בהשגתה בגלגול האחרון שלו. כעת בהשיגו זאת, הוא מתחייב לעזור לאנושות הנאבקת במילוי גורלה האלוהי, בעזרת הנחלת האהבה שלו, האור שלו, והחכמה שלו, ולעשות מה שנדרש כדי להוביל את האנושות בעקבותיו. מי שזוכה להתעטף בקרינתו של מסטר מקבל מגע שמימי וזה אחד מהברכות הרבות שמצפות לאלה שנחושים להשיג את גורלם האלוהי.

תלמידי הרוח לומדים לדעת שהמאסטרים הגדולים הנעלים של אהבה, אור, ושלמות שהנחו את הרחבת האור באנושות על פני כדור הארץ מההתחלה הם לא פרי דמיונו של אף אחד. הם אמיתיים, גלויים, מוחשיים, מפוארים, חיים ונושמים אהבה כזו, חוכמה, ועצמה כאלה שהמוח האנושי לא תופש זאת.הם עובדים בכל מקום ביקום עם חופש מוחלט ובלתי מוגבל עם כוח לעשות באופן טבעי, כל דבר שהאדם הממוצע רואה כעל טבעי. הם שליטי העצמה האלוהית ומניפולטורים של כוח כזה , מעבר לדמיון של האדם החווה עולם חיצוני. הם השומרים של הגזע האנושי.~~


מתוך המאמר שמוצג ב"הוראת הממסטרים שהתעלו"
  https://themasterteaching.blogspot.com/




הרחבה נוספת במאמר- "החיים בעולם מדומה והאשליה האנושית"-
 כשהמדע והרוח נפגשים- האנושות מתקדמת -



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי