להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום רביעי

הדהוד עם שדה תודעה הרמוני

ההדהוד של מאסת האנושות ניתן לתיאור כשדה מוצפן של זמן ליניארי שמנוהל על ידי תסריט זיכרון חוזר המונע על ידי פחד ומאופיין בתפישות של הישרדות. הדהוד מסוג זה נוצר דרך רגשות ומחשבות הנובעים מאמונה, מסורת, תרבות והרגלים שחוזרים על עצמם.

 זרימת החיים בממד השלישי מבוססת על תודעת הישרדות. כאן הערכה עצמית נמדדת לפי המצב הכלכלי, פרסום והצלחה חומרית. פחד ואיך להתגונן ממנו, הנו המניע תבניות רבות ממעגלי החיים. תבניות חוזרות אלה בהכרה נעשו לתבנית-אב מוצפנת שנועלת את התפתחות האנושות בתוך תסריט שהנו גלגל רובוטי של סבל ומגבלות, החוזר על עצמו.

תודעה קולקטיבית זאת שהתבססה במשך מחזור ארוך של התפתחות, אחראית למה שהפלנטה כולה מממשת, כהשתקפות של שלם שרוטט כך. האירועים הכאוטיים של העולם משקפים את ההסכמה של ההמונים לחיות בתפישה של נפרדות ומאבק עם החיים עצמם.

 תכנית זאת משתנה כעת, כאשר רבים מחליטים שמספיק לחיות עם רעיון של סבל ומאבק והגיע הזמן ללמוד איך אנחנו יוצרים מציאות מושלמת והרמונית, כפי שהיא נועדה להיות מבראשית. כאן אנחנו יוצרים הדהוד דרך תודעה מתעוררת וחמלה אהבה ורצון לאיחוד.

כאשר בהירות המחשבה הגבוהה שלנו מתגברת יש לנו יכולת גדולה יותר להיכנס לספקטרום של הדיאנאיי האוניברסלי המקודד בנו ולעורר פוטנציאל גדול יותר במעבר לתודעה גבוהה יותר- תודעת-על. מתוך איחוד קבוצת תודעה שנוצר אנחנו מבססים הדהוד חדש עבור כל המין האנושי.

הדהוד זה אחראי ליצירה משותפת של התנהגות שבאה מתפישה מורחבת של החיבור הפנימי הנצחי שלנו והטבע האלוהי שלנו. זהו טבע אלמותי שנושא ידיעה שהנשמה היא אלוהית ולעולם לא מתה. טבע נצחי זה מקודד בכל חלקיק של אנרגיית החיים.

כדי לשנות את התבנית האנושית המוגבלת מלחזור על עצמה שוב ושוב ולעבור לשדה תודעה ברטט הרמוני, אנו זקוקים לעלות מעל נתיב הזיכרון השגוי ולהיפרד במודע משדה ההשפעה שמעביר מידע ישן להכרה שלנו.

עלינו להתבונן ולהבחין – לאיזה מראות אני נצמד ? מה החזון היומיומי שלי ? עם מה ומי אני מזדהה ? האם אני רוטט עם תפישה של נפרדות ומאבקים או של אחדות ואחווה ? מה הוא בדיוק הדהוד הרטט של המחשבה והרגש שלי. האם אני מתוח או שליו ממה שקורה סביבי ובחיי ? האם אני יודע באמת מי אני ?


הדהוד במחשבה ובהרגשה עם איכות אלוהית חשוב לנו כדי להתעלות לשדה מגנטי בעל רטט גבוה יותר ממה שיצרנו כקולקטיב. אנו מתמקדים במטרה זאת בהכרה מודעת דרך כל מחשבה, הרגשה, דיבור ומעשה, עד שאנו רוטטים עם שלווה ביציבות ומרימים לרטט זה את כל התדרים הנמוכים שלנו.

 ההדהוד האישי שלנו הוא שקובע באיזה ממד של תודעה אנו נמצאים ב"עכשיו" המתמשך ומה אנו מקרינים לעולם. האתגר בחניכות שהאנושות עוברת כעת באופן גלובלי, הוא להרים לגמרי את עצמנו ואת העולם אתנו, מהשדה ההיפנוטי של נפרדות ומאבקים ומכוח המשיכה שלו השולט עלינו ומונע ביטוי של יכולותינו האמתיות.

בשחרור מהתפישה המוגבלת אנו מסוגלים לעשות מה שהנשמה שלנו באה לעשות כאן ולהיות אור לעולם. אתגר נוסף הוא שדה הזיכרון הישן שמחזיק צופן מעכב עבורנו. החדשות הטובות הן, שכאשר אנו מרימים את התודעה אנחנו באופן טבעי מורמים משדה התודעה של ההמון. מלבד זאת הקרניים הקוסמיות שנשלחות לכדור הארץ מעצבות אותנו מחדש עם אור מועצם.

 חשוב להכיר בכך שבערבוב הקוד הישן של הזיכרון האנושי, עם הקוד האלוהי החדש שנפתח נוצר בלבול במערכת האנרגטית. הגוף נעשה מבולבל בקשר לאיך ולהיכן לקבל את המידע שמגיע אליו. אם המטריקס של הגוף לא מוכן עדיין, זה יוצר הפרעות בגוף כאשר יש מידע שגוי בגוף הזיכרון.

אחד הדברים העיקריים שחוסם את ההתקדמות שלנו למסטריות זהו מתח ; מנטלי, רגשי או פיזי. הפחד מזין את רשת המתח שאופפת את מי שצובר מתח. עד שלא נשבור את הקליפה החוסמת הזאת שנבנית כל יום בקביעות דרך מגבלות התפישה האנושית שבזכרון זה והשידור הכאוטי של העולם החיצוני, לא נוכל לעשות קפיצת התקדמות  משמעותית כקולקטיב !

אנחנו כמין אנושי מתוכנתים לאורך דורות באמונות ותפישת חיים המביאה מתח לשדה האנרגטי שלנו שמבוסס על חששות, פחד מחוסר והישרדות. ככל שהתודעה האנושית הזאת התפתחה, כך יותר התרחקנו מהזהות האלוהית שלנו ובנינו עצמי בעל זהות מוגבלת ושורדת.

באופן זה של הצמדות לזהות האנושית של בן תמותה, נבנתה בנו תכנית שמריצה את תפקוד הגוף דרך צופן של זמן וגיל וזה פועל דרך מערכת העצבים והבלוטות על הגוף שלנו. כאשר אנו מגיעים לגיל מסוים, מערכת התראה מצלצלת ומפעילה אותות גנטיים לזימון מוות.

עד שלא נשבור את הכבלים של בן התמותה עם אור העצמי האמתי שלנו, אנו נמשיך להיות מקורקעים בתוך המערבולת של בן- התמותה. הבנת התהליך הזה עוזרת לנו להתקדם ולעשות קפיצה בהתקדמות שלנו כקולקטיב, במיוחד בזמנים בהם העולם מנוהל סביב תודעת מוות.

 בחניכות שהאנושות עוברת במילניום החדש, כה הרבה טהרו כבר את הכרתם והתמירו את עצמם והשיגו נקודת ראיה של החזון הגבוה יותר. הרימו את עצמם ממעגל המאבק, אבל הם עדיין אחוזים בקליפה אנושית של תודעת מוות, שמעכבת את האבולוציה האלוהית.

בתוך קליפה זאת של בן התמותה, נבנתה רשת של מתח שכובלת ומונעת את מלוא הפתיחה של הצפנה גבוהה יותר. אלה צופנים שמהווים שער מעבר לתכניות הדיאנאיי האוניברסלי הרדום. תהליך ההשתחררות לפוטנציאל המלא שלנו תלוי לא רק בהסרת המתח אלא גם במעבר לתפישה קבועה של ההכרה הגבוהה, דרך כל המצבים שמתגלים כמנוגדים להכרה זאת. 

ההתעלות לאור מעל למה שנגלה, משנה את ההדהוד של הרטט שלנו לגבוה יותר. רק אז אנו יכולים להתרחב למציאויות חדשות בעלות טבע רב - ממדי.  בעבודה מודעת שאנו עושים, אנו יכולים למוסס את צופן הזיכרון של מתח ופחד שהוטבע בנו, דרך פתיחת צופני הידע האלוהי עם רטטים של אהבה ושלווה.

אחד האתגרים של הגוף הוא להתמזג עם רמות רטט של תדר אור גבוהות יותר, עד להפיכתו לגוף אור. כדי לעשות זאת עלינו להסיר חסימות שנבנו בתוך הזיכרון התאי. חסימות אלה לא מאפשרות את ספיגת האנרגיה הקוסמית שנכנסה כבר לעולם שלנו, כדי שניזון ממנה. 

לאחר התנקות, התרוקנות מהישן  ושחרור, בא תהליך התכנות מחדש של תפישות נכונות. נדרש שזה יבוא במצב של הכרה שלווה. דבר זה משפיע על התקשורת של תגובה נכונה לאור שנמסר לנו מהממד הסולרי של הנשמה, במערכות הפנימיות שלנו. דרך התודעה הערה והדהוד רטט גבוה ניתן לבנות חיבורים חדשים בתוך הגוף שלנו שמגיבים נכון לגוף האור.

העקרונות עליהן נישען בתהליך זה הם: 

- אתה יכול לבנות מנטליות מגנטית מועצמת בשדה המאוחד - ככל שאתה מתואם לעקרונות אלוהיים ומכוון לחיבור הפנימי בין כל הדברים בחיים. כך יותר אתה מתחזק במגנטיות שלך.  

- החוזק של המגנטיות האישית שלך מושפע מהדרך בה אתה חושב. מחשבות שליליות ושיפוט מנמיכות את השפעתך המגנטית לשפע הטוב של היקום. פחד ודאגה לא ממגנטים חסד אלא רק מה שרוטט אתם בהכרתך.

- אם אתה נעשה עבד לחושים המוגבלים שלך, אתה מאבד מהמגנטיות של עוצמת היקום שישנה בך.  

- אם יש לך שליטה על מחשבותיך ואתה מתואם לעצמי הגבוה שלך, אתה מפתח מגנטיות להגשמה מלאה. המגנטיות של לב נדיב מושכת שפע. חוויה מתמדת של אהבה והצלחה מייצבים אותך בזה. 

-אם אתה נעדר הכרה מודעת ואתה חושב דבר אחד בעודך עושה משהו אחר, אז האנרגיה שלך מאבדת מעצמתה. לכן חשוב על כל דבר חיובי שהנו תורם לכלל, עם עוצמת הרצון ומיקוד בדבר אחד כדי לחזק את המגנטיות שלך.

-כאשר יש לך רגישות לתפישה הרוחנית שהנך עצמי אמתי ושלם כאן ועכשיו ואתה נאמן לרעיונות רוחניים, אתה ממגנט אותם מתוך הבנה פנימית למה אתה מושך לתוך השדה המגנטי שלך.

-בכך שאתה נשאר בנקודת המרכז שלך וחי את ההעדפות הגבוהות של ואתה מצהיר ומאמת את מה שהנך- אתה בונה מגנטיות אישית. אז אנרגיה עוצמתית זורמת אליך עם אינטואיציה גבוהה וסינכרוניות מתגלה יותר בחייך. 

הצהרות שניתן לעשות למשיכת אור מגנטית  :

"נוכחות אלוהית נעלה המושלת בכל החיים, אני קורא קדימה לפעימה של אור מאחד מהליבה של השמש  הקוסמית!  אנא הנחי זרם זה של אנרגיה דרך כל גופיי העדינים, מרווה אותי ומרחיבה את המגנטיות הרוחנית שלי לחיים אוניברסליים, בשדה המאוחד של אור אלוהי"

כאשר אתה מתעצם עם גל אור קוסמי זה, אתה מצווה ואומר:

"שלווה שלא ניתנת לערעור מתייצבת בהוויה השלמה שהנני ! - המוטיבציה שלי כאור בעולם מתמזגת עם הטוב הגדול יותר של הכלל ! - האהבה הטהורה של העצמי הגדול מאירה את כל העולם דרכי, מי ייתן ושדה מאוחד זה של אור אלוהי ייתן השראה לנתינה ללא תנאי, רצון טוב והרמוניה בחיי כל האנשים וכך הוא ! "

כאשר אתה אחד עם הבורא שלך ואתה מצהיר בהתמדה על איחוד זה דרך המחשבות, הרגשות והפעולות שלך, המגנטיות שלך מותמרת גבוה להיות כוח בלתי נראה בפעולה. האהבה הגדולה של ההוויה שלך והאנרגיה התומכת של היקום איננה אישית. היא כל התודעה ששוכנת בשדה המאוחד, שהנו שדה המוטען באהבה שניתנת ללא תנאי ונמצאת בשירות לכל החיים.

לכן אתה מצהיר ואומר:

"אני הנני זה המשרת באור האהבה את החיים ואני הנני מגנט לטוב של היקום ומאפשר לו לזרום דרכי." 

"האגו של האישיות שלי איננו הנהג המוביל יותר. זה העצמי הגדול יותר שמתיישב במושב הקדמי כמנהיג מוביל שלי. אני שומר על איזון רגשי, שלווה פנימית ומגלם את הרוח של רצון טוב וסובלנות כלפי הכול וזה מביא לי להיות משרת מגנטי לחיים. "

"השדה המגנטי שלי קורן לכל הכיוונים. הוא מתרחב וממשיך להתרחב והמומנטום של השרות שלי לחיים גדל עם יכולת לא מוגבלת. ככל שאני מתרחב בתודעה, כך יותר גדלה השפעת גלי האנרגיה המגנטית שיוצאים ממני, לעולם" !!!

שדות תודעה הרמוניים יוצרים מגנטיות חזקה. השתתפות בשדה מגנטי קולקטיבי כזה מתאפשרת  דרך נכונותך להתמזג ולהיות בהכרה הרמונית עם השלם המאוחד. בהבנה זאת אתה מצהיר:

"המוטיבציה שלי משתלבת עם המוטיבציה של אחרים שהנם בעלי יושרה אוניברסלית. אנחנו חווים יחד מגנטיות מתעצמת עם יכולת גדולה יותר לממש את הטוב שהיקום מציע לנו והשדה המאוחד משמר זאת יחד אתנו כשלם מגנטי וכך הוא !"

הערה:

 כאשר אתה עושה קריאות לאור האלוהי ואתה מבין את משמעותן ומתכוון אליהן דרך לבך, זה הכוח של תודעה ערה. אתה מקבל הבנות רבות מהיבט גבוה של הקיום שלך שקיים בממדים רבים של הכרה ואתה צומח ומתעצם.

דע שאמת גדולה יותר שלך תמיד מתפתחת כאשר אתה מתרחב לתוך ממדי ההכרה של עצמיותך הנרחבת. כאן כל שיפוט כלפי אחר וכלפי הגרסה של האמת שלו, אינה אפשרית. במיקוד ובהתרחבות התודעה שלך באור אלוהי השירות שלך לאחרים מתרחב.

אתה נעשה מתואם ורגיש לקשת השפעות-רטט עדינות של הנשמה שלך ביחס לתיאום שלך לעצמי הגבוה יותר. האישיות האנושית שלך וטבע הנשמה מתמזגים להיות הוויה אחת. אתה משיג את רמת הנשמה.

זה מרים אותך לתיאום ישיר עם המקור שלך. כאן אתה יודע את עצמך כתודעה טהורה שחווה חיים בגוף עם קרינה של כוח אור פנימי שמשפיע על כל אדם מסביב, חי בידיעה - שכאשר לבסוף אתה מתעלה ומתרומם בתודעה וברטט, כל החיים מתרוממים אתך כשלם המאוחד שהנך באמת.




להיות בהרמוניה עם האור של אמא אדמה



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי