להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שני

המסע בנתיב האוניברסלי הוא מסע של הזכרות

המסע בנתיב האוניברסלי זה מסע של אלכימיה מקודשת שמופעלת דרך התרחבות התפישה שלנו, עד שאנו נזכרים מהיכן באנו ולהיכן אנו הולכים. אנו עושים זאת יחד עם אחרים הצועדים בנתיב האוניברסלי וזה נעשה מועצם יותר כך. זה מתעצם דרכנו ברמה גלובלית ומשפיע על רבים בעולם. כאן, כל אחד הנו המכוון האישי שלו וזאת בהתאם לאיך שהוא מתאים את חייו לתכנית הנשמה שלו. 

זהו מסע נפלא של התעוררות לעצמיותנו הבוראת בעודנו מהווים גשר בין שמיים וארץ. במידע זה אנחנו מתחברים להיזכרות המורשת שלנו ונמשכים יותר לאיחוד עם הבורא שלנו בהוויה שלו בתוכנו. במסע להשגת העצמי האוניברסלי הרב ממדי, אנחנו מוזמנים לפתוח את המנעולים של הגוף הפיזי שמכיל אוצר של צופן תאי שמחזיק בתבנית של הנפלאות הנצחית שלנו - הצלם והדמות של בורא היקום. כעת הגיע הזמן להשיג את גוף האור האוניברסלי שישתחרר מכבלי הברזל כדי לחוות מציאות שונה ונרחבת הרבה יותר. 

כאשר אנחנו אחד בהכרה ובכוונה עם הבורא שלנו ואנו מצהירים על איחוד זה דרך המחשבות שלנו והפעולות שלנו, אז היכולת שלנו להיות מגנטיים גוברת ומשיגה גבהים בהתמרה אנרגטית, ככוח בלתי נראה. דרך התפתחות של מגנטיות רוחנית אנחנו קורנים אהבה שמשפיעה על רבים ומושכת אנשים אלה שיכולים להועיל, מתוך ספירות משפיעות, נעלות של אור. על ידי הגברה של המגנטיות שלנו אנחנו מסוגלים למשוך כלפינו אנשים רלוונטיים, הזדמנויות ומצבים שמשקפים כראי את ההעדפות שלנו לשירות החיים.

העצמה של היזכרות במורשת האלוהית שלנו עוזרת לנו לזכור מי ומה אנחנו כמכלול תודעה. שכחת הזהות האמתית הייתה בחירה שכל אחד מאיתנו עשה לפני ההתגלמות האנושית. זו אחת החוויות הכי אמתיות שיכולות להיות לנו כנשמה שמתפתחת וכזו שמתגמלת אותנו בעומק ההבנה, במיוחד ברמה של הרגש האנושי.  אנו עברנו את כל מחזורי השכחה במציאות הדחוסה הזו שמאפשרת לנו  לחוות וילון של דואליות וחיים ליניאריים. למדנו כיצד לחיות בממד אחד בכל פעם, מוגבל באמצעות קוד הזמן. משחק האשליה הזה העשיר מאוד את החוויה האנושית. כעת אנו אסירי תודה לנצח כשאנו מתרחבים כעת לרמות אחרות של הבריאה שלנו.

ההכרה יכולה להיפתח ולהתרחב אם נקרא
 את המשפטים הבאים ונהדהד אתם בהכרה ובלב -


- נוצרת בצלם ודמות הבורא, בתבנית רוחנית של ילד אלוהי והנך בורא עוצמתי. באת לפלנטה זאת לחוות את הקיום הפיזי ולגלות שכל דבר במציאות הנגלית נעשה מהקרנה של תודעה. מציאות פיזית נמצאת בתוך התודעה שלך והיא נקבעת לפי התודעה שהשגת.

- אתה יכול לקבל או להסיר כל השתקפות שתתגלה במציאות שלך בכך שאתה מתמיד בשחרור התפישה הדואלית שלך ושערים חדשים של תודעה מתגלים לפניך, בידיעה שכל מה שאתה חושב, מרגיש ומקרין, אם במודע או לא במודע, אתה שולח זאת ישירות כראי שנותן לך השתקפות חוזרת. השתקפויות אלה יוצרות את חיי החוויה שלך.

- כדי להבין את המציאות האישית שלך, הסתכל פשוט לתוך הראי. זה מזכיר לך תמיד שאתה הנך הבורא בהתגלמות. יש לך ברירה אולטימטיבית לקבל כל גרסה של מציאות שאתה רוצה בה. יש לך אפשרות בחירה איך לתפוש משהו כרעיון אתו אתה מתבטא ויוצר את המציאות דרך בחירה זאת.

- כל מציאות בה אתה חי הנה מתואמת בדיוק לרטט שאתה מייצר. אם אתה רוצה לראות משהו משתנה במציאות, עליך לשנות קודם כל מה שאתה משדר. עליך לשנות את עצמך ולחוות דרך הראי של החיים תמונה שונה. אתה נמצא בשליטה מודעת על השתקפויות הראי של עצמך, דרך מודעות למה שאתה תופש כאמת.

- כאשר אתה מתמקד על המחשבות המרוממות שלך, המילים והפעולות שאתה עושה עם אהבה, שלווה ונדיבות ודרך התכוונות לטוב הגבוה ביותר של הכל, אתה פועל בתיאום עם חוקי היקום ואתה מתחיל לתפוש וליצור מתודעה אלוהית פנימית.

- תודעת התעלות דורשת תזוזה בתפישה במחשבות וברגשות שלך. לפני הכול זוהי היזכרותך בכך שהאלוהי הנו בכל דבר. כאשר אתה מחבק באמת ברמה הפנימית את מערכות היחסים שלך, אתה זורם באופן טבעי לתוך הכרה מאוחדת. אתה נמצא באיחוד עם עצמך. אתה אוהב את עצמך לגמרי. בכך אתה אוהב את המקור שלך ובהבנה שהמקור שלך נמצא בכל אתה אוהב את האחרים כעצמך.

- רוב האנשים בספרת הקיום שלך הם מראות של כל המחשבות שיש לך אודות עצמך והחיים. כדי להבין מערכת יחסים יותר בבהירות, אתה חייב להיות בהבנה על איך שהאמונה שלך מגלה את האדם שלפניך כדי שיהיה ראי שמשתקף אליך חזרה.

- עליך להתמיר את אמונותיך שאוחזות ברטט שאינו מתאים לך עם מישהו אחר. לכן אתה מגדיר מחדש כל מה שמשקף את המציאות שתרצה לשנות ומשנה את תפישתך לגביה.

- כאשר התפישות משתנות, יחסים משתנים ויש כאלה שנעלמים מחוויית החיים. זה טבעי לעבור שינויים כאלה שהם ראי של התפישה. בידיעה זאת אין צורך להאשים, או לשפוט אף אדם או מצב בחיים. ההבנה כאן היא: "אני הוא זה שיוצר הכול ".

- מה שאתה תופש אודות אדם אחר, אתה מביא איכות זאת להשתקף בחוויה שלך, שלילי או חיובי. לכן הרגש היחיד שרצוי להחזיק בו הוא אהבה שמחזיקה אותך תמיד עם הפוטנציאל הגבוה ביותר.

- כל אחד הנו באמת חלק ממך והנו השתקפות עצמית בראי של הכרתך. כאשר אתה מפתח את התודעה שלך, תכלית חייך מקבלת השראה דרכה.


כעת אתה זוכר דרך השראה מי אתה באמת
 ואתה מבטיח כך את ההדהוד של תדר הרטט של העצמי הנרחב שלך 
ואתה מבטא דרך השראתו את הביטוי של אלוהותך ויכול לומר : 


- כל הדברים ביקום מחוברים באופן אינסופי. כל דבר מייצג את השלם הרחב יותר.

- אני הנני ניצוץ ייחודי של אור ששוכן באופן קבוע בתוך גוף רחב שנקרא הכרת-אל. אני הנני הקיום עצמו. השלם מוכלל בתוכי.

- כל החיים הם יחסים מקודשים. אני בא לידי קיום דרך חיבור פנימי של מערכות יחסים. כל מערכת יחסים בחיי הנה ראי שמשקף את הטבע האמתי שלי. אני לומד לאהוב כל אחד מהם על מה שהם כהשתקפויות חוזרות של עצמי.

- אני הנני חלק משלם רחב יותר. האישיות שלי היא חולפת במהלכי הזמן ואינה עצמיותי האמתית. הרגשות שלי, ההכרה שלי והגוף שלי הם זמניים ואינם האני האמתי שלי. הם רק כלים שמשתנים בהתמדה. הדבר היחד שנשמר הוא החלק שלי בתודעת אל שרוטט יחד עם קבוצת הנשמה שלי באחדות.

-אני זוכר מי אני כיופי טהור. אין לזה שום קשר לאיך שאני נראה. זה קשור לאיך שאני מרגיש. כאשר אני חש יפה בפנים, אני מקרין יופי זה להיכן שאני הולך.

-הנוכחות האלוהית חיה בתוך כל הדברים כמו שהיא חיה בי ואני מסתכל על כל ההשתקפויות החיצוניות שלי בלי שמץ שיפוט או נפרדות, משדר אהבה לכל, במיקוד על האמת של עצמיותי הנרחבת.

- ההזדהות עם העצמי הגדול יותר נמצאת בהכרה המודעת שלי שיודעת שאני הנני נוכחות האל בפעולה, כעצמי הרוחני שלי. ראשית אני מתפקד דרך האישיות  בכל מה שנדרש לי בחיים וכאשר אני מסיים אני חוזר לנוכחות של מי שאני הנני באמת.

- אינני שבוי יותר באישיות. אני זוכר לחזור לעצמי האמתי כשאני שוכן בהווה בכל רגע נתון.

-  נוצרתי כנשמה מאור הבריאה, אני מתעורר למורשת האלוהית שלי ואני חוצה עכשיו אל תוך מציאות סולרית חדשה, חוזר לעצמי השלם הנצחי וכך הוא !


סרטון - מסע הנשמה הוא ריקוד החיים 


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי