להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שבת

תודעת המסטר מעבר לזמן-חלל

-בתהליך ההתעלות שכל אדם עובר - כל מה שקורה בפנים וגם בחוץ מנוהל באופן אלוהי באמצעות חניכה רוחנית שכל הפלנטה עוברת יחד עם המין האנושי על כל פרטיו, תוך כדי חזרה לשלמות המקור. אנו עוברים כעת לתוך קיום חיים שונה לגמרי. זה קורה כה מהר שנראה שאיננו יכולים לעקוב אחר ההתרחשויות. כדי להישאר בחסד של ההתעלות שמתרחשת כעת בפלנטה, עלינו להיות כל הזמן בהבנה שכל מה שקורה לנו בחיינו המותמרים הנו בעל תכלית נעלה ונמצא בסדר אלוהי מושלם.

רבים מאתנו לומדים איך להשתמש בתפישה המשתנה והמתרחבת וכך אנו מאפשרים לדלת להיפתח לרמה חדשה של מסטריות על אנרגיהמעל לזמן וחלל. כחלק מתהליך פתיחת ההולוגרמה של האווטאר שהננו , אנחנו משנים את הדרך בה אנו חושבים, כך שהתפישה הדואלית יכולה להיעשות רב ממדית.

כמו שלמדנו, זה מגיע מהדרך בה אנו תופשים את החיים בחושים האנושיים שלנו וכך אנו יוצרים מציאות. כאשר אנו מתקדמים, איננו יוצרים מציאות מתוך דואליות.אלא יוצרים זאת מתוך מערכת חשיבה שבאה מהשראה אלוהית.

השראה זאת הנה הדרכה שבאה ישירות מהנשמה והעצמי הגדול יותר. זה בא דרך סינכרוניות שבשילוב ההכרה והלב ואיחוד-המיספרי במוח. האנרגיות של ההיבט הנשי והזכרי, מתאזנות והן פועלות כיחידה אחת.

אנו עוזבים את חוויית הקוטביות כאשר אנו נעים לתוך רטט המהדהד ופועל מהכרה מאוחדת. שינויים רבים נחווים בחיינו . תת המודע שלנו נעשה מואר ואנו עוזבים את ההתקשרות לתפישת בן האנוש המוגבל.

 החוויה האישית של תהליך זה נעשית דרך שינוי קבוע גם בסגנון החיים. זה נחזה על ידי הרבה נבואות שנאמרו קודם שהצביעו על התמוססות קו הזמן הזה לגמרי - הזמן כפי שאנו מגדירים אותו הוא אשליה. עם זאת אנו נשלטים על ידי התקתוק של הזמן.

לצעוד מחוץ לזמן הוא אפשרי רק אם אנו נשנה את ההגדרות שלנו עליו. היקום שלנו קיים מחוץ למציאות של זמן ומרחב והכל קורה במקצב סימולטני. אלברט איינשטיין גילה שהזמן הוא יחסי. העבר ההווה והעתיד לא נפרדים ורק סדר האירועים קובע לנו את הערכת הזמן.

בקוסמולוגיה ישנו מושג שנקרא חלל-זמן. התאוריות כאן מציעות הבנה שיש הרבה ממדים של חלל. וכל החוויות אפשריות עבורנו כאן ועכשיו. דבר זה מבלבל אותנו בגלל התפישה הליניארית אתה הורגלנו לחשוב במושגים של קודם, עכשיו ואחר כך.

אחת הדרכים בהן ניתן לזוז מחוץ לזמן, זה להסיר את המיקוד ממנו. זה קורה כאשר מתרכזים בדברים שאוהבים לעשות. מומלץ לנסות זאת כדי לשנות את הגדרת הזמן האנושית ולבדוק אם פרצנו את גבולות הזמן שלנו לתוך קיום נרחב יותר.

*מה התועלת מהתעלות מעל לזמן ?

-כאשר אנו תופשים את המציאות מעל לזמן אנו נכנסים לחוויה פחות מוגבלת. עם יותר אפשרויות לממש. כשאנחנו עובדים מחוץ לזמן ולחלל יש השפעה גדולה יותר על מימוש ההעדפות הגבוהות יותר שלנו וזה מרחיב את הדרך למשיכת כל דבר שרוצים.

-אנו יכולים לצאת מקו הזמן הרגיל ולבחור במציאות מקבילה אותה נעדיף לחוות. כך ניתן להתעצם מקיום סימולטני. כאשר אנו משתחררים מהמבנה של קו הזמן הרגיל, הכישורים הרב ממדיים נפתחים. עלינו להבין שהיכולת לתפוש מעבר לממד הפיזי הנו המפתח להגשמה.

כעת אנו מזרזים את המעבר שלנו לתוך תבנית אב מפותחת
 שמכונה "תודעת מסטר"- 

כאשר אנו מאפשרים התמרה אלכימית בכל הרבדים של הווייתנו- בהתאם לפתיחת הידע השמימי שנפתח באדם - כמסטר האלוהי הוא נעשה לסופר בן-אנוש, כאשר הוא משיג מסטריות בהתעלות מעל התכנית האנושית שלו. 

בזמנים אלה של התעלות הרבה אנשים ישלימו מעבר זה מהאנושי לאלוהי. הסוד למעבר זה נמצא בהבנה איך לנהל את העצמי דרך שערי תפישה מתרחבים, להתעלות מעל למשיכת החומר הכובל לממד זה בלבד, לאחד את הטבע האנושי המקוטב ואז להשתחרר מהקליפה המנוונת שנוצרה באדם במשך עידנים. 

כך מציאות חדשה מתממשת. מציאות אוניברסלית מבוססת על עקרון מנחה שאנחנו בעלי פוטנציאל של אלים בוראים ושכל המציאויות שוכנות בפנימיות שלנו. עלינו לפתוח את הצופנים הפנימיים דרך מנגנון שמפעיל את הדי.אנ.איי הרדום המקודד בצופן אוניברסלי, בתהליך  המוביל לשחרור חסימות עיקריות שכובלות אותנו עדיין לסיפור האנושי. 

די.אנ.איי הנה מולקולה שמקודדת במבנה הגנטי כדי לממש תבנית ביולוגית איתה ניתן לתפקד בחיים. ידוע שחלק נכבד מהדי.אנ.איי שלנו לא מתפקד. זהו חלק רדום שמכיל את המידע הבסיסי של מבנה הפוטנציאל של אדם אלוהי. כאשר חלק זה נפתח ומשיג תחיה אנו מעוררים תבונה חיה של הדי.אנ.אי. כשתהליך זה מועצם  הוא מתחיל להניע קדימה את הפוטנציאל הגדול יותר שטמון בצופן הגנטי. מי שנכנס לתכנית התפתחות כזאת ברצינות, משיג התמרה רצינית בחוויה שלו. 

זה דורש ממנו שני דברים: 

1- להבין את טבע יצירת המציאות שלו ולהיות בעל מחויבות מירבית לשנות את המבנה של המחשבות היוצרות שלו, לתמיד. 

2-  להיות עם אמונה בעוצמה הפנימית יותר של מורשתו האלוהית וביכולת שלו לגלות מחדש את המציאות האלוהית באמצעות המחויבות והמשמעת הפנימית שלו. 

כאשר אנחנו עושים עבודה מודעת עם רשת האור של כדור הארץ יחד עם חברים נוספים ברשת, זה מעצים אותנו בגלל החיבור שלנו לגוף הקבוצה האנרגטי שברשת אשר נמצא בהדהוד הרמוני עם תודעת העצמי הגבוה.  שדה מאוחד נקרא "הרשת הקריסטלית של כדור הארץ" ושדה מגנטי זה נותן לנו תועלת מרובה דרך המגנטיות המשותפת שיש בקבוצה המהדהדת עם אמת אוניברסלית. (כמו שחווים בעבודת קבוצת "האני הנני" שזמינה בתכנית "טקסים של מעבר".)

לרובנו זהו מימוש המשימה של הנשמה - להיות ביטוי של תבנית המסטר הפנימי, עם כישורים נרחבים, בחיים משוחררים ממגבלות. לכולם ישנה יכולת להתגבר על הקוד האנושי המנוון. דבר זה מושג רק על ידי התודעה דרך התמרת האופן בו אנו רואים את החיים ודרך התמרת ההגדרות והאמונות שאנו נושאים אשר שימרו את הניוון האנושי בארבעת הגופים הנמוכים- הפיזי, ריגשי, מנטלי ואתרי וכבלו אותנו לרטט נמוך של הישרדות ולחיים דואליים של נפרדות.  

עם פתיחת הצופנים האוניברסליים, מתגלה קוד שיכול להניע את הגוף למקום חדש. זה מוביל למעבר לדי.אנ.איי מורחב שחבוי ורדום בנו. כך חותמים של תפישה נפתחים, וכאשר אנו מתרחבים בתפישה ורואים את התמונה הרחבה יותר של האחד, מתרחש בנו אפקט דומינו דרך הגוף הביולוגי בכל התאים. 

הדי.אנ.איי הנו מולקולה דינמית והקשרים האטומיים בפנים נתונים לשינוי כתוצאה מהתפישה שמשתנה. כאשר תפישה משתנה, פתח נפתח כמו מנהרת מעבר והוא משחרר קוד חדש שמשפיע על הגנטיקה התאית. לבסוף, לאחר שנעשות תזוזות בחשיבה שלנו, כל המבנה הגנטי משתנה בהתאם לקידוד שנפתח. זה מתכנת מחדש את מעגל התקשורת הפנימי.  

בגוף ישנם הרבה צופנים קריסטלים, שמחוברים פנימית בסינכרוניות בתוך מטריקס פנימי. תהליך פתיחת המטריקס הזה משפיע על רמות ורבדים רבים של התודעה. עלינו להיות מוכנים לפתוח אותם מחדש. כאשר זה קורה - זה מהיר ואז  החיים מותמרים מידית, כהרף עין. 

תהליך זה הנו קטליזטור אלכימי שנועד להפעיל את הפוטנציאל הרדום. זהו צעד מתקדם שדורש מסירות בלתי רגילה כדי לחיות חיים חדשים במערכת אנרגטית חדשה לגמרי.  אדם כזה חייב להיות בנתיב של מציאת פתרון לדואליות שנבנתה בו עם טבע של נפרדות ומאבק.

ארבעה פנים של טבע זה הם: שיפוט שמגנה, אנוכיות, חשיבה שלילית ופחד ממוות. עלינו לזכור תמיד שאנו הננו ביטוי של הבורא ויש לנו ברירה לקבל מגוון אפשרויות לחיות - או עם הפוטנציאל האנושי או האלוהי. עלינו לבחון תמיד איך אנו מסתכלים על משהו? ואת מה זה משרת- את האנושי או האלוהי ?

 התועלת של תהליך זה היא -שאנו משכתבים כאן תסריט חדש ועלינו לשאול אם אנו רוצים לשנות באופן משמעותי את האבולוציה שלנו. הכל תלוי בתפישה שלנו דרך רצון מודע, עם כוונה נכונה. כאשר אנו מבינים שכל החיים מתעלים אתנו, נשאל את עצמנו :

האם אנו רוצים לחיות ברמה של אהבה טהורה המתחשבת בטובת כולם ?  האם אנו רוצים לעזור לאחרים בקרינת הווייתנו המוארת ? האם אנו רוצים לממש חיי שגשוג ברמה שמתחשבת בכלל ? האם אנו רוצים לפעול כמסטר עם יכולות ללא שיעור או גבול כדי לתת שירות לחיים ?

אלה שיגיבו לתהליך זה יהיו כאלה שכבר בחרו בהכרה הפועלת על פי חוק האחד והם מבינים את עקרון האחד ואת טבעם האלוהי הנצחי. הפעלת הדי.אנ.איי של אדם אוניברסלי קורית עם אותם אלה שעברו שערים של חניכות, והם מחזיקים באיזון רגשי ויציבות מנטלית, חיים במצב פיזי מאוזן ועם שלווה נצחית - כוכבים מנצנצים באור הנשמה. 

  החניכות שיש לעבור אותם מוצגות כאן -

הסבר על פתיחת הצופנים האוניברסליים מוצג כאן 
https://1oneness.wixsite.com/theuniversalcode/blank-8

סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי