להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שני

התמרת הבריאה השגויה של האנושות, באור הקוסמי

הוויות האור הקוסמיות מלמדות אותנו שבכך שאנו מסתכלים על העניינים שקורים בחוץ בעולם הנגלה בלי מודעות והבנה, קל להגיע למסקנה אירונית שדברים נעשים גרועים יותר על פלנטה זאת ותחושה שהחיים נמצאים במאבק עם שני כוחות גדלה.

אולם עלינו להבין שזוהי רק הקרנה חוזרת של מה שאספנו בתת מודע הקולקטיבי במשך עידנים, היוצאת לאור מהשפעת האנרגיות הקוסמיות המועצמות הממלאות את כדור הארץ על יושביו. 

אם אנחנו חושבים דרך חשיבה דואלית של טוב ורע על מה שקורה, אנחנו עדיין לא תופשים נכון את התמונה הרחבה יותר. כך אנו נשארים מכוסים בצעיף הכרתי מטעה שלא נותן להבין מה הסיבה והמקור הפנימי למה שנגלה בראיה שלנו בחוץ ואנו נותנים לו פירושים משלנו המגבירים את תפישת הנפרדות והמאבק האנושי כתמונה נגלית בעולם.

האמת על הכאוס הנגלה בחיים בכל מערכת בעולם שנראה כמתגבר היא, שאור האל ששוטף אותנו, מעלה על פני השטח מתת המודע של הקולקטיב, את כל מה שאינו אור, כדי להירפא ולהיות מותמר לאור אל תוך המושלמות המקורית שלנו, כדי שנוכל להתעלות וזה הוא התפקיד שלנו כמשרתי אור.

 כל דבר שיצר אי פעם פחד, כאב, מאבק וחוסר שבאים מתפישת נפרדות מכל סוג שהוא, הוא הבריאה הלא הולמת של המין האנושי, הנגלית עכשיו בעולם בצורה מועצמת.

 לשם כך נשלחו עובדי אור רבים בתקופה זאת לכדור הארץ. הם מסוגלים להבין את טבע יצירת הבריאה האנושית השגויה, הם זוכרים את חוקי היקום ומתגייסים יחד בהבנה זאת, כדי להתמיר כל בריאה שגויה לאור. 

כאלה שהשיגו כבר מסטריות על ההכרה והתנדבו לבוא לכאן, הם מסוגלים להיזכר ולהבין איך תודעה יוצרת ומנהלת אנרגיה במודע ושאין אפילו אלקטרון אחד שננשם מתוך לב הבריאה שהנו פחות ממושלמות אלוהית ומשמעותו היא תמיד  שהוא -"שמיים על פני האדמה".

 זה כולל את כוח החיים של המין האנושי שהנו חומר המקור של חיים שזורם לתוך גופנו על גבי קרני-אור הנובעות מלב האלוהות, דרך מערכת הצ'קרות  והמרידיאנים שלנו. אור זה מפעיל את המוח שלנו ואת דופק פעימות לבנו. אלה פעימות אור הזורמות דרך המוח והלב.

 כאשר הן מפסיקות לזרום לגוף, זה אומר שאדם זה לא נמצא מחובר יותר לגופו הפיזי. אנחנו לא יכולים להתקיים בלי זרימת כוח חיים זה מלב הבריאה. כאשר אנו מקבלים את החיים האלה לתוך גופנו ממקור הבריאה, זה תמיד בא עם מילוי של אור אלוהי וזה פועם יחד עם מושלמות אלוהית אינסופית. 

כוח-החיים נכנס פנימה דרך מרכז הכתר בפסגת הראש והוא יורד לתוך ליבת האלוהות שלנו..... 

כוח החיים מיושם אצל כל בן/בת - אל ונחתם בפנים עם תבנית אור ייחודית לכל אדם, וכך זה חיים אחר חיים. אין שני אנשים עם אותה תבנית אור. תבנית זאת נחתמה עוד בבראשית, כאשר ננשמנו לראשונה מלב הבריאה לתוך קיום.

 היקום מזהה איזו אנרגיה שייכת לכל ניצוץ אור ייחודי. האנרגיה שנחתמה בתבניתנו הייחודית זורמת מאתנו עם כל מחשבה, הרגשה, כוונה פעולה ודיבור שלנו והיא מתמגנטת חזרה לתוך תבנית האלוהות שבלבנו.  זה נקרא "חוק המעגל" וכך הוא נשלם.

ברגע שנוכחות האל חתמה את אנרגיית החיים בתוך התבנית האלוהית שלנו, אז מתנת חיים זאת ניתנת לנו לשימוש דרך בחירה חופשית והיכולות של יצירה דרך מחשבה והרגשה, 

בכל רגע ביום. אנו שולחים את אנרגיית החיים שלנו דרך מצב ההכרה והרגש שלנו. ניתנה לנו הבחירה להשתמש בזה איך שנרצה אבל בידיעה שאנחנו אחראים לאופן בו נשתמש במתנת החיים ונברא את המציאות שלנו. 

חוק זה של מעגל החיים אומר שאם אנו משתמשים באנרגיית המחשבה באופן לא הולם ומביאים לתוצאה של כאב או סבל לעצמנו או לחלק אחר של החיים, אז אנרגיה זאת חוזרת אלינו מהיקום כדי שנבחר לרפא אותה ולהתמיר אותה חזרה למושלמות המקורית שלה. 

אם אנחנו נכשלים בכך, היקום ימשיך להחזיר לנו חזרה את האנרגיה הלא הולמת הזאת חיים אחרי חיים, עד שנתמיר אותה חזרה לאור. זה בדיוק מה שקורה לחוויה האנושית בזמנים אלה ברמה גלובלית מועצמת. 

עלינו לזכור שתבניות כדור הארץ החדש כבר נוצרו. הן נושאות אהבה אלוהית, אחדות וכבוד לכל החיים - שלווה נצחית  ושפע האל האינסופי. 

כדי שנוכל לחוות דברים נפלאים אלה, עלינו ראשית כל להתמיר לאור את הבריאה האנושית הלא הולמת שלנו, שמתבססת על תפישה שגויה של טוב ורע והמאבק ביניהם ומקרינה לנו מציאות שגויה. 

לכן נתמיר לאור את כל מה שמתנגד לתבנית זאת של כדור הארץ החדש וההרמוני ונישאר רק באמת האלוהית של נשמתנו. נבין שכל מה שעולה על פני השטח בזמנים אלה במיוחד, הוא האנטי תזה לתבנית זאת של כדור הארץ החדש. 

להיכן שנביט נראה בריאה לא הולמת, שנובעת מנבערות רוחנית, מזיכרונות עבר של ניצול של עוצמה וכל צורה של כאב, מאבק וסבל שהתרחשו על כדור הארץ אי פעם. 

הבנה זאת ניתנה לנו כמתנה ממעל שתעזור לנו בזמנים מאתגרים אלה. הוויות האור האלוהיות נתנו לנו כלי עוצמתי שיעזור לנו לעבור דרך תהליך לא פשוט זה שאנו חווים עכשיו. כלי זה עוזר בבת אחת להרבה זרמי חיים וזה יקדם אותנו מהר מאוד בהשוואה לעידנים קודמים של התפתחות החיים.

זוהי מתנת אור שמשקפת את האיזון המושלם של האל בהיבט האב/האם ; הלהבה הכחולה של האב האלוהי שהנה רצון אלוהי, עוצמה, הגנה וסמכות והלהבה הוורודה של האם האלוהית, של אהבה אלוהית, אחדות, כבוד והערצה לחיים. השילוב ביניהם ידוע כלהבה הסגולה של מושלמות האל האינסופית. 

להבה אלוהית זאת נושאת תדר עוצמתי של אור אלוהי שמבטל שליליות וממחזר כל אנרגיה לא הולמת לאור טהור. כאשר מושכים את האור שלה דרך נוכחות האל - האני הנני הנעלה, היא זורמת דרך להבת הלב לתוך ליבת כל אלקטרון שנושא אנרגיה לא הולמת שאותו אדם מבקש להתמיר ולבטל חזרה לאור. 

ברגע שהלהבה הסגולה נכנסת לתוך הלבה של האלקטרון, היא מפעילה את הפוטנציאל האלוהי המקורי שמקודד בתוך חומר האור שבלבה. כך האטומים וחלקיקי האטומים וכל גלי אנרגיית החיים שקיימים במצב העיוות שנוצר, מותמרים לרטט גבוה יותר והבריאה הלא הולמת מבוטלת בתוך הלהבה הסגולה והאנרגיה מותמרת חזרה למושלמות המקורית שלה. 

בכל פעם שאנחנו עובדים עם הלהבה של האל הסגולה, אנו מבטלים בריאה לא הולמת שיצרנו כקולקטיב. כך שעלינו להמשיך בעבודה זאת יום יום, עד שתהליך ההתמרה לאור יושלם. זה הדבר שמוביל אותנו לחוויית ההתעלות לאור.

 הלהבה הסגולה של מושלמות האל האינסופית הנה בעלת עוצמה מעבר להבנה ולידיעה שלנו. בכל עת נוכל למשוך את האש המקודשת אלינו לרפא ולהתמיר  לאור את השליליות שנדחפת מעל פני השטח בחיינו ובחיי כל האנושות ולזרז כך את התעלות האנושות אל העולם נחדש. 

בהבנה זאת של יעוד שליחות הנשמה שלנו להיות אור לעולם עבור זמנים אלה, נשמור על חשיבה נכונה הנצמדת רק לאמת האלוהית שבמציאות יש רק כוח אהבה המנהל את היקום. ניקח אחריות אישית ונבחין עם מה אנו מהדהדים ותופשים כאמת ממה שהעולם חושב שקורה ומה אנו משדרים לעולם. נזכור שעלינו "להיות בעולם אבל לא מהעולם".

 באופן זה נעשה עבודת אור כפי שנמסר לנו ממישורי האור האלוהיים, מהוויות אור המוכנות לעבודה מודעת שלנו איתם דרך רקמת החיבור הפנימי שיש בכל היקום, וזאת לשם התמרה גלובלית זאת של הבריאה האנושית השגויה, עבור התעלות כדור הארץ וכל יושביו. אז נתחיל בפעילות כשהלב והמחשבה מאוחדים בכוונה אחת :

נעשה הצהרת כוונות עם החזון הגבוה במשיכת אור 

"אני הנני אחד עם נוכחות האל הנעלה - 
ואני אחד עם נוכחות האל הנעלה של כל האנושות ! "

 כקול אחד, נשימה אחת, לב אחד, פעימה אחת ורטט אנרגיה אחד ותודעה של אהבה אלוהית טהורה, אנחנו מושכים יחד את התדרים המועצמים ביותר של הלהבה הסגולה החמש ממדית הסולרית של מושלמות האל האינסופית !

עד כמה שהחוק הקוסמי מרשה. אנו מושכים אור מהוויות האור ומהמלאכים של הלהבה הסגולה - ואומרים :

 ""אהובים, אנחנו מבקשים שיחד אתנו תבערו עוד ועוד עם הלהבה הסגולה ועם עוצמה של אלף שמשות, דרך ומסביב לכל מחשבה, הרגשה, מילה, פעולה, זיכרון ואמונה שהאנושות אי פעם ביטאה בכל ממד ידוע ולא ידוע, שמשקף כל דבר שאינו - שמיים על פני האדמה !

בטלו אנרגיה זאת ברמת הסיבה, הליבה, התוצאה ורשומת הזיכרון והחזירו אותה למצבה המושלם. חתמו אותה בשדה הכוח של שלווה נצחית ושפע האל האינסופי !

אנו מקבלים פעילות זאת כניצחון האל שהושלם בעודנו מזמנים אותו ! "

אנו יודעים שלהבה סגולה זאת מתגברת כל יום וכל רגע עם כל נשימה שאנחנו נושמים, עד שפלנטה זאת וכל החיים עליה יתעלו לתוך הממד החמישי של מישור האור בכדור הארץ החדש, שם שלווה נצחית ושפע האל האינסופי הם מציאות קיימת.

 ואנו מצהירים: 

- אני הנני האני הנעלה ואני הנני אחד עם כל האנושות. 

מה שאני מושך/ת לעצמי ביום קדוש זה, אני מושכת עבור כל איש, אישה וילד על פני האדמה,  בתיאום מושלם עם תכניתו האלוהית של כל אחד וטובתם הגבוהה ביותר  של כל הנוגעים בדבר. 

זה אפשרי, כי אנחנו הננו אחד ואין בינינו נפרדות !

כנשימה אחת, פעימה אחת, קול אחד  ותדר אחד של אהבה אלוהית טהורה, אנו משלימים את ניצחון האל על פי התכנית האלוהית. 

הוויות אור מהאינסוף, אנחנו מבקשים שתטהרו כל אנרגיה לא הולמת עם הלהבה הסגולה של מושלמות האל. 

הזרימו אנרגיה טהורה זאת לתוך התודעה הקולקטיבית של האנושות כך שכל אלקטרון בכל מה שחי ישוחרר על ידי הבנים והבנות של האל על פני האדמה בזמן זה !

כך תיווצר שלווה נצחית ושפע אינסופי של האל עבור כל אדם ששייך לכאן בזמן זה, יוצרת בכל אדם לב של אהבה. הודיה ! "

עם החזון של העצמי הגבוה והנשמה, ניתן ללהבה הסגולה למלא את כל פלנטת כדור הארץ, מברכת כל איש, אישה וילד. נכנסת לכל אטום וחלקיק אטום  וכל גל חיים על פלנטה זאת מורם מעל לכאוס לתוך סדר הוויה גבוה יותר. 

כעת האור האינסופי של האל זורם לתוך הגוף המנטלי, להכרה המודעת, לתת המודע, לעל מודע ולמבנה המוח הפיזי של כל אחד על פני האדמה. 

מתנה זאת מהבורא מאזנת ומפעילה את המרכזים הרוחניים במוח ודבר זה מחזיר את המוח לפוטנציאל המלא שלו. 

כך הנוכחות האלוהית באדם מחדשת את המעגל של פעילות המוח בשלמותו. זה מאפשר לחבר אותנו לנוכחות האני הנעלה במיזוג שלם.

 נוכחות האל פועמת בכל להבה שבלב וזה פותח את תדר הממד החמישי ומרכז הכתר משיג הארה וכך יום אחר יום אנו משיגים יותר הכרה מוארת. 

 אנו מקבלים בהסכמה את החזון הגבוה כמתממש ובהכרת תודה רואים בעיני רוחנו את האור המופלא ששוטף את הגוף הפיזי, הרגשי, המנטלי והאתרי של כל אדם עם האור האלוהי הקריסטלי החמש ממדי. הוא מתרחב וחודר דרך כל תא בגוף הארצי, מרשה לנוכחות האני הנני בכל אחד לקחת בעלות עליו בכל חוויה.....

כך כל אחד יכול להשתתף גם ברמה הפנימית וגם החיצונית בפעילות אור כזאת, דבר שמרומם את הכרת ההמון ומרשה לנשמה לנוע מתודעת נפרדות לאחדות וכבוד לכל החיים. 

בחיבוק של תודעה אלוהית זאת, האנושות חווה אוקיינוס של אור אינסופי שזורם מלב הבורא  לתוך מרכז הכתר שלנו, כדי לעגון בלהבת הלב. בהשפעת אור זה, כל אחד מצהיר :

 " אני הנני אהיה אשר אהיה. 
אני הנני הדלת הפתוחה לאור השמימי. 
אני הנני אור העולם
 והזמן שלי לשירות האנושות וכל החיים הוא עכשיו" !

כאשר כל אחד מקבל מתנת אור זאת, הוא משחרר לתוך האור את כל המחשבות, הרגשות, הפעולות, האמונות והזיכרונות שהתבססו בתודעת הנפרדות ודואליות, בכל הזמנים והממדים הידועים ולא ידועים. כעת כנוכחות האל האני שהנני,  נדע שבתוך מהות הקרניים הזהובות ישנה שלווה נצחית.

  אנו נושמים עמוקות ונעשים אחד עם אור זהוב זה. ניכנס לתוך המרחב המקודש של האל החי שבתוך לבנו עם הנשימה הקדושה. כך אנו פתוחים לקבל את זרם האור מההכרה והלב האלוהי. ...

אז נוכחות האני הנעלה מגלה שהרגע הגיע. דרך השגחה אלוהית הגופים הארציים שלנו ; הפיזי, מנטלי, רגשי ואתרי, משיגים איזון מושלם והעוצמות שמוצפנות בתוך להבת לבנו משתחררות. 

כעת לאחר עידנים של התפתחות אנו נעשים יוצרים שותפים של שמיים וארץ חדשים עם מסטריות אמתית שישנה בנו כאשר הלהבה המשולשת האלמותית שבלב מתרחבת כעת.

 הלהבה הכחולה של רצון האל מעצימה כעת את הלהבה הזהובה עם שלווה ושפע אלוהי וכך זה מתבטא גם בלבבות כל האנושות.... (הלהבה הזהובה של הארה וחכמה שבלב משויכת לתודעה האלוהית של כל בן/בת אלוהיים).

 האם האלוהית - רוח הקודש מכוונת כעת את הלהבה הוורודה של אהבה לנשום את הלהבה הזהובה דרך להבת הלב של כולנו כאחד.....

כעת אנו חווים אוקטבה גבוהה יותר של אלוהות ורוח האל נעה בתוכנו בקלילות. עינינו מתמלאות באור בהיר וידינו נעשות לכלי ריפוי אלוהי. שפתינו נעשות לכלי ביטוי למילים של העצמי האלוהי על מישור כדור הארץ. 

כעת רגלינו צועדות בקלילות בנתיבי החיים וכוח החיים מניע אותנו לתת שירות לכל החיים. אנו מקבלים את יכולתנו הבלתי מוגבלת לעשות כל מה שנדרש במטרה לבסס ולהרחיב שלווה נצחית ושפע אלוהי אינסופי בעצמנו ובעולם. 

כעת האני הנני הנעלה בעל הפעילות המאוזנת של החיים בא למלא כל אלקטרון של חיים על פני האדמה באהבה. עם זהות אלוהית זאת שלנו נאמר:

 " בשם נוכחות האל האני הנעלה, אני קוראת לנוכחות הנוכחת בכל האנושות להיות אתי כקול אחד, פעימת לב אחת, נשימה אחת, רטט אנרגיה ותודעה אחת של אהבה טהורה, ואני מצהירה:

"נוכחות האל - בשם האני הנעלה שהנני, תודה !
את עוטפת אותי עכשיו בשלווה נצחית,
מתמירה אותי באש המקודשת הסגולה 
ואני נעשית לשמש זהובה של אור אלוהי 
 וזה נשמר 
בלבי המקודש לנצח בחסדך . 

כך קורה וכך הוא ! אמן "



-הערה - ניתן לעשות מסע אתרי למקדש הלהבה הסגולה
להיטען באש המקודשת ואז לעשות הצהרות מהמאמר להתמרה -



עוד על האש הסגולה- הסבר והפעלות:   קישור



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי