להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שבת

אני מתעורר לעידן של הארה

חברים יקרים לדרך, השנה אנו מתעוררים ומתחדשים לתוך עידן של הארה כאשר אנו ממקדים את ההכרה והלב שלנו באמת הטהורה של מי שאנחנו באמת, בהכוונה ובאימון ההכרה בלווי ידע רוחני עמוק יותר שיכניס אותנו יותר פנימה למרכז הלב וההוויה, שם נמצא את כל האור שנדרש כדי להיעשות מוארים יותר. חיינו מתחדשים כאשר אנו משיגים את החכמה האלוהית כתפישת המציאות שלנו וכאשר מיקוד של תשומת הלב שלנו  מחפש להשיג את ההכרה שאומרת : "אני הנני הוויה חופשית, ללא מגבלות והמורשת שלי הנה מושלמות אלוהית ".

להיות הוויה חופשית בא מהשגת ההכרה שהננו תודעה שחווה את החיים עם תכלית אלוהית והיא ; להיות ביטוי חי של שלמות המהות המקורית שהננו.  כעת המיקוד שלנו הוא להתרומם מעל לכל מגבלה נפשית, שכלית ופיזית.  זה אפשרי כשנוכחות הרוח הפנימית תופשת מקום ומנהלת את ההכרה שלנו דרך המודעות הערה שלנו לכך ואנו מאפשרים זאת.  אז ההבנה מתבהרת וכל אחד יכול לומר : 

"אני כובל את עצמי במגבלות כשאני רואה את ממשותי כמשהו פיזי. חופש נובע מידיעה שאני אינני הגוף. זה אינו מי שאני באמת. אני הנני תודעה חופשית ולא מוגבלת, ממש כמו שהאל ברא אותי. מי שאני הנני באמת, נוכח מעל לכל מוגבלות פיזית ורק בכך אני מתמקד, כדי לחוות את החיים שנועדו לי באמת ! "

ננשום כעת את האמת האלוהית הזאת ונחוש התחדשות בהכרה ובלב.....במצב מדיטטיבי ננשום עמוק את הצליל של הלב. ....ניתן לאמת זאת לחלחל עמוק פנימה: "אינני גוף, אני הוויה חופשית החיה בגוף. אני הנני תמיד כמו שהאל ברא אותי"....

נחוש את האהבה של האל בתוכנו נפתחת בלבנו עכשיו....נתמקד באמת ונאמר :

האהבה של האל בראה אותי.  האהבה היא כל מה שאני הנני. אהבת האל מכריזה עלי כילד אלוהי. האהבה של האל שבתוכי משחררת אותי לחופשי מכל רטט של פחד. הגוף שאני משתמש בו, מנוהל בסדר אלוהי מושלם ובהרמוניה על ידי האהבה שהנני

נתמקד על שם האל "אני הנני", שהוא האני האמתי שלנו והנו המציאות האמתית המאוחדת שהנה מושלמת. ננשום עמוקות את הרגע הזה. נהיה נוכחים בו במאה אחוז.... האור בפנים מתחיל לזהור....אנו מתרוממים ברטט עם האמת... נשים את ידינו על לבנו וניתן לאנרגיית האור בפנים להשתחרר בכל הגוף....

במשך היום נוכל לחזור לאנרגיה זאת דרך המחשבה שאומרת את האמת האלוהית הזאת שוב.

ניקח נשימה עמוקה ונשחרר....נחוש התרוממות והשתחררות ממגבלות וכל מה שאינו תומך באמת האלוהית, רוחנית ופיזית. 

אנו בוחרים לחוות את זה, כי זה מה שהננו ואומרים:

"חיים חדשים בביטוי חופשי - זה מה שאני הנני.... 
אהבת האל זורמת דרכי עכשיו לכל העולם ואני אומר: תודה  !" 

התבוננות מדיטטיבית

זה הרגע שבחרנו לעזוב כל מגבלה מאחור. להתרומם אל מצב תודעה אמתי.  מצב תודעת "האני הנעלה שהנני".  ניישם את האמירה "אני הנני" כהצהרה בעלת העצמה הגדולה ביותר שיש: " אני הנני ער ומודע למי שהנני ! " ניתן למחשבה האחת הזאת למלא את התודעה שלנו, כאשר הצליל של שם האל "אני הנני" ממלא אותנו, מרים אותנו, מזכיר לנו אמת יחידה זאת: " אני הנני מודעות נצחית ערה ! "

להיכן יש ללכת עכשיו? מה נותר עוד לעשות? ...רק להתרומם לנשמה ואז לתת לגוף להתרומם לתכלית גבוהה יותר של אור. ניתן למחשבה הזאת להוביל אותנו: 

" ביתי האמתי מחכה לי במרכז הלב, אזדרז לחזור לשם. אם אני בוחר בכך, אני יכול לעזוב את תפישת העולם שהמוות הוא זה שגורם לעזוב עולם זה. זה רק שינוי ההכרה של תכלית העולם.  אם אני אמשיך להעריך אותו כמו שהוא עכשיו, כך הוא יישאר עבורי. כאשר אני משנה את ההכרה שלי לגבי העולם ותכליתו, תפישת העולם הישן עוזבת אותי. אין לי שום אשליות למקם אותן במקום האמת שאומרת שאני הנני חופשי. וזה הזמן לחזור הביתה, זה הזמן עבור הנשמה שלי להתרומם מעל כל מגבלה, מעל לכל צורה שכובלת אותי

כעת האם אנו זוכרים שרק אהבה ושלווה ממלאים אותנו כשאנו מחוברים למי שאנו באמת ?

נאמר - "אני ער  לעובדה שהאהבה שבראה אותי, היא מה שאני הנני. כעת אין צורך לחפש יותר. האהבה ישנה כאן עכשיו ותמיד. היא כה מרגיעה, מחכה לשובי הביתה - להכרה הגבוהה. לכן לא אפנה את פניי יותר מפני העצמי האלוהי. הוא זהותי האמתית. עצמי אהוב זה שמר בשבילי ובשביל העולם את מושלמותו ואני מכיר שהאני שהנני תמיד מאוחד עם החיים, מקודש ונצחי !

ננשום נשימה עדינה עם מחשבה אחת: " אני הנני ער למי שהנני ". מחשבה זאת יכולה להרים אותנו ברוח בגוף ובנשמה, הגוף מתרומם ברטט האור ללא מאמץ ואנו אומרים: "האני שהנני ער עכשיו לאור ומחשבה זאת ממלאת אותי לגמרי בשמחה. אני מושך את תדר "האני הנני" ושום דבר לא חוסם אותי מלהיות האהבה בה נבראתי. אהבה זאת מרוממת בהכרה שלי הכל, מעל לכל צורה או מגבלה. האור והאמת משחררים אותי כעת לחופש". 

נישאר בקצב הנשימה הרגוע שלנו, מתרוממים במחשבה ובהרגשה......ניתן כעת לאור לשאת אותנו לביתנו האמתי בלב המקודש, נתרומם בגוף, ברוח ובנשמה, כשאנו זוכרים : "כאשר אני הנני ער, אינני כבול ואני דורש רק חופש ונושא חופש זה אתי להיכן שאלך. כעת מה שאני הנני, הוא מה שהבורא ברא מבראשית, נשמה אלוהית.... היום אני מקבל את האמת אודות עצמי. אתרומם לתפארת האהבה שמאפשרת לי לזרוח כאור על העולם, למשך כל היום. אני מביא לעולם את בשורת החופש, כאשר אני שומע את הקול האלוהי שבתוכי. מראה לעולם את פני האלוהי שאין בו מוות, ער לקריאת האב האלוהי אליי לחזור לחיים האמתיים ולהיות ביטוי אלוהי חי... כעת אני  ער בעידן חדש של הארה וזה מרים אותי ואת כל החיים שאתי לחופש הנצחי "

לסיום, ניקח שוב את ידינו ונשים אותם מעל הלב ונחוש את הקצב שלו-

 ניתן לאנרגיה להיעגן בגוף, לתחושת החופש שהשגנו. נוכל להיזכר בזה במשך היום, כשנניח את הידיים מעל ללב. בכל פעם שנחוש רצון להתרומם מעל לתדר העולם הזה, ניתן לידיים להיות מעל ללב ולאנרגיית האהבה למלא אותנו ולזרום דרכנו שוב פעם, מזכירה לנו שאנו בביתנו הטבעי.  

כעת אנו כולנו מתעוררים ואנו רואים את כל הדברים זוהרים עם חסד וקדושה. רואים את כל הדברים כמו שהאלוהי רואה. זה לא האלוהי שמחוץ לנו אלא אנו יודעים "שהאלוהי הוא מי שאני ". נוכחות אלוהית ממלאת אותנו באור של שמחה. כך אנחנו מגלים את מתנות האהבה וקדושת החסד של החיים האוניברסליים. קבלנו את מתנות התודעה האלוהית ואנו יודעים בהכרת תודה עמוק בלב שמתנות אלה תומכות בחיינו ובחיי הטבע מעכשיו והלאה.

In harmony with mother nature
השראה בתמונה וצליל




סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי