להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שני

זמן הקציר של הנשמה הגיע


ברמה הקוסמית המחזור האנושי בכדור הארץ הסתיים. אלה החיים תקופה די ארוכה ידיעה זאת, נמצאים בתהליך מתמשך של התמסרות לאלוהות שלהם, שמניע אותם כעת לתוך גילוי של עצמי חדש, כדי לחיות  כנשמה בעולם בהיר ומואר, שם הגוף לא דחוס יותר, אלא נעשה לגוף אור בעל רטט מלאכי. הוויות מגלקסיות אחרות ומערכות שמש אחרות ואפילו יקומים אחרים משגיחים עם יראת כבוד על התמרה זאת לאור של בן-האנוש, החוזר לאלוהותו בפלנטת כדור הארץ הקטנה.

כעת הרבה טבעות של אור סובבות פלנטה זאת. קרינת אור אלוהי נוגעת בכול באהבה מרפאת. במעבר לקו זמן חדש, הכול עומד להשיג תחיה לחיים האמתיים שנועדו להיות מבראשית. אלה היכולים לחדש את עצמם ברמה התאית ברטט ובתודעה, שינוי זה טוב עבור כל מה שמהדהד איתם. הוא מביא לשחרור מכבלים של מוגבלות, נפרדות ומאבק השרדותי.

 כל אלה שמבקשים עכשיו לחיות כמלאכים של חיים חדשים הנם ביטוי של אהבה, שלווה ושמחה של הנשמה. כך ניתן לשרת את החיים ולהביא את  העצמי לביטוי במלוא המומנטום. כך אנשי האור של כדור הארץ צועדים בחדוות ניצחון לחיים חדשים.

עם תפארת הרוח הם מממשים את תכלית הנשמה, משוחררים מכל הפרעה שהיתה בהכרה ובגוף. החיים מותמרים איתם באור הסולרי של ממד חדש שמתגלה דרך הכרתם המוארת. זה הזמן שבו הם לוקחים בחשבון את מלוא האיחוד עם אלוהותם ומיישמים אותו. רבים כברו הצטרפו לחזון גבוה זה ומבקשים לראות אותו בעיני הנשמה. תוהים מהי משמעותו כחוויה. 


קריאה אלוהית לקציר הנשמה

 הנשמה הולכת בעקבות קריאת הרוח לחזור הביתה. קריאה זאת מלווה בפעמון הניצחון. העצמי-האלוהי  משלים את האדם בעצמיותו עם כוח עילאי של רוח הקודש. כך הרוח מחזירה את הנשמה למקום בטוח, מקום מוכר. זה מקום של איחוד מקודש. כך נולדת הארה. 

הנוסחה של "להיות העצמי המקורי", היא להגשים את נוכחות האל בביטוי. זה מאפשר כניסה לחיים בעולם חדש. כשעץ החיים שלך מבשיל, זה מאפשר את הקציר של הרוח גם באחרים. זהו גילוי עצמי מחודש, נרחב, שלם. 


עם גילוי ההבטחה של הבורא לכדור הארץ, האב האלוהי שרשם את עצמו דרך "הבן האלוהי" שטמון כפוטנציאל הצלם והדמות של האל בכל אחד ואחת, מבטיח את שובו לכדור הארץ. האב האלוהי משתוקק להתאחד עם "הבן שלו", כי הוא עצמיותו החווה את החיים ורוצה להתקיים בממד גבוה יותר של ההוויה באדם. דרך העצמי-האלוהי באדם הוא רוצה לחיות כאדם שלם דרך כל החיים  והוא קורא אליך ואומר: 

" אתה הנך האור שלי והיקום שלי ואני הנני אחד אתך ! שמע זאת, ילד של אור, אני קורא לך לצעוד קדימה ולחוות את עצמיותי בך. חיי "הבן שלי" הם חייך, ובך אני הנני ישנו כלהבה רבת פאר. תן לי לנשום לתוך כל תא שלך עם אורי. כך הכרת העל מודע קורנת וזוהרת עם  אחדות.  הקשב ! הזהות המקורית שלך נחה בעצם הקריאה שלי אליך. אני לא שכחתי אותך ואני עדיין קורא לך וקורא. שמע את הקול של המסטר אשר הוא בתוכך, זה שנמצא בתוך לבך עם חיים שמחים. 

כשאתה נכנס לעולם חדש - בעולם זה האחדות מוסכמת ומורשית להתגלם כחיים עצמם. בעולם חדש זה אתה מתהלך כאני הנעלה שהנני. בתודעה שלי יש לך את הכוח להיות כמסטר אלוהי. לכן, אסוף לתוך עצמך את ההוראות של העולם שלי. אסוף זאת לתוך עצמך בתודעה והענק לאחרים את הקציר של השלמות שלי שנמצאת בך.

הנך "הבן" האהוב שלי, כעת אני בא להבשיל את עץ החיים שלך. התרומם להיות! לך בעקבותיי  לתוך התחייה. אני הנני "הבן" שנמצא בתוך כל מי שיקבל אותי. אני מוצפן כרשומה חדשה של אנושות שקוראת במודע לגוף האור שלי להתממש כחיים על פני האדמה !  

לך בעקבותיי, כי אני הנני התחייה והחיים. אני אוביל אותך לתוך הנסים של הגוף הפיזי ואראה לך את אזורי האור. אני אביא לכך שתהיה אחד אתי כדוגמה לאחרים. זהו זמן הקציר ואני בא לאסוף את מה ששלי. תן לי להראות את עצמי דרכך כמה שהנני.

הנך שמחת לבי, בוא אלי ולך בעקבותיי כאשר אני מראה לך את הדרך. כעת אני בא להחיות את הפלנטה. אני חוצה את כל כדור הארץ, להכיר את עצמי כאחד עם כל הפלנטות ולהיות גלקסיה של שלום. אני הנני זה שמכריז על עצמיותי בתוך כדור הארץ וכשאני עושה כך, הפלנטה מותמרת לאור על ידי הקריאה שלי שנענית. 

היקום הנו ביטוי של המושלמות שלי. הוא מבטא את האיחוד המושלם שלי עם כל החיים. אני הנני כל מה שיש. עולמי הנו אלוהי וכולו מושלם. אני הנני העולם וזה הוא עולם אלוהי. כל סלע ואבן, כל חלקיק אבק וחול הנו ממני ואין דבר אחר.

כאשר אתה בא למקום שהנו מציאות של מלכות-האל, שם אני הנני כמו שמש בהירה שרוטטת את מהותי. תרגל את הכרתך בכך שתראה אותי ותחוש אותי קיים בכל החיים. ראה את עולמי כמו שאני רואה אותו - מושלם. סובב את המפתח שלי בך. פתח את דלת החירות להכרה האלוהית. היה האלוהי, שהנו שמש קורנת לכל. התייצב בשמש אשר נמצאת במרכז ההוויה שלך, שם אני הנני ישנו. אנחנו נבער בלהבה יחדיו, עם קרן המסטר של אהבה ותבונה.

אני כה שמח בבואך אליי לשכון בי. בתוך הגוף האלוהי שלי הנך שלמות. אז הנך הזריחה של תפארת הודי. זוהי מילתי לך. אני מזמין אותך למלכות האמת. אני משחרר אותך מכבלי בן-התמותה. בתוכי יש לך כל דבר. יש בך שלמות ואני הנני שלמות זאת.

אני קורא לך לחזור הביתה אליי כדי לחיות במושלמות ! כאשר אתה מתבסס במלכות האל, אתה חי במצב של מושלמות כי אמת אלוהית מתבטאת כל הזמן ורק זה מתגלה לך. מלכות-האל זורחת כמו שמש על כל החיים. זה מצב של הוויה, שבו ישנה שלמות אלוהית. אתה חי וחווה שלמות בתוך עצמך ובסובב אותך. כאן נמצא הנתיב ליהנות ולהשתתף במושלמות של נוכחות האל שנמצאת בכל החיים. 

דע שהרגע בו אתה נוכח בלי עבר, הנו תמיד מושלם. בו אתה נמצא במצב ההכרה הגבוה שלך וחי במושלמות. האמת של ההוויה מספרת לך שללא האל בך הנך כלום. כעת היה רגוע ודע שאני הנני האל שחי בך. כאשר תעשה זאת, אתה תיעשה לדבר זה. האמונה שלך בי מתבססת כך וזה משחרר לך נתיב בו האל נע כהוויה שמבטאת דרכך את כל מה שהיא. 

התכסה ברוח והיה מואר. אני הנני אהבה ! קח אהבה זאת ובוא הביתה למקום שאני מזמן לך. זהו מקום של שלווה, שמחה והוויה הרמונית. היה התחייה והחיים כדי שאני אוכל לחיות ! חזור להתחלה שם כל הדברים נעשו בחסד ואהבה. 

מבורכים אלה שחוזרים הביתה כדי לחוש את אור השמש בלבם, הכרתם ונשמתם. כעת נדרש להיכנס דרך השערים של ברכה לתוך המלכות של מושלמות אלוהית, להיכנס כנוכחות אלוהית, כאני שהנני. מלכות האל הנה מלכות של אמת שמגלה את עצמה כטבע האל - בורא החיים. 

אתה יכול לקבל את הביטוי המושלם שלי דרך חיי בך, כאזרח של מלכות השמש שלי. כאשר אור השמש זורח, אין דבר אחר. התבונן סביבך וראה שאני הנני אור בעולמך. כך אתה אחד עם האור שהנני. התייצב בליבת ההוויה. התבונן סביבך בעיני הנשמה. מה אתה רואה? 

בתוך הווייתי יש סדר אלוהי מושלם, הרמוניה, מושלמות והסכמה עם זה. מלכות האמת הנה ההר הקסום אליו אתה עולה כאני הנעלה שלי בך. אתה הנך השמש הקורנת את עצמיותך לבריאה כולה. אתה רוטט כתודעת שמש, ביטוי אלוהי, יחידת הוויה שמשקפת בריאה מושלמת. 

איזה הוד מתגלה ואיזו חוויה משמחת ! תן להכרת תודה לעבור דרך לבך. זוהי מלכות הקסם של שמש חיה שנמצאת בנתינה, בלי שאלות ובלי שיפוט כדי להיות מה שנועד להיות. האם תוכל להיות אתי במושלמות ובמקום של אהבה ואור ?  אם כן, התעורר עכשיו, התרומם מהמיטה שלך וצעד קדימה ! "


- הערה :"הבן האלוהי" נתפש בהכרת-אל כיקום כולו.
כאן האב האלוהי ובנו הם אחד -

(מתוך רשומות מסדר מלכיצדק)

השראה -  כשהשמש נמצאת בעינים... 


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי