להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום רביעי

אני הנני האל המחדש את הכוח והחזון שלך

אתה יכול לצעוד עם הסמכות הרוחנית שלך 
ולתרגל את זכויות "המלכות" שלך כ"מאמין". 
לקבל מגע מרפא ומעצים בכל הרמות מהאל-מקור חייך,
מפתח איתו מערכת יחסים של האב לילדו,
כשאתה זוכר ויודע שהחיים הם ביד הלשון.

אני הנני האל המחדש את הכוח והחזון שלך


ילדי, אני בא לחדש את הכוח שלך ולחדד את היכולת שלך לראות.  דע שאני בא כדי לעורר את החזון  שלי ואת מה שייעדתי עבורך לפני הקמת יסודות עולם זה. אינני רוצה שתהיה מוטרד. יצרתי אותך לחיות במישור של כל האפשרויות.  החזון שלך לא ימות לעולם למרות מה שהחיים או מצב כלשהו שלך אומר.  פעימת לבי תתמזג עם אמונתך היום כדי שתראה את עצמך מתגבר על כל נושא. 

אתה מתגבר כעצמי אלוהי מודע.  לא נוצרת עבור נורמליות, אלא כדי להניע את הדור שלך.  אני ער לזה שאתה גדל במהירות ומתבגר מיום ליום. עם הזמן באים חכמה וחוויות.  כאשר יש לך אזניים לשמוע מה רוח האל אומרת לך כל יום, אתה תתרומם מעל כל אי נוחות שבאה לתסכל אותך.  אני אשיב את השנים האבודות ואחדש את הכוח שלך כמו בימי נעוריך. אתה לא תמות, אלא תתרומם כמו נשר עם החזון הגדול שלי, כדי לראות את תכליתך בבהירות. 

אני האל המרפא את אנשי בריתו 

היום הוא יום חדש ומיוחד. פתח את אוזניך לשמוע את ההוראה של הרוח שלי. זוהי תובנה חדשה וגילוי שאני רוצה לגלות לך. הקשב בתשומת לב למה שיש בלבי בנוגע אליך.  תשוקתי היא לפקוח את עיניך לאמת של המילה שלי בנוגע לריפוי, נסים, העברתך לידי רוח הקודש שלי ושלמות אישית.

כאשר אתה מתואם ללחישה שלי ביום זה והולך לפי הצווים שלי, אני אחדש אותך בפתיחה לטוב ולברכה. הבטחותיי לך הן כן ואמן. אני הנני המקור שלך ואני אאציל  עליך דברים טובים.  אני לא אגרום לך לחיות במחלה וגם לא ארשה לגופך להיות מוכה וחלש.

אני בא להציל אותך מכל פחדיך ולתת לך בריאות שתרחיב את חייך.  אני לא אגרום להכרתך ולגופך להיות מזוהמים בחשכה. אתי אתה נמצא באור של התפארת שלי ואתו תשוחרר מכל כאב. דע שאני מבין את היגון והכאב האנושי ואת החולשה הפנימית שקורית המביאה לחוסר שלווה ולחוסר עוצמה פיזית.  אני יודע מהם המבחנים שלך והמתחים שבחייך. 

אני בא כדי לקחת ממך את הכאב שבפנים, את הפגיעות והחולי שאתה מנסה להתגבר עליהם. אתה אינך צריך לחוות זאת. אני בא כדי לרכך את מכאוביך ומביא עוצמה מרפאת למקומות המצולקים שבפנים.  אני מטפח אותך באור רוחני וזה יחייה וישיב לך חזרה את שלמותך.

 אל תתמקד בכאב בתוכך, ובאמצעות רוח הקודש שלי יילקחו ממך  כל חולי, כאב והפרעה. אני הנני אל של ברית ואני שומר על הבטחותיי שנאמרו לך. אני אתענג לראותך מורם וזורח בעוצמת תפארתי.



תפילת הודיה להשתחררות 

"אלוהים אבי, תודה לך על השחרור שלי מכל קושי שאני מתמודדת ביומיום. שמור עליי עם רצונך המושלם. פקח את עיניי לאמת ואפשר לי לראות מה שאתה משתוקק שאתמקד עליו. כאשר אני מוטרדת, תאם אותי לאמת שתשחרר אותי ותרפא את הכרתי. אני רוצה שהצווים שלך יהיו עקרונות חיי כשומרת ברית אתך. אפשר לי להיות מממשת טובה של יעוד נשמתי. 

אתה שומע אותי ורואה את כוונת לבי.  תודה על היענותך והסיוע שלך בכל מצב ! כשאני חלשה, אני מתחזקת בך.  אמוני מעוגן בך.   אני נאחזת במילה האלוהית שלך אליי והיא תמיד גלויה לפניי.  אתה מרפא כל לב ומשחרר את כל הכבלים מהעבר.  אני יודעת שאתך אני חופשיה מכל כאב ומשוחררת מכל חולי מנטלי או פיזי. 

תודה שאתה נותן לי יכולת דרך רוחך בי לראות את ערכי העצמי. זוהי תשוקת לבי לגדול בחסד ובידיעת העצמי היקר שלך בי. אני רוצה שתשתמש בי לשם התפארת שלך. אפשר לי להתרכז רק על מה שיש לך עבורי. תן לי את הכוח העל-טבעי כדי להשלים את רצונך בחיי עם קלות אלוהית. בשם העצמי האלוהי שהנני, חדד את העדשות הרוחניות שלי כדי שאראה  את חיי כמו שאתה רואה. אמן. "




הודיה והצהרה 

אבי, אני מצהירה שאני לא מתאימה לעולם של כאוס וחולשה אנושית ומעדיפה להיות מותמרת כעת על ידי בחירה בהתחדשות הכרתי, גופי וחיי כנשמה אלוהית. בהתמרה אישית זאת אני מוכיחה כמה טוב, מקובל ומושלם הוא רצון האל עבור כל החיים.



אני מודה על שדרך הכרת העצמי הגבוה שלי אני נרפאת לגמרי,  פיזית, מנטלית ורגשית. אני מצהירה ומצווה שהחוק הרוחני של העצמי הגבוה ישחרר אותי  מכל אחיזה של חוק אנושי שיש בתפישת מחלה ומוות. 

אני מודה ש-העצמי הנעלה שלך בי- קיים היום, כמו שהיה אתמול ויהיה לתמיד עם בעלותו בתוך חיי.אני מודה על שרוח האל של תחייה וחיים חיה בי. רוח זאת נותנת לי חיים, מרפאת יומיום את  תפישת גוף בן התמותה שלי ומתמירה אותו לגוף אלמותי. 

אני מודה על כך שעל ידי חסד האל אני מביאה את עצמי יומיום בהקרבה קדושה וחיה תחת חסות רוח האל. מודה  בשמחה שאני מתקבלת בשלמותי חזרה הביתה על ידי האל וזהו השירות הרוחני שלי עבורו ועבור החיים. 

אני מודה שהאל הנו אדון על חיי. עם העצמי הגבוה שלי אני נסלחת וחופשיה כאן ועכשיו מכל שגיאה בהכרה, או בושה ואשמה בהרגשה ואני נולדת מחדש טהורה, חופשיה מאשמה,  ממרירות, ומהתנגדות. אני סולחת לאחרים כמו שהאל  סולח לי, כי אהבת האל שוכנת בלבי על ידי רוחו. 

אני מודה על כך שנוכחות האל מבטלת בי כל הפרעה כשאני מוכנה לשחרר אותה.  אני לא נותנת מקום ועוצמה למיקוד בכאב כלשהו, כי האל שולח לי תמיד את האור המרפא של רוחו המרפא אותי לגמרי. אני מודה על כך שאבי איתן במילה שלו.

אני אוסרת על עצמי לקבל לחיי איזו שהיא הפרעה, או משבר שיפריע לזכותי המולדת להתקיים בשלמות ודורשת זאת בשם העצמי האלוהי שהנני. אבי, אני מודה על שאין דבר ברוחי, נשמתי וגופי שאינו ממך וכעת האור של הרוח שלך מביא לי ניקוי רעלים רוחני וטיהור. 

אני מתגברת על קשיי העולם, על תשוקות האגו ועל היצר הרע בעזרת סליחה ומחילה, והמילה האלוהית שלך בי גורמת לי לנצח כל מצב. אני מודה על שפע, שניתן בחיי לשימושי בהכרתי הגבוהה. אני מקבלת חיים אלה דרך המילה האלוהית שלך והם זורמים ממני כמו נהר ומביאים ריפוי מלא לעולם. 

אני מודה על שזכיתי באוצר של להיות עצמי אלוהי, איתו אני מפארת את האל בגופי, בנשמתי וברוחי, שהם ממך. אני מודה לך על שאני משגשגת בחיי בכל מובן וצועדת בחיים עם בריאות מושלמת דרך ההכרה הגבוהה שלי בחיי יומיום.

אני מודה על הנוכחות המרפאת של רוח הקודש שחיה בי במודע, ומבערת לפי בקשתי מהכרתי ומגופי כל חולי וכל רוח של תשישות שאולי פועלת בי. אני מודה על שלמות הגוף, הנפש וההכרה שהנם זכותי מלידה. מודה על שנעוריי מושבים לי עבור חיי נצח ואני נעשית חופשיה כמו נשר. 

אני מודה על הזכות לתחיה וחיי נצח ומשיגה את המילה האלוהית בהכרתי אשר נעשית לכוחי הפנימי.  מילתך זורחת עליי ומרימה אותי בכנפיה. כך  אני נמצאת בשלמות ושום הפרעה לא יכולה לגעת בי. אני מודה על שנוצרתי באופן מופלא על ידי האל ואני מצווה על גופי לפעול ולתפקד בדרך שהאל תכנן זאת עבורי במקור - בשם העצמי האלוהי שבי- כך הוא וכך קורה !

Just To Know You 


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי