להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שלישי

האם יש משמעות גבוהה יותר למה שקורה כעת בעולם


- מסר ממישורי האור המתעלים 
23 במרץ, 2020 -

אנשים רבים שואלים- 
" האם יש משמעות גבוהה יותר למה שקורה כעת בעולם ?" 

התשובה היא כן. הוויות האור ממעל מאשרים כי נוכחות ה-אני הנני של כל אדם מודעת למשמעות זאת. עכשיו הגיע הזמן שכולנו נבין את מה שקורה ברמה יותר מודעת, כך שנוכל להשתתף יחד בהתאמה עם הטוב הגבוה ביותר עבור כל הנוגעים בדבר. 




אנא היכנסו פנימה וקראו את המידע השמימי שמתקבל
 דרך אור האמת המוארת הפועם בלב - 

עם הולדת העשור החדש הזה, ב-2020, הוויות האור השמימיות חשפו כי במהלך הזמנים הבאים, האנושות תשנה את מהלך ההיסטוריה של אמא אדמה וכל חייה. האנושות תפתח יכולות רוחניות רדומות שישנו את צורת הגופים הארציים ואת חוויות החיים של העולם החיצוני, לתוך דפוסים של שלמות הקשורים לתדרי הממד החמישי של כדור הארץ. התמרה מופלאה תושג באמצעות שיתוף פעולה מורחב מאוד בין צבא השמים והאנושות שהתעוררה. דרגה זו של שיתוף פעולה בין שמיים וארץ מעולם לא נחוותה עד כה.

התדר המספרי של השנה 2020 היא 22. עשרים ושתיים הוא מספר מאסטר שפועם עם תנודות רטט קוסמיות המשקפות עוצמה עילאית זאת דרך כל המישורים, ואת היכולת לשנות את מהלך ההיסטוריה האנושית.  הזמן הקריטי ביותר לחניכה הוא עכשיו. הכיוון הזה נפתח לכל על ידי עובדי האור המגולמים בכדור הארץ.

עם הולדת העשור החדש הזה, אנו מתעוררים יותר לשינויים שמתרחשים בעולם ולמעברנו את הסף לחיבוקו המלא של כדור הארץ החדש. דרך התערבות אלוהית שיש לנו, נותקו הקשרים עם הממד השלישי כולו והשדות האסטרליים הנמוכים של הממד הרביעי בכדור הארץ הישן. הדלת למימדים אלה נסגרה כעת והיא אטומה לצמיתות.

אמא אדמה וכל החיים המתפתחים עליה עכשיו נכנסו באופן מלא לשדה מימדי של תדרי הקריסטל של כדור הארץ החדש. צבא השמים מוסר לילדי האור של כדור הארץ, כי בתחילה יהיה קשה לנו להבין את המידע הזה בשכלנו המוגבל. הם אמרו שככל שאנו חווים את האמת הזו באופן מוחשי, ובאמצעות פעילויות האור השונות אשר יתקיימו חודש אחרי חודש בשנת 2020, אנו נוכיח לעצמנו את האמרה " דע את האמת והאמת תשחרר אותך."

בחודשים האחרונים התרחשו בתוך כל אחד מאיתנו כמה דברים ששינו חיים וסללו את הדרך למה שאנחנו חווים כעת. במהלך החלק האחרון של שנת 2019, חווינו כעובדי האור שהכינו את עצמם את ההפעלה המוצלחת של שנים-עשר הגבישים השמשיים הקריסטליים של ה- DNA, כמו גם את ההפעלה של הקודים 12:12 המקודדים בתוך ה- DNA החמש ממדי.

מאז אותן הפעלות, נוכחות ה- אני הנני של האנושות מצליחה לרפא את הפצעים שנוצרו בגלל נפילתנו מחסד המכונים "קודי שעבוד". האגו האנושי המבוסס על הפחד שלנו השתמש ב"קודי השעבוד הגנטיים" הללו כדי לתפעל ולשלוט בנו מאז שנפלנו לתהום העצמי הנמוך שלנו של הפרדות ודואליות לפני עידנים.

נאמר לנו על ידי 'הוויות האור'- שעכשיו לאחר שהפלנטה חצתה את הסף לצמיתות לתוך השדות הקריסטליים של כדור הארץ החדש החמש - ממדי, והדלת לשדות האדמה הישנה נחתמה לצמיתות, "החבלים" שהחזיקו אותנו המחוברים לכדור הארץ הישן נותקו מהתבנית האנושית של גופנו הפיזי, האתרי, הנפשי והרגשי. המשמעות היא שהאגו האנושי שנפל, כבר לא יכול להתמודד עם גופינו הארציים ו"קודי השעבוד "שלנו כבר לא יכולים להשפיע עלינו לרעה.

 עם ריפוי הפצעים שנוצרו מ"קודי השעבוד " של האנושות ,האנושות בהמוניה תגיע לתדר קריטי של רטט שיצר שינוי תודעתי בלתי ניתן לעצירה. שינוי זה לא מתרחש מחוץ לנו. זוהי טרנספורמציה ברמה תאית המתרחשת כעת בתוך ליבת הטוהר בכל אלקטרון בגופנו הארציים. כך הנוכחות האלוהית יכולה סוף סוף, לשחרר את קרמת הלידה מחדש שקודדה בתוך ה- DNA שלנו על ידי האגו האנושי שאמצנו והפחד שלנו לאחר נפילתנו מהחסד האלוהי.

כדי להבין את גודל המשמעות של זה לכל אחד ואחת מאיתנו, נמסר לנו כי הקודים הקארמיים בתוך ה- DNA של תבנית המוות והלידה מחדש המכילים את הדפוסים המעוותים של הזדקנות, מחלות, תפקוד מנטלי ורגשי לקוי ואפילו מוות כפי שחווינו זאת במשך עידנים. זאת מעולם לא הייתה כוונתו האלוקית של האב האלוהי לבנותיו ובניו , שהם יאלצו לחוות אתגרים כואבים אלה בגופים הארציים שלהם.

כעת, לראשונה מאז נפילתנו מחסד אלוהי, נוכחות האני הנני וישויות יסודות הטבע מסוגלים להמשיך עם האלכימיה האלוהית המתרחשת בתוך הגופים הארציים, שלא מופרעים יותר מאותם קודים קארמתיים מיושנים ותבנית הלידה החוזרת לאחר מוות.

ברגע שמטרות אלה הושגו בצורה אלוהית על ידי נוכחות האני הנני בכדור הארץ, אור האל שפועם עם התפישה המוארת ללא רבב של האנושות, יכול לזרום בגופי האור הסולרי-קריסטלי לתוך הליבה הטהורה בכל האלקטרונים של הגופים הארציים של האנשים. כעת, זרם האור העצום הזה דוחף את כל מה שמתנגש עם השלמות של הגופים הארציים של האנושות המתעוררת אל פני השטח, כדי שתרפא ותועבר חזרה לאור. חלק מטיהור זה מתבטא כהתגלות נגיף הקורונה.

שום דבר לא קורה במקרה. נגיף זה יכול רק לשמש את האנושות כדי לקבל את תשומת הלב שלה. להכריח את כולנו להפסיק לעשות את מה שאנחנו עושים בחוסר מודעות למי שאנחנו באמת, ולגרום לנו לשנות את המיקוד של תשומת הלב שלנו מאותה דרך ישנה של אנושות השקועה רק בחומר, מנותקת מהרוח הפנימית שלה, כדי לעשות דרך חדשה המבוססת על הלב והנשמה. אלה דרכים שיקחו בחשבון את כולם על כדור הארץ. 

במשך תקופות חיינו עברנו מניפולציה על ידי "קודי השעבוד" שנגרמו על ידי האגו האנושי מבוסס-הפחד שלנו. כתוצאה מכך פיתחנו את ההרגל להשתמש בכאב כמניע תת מודע שלנו לפחד. כי כל עוד אנו לא חווים משבר מסוג כלשהו, ​​אנו פשוט עוברים את חיינו עם מוטיבציה מועטה כדי לבצע את השינויים שיגרמו לחיינו להיות טובים יותר. בתדרי הממד החמישי של כדור הארץ החדש התודעה של פחד והתנגדות לאמת המוארת של נתיב הנשמה האלוהית, איננה עוד אפשרות ברת-קיימא עבור האנושות.

לפני נגיף הקורונה, כשאנו מסתכלים על המראה בעולם החיצוני, לא יכולנו אפילו לעלות בדעתנו מה שאולי יתרחש במהלך השנים הבאות, שיעורר את האנושות לשנות את חוויות החיים החיצונית שלה לתוך דפוסים של שלמות אנושית המבוססים על הלב האלוהי וקשורים לכדור הארץ החדש החמש הממדי.

 עכשיו אם נסתכל על מה שהתרחש במספר חודשים בלבד. כל פן בחיים הושפע בדרך זו או אחרת. כעת ברור כי זה ייקח לכולנו לעבוד יחד כדי למנוע אסון עולמי. החיים בכדור הארץ השתנו מאוד. הדרך בה האנושות תופשת את העולם לא תהיה זהה למה שהיה קודם. בניגוד למה שזה עשוי להרגיש ממקום הסתכלות של פחד, זהו פתח יציאה עבור האנושות, לעזוב את העולם הישן ולהתעלות לאור עם כדור הארץ וכל הממלכות שעליו לחיים שנועדו לו מבראשית.

הרווחה של כל איש, אישה וילד ילקחו סוף סוף בחשבון על ידי האנשים שהיו תחת שלטון האובססיה העצמית של האגו. בכל מקום תהיה חוויה של אנשים הפותחים את ליבם ומושיטים יד לעזור אחד לשני בכל דרך שהם יכולים. אם יש כמה תגובות למשבר שגרמו לבעיות, אלה יהיו זמניות. האנושות בהמוניה נמצאת במשבר, ומשבר זה ייפתר רק באמצעות המאמצים המאוחדים של כולם.

ההשפעות המזעזעות הראשונות של נגיף הקורונה היו נחוצות על מנת להסב את תשומת ליבנו ולפרוץ את הההכרה הרדומה שלנו. מכיוון שאנו רגילים להשתמש בכאב כמניע דוחף למוטיבציה שלנו, הדחף הראשוני של וירוס הקורונה מתגלה בצורה דרמטית ומפחידה. אנשים מתו ורבים סובלים. זה עוד לא נגמר, אבל יש לנו את היכולת לקצר את משך השטח הכואב הזה של התהליך על ידי ביצוע ההנחיות של מה שאנחנו מתבקשים לעשות כעובדי האור של כדור הארץ.

 הוויות האור מוסרות שהנשמות היקרות שעזבו את הכוכב ומיליוני האנשים הממלאים את צרכנו הדחופים הקריבו קורבנות בלתי אנוכיים וסייעו לאנושות בדרכים שמעבר להבנתנו. ברוב המקרים, מי שיענה להנחיות וינצל הזדמנות זו רק להיות עם אור בהכרה ולב פתוח, יהיה בטוח ויימנעו ממנו ההשפעות השליליות של נגיף זה על אטמוספת כדור הארץ ויושביו.

כעת אנשים בכל מקום נאלצים להפסיק את מה שהם עושים. הם מתבקשים לקחת נשימה מודעת עמוקה ולהישאר בבית עם חבריהם האהובים. זה מאפשר לנוכחות האני הנני של כל אדם שמתעורר להטמיע את תדרי הגוף החמש - ממדי שלו ולשלב את השינויים האדירים שעברנו במהלך החודשים האחרונים בהבנה ובמודעות לשינויים התרחשים בכדור הארץ. זה יעזור להכין אותנו ברמה הסלולרית  עבור שינוי המבוסס על הלב המואר אותו נגייס למען האנושות, ולמען ממלכת יסודות הטבע ואמא אדמה במהלך השינוי הזה. זכרו, "אנחנו האחד שחיכינו לו " והזמן שלנו  הוא עכשיו ונמצא בידנו בלבד לגלות זאת!

 האל מברך את כל האנושות. הבה נברך אותה גם אנחנו.
פטרישיה קוטה-רובלס

עידן השלום - Era of Peace


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי