להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום חמישי

התעלות כדור הארץ -יצירת תודעה חדשה

הפלנטה שלנו נמצאת כעת בהשפעת אנרגיות של אהבה. ילד אלוהי מתעורר על פני כדור הארץ. דרך הסבל, מתגלה עצמת האהבה והחמלה, וזה נעשה כעת למערכת החדשה. דבר זה מסוגל להתמיר את כל הבריאה ולהרחיב אותה, להיות פלנטה זהובה. 

 לוגוס סולרי של עולמות חדשים מכין אותה ללידת חיים חדשים. רשתות חדשות של רוח הקודש מגבירות את החיבור של מרכז העולם עם כל הבריאה. רשת מקדשים חדשה של רוח הקודש מתגלה, בצורת פרח חיים. המקדשים הם הגברה של היבטי התודעה האלוהית. ישנו מקדש של רוח הקודש שיוצר קשר בין השדה המגנטי של כדור הארץ  ובין השדה של תודעה אלוהית (תודעת משיח). 

זה יוצר פלנטה חדשה של בן אנוש חדש. רבדי הרטטים של המערכת האנושית משתנה גם כן. נוספות עוד צ'קרות מעל צ'קרת הכתר. המבנה הזה של אדם בתודעה כאלוהי מאפשר את התמרת כל הבריאה. 

אור אלוהי זורם ישירות לכדור הארץ ולצ'קרות בן האנוש האלוהי. מעשיר את המערכות החדשות בצבעי אור מרהיבים. כדור הארץ נעשה מחבר שמיים וארץ. הוא מוזן ישירות מהאלוהות ומתוך מרכז העולם נולדת בריאה חדשה. היא מזיזה את הגבול החווייתי של הנשמות מהממד ה-4, לממד ה-5. כך הפורמט של החומר הדחוס מתרומם להיות פורמט של אור. 

ליצור תודעה חדשה ברשת הקריסטלית-

רבדי הרטטים של מערכת הצ'קרות האנושית, קשורים לפלנטה. כדור הארץ ובן האנוש הם מערכת אחת. גאומטריה מקודשת היא שפת האור שמבטאת את המערכת המאוחדת הזאת. כעת אנחנו עוברים מתפישה של דואליות לתפישה בתודעת אחדות. העצמה של אהבה וחמלה משנה את החלל, לביטוי בתודעת איחוד. כל ממלכות האדמה, כל הזנים , כל הגזעים חיים באחוות אחים. 

הקריסטלים והשדות המגנטיים של כדור הארץ משתנים במהירות. שדה כוח המשיכה משתנה.  השדה המגנטי משתנה למבנה של רשת אור. זאת רשת קריסטלית חדשה שהמבנה הגאומטרי שלה מבטא אלוהיות. 

מתוך המבנה הקודם בצורת איקוסהדרון, נוצר מבנה חדש בצורת פנטה - דודקהדרון, בעל 72 היבטים של הקריסטל. גם מחוץ למבנה זה נוצר עוד מבנה זהה בעל 72 היבטים של הקריסטל. כך נוצרת רשת ה-144 של היבט האלוהי. 

קריסטלים ושדות מגנטיים של כדור הארץ , עם המטריקס של פורמט החומר, יוצרים שדה מרהיב של תודעה אלוהית. שונה בגודלו ובצבעי הרטט שלו. זה מבטא שינוי של רשת התודעה הדואלית, שנעשית בהתעלות לרשת תודעת איחוד. 

חיים חדשים בצורות מגוונות והתממשויות , הם כולם חיים ברמות תודעה. כעת כוכב חמש קדקודים נעשה הסמל של אדם מלאכי-אלוהי, בתודעת אל. הוא מתגלה כהחצנה חדשה באיכותו זאת. 

הלב של כדור הארץ שתומך ברשת התודעה האלוהית , מתעצם בקרינת התודעה החדשה  ונוצר כך מבנה של טורוס כדור הארץ. הגברת נוכחות התודעה האלוהית על פני כדור הארץ מביאה לקרינת היופי בלבבות. זוהי מתנה משירות האיחוד של רשתות רבי המלאכים, הקדושים והאם האלוהית לכדור הארץ. 

אהבה ללא תנאי זורמת דרך שדות רב ממדיים, דבר שמאפשר הגברת תודעת אחדות על כדור הארץ. כך נשתל "עץ החיים" בתוך כדור הארץ ותודעת האלוהי היא מתנה של כל הלבבות בשירות לאחד. 

שתי רשתות אלוהיות נוצרות ב-12 רמות , דרך פרח החיים בתודעת רשת ה-144, שמחזיקה את הרשתות בהצטלבות של ספירות. אז תודעת האלוהי יורדת בריקוד ומכינה את החומר להתמרה ואנשים שרים : "האלוהי אתנו כעת !"  

שער רב ממדי של "העין היחידה של האל" מחבר את מרכז העולם והבריאה המותמרת. מערכת הצ'קרות של הפלנטה משנה את המבנה שלה ומגבירה את הרטטים עבור התודעה החדשה -  

הצ'קרה ה-1 של כדור הארץ-היא הר שסטה- היא הבסיס של המערכת האנרגטית של גוף הפלנטה. 

הצ'קרה ה-2 היא אגם טיטיקקה. היא יוצרת את הבסיס לכדור הארץ. 

הצ'קרה ה-3 - היא באולורו קאט קטג'טה. 

הצ'קרה ה-4 - היא בגלסטונבורי. היא בעלת רטטי אהבה אלמותיים. 

הצ'קרה ה-5- היא הפירמידה הגדולה, הר סיני והר הזיתים. 

הצ'קרה ה-6- צ'קרת ה-אפוצ'ס, שמחוברת לצ'קרת הלב של הפלנטה. 

הצ'קרה ה-7- הר קאלישה שמאחד את קשרי  הבריאה. 

כדור הארץ  והאדם הם אורגניזם אחד, אבל רק אהבה מאפשרת לפקוח את העיניים ולראות אמת פשוטה זאת, האמת של הלב כאשר עצמה חדשה נולדה ! 

התקווה הגדולה שוכנת בלבבות הקדושים שתמיד ידעו מדוע כדור הארץ נולד. יודעים שבאחד הימים עצמת האהבה הגדולה מכל, תרפא כל זאת, תשטוף את הסבל והכאב, את האשליה הגדולה של משחק הדואליות. זה יעלם לתמיד באור. לבסוף, האהבה תשכון לנצח בלבבות האנושיים ! 

צליל האיחוד נע דרך היקום, אל תוך פנים הלב של כל אדם, להבה נצחית של אהבה תבער שוב. כאשר הסתיים זמן המשחק האנושי, שיר אהבה משמיע את הצליל שלו לנצח. מעכשיו והלאה לתמיד. היו מבורכים !

The Ascension of Earth.
Forming of the New Consciousness

 הוידיאו הזה הוא מצגת וידאו מרהיבה שמביאה את סיפור ההתעלות של פלנטת כדור הארץ. שילוב ויזואלי של גאומטריה מקודשת עם הצגה של יופי הפלנטה, דרך רעיונות הממחישים את רעיון ההתעלות שמתבטא דרך המערכת האנושית והפלנטרית שהם אורגניזם אחד. כאן גם מתקבלת הבנה על רשת תודעת המשיח שנוצרת ומתפתחת כרשת של איחוד כל החיים, שמתרוממים לקיום חדש וזוהר.

    תרגיל לחיבור אנרגיית הרשת 

1. מצאו מקום לחוש בנוחות.

2. קחו נשימה מאוד עמוקה ונשמו במקצב רגוע.

3. דמיינו אנרגיית אור יהלום שיורדת דרך צ'אקרת הכתר.

4. שלחו אותה באמצעות קו עמוד השדרה, דרך כל צ'אקרה, ובחזרה אל הלב.

5.אפשרו לזרימת האנרגיה בקרן אור ישרה, לעבור במסדרון של אנרגיית אור, ישר לליבה של כדור הארץ.

6. מליבת כדור הארץ יש לדמיין את אנרגיית האור הלבנה הזוהרת באינסוף של תדרי אור נשלחת כהזנה לתוך רשת ההתעלות הקריסטלית.

7. ניתן לחוות את האקסטזה, ולאפשר לה לזרום דרכך, לאפשר לתדר של הגוף והנפש שלך להתמזג לתוך זה ולהתאים את הווייתך לתדר רשת הקריסטל.
כאשר זה נעשה בנקודת עצמה ברשת קדושה זאת, יש לדמיין שקיבלתם את האנרגיה הזו מהמקדשים האתרים של ההיררכיה הרוחנית של כדור הארץ ולאחר מכן לחבר אותה דרך הלב שלכם לאתרים קדושים אחרים, ובחזרה לרשת ההתעלות. יש לדמיין אריגת נקודות אור של כדור הארץ שמתרחבת ומתעצמת בקרינתה המבורכת לעולם.
💥💥 💥💥

מבורכים אלה הנושאים חזון גבוה 
של תחייה והתעלות לשנת  2020
ומגשימים חזון זה דרך לבם והכרתם !




סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי