להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום חמישי

אני הנני בורא ואני הנני אהבה

הבה נתרומם, נזהר באור ונצהיר

נשתמש במשיכת אור כל יום, רצוי בבוקר כדרך להתחיל את התחושה המועצמת כאחת עם העצמי הגדול. נבחר לעשות זאת גם לפני השינה כדרך להעפיל  אל זמן החלום המקודש. נלך בעקבות משיכות אור ובאמצעות הצהרה ואישורים  של זהותנו - נאמר אותם באומץ ובידיעה מלאה ללא ספק למי שהננו. נהיה מלאי השראה ממה שאנו אומרים. 


בזמנים של שינויים דרסטיים בכדור הארץ, אני מתעוררים יותר להיזכר במקור הכוכבי שלנו ויודעים שבאנו מקו זמן אחר של אין-זמן, של אור אינסוף. בהיזכרות זאת אנו מבינים שאיננו זקוקים לשאוף כעת להתפתח. האמת היא פשוטה- אנו כבר טהורים ומקודשים בטבע האמתי שלנו. הננו רוח בחוויה אנושית.  הסכמנו להתגלם בעולם שעובר התמרה.  בחרנו לבוא למציאות דחוסה ומוגבלת, יודעים מה הקשר שלנו עם הטבע האמתי שלנו ואיך נשכח אותו. אפילו הסכמנו להרשות לפחד ונפרדות להיות מורים גדולים עבורנו. כעת אנחנו מתעוררים מחלום זה וזוכרים כי הננו תודעה של נשמה אלוהית טהורה. שהננו היבט של הבורא החווה את עצמו בצורה פיזית ושהכרה אחרת מזאת אינה אפשרית. התודעה איננה בתוך גופנו האנושי. אלא הגוף מתקיים בתוך המודעות שלנו ואנו מצהירים את זהותנו ואומרים: 

"אני הנני נשמה השוכנת בתוך גוף התודעה האלוהי.  אני חיה ונעה והווייתי קיימת בתוך הגוף האלוהי השלם. אני עשויה מצלם ודמות זה. הנני ייחודית בדרך בה הבריאה חווה את עצמה דרכי כערוץ אנושי."

"דרך חסד אלוהי, אני מביאה יופי והרמוניה לכל ההיבטים של חיי ולסובב אותי.  אני רואה את האלוהות בכל הדברים.  אני רואה הרמוניה בכל הטבע.  רואה יופי בעיניים של כל נשמה. "

" אני מזהה את העצמי האמתי שלי כנצחי וכהוויה חסרת גבולות. הנני  מאוחדת עם הנוכחות האלוהית.  כעת כל מיקוד של זהותי עם האישיות הזמנית זז לזהות הגדולה יותר ששוכנת בי על רקע התודעה שלי."

" אני חיה כנוכחות אלוהית.  משחררת היצמדות לזהות עם האישיות הזמנית שלי, כולל כל חשיבות עצמית או כל דעה על מי שאני חושבת שאני כבן אנוש. אני נזכרת עכשיו שאני הנני הוויה רוחנית השוכנת מעבר לכל בריאה ומעל ומעבר לכל ההגדרות של יצור אנושי. "

הצהרות להעצמה - אני הנני בורא/ת

"בשם הנוכחות האלוהית של הווייתי, אני מושכת הטענת אור דרך כל גופי, מחשבותיי ושדה האנרגיה שלי.  האור האלוהי מרים את הרטט שלי להרמוניה מוחלטת ולאהבה טהורה.  בשדה זה אני נשטפת  באנרגיה מתמירה. ההשראה של העצמי הגדול יותר מתרחבת בתוך ההכרה שלי."

" הפוטנציאל האלוהי של בורא מתעורר בי עכשיו. החוכמה של העצמי הגבוה שלי מעצימה כל השתקפות בחיי להתגלות באור. אודה לך על הרחבת ברכה זאת של  היזכרות במורשת האלוהית לכל משפחת האדמה. תן ליצירתיות חסרת גבול  לפרוץ בחיי כל המין האנושי, כדי שנוכל ליצור בשותפות עולם של יופי, שלום ושמחה. אנו כה אסירי תודה ומבורכים ! "

אנחנו באנו לפלנטה זאת לחוות קיום פיזי ולגלות שכל דבר במציאות זאת עשויה מהקרנה של תודעה, שמציאות פיזית היא השתקפויות של תודעה.  שמציאות פיזית הנה בתוך התודעה שלנו והיא מוגדרת על ידי התודעה שלנו. אנו עשויים מצלם ודמות המקור שלנו. אנחנו בוראים עוצמתיים. אנחנו יכולים לקבל או לדחות כל השתקפות שמתגלה במציאות שלנו. כאשר אנו ממוססים את תפישת הדואליות, שערים חדשים מתגלים לעינינו. 

במסע זה אנו מגלים שמה שאנחנו חושבים, מרגישים ומשקפים, בין אם במודע או שלא במודע, נשלח ישר לתוך ראי שנותן לנו חזרה השתקפות.  השתקפויות אלה יוצרות את חוויות חיינו.  כדי להבין את המציאות האישית שלנו אנו פשוט צריכים להסתכל בראי החיים. 

עלינו לזכור כל הזמן שהננו הבורא בעולם המעשה. יש לנו ברירה לא מוגבלת לקבל כל רטט שאנו כה רוצים בו. איך שנבחר לתפוש משהו כך זה יתגלה, כרעיון, כמציאות, כיקום.  המציאות שאנו חיים בה כעת מתואמת במדויק לרטט שכל המין האנושי נמצא בו. אם אנו רוצים לשנות משהו במציאות שלנו, עלינו לשנות את התפישה שלנו לגביו כך שהראי של החוויה יוכל לשקף תמונה אחרת. אנחנו תמיד שולטים על הראי דרך מה שאנו מאמינים ותופשים כאמת. 

כאשר אנו מתמקדים על המחשבות שלנו, המילים והפעולות  עם הכוונה לטוב הגבוה ביותר עבור הכל, אנו פועלים בתיאום עם היקום.  אז אנחנו מתחילים לחיות, לתפוש וליצור מהתודעה האלוהית שבפנים.  בכך שאנו פועלים בהשראה של העצמי  הגבוה וחשים התרגשות בכך, אנו משיגים סיפוק ואושר וזה מהדהד בוודאות עם רטט העצמי האמתי שלנו.  

הצהרות להעצמה - אני הנני אהבה

"בשם הנוכחות האלוהית וכל מה שמקודש, אני מצווה שכל שדה התודעה שלי יתמלא באהבה של העצמי האמתי שלי. מי יתן  וגשר של אור שמחבר אותי לנוכחות האלוהית יתרחב כדי לקבל את הזרם הגדול יותר של אהבה, לעטוף אותי באושר שמימי שיש בהיזכרות שאני הנני אהבה."

"בורא אהוב , עם חמלה עמוקה אנא שלח עכשיו גל של אור מתמיר של אהבה שיחצה את כל כדור הארץ, מברך הכול בנתיב הזרימה שלו.  הזרם אנרגיה מאחדת זאת לתוך ליבת ההשתקפות של כל מאבק , פילוג ופחד. השב את הכוליות השלמה והטוהר בכל לב ושכל במין האנושי. תודה לאהבה שלך שגדלה בנו ועוזרת לנו לאהוב בלי יוצא מן הכלל  וללא תנאי ! "



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי