להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום חמישי

הפעלת אנשי האור בזמני הסוף של שלטון האגו

הבנות עיקריות של משימת אנשי האור בעולם

בהתעוררות המפוארת שלנו לאמת האוניברסלית, אנחנו עוברים מהמציאות הדומיננטית של חומרניות ופחד  לחוות ביטוי הרבה יותר יצירתי. מטוהר כוונת הלב וענווה, אנו מחליפים את הכוח האישי שלנו על ידי אימוץ רוח האיחוד וקישור יחסי הגומלין של כל הדברים. אנחנו יצורים מרהיבים , יצירים של אהבה ומכשירים להכלת השכינה, רוח הקודש. אנחנו כאן כדי לשתף וליצור, יחד מציאות עולמית חדשה של חסד ורצון טוב כלפי כל החיים.

אנחנו משתוקקים כעת לעולם גלובלי המתנהל באיחוד  הרמוני, יחסי  גומלין וסדר יציב, שבו השלם גדול ויעיל יותר מסכום חלקיו. באיחוד גלובלי, יישור הרמוני ויציב של יחסים מאפשר לשימוש יעיל באנרגיה ותקשורת לפעולה עם מטרה משותפת. עם איחוד גלובלי אנחנו חופשיים לעשות את החלק האישי שלנו תוך שמירה על החזון האחיד של הכלל ואנו מסייעים לשינוי התודעה הפלנטרית.

השינוי שהמין האנושי עובר כיום מבוסס על שינוי של תפישת תודעה שהיא בקבלה מוחלטת של האלוהות הטבועה בכל הדברים וקישור הגומלין של כל החיים. אנו עוברים חניכה אבולוציונית הנדרשת כדי לשחרר תפישת נפרדות, והעלאת תדר הרטט שלנו לרמה של רטט שנמצא בתפישה של מודעות גבוהה יותר.

אנו מתמקדים באלוהות שלנו ומבינים ש"אלוהי" מתייחס למצב של שלמות, יופי עילאי וטוב. 

זה פאר ומצוינות ברמה הגבוהה ביותר. אלוהות היא המצב של להיות אלוהי, הטבע הטבוע בכל אדם ודבר חי. זה מתייחס לטבע האלוהי הפנימי שלנו כיצורים מרהיבים של מודעות טהורה. השכינה היא בתוכנו והיא מי שאנחנו באמת כמכלול של תודעה. אנו אלוהות בצורה של חוויה אנושית.

שכינה היא ביטוי אוניברסלי. זה מתייחס לכוח העליון שנמצא בכל, שהוא כוח תבוני ואוהב ואנרגיה נדיבה בתוך הבריאה שבאה לידי ביטוי. השכינה היא מקור החיים שלנו. זה נקרא בשמות רבים ובהם: הרוח הגדולה, אל,  הבורא, ברהמה, אללה, הו, אני הנני , אהיה אשר אהיה.

המשימה שלנו היא מיזוג עם האור של הרצון האלוהי
 כדי להיות ביטוי של זה בחיים-

אנחנו מתייחסים ביחס של טוב בסיסי, טוב לב ידידותי, חמלה כנה כדי לעזור ולשתף פעולה עם אחרים.  זה דרך הטיפוח של גישה קולקטיבית של רצון טוב ששלום פלנטרי יכול להיוצר. כאשר רוב האנשים נמצאים בכיוון ל "טוב", רצון לעשות טוב מתגלה.אנו כקבוצה מתמקדים בתהליך של חניכה רוחנית.

חניכה היא התרחבות אורגנית, הדרגתית של תודעה, תהליך של אבולוציית הנשמה להשגת תפישת אחדות. זה כרוך בוויתור על כל התגובות שנובעות מנפרדות ובשורה של ויתורים  כדי להשיג איחוד עם המקור שלנו. כל האנשים, לא משנה הבחירות הדתיות או הרוחניות שלהם, נמצאים בדרך של חניכה רוחנית. כפרקטיקת חיים, חניכה רוחנית ושינוי  של תודעה ניתן להחיש עם תשומת הלב שלנו שמתמקדת בזה.

אנו נאספים יחד בשדה המאוחד-

"השדה המאוחד" הוא הכוח הבסיסי של היקום וכוח מניע לשינוי התודעה הפלנטרית. זה שדה-כוח תבוני של אנרגיה, רב-ממדי בטבעו, שחדור בכל ומהווה חיבור לתודעה האנושית עם כל החיים. זה גורם מגשר של כוכב הלכת שלנו עם היקום.

בשדה כוח זה אנו מחוברים לתודעת האחדות.מצב זה של מודעות כבר לא תופש נפרדות בראיית חיובי ושלילי אלא רואה ומבין את היופי ושלמות בכל הדברים. תודעת אחדות מבינה את האחדות של כל החיים והיא ניטרלית ומתבוננת בכל ממבט של חמלה , שלום ואהבה לא שיפוטיים. היא רואה את השוויון בכל אדם.

הגשר שלנו למציאות של חיים חדשים
 הוא רשת תודעת האחדות-

 "רשת האיחוד", המכונה גם הרשת הפלנטרית של אור, היא מסלול של אנרגיה שמחבר את התודעה הגבוהה יותר של בני אדם בכל רחבי העולם. זה משמש כ"גשר"  דרכו מתפתח המין האנושי לרמות מורחבות של תפישה מודעת. המטרה של רשת אנרגיה זאת היא לעזור להעלות את התודעה הקולקטיבית מתכנית של פירוד, סכסוך וסבל ולמציאות אמתית של אחדות והרמוניה עם כל החיים.

האור האוניברסלי

אור אוניברסלי הוא פעילות מרוכזת של אנרגיה מתמירה שניתנת במיקוד ספציפי. זה הוא זרם אנרגיה עילאי שכאשר מושכים אותו במודע, יש לו תבונה מכוונת בצורות אינספור של ביטוי. ישנו למשל אור הרצון, או אור האהבה,או אור ההרמוניה. האור אלוהי הוא בעל מגוון תכונות מהות. לעתים מכנים אור זה בשם האש המקודשת, האור הקוסמי, אור קריסטלי וקרני שבע הצבעים של האור הפלנטרי. 

איך מתחברים ברשת האיחוד הפלנטרית  ?

כאשר נכנס לשידור ברשת האיחוד, נתרכז בנשימה. ניקח כמה נשימות עמוקות, נשחרר ונרגע, סוגרים את ההכרה מהעולם החיצוני ומתמקדים רק על הנוכחות האלוהית שהיא מרכז ההוויה שלנו. נבסס קשר זה דרך ההכרה וההרגשה ונחוש שאנו מתמזגים עם האל, הנוכחות הנוכחת בכל, מקור החיים.

נכניע את עצמנו לנוכחות האלוהית, נותנים לה לסחוף אותנו ונחוש אהבה נכנסת למרחב הפנימי שלנו. נמשיך לנשום ונחוש שאנו עטופים באהבה. נקבל את הברכה הזאת בהכרת תודה. אנרגיה אוהבת זאת עובדת ומגיבה לכוונה הרצינית שלנו לעשות שינויים בחיינו ולצמוח.

איך לקבל אנרגיה מתמירה מרשת האור המאוחדת ?

כדי לקבל את מתנות ההתמרה של שידורי רשת האיחוד, אנו יכולים פשוט להיכנס לתוך מרחב פנימי שקט, לפתוח את הלב ולקבל את האנרגיה. רבים ממשתתפי העבודה ברשת האיחוד מחשיבים את שידורי הרשת כזמן מקודש ורבים מביאים את עצמם לפני כן לפעילות של שמחה ולהתעלמות מכל מה שמביא מתח בחיים.

יש להביע כוונה בהכרה ובלב

נרצה לברר לפני השידור שאמנם יש לנו כוונה אמתית לשינוי שיקרה בחיים. כוונות לגבי כל דבר שנדרש. אם זה ריפוי אישי, או לפתור מצב כלשהו, לצמיחה אישית או לחיבור רוחני גדול יותר לטובת כולם. האנרגיה האלוהית עובדת דרך הפעלת כוונה שלנו שיש בה נכונות רצינית לשנות משהו בחיים. ברגע שמחויבות זאת נעשית , הכוחות המגנטיים של אהבה ואור מתמיר מוצאים אותנו ומשפיעים עלינו.

להישאר פתוחים

כאשר אנו מקבלים אנרגיה זה חשוב ביותר להישאר עם לב פתוח. אנו מכניעים את עצמנו לנוכחות האלוהית שבפנים. נראה אז את עצמנו כבר מותמרים באור, כבר בעלי בריאות מושלמת ושמחה, כשכל המצבים בחיינו בפתרון מושלם, וכל כוונותינו מוגשמות.

 כאשר אנו מתאספים יחד ברשת האיחוד בימים של ירח מלא, האנרגיה המוגברת נוצרת מתיאום השמש, הירח וכדור הארץ, יחד עם אנרגיות קוסמיות, ואז האור שנמשך על ידינו בשידור הוא מועצם. 

איך לשדר אור ברשת המאוחדת ?

כמו שנאמר הכוונה שלנו היא הצעד החשוב ביותר במחויבות לשדר עם אנרגיית רשת האיחוד. כאשר אנחנו מתכוונים לקרון את האנרגיות המתמירות האלה לאחרים שזקוקים לכך. העצמה המגנטית של הרצון האלוהי , משתמשת בנו כערוץ לאנרגיה מתמירה. נציע את עצמנו לשירות האור כאשר אנו מלאי שמחה, בהירי הכרה ובשלווה. חסרי הצמדות למשהו ועם חמלה לכל אחד .

כאשר אנו משדרים אנו גם מקבלים. נחוש שפעילות זאת זורמת אלינו מההכרה האלוהית ואז אנו מקרינים זאת החוצה לעולם. בדרך זאת אנחנו נעשים שער של אור. יש אנשים שיודעים אינטואיטיבית איך לשדר, זה הוא תהליך טבעי של להיות האהבה של הנוכחות האלוהית שלהם בקביעות.

העבודה שלנו ברשת משפיעה על מיליארדים נשמות בני אדם. אנחנו יודעים איך להגיע לכל אדם ואדם על פני כדור הארץ דרך רשת איחוד זאת. כאשר אנו עוזרים לאחרים, אנו עוזרים לעצמנו, כי כולנו יחד נמצאים ברשת אור של נשמה אחת שעושה כעת כל מאמץ להתמיר את התודעה שלה לאחדות באמצעות כל אחד מאתנו. להתעלות ולחזור הביתה להכרה האמתית , זכותנו המולדת.

הנחיה- 

-  נרגע לתוך מרחב רגוע ונתחבר לרשת האיחוד במחשבה ובכוונה.

-  נעמיק את החיבור עם הנוכחות האלוהית שבפנים.

-  נצהיר על כוונתנו להיות כלי משדר של האור האלוהי.

-  נצהיר על כוונתנו בעבודה ברשת, כשאנו מתמקדים בקבוצה, משפחה או אדם.

-  נזמין את התיאום הגבוה ביותר והטוב עבור כל אדם, מקום, או מצב.

-  נזרום עם האינטואיציה שלנו.

-  נחוש הכרת תודה. נודה לנוכחות האלוהית ונדמה את התוצאות שנועדו להיות משידור זה, כמוגשמות.

קליפ להאזנה - רשת האיחוד ושינוי התודעה הפלנטרית

נמסר על ידי ארגון "ילדי השמש"

סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי