להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום רביעי

שינוי הוליסטי גלובלי נדרש כעת

כאשר האור מתחזק בעולם, פחדים מתעוררים בעולם כהשתקפות חזקה של תודעת נפרדות שקיימת עדיין, כי האור מגלה את החשיכה באנושות. אחד מהפתרונות לעזור להתמרת הסיבה של ההפרעות המנטליות המונעות על ידי פחד שיוצא לאור, זה בשטח של חינוך הוליסטי אישי וגלובלי, בהבנת תפקוד כל החלקים שלנו כשלם , דבר שמביא להבנת החיים שנועדו להיות ולהשתקפות של זה כאמת. כאשר שדה זה של חינוך מתגלה ומתייצב, אנחנו יוצרים מומנטום למעבר מועצם יותר לקבלת העולם החדש, מאשר תכנית החינוך הסטנדרטית הקיימת בעולם הישן.

אנחנו יחד נגביר שינוי במערכת החינוכית הגלובלית.
נתקרקע לאדמה ונתמקד בשלמות ההוויה שלנו, כישות מאוחדת . 
עושים זאת יחד , כאשר אנו בעלי השפעה עצמתיים כקבוצה אחת הרמונית.

הנחיהאנא הירגעו, נכנסים פנימה לתוך לבכם....
נשמו במודע לתוך גוף האנרגיה שלכם.
כשאתם נושמים , שימרו על שדה נשימה רחב יותר ויותר...
הביאו את המודעות שלכם לרשת הפלנטרית של תודעת איחוד....
 חשים את הקשר שלכם כחלק מרשת חיים זאת שמחברת את התודעה הגבוהה יותר של כולנו....
הרחיבו את הכרתכם לכל אדם, אשה וילד על פני האדמה, מביאים אותם לתוך לבכם כעת...

חושו את פעימת הלב האחד של המין האנושי, פועם במקצב סינכרוני עם שלכם....
התחילו לנשום עם רוח האדמה...
כשאתם נושמים כך, הרחיבו את הכרתכם החוצה אל תוך המערכת הסולרית
 ובמיוחד לתוך תדרים הקשורים לשמש הפיזית שלנו.... 
כעת הביאו את אור השמש ישר לתוך גופכם...

אתם הנכם הרשת, האור של איחוד שקורן כלפי חוץ, כספירה ענקית של אור אוניברסלי...
המשיכו לשמור על עצמכם כשדה מאוחד שמופעל כעת בכל תודעה של נשמת בן אנוש...
אנחנו מראי הדרך, המגשרים לקו הזמן של כדור ארץ חדש וכך אנו משדרים תמיד
 מממד חסר זמן של תודעת איחוד. 

כעת חושו את עצמכם ברטט זה של תודעה, ממד אחר , קו זמן אחר...
הסתכלו הצידה כאילו ישנו שם בצד כדור ארץ אחר וקו זמן אחר שרוטט בתודעת נפרדות...
חברו את עצמכם אליו, כשאתם גשר של איחוד ונתיב של אור לעולם זה....
יחדיו מתוך הכרתנו המאוחדת אנו  נשדר ונמזג מציאויות,
 כך שכדור הארץ הישן יוכל להמשיך להתקרב לקו הזמן החדש של תודעת איחוד...

שדות ממדיים בעלי רטט גבוה יותר עולים על רטטים נמוכים יותר של שדות דחיסות....
זו הסיבה מדוע אנו עושים עבודה זאת מהרטט של כוונת קבוצה טהורה.

כעת נעשה זימון להתערבות אלוהית.
בגלל שאנו חיים בפלנטה של בחירה חופשית, זה נחוץ שנזמין את מישורי האור לפעול לטובת העולם.
זה מבטיח שהכול יפתח עם סדר אלוהי נכון, לטובתם הנעלה של כולם.
בקריאה זאת נעשה מיזוג אנרגטי כדי להיות "קול אחד"

בהנחיה זאת נעשית גם הפעלת הצהרות וציוויים למשיכת אור
 להתערבות אלוהית והעברת החזון בשידור ברשת : 

נוכחות אלוהית אהובה, אנחנו מושכים התערבות אלוהית ממישורי האור, 
כדי לקבל תמיכה מלאה לקבוצת פעילות זאת. על ידי ובעזרת חוק היקום ! 

אנחנו מזמנים לתוך פעולה דינמית את זרמי האור הקוסמי הנעלה ואת כל שדות התודעה המסייעים לאבולוציית כדור הארץ בזמן זה. אנא היענו לקריאה שלנו בהתאם לרצון האלוהי ולטובתה הנעלה ביותר של האנושות. 

בשם אור הנוכחות האלוהית, הביאו את אור החכמה לחלחל בכל. בהכרה ובלב של כל צוותי החינוך של האנושות, עבור חינוך הוליסטי. שהאור יחלחל להכרה והלב של כל מי שמנהל את מערכת החינוך ההוליסטי של העולם שלנו, כולל המורים, האנשים שמסייעים, כל הגופים שמנהלים מערכת זאת וכל מקבלי ההחלטות.

 הביאו לעולם מה שנדרש כמפתח להניח את היסודות , עבור עתיד הדורות הבאים. לשגשג ולהעצים את המתכננים של מערכת החינוך ההוליסטית של העולם שלנו. תנו להם את התמיכה הנדרשת כדי לפתח זאת למערכות חינוך חובקות עולם שמאירות את הערך של כבוד לכל החיים. כאלה שיחבקו את הפוטנציאל המנטלי הגבוה, הפיזי ,היצירתי והרוחני, של כל נשמת בן אנוש.

תנו השראה למחנכים ההוליסטיים, המאמנים והמסייעים הרוחניים, כך שהעבודה היוצרת שלהם תוכל להתממש ולהשפיע על ההמונים בדרך החיובית ביותר. אפשרו לטפח את הרעיונות שלהם ואת קולם שישמע ויגלם לנו את הרעיונות לתכנית לימודים רוחנית ואוניברסלית, שתופק ביצירתיות ועם השראה הומניטרית,שרוצה להביא שירות עבור כל החיים ולטובת העולם כשלם אחד !

 למשיכת האור לפלנטה - נצהיר : 
בשם  הנוכחות האלוהית הנוכחת בכל - אנחנו מצהירים וקוראים לשערי האור להיפתח ולאור ההארה לזרום בכל. במורים, בבתי הספר, בממשלות, ובמקבלי החלטות שמשתתפים במערכת החינוך הגלובלית.  
חינוך המבוסס על הוליסטיות, כעת גורף את פני כדור הארץ הזה. מסייעים רוחניים מקבלים השראה גדולה, מביאים רעיונות חדשים כדי לפתוח את ההכרה והלב של האנושות. אנשים בכל מקום  חוגגים מגוון עשיר ושלמות של חיים כמשפחה אחת של אנושות. 
מלאכים עוזרים, המשיכו לשפוך את האור של ה"נוכחות האלוהית" דרך רשת האיחוד. אנחנו כה אסירי תודה עבור התגלות החזון האלוהי שנפתח בפלנטה, עד שכל הנשמות ישוחררו  וישרתו מתוך תודעה אחת של כל החיים. רצונך הוא שיעשה !  אנחנו חותמים פעילות זאת בשלום קוסמי !  
- נחוש הכרת תודה. נודה לנוכחות האלוהית  
ונדמה את התוצאות שנועדו להיות משידור זה, כמוגשמות. 
 (נוכל לעשות הפעלה זאת ברשת האיחוד   
כל אימת שלבנו אומר לנו שהעולם שלנו זקוק לאור שלו)


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי