להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום חמישי

אני חוזרים לתודעת אהבה טהורה בשירות משותף לאור


בזמנים משתנים אלה נמסר לנו על ידי הוויות האור השמימיות כי באמצעות פעילויות האור השונות אשר יתקיימו חודש אחר חודש בשנת זאת, אנו נוכיח לעצמנו את האמרה - "דע את האמת והאמת תשחרר אותך." 

 בזמן מואץ זה שחווה האנושות ישנה הזדמנות ליצירת מרחב לאתחול עולמי מחדש, המתרחש עבור כל אחד ואחת מאתנו ברמה הפנימית, מנטלית ורגשית ומנוהל ברמת הנשמה. אתחול מחדש זה מתרחש בהנחיית נוכחות האל הנעלה המנהיגה כל אדם שמתעורר בהשפעת האצלת אור הבריאה דרך צבא האור השמימי לכדור הארץ. 

תהליך זה לוקח זמן והוא יבנה מומנטום בכל יום שעובר. "פסקי הזמן" שחווינו כסגרים והגבלות ברוב האנושות, אילצו אותנו להפסיק את מה שהאנושות גרמה לאימא אדמה, ליסודות הטבע ולגופים הפיזיים על ידי חוסר קשר או מודעות לטבע שלה. בזמני שקט כזה, ממלכת יסודות הטבע חוותה הפוגה מבורכת וריפוי שנחוץ לה.

ההתערבות האלוהית של זרמי האור הקוסמים גורמים לתפנית באנושות. התערבות ממעל זאת היא משהו שכולנו מבקשים ברמת הנשמה ומתפללים עבורו בדרך זו או אחרת, במשך הרבה זמן. האנושות הייתה צריכה להגיע למסה קריטית של אנרגיית אור בעולם. כמו גם לשינוי רטט ותודעה המסוגלת להתעורר ולדעת את עצמה כמחוברת דרך השפעה הדדית. 

הבנת הנשמה איך לתת שירות אור לעולם מאפשרת להשפיע יחד עם כל אלה הפתוחים לעבור למציאות חדשה המבוססת על אהבת-הלב ולמשוך גם אחרים להתרומם איתם לתודעה של נתינה דרך פעילות מודעת עם אור הבריאה. אנא הצטרפו לנשמות רבות שעושות הפעלות כאלה עבור האנושות המתעוררת ברחבי העולם. דעו שכל אחד מכם חשוב לתכנית האלוהית. בהכרה מודעת לעצמי הגבוה כל אחד נותן את חלקו לשלם ויכול לחוש שלם... 

עבודה עם אור האהבה האלוהית 
- הצהרת חזון והדמיה -

 נתחיל בישיבה נוחה ונשימה עמוקה ומשוחררת. נמשוך פעילות אור זאת דרך נוכחות האני הנעלה בעבור כל אדם על פלנטה זאת, יוצרים תודעה קולקטיבית של אחדות, מרימים את כל החיים לרטוט תדרים חדשים גבוהים יותר שהם בתיאום מושלם עם התכנית האלוהית. נהיה עם מלוא תשומת הלב, כאן ועכשיו. נאמר עם מלוא הכוונה ועם הסכמה :

 ~ אני הנני נוכחות האל הנעלה על פני האדמה ואני אחד עם נוכחות האל שבכל האנושות. מה שאני מושך עבור עצמי שהנו קדוש ומרומם, אני מושך גם עבור כל נשמה של גבר אישה וילד על פני האדמה. אני עושה זאת בתיאום מושלם עם התכנית האלוהית של כל אחד והטוב הגבוה ביותר עבור כולם. זה אפשרי, כי אנחנו אחד כנשמה ואין בינינו הפרדה.

בנשימה הקדושה שאני נושם עכשיו עמוקות דרך מרכז הלב שלי, אני מתואם עם אהבת האל ועם האור המקודש של רוח הקודש. עם כל נשימה ונשיפת אור, אני פותח יותר את מרכז הלב, כדי לקרון אהבה אלוהית לתוך המישור הפיזי של כדור הארץ. עם פעילות זאת, השער במרכז הלב שלי נפתח ואהבת האל זורמת דרכי לברך את כל החיים על פני האדמה.

הפוטנציאל המלא של להבת האהבה שפועמת במרכז לבי, מגיע לאיזון מושלם עם העצמה האלוהית שפועמת בתוך אלוהות לבי. ללהבת לבי יש פעימה כפולה. האחת בנשימה שמושכת וסופגת את העצמה והאהבה של להבת אלוהותי והפעימה השנייה היא הנשיפה החוצה של העוצמה והאהבה של האל. 

בנשימה פנימה להבת לבי מתרחבת ברטט הלב וההכרה של מקור כל המושלמות. בנשיפה החוצה אני באיזון של להבת לבי הקורנת את ברכות ההכרה והלב האלוהי אל תוך המישור הפיזי של כדור הארץ. דרך פעילות זאת, להבת לבי היא כעת עם אור אינסופי המכיל את כל הברכות לאנושות חדשה ולפלנטת כדור הארץ המתעלה לאור.

להבת לבי הנה שער פנימי לחזרתי לתודעה אלוהית ואהבה אינסופית. דרך הנשימה הקדושה שלי, הברכות הזורמות ממישורי האמת המוארים קורנות מטה, לתוך החיים. דרך הנשימה הקדושה אני חוזר לתודעה אלוהית ואני מאזן זאת עם אהבה לשירות לאנושות ולכל החיים.

כעת הלהבה של אהבה ושל עצמה מתמזגים בלבי ללהבה אחת של שלמות האל האינסופית. אש קדושה זאת פועמת בתוך מזבח לבי ומתרחבת ועולה לתוך מבנה המוח שלי, מפעילה את בלוטת יותרת המוח ובלוטת האצטרובל ובלוטת התימוס. הפעלת המרכזים הרוחניים שלי יוצרת מרחב מקודש לפתיחת מרכז הכתר שלי. 

כאשר זה קורה, תדר מועצם של הארה מתחיל לזרום בלבי, דרך נוכחות האני הנעלה שלי. אור זורם אל מרכז הלב של אלוהותי. עם השפעת אור זה, המומנטום של הארה אלוהית זורם לגופיי המנטליים והרגשיים ואני חוזר לתודעה של נשמה אלוהית. 

לבי והכרתי מותמרים לתדרים גבוהים יותר של אחדות וכבוד כלפי כל החיים. כעת אני יכול ליצור קשר בקלות עם העצמי הנעלה שלי ועם צבא השמיים, דרך תהליך של לב פתוח ותקשורת טלפתית בהכרה מודעת. כעת אני מכיר בזכותי המולדת כבן-בת אל. ברמת תודעה זאת, אני אחד עם האל ועם כל חלקיק של חיים, דרך כל הבריאה. 

אני נע ונושם עם תודעה אלוהית וכל מה שיש לאל לבטא עובר דרכי. אני מבין כעת בדרכים חדשות ומופלאות שנתיב האהבה האלוהית הוא הדרך, האמת והחיים עבור כל בן-בת אלוהיים. עם כל נשימה אני מטמיע את הטבע האלוהי דרך להבת לבי ועם כל נשיפה יש לי את היכולת להרחיב את תבנית המושלמות עבור כדור הארץ החדש לתוך עולם המעשה.

יכולתי ליצור שמיים על פני האדמה גוברת והאם האלוהית של כל החיים יכולה לבטא דרך להבת לבי אהבה אלוהית. כך אהבה אלוהית שוטפת יותר את הפלנטה ואני חוזר לאיזון מאוחד בתוך מרכז לבי כדי שדואליות תסתיים. כעת לבי מאוחד במודע עם הלב של כל הבנים והבנות של האל, דרך הכרת תודה אינסופית של הנשמה עם איזון של עצמה ואהבה של האל בי אני מצהיר: אני הנני הוויה של אהבה אלוהית. אני הנני אור עצמתי. אני הנני כוח האל שנע על פלנטה זאת, דרך לבי המחובר לכל החיים כאחד. להבת לבי קורנת בהילה זוהרת סביבי. אור האל האינסופי זורם בתוך הילה שלי ואני אחד עמו !

 אני מצהיר/ה ודורש/ת את 
התגלות המורשת האלוהית שלי 
באהבת כל החיים כאחד

סרטון - לדרוש את המורשת האלוהית של אהבה 
(ניתן להגדיל למסך מלא)


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי