להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

מה קורה ממבט גבוה יותר בחודש זה


זרעי כוכב יקרים, זו תקופה שאין שני לה בחיים של האנושות כולה. לגיונות האור ממישורי האמת המוארת מודעים מאוד לבלבול ולפחד שרבים מהאנשים חווים. הם מבינים שיש לכולם תפישות סותרות לגבי מה שקורה ולעיתים קרובות הן קיצוניות לגבי מה שקורה בפועל על כדור הארץ. זה הופך אותם לפגיעים למסר על אג'נדות שונות ותיאוריות הקונספירציה שנועדים להנציח את הפחד ואת התבניות המיושנות של " אנחנו- מולם".

בגלל הצורך של השעה, צבא השמים קיבל הרשאה להתערבות קוסמית על ידי האל הבורא - האב/אם שלנו שיאפשר להם להתערב בחיים על הפלנטה שלנו בדרכים שלא היו ידועות בעבר. לאורך חודש מאי, הוויות האור יעצימו במידה רבה את עבודת האור האישית והקולקטיבית שלנו. זה יעזור לנו להתעלות מעל מה שלא הולם ומעל הכאוס שנדחף וצף אל פני השטח, כדי להיות מועבר חזרה להתמרה לאור.

ברגע שהתודעה שלנו תעלה מעל הכאוס בעולם החיצוני, לנוכחות האני הנעלה שלנו תהיה היכולת לתקשר איתנו באופן אינטואיטיבי ברמה הרבה יותר מוחשית וקרובה. הכוונה האלוהית של התערבות זו היא לעזור לכל אחד מאיתנו לזכור שאנו קבלנו הכנה במשך תקופות חיים רבות כדי לעזור להמוני האנושות להתעורר באופן מלא במהלך הרגע הקוסמי הזה, ושכל מה שאנחנו צריכים כדי להצליח כבר נמצא בתוכנו.

במישורים השמימיים, חודש מאי נחשב לתקופה מאוד רוחנית ועוצמתית עבור כדור הארץ. צבא השמים מתייחס למאי כ"חודש מיסטי" בגלל פעילויות שונות של אור שמתרחשות בתקופה זו של השנה. הראשון למאי נחגג כמו יום ההתעלות של המסטר סנט ז'רמין. במהלך תקופה זו סנט ז'רמין מפנה את הלגיונות  המלאכיים של הלהבה הסגולה, להציף את כדור הארץ עם התדרים החזקים ביותר של הלהבה הסגולה של שלמות, עד כמה שהחוק הקוסמי מאפשר.

במהלך כל חודש מאי, מקדשי הלהבות האלוהיות פתוחים בעולמות השמימיים להמוני האנושות, דרך מדיטציות ובזמן השינה, כדי שיוכלו להיטהר ולהיטען באור האלוהי המקודש. נוכחות ה-אני הנני שלנו תביא אותנו בשמחה לגופנו העדין המואר כשאנחנו ישנים בלילה.

כל שעלינו לעשות הוא לבקש להשיג זאת במודע. כמו כן במהלך זמן קדוש זה, האם האלוהית תסייע לנוכחות ה-אני הנני שלנו לאזן ולהרחיב את האלוהות המעוגנת בתוך זרע האטום הקבוע של להבת הלב האלמותית שלנו.  

בחודש מאי אנו חווים גם את הירח המלא של מזל שור שנחגג כיום ההארה של הבודהה. חגיגה זו ידועה ברחבי העולם כפסטיבל Wesak. השנה, הירח המלא ופסטיבל Wesak יתרחשו ב-7 במאי. אירוע זה יברך את האנושות בתדרים חסרי תקדים של הארה וחוכמה אלוהית.

במשך שנים רבות הראשון במאי הוכר על ידי עובדי האור בעולם " כיום האהבה העולמי." זו תקופה בה עובדי אור ברחבי העולם מצטרפים עם הלב וההכרה דרך ביטוי גלובלי של אחדות, אהבה אלוהית וכבוד לכל החיים.

השנה, בגלל המיקוד העולמי של תשומת הלב של האנושות בריפוי והישרדות כלכלית, לאורך החודש המיסטי של מאי, אור הבריאה חודר יותר את הרשת הפלנטרית של כדור הארץ כדי להמיר אהבה אלוהית בתדרים חסרי תקדים של להבת האמרלד הירוקה והסגולה לריפוי באמצעות כוח ההמרה האינסופי, יחד עם להבת הזהב של שפע אינסופי של האל עם שלווה נצחית. זה נותן הזדמנות יוצאת דופן לישויות האור במישורי האמת המוארת לנצל זאת כדי לסייע לכל אדם ואדם שמבקש סיוע בכדור הארץ. 

המטריקס האלוהי של כדור הארץ נבנה מאמירות אלה של הציווים אשר ניתנו לנו מצבא השמים, ויצר עד כה תנופה גדולה לאורך זמן רב של עבודת אור, והוא מורחב דרך המאמצים המאוחדים של שמיים וארץ כאשר אנו מצווים על אור זה בכוח המילה המדוברת. לכן מהיום, בואו נפעיל את המטריקס האלוהי הזה יחדיו עם האש המקודשת של הקרניים האלוהיות.



הפעלת הלהבות האלוהיות



 בקישורים להאזנה :
  
הלהבה הכחולה- של הרצון האלוהי
הלהבה הוורודה של אהבה אלוהית
הלהבה הזהובה של חכמה אלוהית
להבת האמרלד של ריפוי הרמוניה ושגשוג
הלהבה הלבנה של טוהר והתעלות
להבת הפלטינום הזהובה לבנה של איחוד
(בחניכות היא מחליפה את להבת התחייה)
הלהבה הסגולה של חמלה סליחה ושחרור


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי