להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

חידוש מסלול החיים המבוסס על אהבת הלב האלוהי


פתיחה  

מאז הולדת השנה 2024, מיום ליום נוכחות ה-אני הנני מגבירה בעדינות את תדירות-הרטט בתוך גופנו הארצי. זה קורה בדרכים שמעולם לא חווינו בעבר. האצה זו אפשרית בגלל הסיוע שאנו מקבלים על ידי ישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה שלנו. 

ההרשאה להתערבות אלוהית זו ניתנה על ידי נוכחות האני הנני שלנו בשל דחיפות השעה.  עלייה זו ברטט מושגת בהתאמה מושלמת לתוכניות האלוהיות האינדיבידואליות שלנו ולטובתם הגבוהה ביותר של כל הנוגעים בדבר.

הפן הקריטי של המשימה הקולקטיבית שלנו לשנת זאת
 
יום האהבה העולמי זהו יום שבו מיליוני אנשים ברחבי העולם מתמקדים באהבה ומביעים בשמחה את אהבתם בדרכים ייחודיות לאנשים בחייהם.

 מוקד תשומת הלב של האנושות ביום האהבה יוצר גביע תודעה קולקטיבי המספק לאם האלוהית את ההזדמנות להרחיב באופן נרחב את אהבתה האלוהית המקיפה, דרך הלב וההכרה של כל אדם על פני כדור הארץ.

נאמר לנו שבשנת זאת הרחבת האהבה האלוהית המקיפה של אימנו האלוהית תהיה פן קריטי של המשימה האלוהית שהאנושות המתעוררת נקראת למלא. אז אנא פתחו את הלב וההכרה שלכם בזמן שאתם מקשיבים למילים אלו.

היום, בדממה של להבת הלב המכוילת מחדש של כל אדם, האל העילאי משמיע טון צליל קוסמי עם הכוונה האלוהית של התעוררות לרמות חדשות בתוך כל אחד מאתנו, לידיעה שאנחנו אחד ושאין הפרדה. 

ביום האהבה השנה, אבינו-אמנו האלוהיים, ביקשו מהאנושות המתעוררת לסייע במאמץ הקדוש הזה של האנושות בהגברת המאמצים שלנו להחזיק את אחיותינו ואחינו במשפחת האנושות בתוך חיבוק מלא של אהבתנו האלוהית.

חוויות חיים כואבות גרמו לאנשים רבים להיות ציניים לגבי האהבה והמושג של אחדות כל החיים. הם חושבים שהסוג הזה של אהבה ללא תנאי הוא לא מציאותי. לכן במהלך השלב הקריטי הזה של תהליך ההתעלות שלנו, האל האב-האם שלנו רוצה להזכיר לאנושות אמת חשובה שהם חלקו אתנו.

 האם האלוהית שלנו חוזרת לכדור הארץ לתבוע מחדש את מעמדה בתוך האלוהות של כל להבת לב של המון עובדי אור.  היכנסו פנימה אל האלוהות של לבכם והרהרו במילים הבאות על הורינו האלוהיים  השוכנים בתוך להבת האמת המוארת הפועמת שם. 

אימון הכרתי דרך חיבור לאם  האלוהית  -
 שמהותה אהבה לכל החיים -


האהבה האלוהית המקיפה של אמנו האלוהית היא הכוח האדיר ביותר ביקום.  זהו הרטט שממנו נולדנו מתוך הלב של האל וזה הרטט שדרכו עלינו כעת להתפתח ולעלות בחזרה אל הלב האלוהי. 

לאהבת אמנו האלוהית אין מחסומים ולא תנאים. בתוך הכוח האינסופי של אהבתה אין כאב או צער. אין חוסר או מגבלה. 

אהבתה מכילה במהותה את מלוא הפוטנציאל להתעלות מעל כל התנאים האנושיים, מעל כל סבל עצמי, מעל  כל כאוס, בלבול, חוסר תקווה וייאוש.

אהבתה של אימנו האלוהית מרפאה את האשליה של הפרוד. היא מחיה והיא המקור היחיד לסליחה, דבר שמהדהד עם החופש הנצחי שלנו באור.  

אהבתה של אמנו האלוהית היא הבסיס לכל הבריאה. היא בלתי ניתנת לחלוקה ובלתי משתנה.  היא מאפשרת לנו להכיר אהבה בכל דבר שקיים. כאשר אנו חווים את אהבת האם לכל החיים כשלנו, אנו מבינים שכולנו אחד. 

אנו יודעים שכל חלקיק וגל חיים קשורים זה בזה, תלויים זה בזה. בין אם אנחנו שמש מרהיבה, אדם או עלה דשא, אנו מאוחדים בגוף האלוהי על ידי האור המלכד המקיף כל של האהבה האלוהית.

כאשר אמנו האלוהית תובעת מחדש את כדור הארץ הזה ושוב עוטפת את האנושות באהבתה האינסופית, אנו מתחילים לחוות יראת כבוד עמוקה לכל החיים. 

אהבת אמנו פועמת כעת בתוך ליבת הישות שלנו, וזה לא מחוץ לנו. זה עמוק בפנים....

כעת איננו צריכים עוד לחפש את הנשיות האלוהית מרחוק. אנחנו צריכים רק לקבל את זה שאמנו האלוהית חזרה, ושהיא שוכנת כעת בתוך להבת הלב של כל אדם. אהבתה פועמת בתוך הקצב השקט של כל פעימת לב, כל נשימה. 

זוהי השפה האוניברסלית המדברת כעת אל האנושות כולה באמצעות מתנת החיים שלנו. כאשר אנו מקדישים את הזמן להקשיב בדממת הלב שלנו, אנו שומעים את הטון הקוסמי ואת לחישות אהבתה של אמנו האלוהית בהשראת פלאי הטבע ומוזיקת הספירות.

אמנו האלוהית מקימה כעת מחדש את ברית האהבה האלוהית שלה עם ילדי כדור הארץ. אהבה שתגביר את יכולתנו לקבל אחת ולתמיד את מתנת השלום הנצחי והשפע האינסופי של האל. 

באמצעות הברית הזו, אספקת כל הדברים הטובים תזרום לנצח-נצחים לידיי בני ובנות האל. תהילת השלום הנצחי והשפע האינסופי של האל יהיו מציאות גלויה לא רק כאן, אלא הרבה מעבר לכדור הארץ ולזמן

 זה מתרחב אל תוך האינסוף הנצחי.... כעת, ישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה שלנו מצטרפות אלינו לקריאה שתסייע לכל אדם על פני כדור הארץ.

 אפילו הבנים והבנות הסוררים והרדומים ביותר של האל, יקבלו הד מהטון הקוסמי המהדהד בתוך הלב החדש של כל אדם מואר. הנמצא בלהבת הלב המאוזנת שלהם. 

ההשתתפות חסרת האנוכיות שלנו בקריאות אלה תעזור לנוכחות האני הנני של כל אדם על פני כדור הארץ להעיר בתוכם את הידיעה ש"אנחנו אחד." 

ישויות האור נכנסות כעת כאור להילה של נוכחות האני הנני של כל ילדי האל השוהים על פני כדור הארץ. 

 יחד, נשלב את ההבנה הגבוהה ביותר האפשרית של אהבת אימנו האלוהית דרך אחדות כל החיים בלהבות הלב שלנו ובהכרה המודעת שלנו נאמר לה :

הו, נוכחות עילאית של האל הנוכחת בתוך כל החיים.  לתוך לב האהבה הנצחי שלך אני טובלת את עצמי ואת כל החיים על כדור הארץ הזה. 

אני מוסרת לך במודע את הגופים הארציים שלי כדי להתמזג עם טבע האהבה של הווייתך עד שאני אהיה מוקד טהור של האהבה האלוהית המקיפה שלך.

הדרך בה אני צועדת בחיים מובילה רק לאהבה. הגוף הפיזי שלי מלא באהבה  של תחיה וחיים והופך לזוהר ובלתי מנוצח. הגוף האתרי שלי מקרין אהבה ומשנה את זיכרונות העבר.

 האהבה מבטיחה את הביטוי של המחשבות האלוהיות שלך דרכי. האהבה שאני חשה מאשרת שהאל הוא הכוח היחיד שפועל בי ודרכי.

כשאני חושבת, מרגישה וזוכרת שבמציאות האמתית יש רק אהבה, אני יודעת שנוכחות האל פועלת דרכי, מקרינה את השלמות האלוהית  - הקורנת מתוך לבי לאנושות ולכל החיים. 

ההבטחה שלי היא לאהוב בחינם את כל החיים ולקרון אהבה זאת  לכול ! בתודעה המתעוררת הזו של אהבה אלוהית מקיפה, רוחי מתמזגת עם רוח הקודש, ואני נעשית לאהבת האל בפעולה.

באהבה אני ממגנטת אלי את כל הברכות של האל, ובאהבה אני מקרינה את הברכות הללו לכל החיים סביבי. אני הנני רוח האהבה החודרת לתוך צורה עד שהכול נמשך חזרה אל השלם הבלתי ניתן לחלוקה.

אני מרגישה את דופק האהבה בכל החיים ואת נצחיות האהבה בכל החוויות שהכרתי אי פעם. מכירה שהכול זה ביטוי של אהבה. 

אני נולדתי מאהבה. אני מתפתחת דרך אהבה, ואני מתעלה בחזרה הביתה דרך אהבה. אני הנני כולי אהבה בפעולה, ואני אסירת תודה לנצח. וכך הוא, בשם האני הנני האהוב.



יקרים. אנו מצפים להיות אתכם בקרוב 
 עידן השלווה 

סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי