להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

הפעלת אור עם החזון הגבוה של כדור הארץ החדש

 פתיחה 

ילדי אור יקרים. אנא תקראו מה שנמסר כאן עם לב פתוח והכרה שמחוברת לנוכחות האני הנעלה שלכם, כך שתוכלו לתת את החלק שלכם בתכנית האלוהית.  
כל זה אולי נשמע טוב מכדי להיות, אך אם זה כך זה משום ששכחתם מי אתם באמת ומדוע אתם נמצאים על פלנטה זאת בזמן זה. הנכם בעלי עצמה מעבר למה שידוע לכם והזמן לבטא את הפוטנציאל שלכם הנו עכשיו.
האנושות המתעוררת מקבלת הדרכות מאתנו - צוות הוויות האור ממישורי האמת המוארים במדרגה חדשה של תזוזת התפישה האנושית, שתאפשר למסת האנושות להתעלות מעל שליליות שמוצפת מעל פני השטח על ידי פעילות האור האלוהי בפלנטה, 
כדי לממש את תבניות כדור-הארץ החדש, הצעד הראשון בפעילות אור זאת הוא לנקות את השליליות העולה על פני השטח מתוך ההכרה האנושית ולהצהיר את החזון הגבוה של התכנית האלוהית עבור כדור הארץ החדש . 
הערה: הפעלות אלה מלוות בהשראת החזון הגבוה דרך הנוכחות האלוהית באדם שנקראת גם "נוכחות האני הנני" ומשמעה : "נוכחות האל שבי". מאוד חשוב להדהד עם כל משפט בהסכמה והזדהות. דרך כוונת הנשמה, זה רוטט בגופי האנרגיה ובתאים, נטמע בהכרה המודעת ופותח את הלב.
הפעלה והצהרות :

"אני הנני נוכחות האני הנני הנעלה ואני אחד עם נוכחות האני הנני של כל האנושות. כקול אחד, נשימה אחת, לב אחד, פעימה אחת ורטט אנרגיה אחד ותודעה של אהבה אלוהית טהורה - אנחנו מושכים יחד את התדרים המועצמים ביותר של להבת האור של מושלמות האל האינסופית, עד כמה שהחוק הקוסמי מרשה. אנו מושכים אור גם מהוויות האור המשגיחות על כדור הארץ !"

" אנחנו מבקשים ומודים על פעילות האור הסולרי הקורן לפלנטה עם עוצמה של אלף שמשות דרך ומסביב לכל מחשבה, הרגשה, מילה, פעולה, זיכרון ואמונה וממוסס  על ידי מי שמושך אותו במודע כל מה שמשקף כל דבר שאינו אור על פני האדמה. 

אנו קוראים לבטל באור כל אנרגיה לא הולמת ברמת הסיבה, הליבה, התוצאה ורשומת הזיכרון, ולהחזירה למצבה המושלם. לחתום אותה בשדה הכוח של שלווה נצחית ושפע אינסופי. אנו מקבלים פעילות זאת כניצחון האל שהושלם, בעודנו מזמנים אותו.

 אנו יודעים שלהבה אלוהית זאת שמהותה אהבה מאחדת, מתגברת כל יום וכל רגע דרך כל נשימה שאנחנו לוקחים עד שפלנטה זאת וכל החיים עליה יתעלו לתוך הממד האלוהי של כדור הארץ החדש, שם שלווה נצחית ושפע האל האינסופי הם כבר מציאות קיימת.... ואנו אומרים בכוונה אחת: 

    " הוויות אור מהאינסוף, אנחנו מבקשים שתטהרו כל אנרגיה לא הולמת עם האור האלוהי. הזרימו אנרגיה טהורה זאת לתוך התודעה הקולקטיבית של האנושות כך שכל אלקטרון וכל מה שחי ישוחרר לאור. כך הבנים והבנות של האל על פני האדמה בזמן זה ישיגו שלווה נצחית ושפע אינסופי עבור כל החיים הקיימים כאן בזמן זה. 

 שלווה אלוהית יוצרת בכל אדם לב מואר באהבה. הרשו לאהבה אלוהית לזרום ולמלא את פלנטת כדור הארץ, כשהיא מברכת את כל החיים.... נכנסת לכל אטום וחלקיק-אטום, וכל גל-חיים על פלנטה זאת מורם מעל לכאוס האנושי לתוך סדר הוויה גבוה יותר....

 כעת האור האינסופי של האל זורם לתוך הגוף המנטלי, להכרה המודעת, לתת המודע, לעל מודע ולמבנה המוח הפיזי של כל אחד על פני האדמה. מתנה זאת מהבורא מאזנת את ההמיספרה הימנית עם השמאלית ומפעילה את המרכזים הרוחניים במוח. 

דבר זה מחזיר את המוח לפוטנציאל המלא שלו וכך הנוכחות האלוהית באדם מחדשת את המעגל של פעילות המוח בשלמותו וזה מאפשר לחבר אותנו לנוכחות האני הנעלה במיזוג שלם, כדי לפעול עמה על פני האדמה. "

" כך נוכחות האל הנעלה פועמת בכל ניצוץ להבה שבלבבות וזה מרחיב בתוכנו את תדר הרטט האלוהי ומרכז הכתר משיג הארה. כך יום אחר יום אנו משיגים יותר תודעה אלוהית. 

האור האלוהי המופלא שוטף את הגוף הפיזי, רגשי, מנטלי ואתרי של כל אדם עם האור הקריסטלי והוא מתרחב וחודר דרך כל תא בגוף הארצי, מרשה לנוכחות האל בכל אחד לקחת בעלות עליו בכל חוויה בחיים. 

כך כל אחד יכול להשתתף גם ברמה הפנימית וגם החיצונית בפעילות אור כזאת, דבר שמרומם את הכרת ההמון ומרשה לכל נשמה לנוע מתודעת נפרדות לאחדות וכבוד לכל החיים. 

 בתוך חיבוק של תודעה אלוהית זאת, האנושות חווה אוקיינוס של אור אינסופי שזורם מלב הבורא לתוך מרכז הכתר שלנו, כדי לעגן אור בלהבת הלב ובהשפעת אור זה, כל אחד יודע ומצהיר:  

" אני הנני נוכחות האני הנעלה ואני אחד עם כל האנושות. מה שאני מושך לעצמי ביום זה, אני מושך עבור כל איש, אישה וילד על פני האדמה, בתיאום מושלם עם תכניתו האלוהית של כל אחד וטובתם הגבוהה ביותר של כל הנוגעים בדבר.

 זה אפשרי, כי אנחנו הננו אחד ואין נפרדותכנשימה אחת, פעימה אחת, קול אחד ותדר אחד של אהבה אלוהית טהורה, אנו משלימים את ניצחון התכנית האלוהית על פי הרצון האלוהי וכל אחד מאתנו אומר : "אני הנני הדלת הפתוחה לאור השמימי. אני הנני אור העולם והזמן שלי לשירות גבוה יותר לאנושות וכל החיים הוא עכשיו".
כאשר כל אחד מקבל מתנת אור זאת, הוא משחרר לתוך האור את כל המחשבות, הרגשות, הפעולות, האמונות והזיכרונות שהתבססו בתודעת הנפרדות ודואליות, מכל הזמנים והממדים הידועים ולא ידועים. דרך הנוכחות המאוחדת שלנו כל אחד מצהיר את החזון הגבוה שמפעיל דרכו את תבנית כדור הארץ החדש ואומר :
" כל מה שאני הנני,  הנה שלמות האל בי כאהבה הזורמת באור לתוך מרכז הכתר שלי, מתממשת דרכי עכשיו עם תבנית כדור הארץ החדש. 

 אני שוכן כעת בתוך ביטחון אלוהי ואני פותח כעת את שער הממד האלוהי של לבי למלוא הנשימה האלוהית. אני הנני אחד עם האל ועם כל עוצמות אור-האינסוף ואני מוכן עכשיו למגנט את תבניות השלווה הנצחית והשפע האינסופי של האל עבור כדור הארץ החדש לתוך החיים בעולמי.

 שפע האל הוא הנתיב לשלווה נצחית ושלווה נצחית היא הנתיב לשפע האל המתקיימת כאן ועכשיו. אור של קרניים זהובות  מביא שלווה נצחית מלב הבריאה, זורם ממישורי הסיבה לתוך השער הפתוח של גביע התודעה שלי. 

אור זה פועם עם תדר הממד הסולרי. בתוך מהות הקרניים הזהובות של האור ישנה שלווה נצחית ואני נושם עמוקות ונהיה אחד עם אור זהוב זה.

 אני נכנס לתוך המרחב במקודש של האל החי בתוך לבי עם הנשימה הקדושה ואני פתוח לקבל את זרם האור מההכרה והלב של האל."

"האלוהות שפועמת בי כמו שהיא פועמת בלהבת הלב של כל האנושות נועדה לתת את מלוא הביטוי והחופש. אני הנני נוכחות האני הנעלה וכעת אני יכול לקבל את השלווה הנצחית ואת שפע האל בחיי ואני נעשה שומר נצחי של שלווה ושפע אלוהי בהתאם לתכלית נשמתי. 

הגופים שלי משיגים איזון מושלם והעוצמות שמוצפנות בתוך להבת לבי משתחררות לביטוי אלוהי עבור כל החיים. לאחר עידנים של התפתחות אני נעשה יוצר שותף של שמיים וארץ חדשים עם מסטריות אמתית שישנה בהכרה הגבוהה שלי. 

הלהבה הנצחית שבלבי מתרחבת כעת לכדי גוף של אור. האור של רצון האל מעצים כעת את השלווה ושפע אלוהי זורם גם  דרך כלל תודעת האנושות."

האור הזהוב של הארה וחכמה משויכת לתודעה האלוהית של כל בן/בת אלוהיים. ימים אלה של האצה מתעוררים יותר מאז לידת כדור הארץ החדש בעולם הסיבה ובגלל זרימת העוצמה האלוהית דרך כדור הארץ. 

התדרים החדשים של האור הסולרי זורמים כעת דרך להבת הלב שלי והם אלה שעוזרים לי בתהליך ההתעלות. זה מסייע לי לחוות את האושר והשמחה של פעילות רבת-הוד זאת של אור, בדרכים רבות ונפלאות. 

כעת אני חווה אוקטבה גבוהה יותר של אלוהותי ורוח האל נעה בתוכי בקלילות. עיניי  משקפות אור בהיר וידיי קורנות באור של ריפוי אלוהי. 

גרוני נעשה לכלי ביטוי אלוהי. רגליי צועדות בנתיב החיים וכוח החיים מניע אותי לתת שירות לכל החיים בשמחה. 

כעת אני מקבל את יכולתי הבלתי מוגבלת לעשות כל מה שנדרש במטרה לבסס ולהרחיב שלווה נצחית ושפע אלוהי אינסופי דרך רשת האור של נשמת האנושות ולהשפיע זאת לעולם. 

 האור האלוהי שבי הוא הפעילות המאוזנת של החיים בעולמי, שפוסע אתי בשלווה להזין כל אלקטרון של חיים על פני האדמה.

 בשם נוכחות האל שבתוכי אני קורא לנוכחות הנוכחת בכל האנושות להיות אתי כקול אחד, פעימת לב אחת, נשימה אחת, רטט אנרגיה ותודעה אחת של אהבה טהורה ואני מצהיר:
"נוכחות נעלה,  עטפי אותי עכשיו בשלווה נצחית ובשפע האל האינסופי כאשר אני נעשה לשמש זהובה של אור אלוהי חי בעולם וזה נשמר לנצח בחסד אלוהי !



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי