להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שבת

מעבר לתודעת העולם החדש בפתח השנה החדשה

 האירועים משני החיים שהתרחשו מאז תחילת השנה אשר הולידו את העשור החדש הזה הביאו לפעילות האור המבורכת שנעשתה בכדור הארץ. כך האנושות ואימא אדמה מסוגלות כעת לקבל בבטחה תדרים גבוהים יותר של אור סולרי קריסטלי חמש ממדי מהמישור השמימי. זה מאפשר לנו להאיץ מאוד את תהליך ההתעלות שלנו.

המסר שהאנושות קיבלה הוא שבמהלך עשר השנים הבאות האנושות תשנה את מהלך ההיסטוריה של אימא אדמה וכל החיים שעליה.  במהלך תקופה זו האנושות תפתח יכולות גבוהות שבאמצעותן נוכל להעביר את גופנו הארצי ואת חוויות חיינו בעולם החיצוני לביטוי של דפוסי השלמות המבוססים על  הלב המואר, אשר קשורים לכדור הארץ החדש.

הוויות האור אומרות  כי ההשתנות המופלאה הזו תושג באמצעות שיתוף פעולה מורחב מאוד בין צוות הוויות האור השמימי לאנושות המתעוררת וכי מעולם לא נוסתה מידה כזו של שיתוף פעולה בין שמיים וארץ.

כעת, כאשר השנה חסרת התקדים הזו מסתיימת יש לנו אפשרות להשתתף בפעילויות אור אחרונות שיסייעו לאימא אדמה ולכל החיים המתפתחים עליה להתעלות מעל שרידי הכאבים שנבעו מדיכוי ושליטה על כדור הארץ שעכשיו עובר פירוק והתפוררות של המערכות הישנות והמוגבלות שלו.

צבא השמים מאשר שבאמצעות המאמצים המאוחדים של התעוררות האנושות וההתערבות האלוהית שאנו מקבלים מאירועים שמימיים אלה אימא אדמה וכל החיים שעליה יעשו קפיצה קוונטית קדימה להשגת דפוסים חדשים עם תבנית המבוססת על הלב המואר עבור החוויה של כדור הארץ החדש.

פעילויות האור בעולם ביום ההיפוך ה -21 בדצמבר הן רבות חשיבות שכן יש ביום זה יישור קוסמי נדיר בין כוכב הלכת צדק ושבתאי. היישור בין צדק לשבתאי מתקיים כל 20 שנה, אך השנה קרבתם של שני כוכבי הלכת והיבטים מסוימים אחרים של תיאום יישור זה יהפכו אותו לאירוע נדיר ביותר.

 שני כוכבי הלכת ייראו כמו כוכב לכת בודד שמאיר בשמיים. צדק ושבתאי יופיעו השבוע הכי קרוב זה לזה ב 21 לדצמבר. הצירוף הגדול הזה מתרחש כאשר צדק ושבתאי מתיישרים באותה מדרגה של גלגל המזלות.  במהלך ה-21 בדצמבר, צדק ושבתאי יתיישרו בסימן האוויר של מזל דלי. יישור זה יתקיים באפס מעלות של מזל דלי המייצג פוטנציאל אינסופי ואפשרויות בלתי מוגבלות.

ישויות האור אומרים שיום שער זה והאירוע הקוסמי הזה המתרחשים בעת ובעונה אחת בשנה זו, זה יצור הזדמנות יוצאת דופן עבור האנושות בהמוניה לשינוי עצום בהשקפת העולם הקולקטיבית באנושות, וזאת דרך החזקת החזון הגבוה לכדור הארץ החדש בלב המואר שלנו.

זה יאפשר לכל אחד מאתנו לקבל תדרים גבוהים יותר של כוח החיים בכל נשימה שאנחנו לוקחים. צבא השמים אומר כי אין מילים לתאר עד כמה זה יעיל למאמצים שלנו, כאשר אנו מאחדים את הלב וההכרה ביצירת דפוסי שלמות עבור כדור הארץ החדש.

 כאן הם מזכירים לנו שהלהבה הסגולה של אור השלמות האינסופית של האל היא ההיבט השולט של אלוהות שישפיע על כדור הארץ במהלך מחזור אלפיים שנה של עידן חדש זה. כאשר הצירוף הגדול של צדק ושבתאי מתרחש במהלך יום ההיפוך ב -21 בדצמבר 2020, נוכחות האל בכל אדם תרים את התדרים דרך הנשימה הקדושה שלה דבר שמאפשר לכל אחד מאתנו לקבל תדרים גבוהים יותר של כוח החיים בחיבור מודע לאנרגיית המקור.

כאשר תדרים גבוהים יותר של כוח החיים שלנו נשאפים וננשפים בכל נשימה, הלהבה הסגולה בה נשתמש תוגבר דרך כל ממדי הזמן. כל מחשבה, תחושה, מילה, פעולה, זיכרון ואמונה שגויים שעוד נותרו, המוחזרים לאור, ייעטפו באור הלהבה הסגולה ויותמרו, עד להשגת השלמות המקורית. צבא השמים אומר שאור הלהבה הסגולה יפנה את הדרך בדרכים בלתי נתפשות לקראת לידת 2021.

הצוות השמימי של הוויות האור מבטיח לנו שהפוטנציאל האלוהי לשנת 2021 הוא חיובי מאוד. הם רוצים שנדע, עם זאת, שהמפתח לשחרור הפוטנציאל האלוהי  של כדור הארץ תלוי בך ובי ובשאר האנושות המתעוררת.  

למרות האתגרים, ובגלל האתגרים שנחוו בשנת 2020, מיליוני אנשים הצליחו להרים את ראשיהם מעל הביצה של השליליות העולה על פני השטח המתבטאת בעולם החיצוני ולהתחבר ללב. זה אפשר להם לראות את האור ואת הפוטנציאל האלוהי שלהם בדרכים משנות חיים. 

רבים מהם התחברו לאלוהות הנוכחת שלהם, דרך העצמי הגבוה  וזאת בדרכים שלא חוו בעבר. בעזרת אחיהם הבוגרים יותר הם התחילו לזכור שהם בני ובנות אל אשר מוסמכים ליצור חוויות נעלות דרך מתנה של רצון חופשי, עם היכולות היצירתיות של מחשבה והרגשה.

המשמעות היא שדרך המחשבות, הרגשות, המילים והמעשים שלנו אנו למעשה יוצרים את נסיבות החוויה בחיינו. אנחנו לא קורבנות לאירועים אקראיים. יש לנו מטרה וסיבה להיותנו על כדור הארץ. אנו היתגלמנו על כדור הארץ עם משימה ועם גורל אלוהי להפוך לבוראי כדור הארץ בשותפות עם אל האהבה - הבורא שלנו ועם הוויות האור ממישורי האמת המוארים.

כעת, כשאנו עוברים את הסף לשנת 2021 עולות כמה שאלות בלבן ובמוחן של הנשמות שזה עתה התעוררו, כמו - "האם באמת יש לי משימה? האם אוכל לחולל שינוי ? איך המאמצים הצנועים שלי יכולים ליצור כדור הארץ חדש ? "

כן, לכולנו יש משימה, והיא לזכור מי אנחנו ומה היא זהותנו האמתית ואז כשאנחנו מולידים את השנה השנייה של העשור החדש, אחד הגורמים המרכזיים לעזור לנו לשחרר את הפוטנציאל האלוהי לשנה החדשה, הוא שנקבל ונכיר בכך שכולנו כבר מה שאנחנו מחפשים ורוצים להיות, ברמת התודעה הגבוהה ביותר שלנו. כל שעלינו לעשות הוא לאמץ את האמת הזאת ואז לחיות, לזוז ולנשום מתוך ידיעה זו.

אנחנו הוויות רב ממדיות. בפרדיגמה החדשה שאנחנו יוצרים יחד, יש לנו את היכולת להחזיק בגופינו הפיזי, רגשי, מנטלי ואתרי בתדרים הגבוהים ביותר של רטטי אור. כל שעלינו לעשות הוא לשים לב בעקביות לעצמי האחד שהננו בכל רגע דרך המחשבות, המילים, המעשים והתחושות שלנו. 

לכל אחד מאתנו יש את כל המיומנות, החוכמה, הידע, הכוח והאומץ הדרושים לו כדי להצליח לגלם את העצמי הגבוה בצורה מנצחת במשימה שלו. אנחנו רק צריכים להקשיב ללב שלנו ולהגיב על פי ההדרכה הפנימית האינטואיטיבית שלנו.

במהלך ה -21 בדצמבר והיישור הגדול בו זמנית של צדק ושבתאי, הנוכחות האלוהית של כל אדם תעלה את רמת הנשימה הקדושה שננשום לרמות חדשות של תדר ותודעה. כל אחד כפי יכולתו המודעת ומאמציו. לאחר מכן נתחיל לנשום תדרים גבוהים יותר של כוח החיים שלנו בכל נשימה שאנו לוקחים, מודעים לכך שבעולם הפיזי הנשימה שלנו היא הקשר שלנו למקור, אלוהים אבינו-אמנו, האני הקוסמי שלנו, כל -היש. 

אמנם יהיו כמה דברים מאתגרים שקורים על הפלנטה בשנת 2021, אך אם נישאר ממוקדים באור האמת ונבין שהאירועים הללו נחוצים על מנת לפנות את הדרך לכדור הארץ החדש, אנו נחיה כשאנו נמצאים בעולם אבל לא חיים מהמנטליות ומערכת האמונות של עולם הנפרדות.  

כוכב הלכת היקר הזה עובר קריסה אנרגטית בכל פן של חיים המבוססים על אמונות העבר והתפישה הדואלית של טוב ורע. המטרה היא לפרק ולנקות את הדפוסים והפרדיגמות הרעילות שנוצרו בעבר מחוסר מודעות. הדפוסים ההרסניים האלה לא חוזרים יותר לאלה שמתקדמים ולכן זה תפקידנו יחד עם שאר בני האנוש המתעוררים להחליף אותם בדפוסים המבוססים על הלב המואר עבור כדור הארץ החדש.

הנוכחות האלוהית החיה בכל אדם השוהה על פני כדור הארץ והצוות השמימי מחכים להזדמנות לסייע לנו במאמץ קדוש זה, אך לא יכולים להתערב לעזור לנו מבלי שנבקש מהם לעשות זאת. הם אינם רשאים להפריע לרצוננו החופשי. ישויות האור אומרים שיש חוק אוניברסלי שקובע: "הקריאה לסיוע חייבת להגיע מהעולם שבו יש צורך בסיוע ".

 המשמעות היא ממש מילולית והכוונה היא שאלה מאתנו השוהים על פני כדור הארץ חייבים להפעיל את האור האלוהי ולבקש את הסיוע שאנו חפצים מנוכחותנו האלוהית יחד עם הצבא השמימי על מנת שלישויות האלוהיות הללו יהיה רשות להתערב בחיינו ולענות לקריאות הלב שלנו.

החדשות הטובות הן שאנחנו תמיד אחד עם כל החיים. כתוצאה מכך, אם אלה מאתנו שנשארים במישור הפיזי יאשרו את האחדות שלנו עם הנוכחות האלוהית של אחיותינו ואחינו השוכנים על כדור הארץ, אנו יכולים להפעיל את האור האלוהי מטעמם. זה מושג בקלות על ידי אישור הזהות שלנו לפני הקריאות לאור שלנו : 

"אני הנני נוכחות אלוהית ואני הנני אחד

עם הנוכחות האלוהית של כל אדם על כדור הארץ."

אופן הבקשה הזה חשוב לסיוע קולקטיבי. אם אנו קוראים לנוכחות האלוהית המשותפת לכולנו לפני שאנחנו קוראים לאורם  האלוהי של אחרים להתעורר מטעמם, זה משנה הכול. כאשר אנו מבצעים את הצעד הראשון הזה, זה  נותן לנוכחות ה האלוהית שלנו ושל האנשים שאנו רוצים לעזור להם לקבל הרשאה על מנת לקבל את האור ולשלוט בשימוש שלו באופן קולקטיבי.

הנוכחות האלוהית שלנו פועלת אך ורק לטובתנו הגבוהה ביותר ולתועלת הגבוהה ביותר של כל הנוגעים בדבר. היא יודעת בדיוק מה היא התוכנית האלוהית שלנו והיא שואפת ללא הרף לעזור לנו לזרז את הגשמתה של תכנית זו. הנוכחות האלוהית  שלנו יודעת מדוע אנו עוברים את האתגר המסוים שאנו חווים. היא יודעת מה אנו הולכים ללמוד מזה על ידי העברת חוויה זו אל האור והיא יודעת כמה אנו קרובים להשלמת התהליך באופן זה. 

הנוכחות האלוהית שלנו גם יודעת כיצד להשתמש באור שנקבל לטובתנו הגבוהה ביותר. זה נכון בין אם זה האור שהפעלנו לעצמנו ובין אם האור שהופעל על ידי אדם אחר מטעמנו דרכה. כאשר אנו מתחילים את עבודת האור שלנו באישור "אני הנני נוכחות אלוהית ואני הנני אחד עם הנוכחות האלוהית של כל אדם על פני כדור הארץ"- באופן מידי, הנוכחות האלוהית כל גבר, אישה וילד מקבלת את האור, מטמיעה את האור ומשתמשת בו בהתאמה מושלמת עם התוכנית האלוהית של אותו אדם וטובתו הגבוהה ביותר. זה קורה לא משנה מי מבצע את הקריאה.

לזה הכוונה כאשר נאמר לנו "אתה חזק מעבר למה שאתה יודע."  לפי חוק האחד יש לנו את היכולת להפעיל את האור האלוהי דרך נוכחות האני הנעלה של כל אדם על כדור הארץ בו זמנית ! תוכלו לעצור כאן ולהתבונן מה זה באמת אומר…. במקום לבזבז את הזמן והאנרגיה שלנו על קריאת האור רק בשביל עצמינו, באותה הוצאה של זמן ואנרגיה, אנו יכולים להפעיל את האור בשם  הנוכחות האלוהית והעצמי הגבוה של כל האנשים המתפתחים על פני כדור הארץ הזה ולהתעצם.

לכן, כאשר אנו מתכוננים לקראת לידת 2021, הבה נפתח את ההרגל להקדיש זמן כל יום כדי להפעיל את האור האלוהי בשם העצמי  המאוחד שלנו, שכולל את כל האנושות. ביחד,  הבה נתחייב דרך הלב המואר בהוצאת הפוטנציאל האלוהי לאור בשנה החדשה שמתקרבת.

חברים יקרים, זהו זמן עוצמתי ומלא אור. הישארו ממוקדים באור והיו הנס שאתה רוצים ליצור. פשוט בחרו לנשום את הנשימה הקדושה של אנרגיית המקור ולהיות בחוויה אופטימית כאן עכשיו. אנו מבורכים ביום היפוך מפואר זה ובתיאום קוסמי גדול לשנה החדשה. אנא דעו שאתם לא לבד ואתם אהובים יותר ממה שאתם יכולים להבין ברגע זה.

הפעלה עם האור האלוהי קישור

עידן של שלווה - קישור לכל ההפעלות




סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי