להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום ראשון

מסר המעורר את אור התקווה בלבבות

משרתי האור, שותפיי האהובים. אני הנני המלאך גבריאל ועמי כל הוויות האור הקוסמיות המשגיחות על תכנית ההתעלות של כדור הארץ. הננו אסירי תודה מאוד על  ההתמדה שיש בתחושת התקווה של חניכי הרוח המסורים מבינכם המשרתים את האור במסירות. אנו מכירים היטב את המבחנים שאתם חווים באופן אינדיבידואלי כאשר אתם מושכים אור ועולים בסולם התדרים. חניך מואר יודע שמבחנים אלה, בהתבוננות פנימית, יקבעו את הרמה בה נמצאת תודעתו ואת הרטט של גופו בשעה זו.

כל אתלט יודע איך להשלים את מסלול הכשרתו ולא משנה באיזה תחום של עשייה; עליו כל הזמן לחיות עם כל נחישות הווייתו, ולשמור על תרגול על מנת להגיע למטרתו. אתם נמצאים כעת  במרוץ אוניברסלי ועליכם לבטא  את פריחת הפרח של העצמי הפנימי שלכם.

כדי להשיג את העצמי האמתי ולשמור אותו פורח ביציבות נדרשת לכם כעת תודעה גבוהה עם מסירות מתמשכת כדי להשיגה ולשומרה. אנו במישורי האור האלוהי תלויים בכם  כדי להרחיב את הפעילות הקוסמית כולה אותה אנו מציגים בפניכם, בידיעה שכל יצירה כזאת שלכם צריכה להיות ממוקמת במקום הראוי לה בעיצוב הקוסמי הכולל, בכדי שזה יבוא לידי ביטוי שלם !

זכרו תמיד שהתקווה נובעת מהעצמי הנצחי - זה הוא שמכיל אמת קוסמית על שלמות הבורא בכל הנבראים. וכאשר המיקוד שלכם כנשמה מניע את להבת התקווה בציפייה לחיים בטוב האלוהי - כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להפנות את תשומת ליבכם פנימה לאור הנשמה במישור הסולרי ולשתות מהסם המרווה שלו.

ואז בתודה לשלוח את התחושה המרוממת הזו לכל הממלכות  בכדור הארץ ... כי כל ביטויי החיים על כדור הארץ הזה נחלשו בזמן כלשהו מהנטל הכבד של הקרינה השלילית שנגרם על ידי המחלוקת וההפרדה המשתוללת במישור זה שלכם. 

הבינו שזו תקופה של הזדמנות לחופש ... חופש מדיכוי מכל סוג שהוא. כך, עם להבת התקווה הפועמת בהווייתכם, עידן החופש שהבטיח המסטר סן ז'רמן האהוב - יתבטא בעולם.  המשיכו, יקרים עם תקווה לטוב בלבכם, כי האור הזהוב של האל מכסה את כדור הארץ הזה כולו ... 

היעזרו בעצמי הגבוה ובהזדמנות המפוארת הזו ללגום את הקרינה החיונית שלו. תנו לגביע תודעתכם לקבל ממנו עוד אור והיו מוכנים תמיד להעשיר את אחיכם ואחיותיכם באורכם.  הם חייבים ללכת באותו מסלול בו אתם הולכים כעת, כדי לגעת באלוהותם הקורנת מלבם ולתת לאור המתרחב מישותם הפנימית להאיר את דרכם. 

בתודעתכם הגבוהה הפנו כעת את תשומת ליבכם לכדור הארץ הזה ולעמים השוכנים בו ... ואז ראו בעיני הרוח גחליליות קטנות וזוהרות רוקדות….  מדוע אני מציג בפניכם את התמונה הזו?... 

ביטוי זה הוא מה שאנו עדים לו כאשר שלהבת של תקווה נדלקת ועוטפת את כדור הארץ בקרינה המרוממת שלה. בהשפעה זאת יותר ויותר אנשים בעצם ייאושם,  פונים פנימה במאמץ לקבל את התשובה למה שמתרחש על כדור הארץ הזה ... 

כאשר לגיונות האור שלנו רואים את הלב  התוהה ומחפש, מיד קרן אור של תקווה מופנית לאותו אחד, או לרבים כמוהו, ונוגעת בישותו/ם. זה גורם לניצוץ של אור זהב בלב להתעורר... ואז להבת התקווה מתרחבת באור דרך כל אלה שהפנו את תשומת ליבם וגורם להם לחפש למצוא ולהרהר בעקרון החיים האלוהי. 

זוהי תמונה מעודדת עבורנו, אשר משגיחים על כדור הארץ ועל התקדמות התכנית הקוסמית. ראו כעת את אור התקווה נובע מהלב ועוטף הכל במעטפת להבת לבכם, אשר מברכת הכול באהבה קורנת של העצמי הגבוה…. 

אני הנני גבריאל המלאך, עמכם יחד באהבה זאת, 

מציע לכל אחד מכם הנחיה זאת :

כשאתה חווה את  החיבוק הרך של נוכחות האני הגבוה, היכנס לשקט, למקום המיוחד בלבך שבו אתה תמיד חווה את ההרמוניה של הווייתך האמתית.... 

בתוך המרחב הקדוש הזה, נשום פנימה בעדינות ועמוקות, חש כעמוד  של אור זוהר, שמופיע מעליך כשהוא עוטף אותך לחלוטין, ואתה חדור בעוצמת האור האלוהי ובאנרגיה הטהורה והמושלמת שלו.

הישאר מודע למקצב הנשימה  שלך.... בכל נשימה, אתה שואב פנימה את אור זהוב למרכז ההוויה שלך.  תוך כדי כך, אתה מתמלא במשמעות של אהבה מוארת וחווה את האחדות הטהורה והמושלמת של העצמי הגבוה. 

כל התפישות המוטעות בתוכך מתמוססות באופן מידי והן מוחלפות באמיתות נצחיות בלתי משתנות על ידי אור התודעה האוניברסלית האינסופית.  אתה ממשיך לנשום בעדינות ועמוד האור מתרחב ומקרין עצמו אל העולם עד שכוכב כדור הארץ כולו מכוסה ומלא באור הבוהק שלו. 

מתוך נקודת האיחוד במרכז ההוויה שלך כל רשת האנושות מסוגלת כעת לתפוש את האור והיא מטוהרת על ידי זוהר האור המפואר זה, מחובקת כאחד כשכל החיים מאוחדים בתוך האהבה המושלמת והאמת האלוהית של התודעה האוניברסאלית האחת. 

כאשר אתה מתבונן בהרחבת האור הזו מבפנים כלפי חוץ, אתה חווה את האחדות המוחלטת של כל החיים ברמה התאית. יודע את כל החיים כציר מרכזי פנימי מאיר של טוהר, אמת ואחדות - דרך ביטוי פיזי רב עוצמה של נוכחות האני העליון ! 

אתה נעשה למופת של ביטוי הרצון האלוהי עבור כל הבריאה, וממלא את חלקך בתכנית הקדושה לשחרור כדור הארץ כולו וכל החיים שעליו. עם חוכמה יודעת-כל זו, מגיעה גם ההבנה שמה שנכון ברגע זה עבורך - נכון ברגע זה גם לכל האנושות.

הנך חדור כעת שלווה אינסופית, מקרין אור ואהבה של התודעה האוניברסאלית האחת....כעת אתה מחזיר בעדינות את המודעות שלך למישור הפיזי, ומביא אתך את המתנות החיוניות לחייך שהן של תקווה, טוהר, אמת ואחדות.  כך קורה וכך הוא !

הגשר לחופש רוחני

לאחר שנים של הכנה רוחנית ג'רלדין אינוסנט יצרה קשר עם המאסטר המתעלה אל מוריה והחלה לקבל תקשורת מתודעה אלוהית זאת.  אל מוריה האהוב יעץ לה להיות תלמידה של המהא צ'והאן  (נציג רוח הקודש הקוסמית). 

עם קבלתה אחריות זו המהא צ'והאן החל להדריך אותה על בסיס שבועי. במהלך תקופה זו היא הוצגה בפני מאסטרים של חוכמה אלוהית, ובכך הניחה את היסוד לזמן בו ההוראות של הוויות האור הגדולות הללו יהפכו לזמינות לכלל האנושות. 

לאורך השנים היא המשיכה לשמור על הקשר שלה עם צוותי האור המתעלה, מקבלת את הוראותיהם ומפרסמת ספרים וכתבי עת רבים המכילים את המסרים והלימוד שלהם. במהלך תקופה זו היא כיהנה כנשיאת "הגשר לחופש רוחני" עד למעבר שלה לאור . היום היא ממשיכה לתת שירות לכדור הארץ  מהעולמות הגבוהים בשמה המתעלה ליידי מרים.


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי