להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

לחזור הביתה לתודעת המקור

המסטר המואר מלמד אותך שתודעת-העל מביאה לך הבנה, ערנות, שמחת חיים ונעורים נצחיים. זה משום שהעצמי-האל רוצה להיות בביטוי מלא ונצחי דרכך - המסטר שואל אותך : "האם אתה חושב שהאל לא רוצה שתהיה מאושר ? ... מדוע שתודעה אינסופית ולא מוגבלת זאת תרצה להיות מוגבלת בחוויה שלה?  

בכניסה לשביל החיים הרוחניים עליך להימנע לחלוטין מדרכי החשיבה הישנות בכך שתבחר רק בדרכים שהרוח מלמדת אותך. כאן אין לחזור לאחור, לתפישת העצמי הישן. זוהי דרך של צמיחה והתבגרות שבה אתה נע קדימה כל הזמן ומתפתח. זה נדרש ממך, כאשר אתה בוחר לגלות את עצמיותך הגדולה יותר. 

המסע לתוך ההתעלות מציג לך את החלק הזוהר שבתוך לבך ומגשים אתך את חיי השפע ששייכים לך. מכוון אותך למוסס את כל המכשולים במסע הרוחני שלך, נותן לך את הכלים אתם תוכל להרים את מסך האשליה. 

כעת התמלא באור האלוהי והרגש מלא השראה ומרומם באמצעות התודעה הנעלה שלך. בתיאום עם הרוח אתה משיג מצב של שלווה, בהירות ואתה מוצא את האושר הפנימי והשמחה לשרת את החיים בהתמסרות מלאה דרך העצמי האמתי שלך.

האם אתה רוצה להגשים את יכולת הנשמה שלך להיות אלוהית בהתגלמות בחיים? אם כן, בנה בעצמך תרגילים מתאימים לך שיעזרו לך לחיות את חוקי היקום כאזרח של עולם האור. 

כאשר אתה מחפש משהו טוב וקורא לשפע להיות, זכור את ההוראה של המסטר  שאומר: " קודם חפש את המלכות בתוכך ואז כל הדברים יינתנו לך בחוץ." 

האמת של ההוויה נמצאת בך אבל אתה מוכרח להשיג אותה. מלכות זאת יש לרצות אותה ולהשתוקק אליה. זה קורה כאשר אתה מסכים למסע הנשמה שלך אל האור.  בהסכמה זאת מסתיים סבל ודברים טובים מגיעים כפי שנועדו להיות.

המסע חזרה אל האור, או התעוררות לתודעת-על לוקחים אותך ל-מלכות, שהנה למעשה החיים של האל בתודעה שלך. במסע זה אתה שומע מהבורא שלך את המשפט: "נתתי לך כל דבר טוב" וזוהי אמת מהותית של ההוויה. 

כאשר אתה מסכים עם זה ומכיר שהמלכות היא בפנים כמצב הכרה של אחדות ואתה מבין שזה נועד עבור כולם, התודעה שלך חייבת להרשות לכל החיים לקבל מלכות זאת יחד אתך. אתה מכיר שמה שהוא שלך הוא עבור כולם ואתה מרשה לאלוהות להיות דרכך עבור כל החיים.

כאשר התודעה שלך חוזרת הביתה אל המקור שלה ; להיות העצמי השלם בביטוי, אז אתה מבין שאין שום גבול וההוויה מתקיימת ביופי מושלם וביטוי לא מוגבל. כאן אתה פוגש את המסטר שבפנים.  

כעת, היה מודע לחיים לא מוגבלים. היה תודעה משוחררת, כי הנשמה שלך מבקשת לבטא את עצמה עם האלוהות שלה בתודעת גן-העדן !

אימון שתוכל לאמץ עם הבנות והצהרות:

בתוך העומקים של תת-המודע קיים כל הטוב והמושלמות שהננו באמת. כדי להגיע לתודעה האלוהית  חניכי הרוח לומדים להשתמש בחכמה הפנימית ומגיעים אל כל הטוב שהעצמי הנעלה הנו דרך ההכרה הגבוהה. 

על כל אחד לנקות את השורשים השליליים של מאבק פנימי, מוגבלות ותחושת חוסר, ואז לאפשר לתת-מודע לשרת באופן יוצר וחיובי.  (חשוב להבין ששליליות  המאוכסנת בתת-מודע גם היא יוצרת. היא בוראת עולם לא אמתי של סבל וחוסר)

לעתים אנשים חווים אומללות ואשמה ועוד רשימה עמוקה של דברים  שבאים מתת-המודע. בהבנה זאת ניתן לקבל מושג על חוסר ההבנה של עוצמת המחשבה מבעד לצעיף האשליה. אם אתם מברי המזל שלמדו לנתב לכיוון חיובי אל תת-המודע, אז זה מזכיר לכם שיש בכם עוצמה ליצור ולברוא את עצמכם מחדש בכל רגע.

כדי לנקות לגמרי את תת-המודע יש לתת לאנרגיה של האור המטהר לנקות את השורשים של המאבק השלילי שאינו מסכים עם התכלית המקורית של תת-המודע ולהיות עצמי שלם.  זה דורש לשחרר את  הרגשות השליליים ולחוות את הרוח היוצרת שנמצאת בפנים ומחכה לתת שרות לחיים.

צעד ראשון שיש לעשות זה לבסס משמעת יומית ולילית להצהרת האמת. הצהרה היא הוראה חיובית לתת מודע באמונה שכל הצהרה  שיש בה כוונה מהלב מתממשת.  כל הצהרה צריכה להיכלל במילים: "זה נשלם וזה נעשה". 

כאן נדרש לבסס הסכמה מלאה עם המילים שנזרעות בתת-מודע. התחושות במקלעת השמש משקפות אם יש הסכמה או לא למה שמוצהר. אחד מהשיעורים בתודעת-העל זה לחזור ולשנן הבנה, שעולם של מוגבלות וחוסר אינו אמתי, כאשר האמת המוחלטת היא היא שהנשמה נשארת תמיד ללא שינוי כמו שנבראה - מושלמת ועשויה מאהבה.

כל מה שמוצג בדרך למסטריות, דורש התבוננות מעמיקה בדפוסי המחשבה, התגובה וההתנהגות שנחווית בחיים, בכל רגע נתון של חוויה. להיות מסטר מתעלה דורש מצוינות בחיים והתנהלות על פי חוקי היקום. חוקים אלה באים לידי ביטוי בכלי העבודה המוצגים כאן. יישום שלהם בחיי היומיום פותח את השער לנתיב הגבוה, להארה והשגת תודעת-העל.

לאחר טיהור תת-המודע באור הרוחני של הרוח הפנימית שלך ניתן לקבל פרי שנקצר מהצהרות חיוביות עם אמונה בהגשמה  ואמירה - " זה נשלם ונעשה וכך הוא ! ". 

אם עדיין נשארו התנגדויות בתת-מודע, כאשר מצהירים הצהרות של מושלמות, ניתן לחוש זאת דרך הגוף. לכן יש לומר אמת אלוהית לתת-מודע נקי עם כוונה מלאה ולהסכים אתה במודע, ואז לשחרר ולהרפות.

הצהר במלוא הכוונה: "אני נשאר תמיד כמו שהבורא ברא אותי - שלם ומושלם, נדיב, אוהב, חכם, ונצחי"- לומר את האמת שלך עם כוונה מהלב ובקול,  זה מביא להיטמע  בתודעת כל תא  וזה מעורר את הזרע האלוהי בלב להיפתח.

הרעיון לאמץ בהסכמה ולהצהיר הוא: -

"היום אני מקבל את רוח-האל בי כרוח שתומכת בי תמיד עם חכמה ואהבה. אני תמיד זוכר להחזיק בידי העצמי-האל שלי, אשר מוביל אותי  לקבל את החזון הגבוה והמושלם שלו בכל דבר שנדרש לחיי. כעת אני חי בשגשוג כילד אלוהי. מחשבה אלוהית יודעת כל צורך שלי ומספקת אותו ואני בהסכמה מושלמת עם רצון הבורא. כך  אני נהנה מבריאות מושלמת, שגשוג מתמשך והצלחה בכל מעשיי. זה נשלם ונעשה וכך קורה !

( חשוב לזכור לומר זאת עם כוונת הלב הטהורה ולטובת הכול 
- והרוח תממש זאת בחוויית החיים )


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי