להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום ראשון

"שמיים על פני האדמה"


שנה זו הפותחת את העשור הבא היא השנה הרשמית של - "השמיים על פני האדמה" בכדור הארץ. "השמיים" הנם ההגעה של האנרגיות הקוסמיות הגבוהות יותר לתוך הגוף האלוהי השמשי הקולקטיבי של כדור הארץ שמכונה גם "רשת האור הקריסטלית".  בסוף השנה החולפת המבנים האחרונים של הרשת הקריסטלית חוברו לפעילות מלאה שהתחילה בשנה זאת. אז כל הקולקטיב התחיל להתרומם ולנוע אל רשתות כדור הארץ הקריסטלי. מה שיחווה במהלך השנה הזאת הנו התמוטטות שלמה של רשת המציאויות הישנה והמיזוג וההפעלה של הגוף האלוהי השמשי של התודעה הקולקטיבית של מערכת כוכב זה. הרשתות הישנות לא נתמכות יותר על ידי האנרגיות הקוסמיות והללו ימשיכו להתמוטט במהלך שנה זאת. הרשתות של הגוף האלוהי השמשי כבר פועלות ומחוברות לשערי העוצמה הקוסמיים לצורך הקרנה והפעלה מלאים של מציאויות כדור הארץ החדש כקולקטיב אחד. 

בינואר השנה הרשתות הישנות הושבתו ורשתות הגוף השמשי של כדור הארץ החדש הובאו ליישום.  זה אומר שהמציאויות שרצות על גבי המבנים הישנים הוצאו מכלל פעולה. זה יכול להיחוות בהתחלה כהתמוטטות, הרס ומוות אולטימטיבי. זה אומר שלא יתכנו בריאות חדשות במבנים אלה. לבסוף, נשמות אלה שבוחרות להישאר במציאויות אלה יבחרו במהלך שנה זאת במוות או בשינוי לתודעה של כדור הארץ החדש. זאת המשמעות האמתית של "זמני הסוף" דרך כל המציאויות הרצות על קווי הזמן השונים של כדור הארץ. 

באופן סימולטני כאשר מערכת הרשת הישנה הוצאה מפעולה, הרשת החדשה הופעלה והיא תומכת עתה במציאויות הקולקטיביות של כדור הארץ החדש עבור כל הנשמות שמחליטות ועושות מהלך להתעלות. כל אלה שעוברים למערכת הרשת הזאת, יוצרים כקולקטיב את מציאויות כדור הארץ החדש שאנו חווים כקולקטיב אחד.  החוויות הללו של כדור הארץ החדש הן רב-ממדיות, לכן החוויות של אלה שחווים את כדור הארץ החדש הן בגירסאות שונות. זה תלוי בתדר שכל אדם רוטט אתו וזה דבר שמשתנה כעת  כל הזמן . 

מערכת הרשת החדשה של כדור הארץ היא שכפול פרקטלי של מערכת הרשת הקוסמית. תבנית האב של המבנה האנרגטי של כדור הארץ השיג תחיה והוא נקרא "אדמה חדשה" (טרה נובה).  זה לקח אלפי שנים  לנשמות והרבה התגלמויות להשלים זאת. זה התרחש בסוף השנה שחלפה. פלנטה זאת נזרעה  במבנה של שמש, וזהו מבנה המבוסס על על שתים עשרה מערכות כוכבים או שנים עשר ממדים של הקוסמוס אליהן מחוברת הפלנטה וכל מה שעליה.

דרך ההתעלות של גאיה וכל הנשמות  שעוזרות לה, המבנה המקורי שלה השיג תחיה לאחר שנוקה מהישן. זה הביא את מערכת הרשת החדשה לפתוח את  השערים האנרגטיים שלה ולהתחבר לרשתות חדשות. היאספות זאת התרחשה סופית בסוף השנה הקודמת ואיפשרה למעבר לתוך מבנה כדור הארץ הסולרי המקורי. 

נכון לעכשיו אנו פועלים על מבנה מקורי זה ומחוברים מחדש חלקית לשערים קוסמיים דרך שבע השמשות המרכזיות הגדולות הראשונות של הבריאה.כמו בהתעלות האישית שלנו, אנו מתחילים לבנות אדריכלות קולקטיבית חדשה זאת ולחוות את רב המימדיות שלנו כהתקדמות או כהרחבה בתודעה כקולקטיב. המשמעות היא שלמרות שאנחנו כקולקטיב מפעילים או יוצרים מציאויות מהגוף האלוהי השמשי,  המין האנושי המתעורר כקולקטיב עדיין לא מנצל במלואו את כל שערי הכוכבים, הממדים או האנרגיה הקוסמית הזמינים בבריאה.

נכון לעכשיו עברנו לרשת גבישית חדשה של כדור הארץ כקולקטיב סולרי. מערכת רשת זו מפעילה שתים עשרה מציאויות של איחוד ואהבה, עד להשגת מלוא תדרי הבריאה הקוסמיים. רשת היהלום של שבעת הממדים הראשונים שלה הופעלה עם כדי להביא לביטוי את גוף השמש (גוף האור) של הקולקטיב ברשת. זה מאפשר לכוכב זה לקבל תדרים קוסמיים ממימדים אלה  של שבע השמשות הגדולות ישירות לרשתות היוצרות מציאויות פיזיות בכוכב זה. עם זאת קיימת עדיין עבודה להפעלה ברשת של הממדים הגבוהים יותר. עבודת הרשת הגבוהה הזו החלה בינואר השנה.

בציביליזציות עבר, כוכב הלכת שלנו הצליח להשיג חיבור עד לממד השביעי. זו הסיבה שאנו כקולקטיב יכולים לגשת עד לשבעה ממדים בתוך מערכת הרשת החדשה. בהמשך עם ההפעלה השלמה של רשת היהלום ושערי הכוכבים הנותרים, אנו כקולקטיב נוכל לחוות את כל המישורים האחרים, שהם הממדים או רוחב הפס של התדרים הקוסמיים ברחבי הבריאה. לא ניתן היה להשיג זאת או להפעיל זאת בבטחה עד כה כאשר הרשתות הישנות פועלות.

 זה עדיין חלק מתמשך מההתעלות הקולקטיבית שתימשך לאורך כל הממדים עד להתגלמות המלאה של תודעת הקולקטיב במימד הגבוה ביותר שלו. אז תודעת הקולקטיב יכולה לחוות את האור המלא של ההווייה ואת כל האנרגיות הקוסמיות מהשמש המרכזית הגדולה הראשונה עד לשמש הבריאה המרכזית השתים-עשרה. שם תיחווה סוף סוף תודעת הלוגוס הקולקטיבי - האל / אלה - כשמש הבריאה הקוסמית הגדולה דרך הפיכתה לשמש יהלום כמערכת כוכב שלמה. זהו ההתעלות המלאה, של משמעות התגלמותה והתפתחותה של "אדמה חדשה" בתודעת מקור. 


לחזור הביתה לנוכחות האלוהית 
Coming Home to Divine Presence


סרטונים נוספים ביוטיוב בקישור


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי