להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שני

מיזוג השער הסופי ובואו של גן העדן

קודי האיחוד הקוסמיים מנקים כל הפרדה בכל קיום הבריאה. התחלנו לקבל קודים אלה לפני שנתיים כדי לסייע בתהליך לאיחוד מלא עם התבניות הקוסמיות שבתוכנו וכמערכת כוכבים. קודים אלה פועלים באופן אינדיבידואלי עם מערכת הרשת של כל אחד כדי למזג כל הפרדה בין העצמי האנושי לעצמי הגבוה. קודים אלה עבדו גם עם גאיה וגוף האור של הקולקטיב כדי להתכנס ולמזג את כל הרשתות בגוף זה, כמו גם עם שערי הכוכב הקוסמיים של גוף השמש הקוסמית הגדולה, או המקור.  הראשון מהשערים יראה הפעלה של דרגות כוכבים נוספות בתוך גוף השמש של גאיה עם הכוכבים הקוסמיים. רשת האור הופעלה מאז המעבר בינואר השנה והרשתות מוכנות להפעלה מלאה ולהתמזגות עם הרשתות הקוסמיות. 

התדרים הקוסמיים מהממד השמיני עד השנים עשר, יזרמו לרשתות בקנה מידה קטן יותר כדי לא להפציץ את כדור הארץ בתדר גבוה יותר כאשר ההולוגרמה הקולקטיבית לא מוכנה עדיין לקבלם. תהיה הגברה ועלייה מדורגת קבועה של תדרים שמתרחשת ככל שהקולקטיב מסוגל לעמוד בתדרים הגבוהים יותר ויותר ולהכיל אור זה בגוף השמש שלו. תהיה זרימה של תדרים קוסמיים מהמישורים הללו שנשלחים לרשתות, כדי לתמוך במי שמפעיל את המציאויות הגבוהות יותר, כמו גם לשם הרחבת התודעה הקולקטיבית.

עם השלמת השערים, כל גוף האור כולו של הקולקטיב יתמזג לחלוטין עם שערי הכוכבים הקוסמיים וכל המבנה המקורי ישוחזר בכוכב הזה. זה יאפשר חווית התעלות מקורית מלאה ואמיתית שתתרחש עבור הקולקטיב.  זה יאפשר לתדרים הקוסמיים לזרום בכוכב הלכת שתומך בכל המציאויות הממדיות לשם חוויה קולקטיבית של התפתחות, התעלות והתגלמות מלאה בתודעת המקור כלוגוס קולקטיבי. עם השערים המאוחדים הקוסמיים הללו, כל זרם אנרגיה קוסמית מעניק עצמו לגוף השמש של הקולקטיב וזהו בואו של גן עדן עלי אדמות !

תודעת גן עדן היא בעלת אור בתדרים של אהבה, שפע, שמחה ואיחוד. זאת המציאות שהאנרגיות הקוסמיות תומכות ומתדלקות דרך גוף השמש של כדור הארץ. עם פתיחת כל השערים אנו מאמצים את המיזוג של כל גוף שמש היהלום עם גוף השמש הקוסמי הגדול. אנו מתחברים ומחוברים באופן מקוון עם גן העדן וזה מאפשר לגן העדן להגיע לכדור הארץ ולכולם. תדרים קוסמיים אלה המגיעים דרך גוף השמש שלנו ימשיכו לבצע שינויים עוצמתיים בתודעה הקולקטיבית עם התקדמותנו במהלך שנה זאת.

 שנת 2020 היא השנה של 22 שהנו מספר מסטר. זוהי השנה של תחילת בניית תכנית המאסטר של כדור הארץ החדש וזו השנה בה בוני- תכנית המאסטר יתאחדו כארגון אלוהי במערכת הכוכבים הזו. עובדי האור נמצאים כאן בכדי להבטיח שהאנרגיה הקוסמית מנוצלת בדרך המתאימה בכוכב הלכת הזה לחיבור ואינטראקציה מלאה עם כל הקוסמוס. כדי להנדס, לבנות ולתחזק את שערי הכוכבים, המקדשים והפורטלים הרבים המספקים לכוכב הלכת אנרגיה אינסופית ליצירת והתפתחות כדור הארץ החדש.

אלה שזרעו את הארכיטקטורה המקורית של כוכב לכת זה, כולם כעת מבצעים את תפקידם בהפעלה ובניית התוכנית כולה כשמש אלוהית, ככוכב של הקוסמוס, כטרה נובה בכל תהילתו הנצחית. נשמות אלה מתגלמות כאן כבוני-תכנית המסטר, שומרי-השערים, עובדי הרשת, מורים וכל-כך הרבה פועלים יחד כארגון האלוהי על פני האדמה. כל אחד ריבון ועצמאי, ובכל זאת כל אחד הוא מהאחד.  תפקידם להביא את ההתפתחות המלאה ועלייתו של כוכב האדמה היפה הזה שמכונה "טרה נובה". המשך לזה יבוא עד להשגת אחדות מלאה בממד הנצחי. 




Divine Organization
מקור המידע .Divine Organization



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי