להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

להיות נוכחים בתודעת קבוצה

לתודעת קבוצה יש משמעויות שונות לפי הדרכת האחוות הלבנה - כאן נפתח את המשמעות של נוכחות מודעת באנרגיית קבוצה. זהו מצב תודעה גבוה יותר מיחיד שיש בו הסכמה עם ההכרה הגבוהה. 

💥שלוות האל אתכם ילדי האור המודעים של כדור הארץ 💥  

מה שהמסטר מחפש, זהו איחוד בתוך קבוצה שהנה אוסף נשמות שמשרתות את פלנטת כדור הארץ יחד עם ההיררכיה הרוחנית. החברים באחווה מחפשים את אלה מחניכיהם שיכולים להחזיק ולשמר את נוכחות הקבוצה ולממש דרך אנרגיה חיובית זאת את התכנית האלוהית לכדור הארץ.

ואלה הם הצעדים של לימוד "להיות נוכח בתודעת קבוצה", אותם מסביר המסטר לחניכיו :

- הקבוצה שנוכחת או שהתמזגה בהסכמה גם אם היא רחוקה פיזית אבל מחזיקה ברטט של איחוד, מודטת יחדיו על נושא או שאלה - בעיה משותפת שכולם נקראו לה להתיחסות. הקבוצה נמצאת תמיד עם כוונה של חיפוש אחר המחשבה המכוונת של העצמי האלוהי שבפנים, שמבקשת להשיג את רצון האל בהכרה מודעת.

אז, אנרגיית המסטר עוברת דרך החניכים, כדי להינתן כאנרגיית קבוצה. הקול האלוהי מדבר דרכו כתכנית אלוהית. כל חבר בקבוצה מקבל תמסורת מהמסטר. הקול הפנימי מגיב לשאלה שנשאלת. כאשר הקבוצה עושה שיתוף, המסטר מתגלה עם עוצמה מוגברת שהנה השידור שבא מהמסטר וכך הקבוצה מגיעה להסכמה.

זה בא מאלה שנאספו ויצרו מעגל של נכונות ומיקוד אחד שמאפשר למסדר האלוהי להצטרף לקבוצה. כאשר זה קורה, האנרגיה שזורמת מהמסטר ממלאת את החניך ועוברת לקבוצה. אז כאשר הקבוצה הנה אחת עם המסטר- המסטר הנו אחד עם הקבוצה. זוהי עצמת - ההיאספות של כוח אלוהי מאוחד שההיררכיה הרוחנית מחפשת ממכם.

כאשר אתם מתאספים יחד במצבים שונים שקורים בעולם ומבצעים משימות שבהם אתם כגוף אחד, אתם עושים עבודה בתיאום מושלם עם המסטר הפנימי במעגל הלהבה האלוהית עם האנרגיה האלוהית שממנה נעשים כל הדברים. כדי להבין את תכנית קהילת העולם שההיררכיה הרוחנית מציגה חשוב לקבל מידע ולהפעיל את אנרגיית הלב. כך המסטר מעביר לכם מידע בשפת אש האהבה.

החוק הראשון של חיים בקהילה, בין אם זה במשכן האתרי של מורה-עולם, או בכיתת לימוד, או במשפחה מוחצנת, זהו חוק של איחוד והתחשבות בכל. בקבוצת האחד אדם לא מחשיב את עצמו קודם. הוא מחשיב את האחר לפני עצמו. החוק הוא זהה בכל היבטיו והוא אוניברסלי.

ראשית התחשבות הדדית ניתנת לכלל. על כל אחד להיות באבחנה אם הערה שלו יכולה להשפיע לרעה על איחוד הקבוצה שלו. האם הערה חסרת מחשבה יכולה לגרום לפגיעה בחניך חדש שמתלמד ? האם הערה שלך ניתנת לתכלית שיש בה אהבה ללא תנאי, או שהיא יוצרת חסימה במימוש של איחוד הקבוצה.

דברים אלה יש לקחת בחשבון בזהירות, כאשר אתם נמשכים יחד בממד האלוהי של אהבה ואור. כל מילה צריכה להיאמר מתוך התחשבות זהירה לפני שהיא נאמרת. כל רעיון שנשתל בקבוצה כתבנית מחשבה צריך להשתחרר לאחווה הגדולה הלבנה, לתועלת הכלל.

כעת כולכם מוחזקים יחד תחת דין וחשבון זה כאשר אתם מתרוממים אל תוך ממד חדש לגמרי של תחייה מודעת ואחוות נשים וגברים אלוהית.

החשיבה המשותפת לוקחת בחשבון את קהילת העולם ואת החיים בקהילה יחדיו. באם אתה חלק מקבוצת לימוד, או סדנה או קבוצת דיון, או פגישה עסקית, או משתתף בלימודים של האחווה הגדולה הלבנה. הכל נמצא בשיתוף במסגרת קבוצה.

ראשית יש להתחשב בקבוצה, במטרות הקבוצה, בחזון שלה ובשירות שלה לתכנית האלוהית -  זאת כאשר הקבוצה נמצאת בתוך המחשבה של כל אחד לפני הכל. כך אתם יחד שופכים אור והאגו לא יכול לשרוד כאשר יש שירות חסר אנוכיות.

יש להבין שבתוך הכלל שוכנת נשימת התכנית האלוהית. כעת זה הזמן של לקיחת משמעת שלא מרשה לרגשות או לשאיפות אישיות, לפצל ולהפריד את החזון שנתרם מהמסטרים, ליצירת קבוצת תודעה. 

התרומה שניתנה להכרת בן האנוש היא על ידי הילידים המכונים "הראשונים" - הם שיתפו אחרים בהודיה ובהכרת תודה לא רק לבורא כל היש, אלא לכל מי שנמצא במעגל החיים, כולל המלאכים ואימא אדמה. דבר זה מושך לתחושת איחוד ושותפות, לתחושת אכפתיות לחיים וכבוד לכל חלק מהשלם.

כעת כל מי שמצטרף למעגל החיים השלם, צריך להתאמן על קביעת החלטות משותפת ומימוש תודעת קבוצה. כך ניתן שירות למישורים הגבוהים יותר, כאשר כקבוצה אתם יכולים לקבל את תבניות המחשבה הקוסמיות של המסטרים למימוש על פני האדמה, כדי לשחרר זאת כקבוצת הכרה מודעת שיודעת שזה נעשה והסתיים. בזמנים אלה ישנה הזדמנות לפתח קבוצות מודעות בעלות חשיבה הוליסטית דרך העצמי האלוהי.

איך זה יכול להתנהל ? נסו לחשוב עם הכרה ולב יחד:

כאשר יש לכם רעיון או חזון יקר. אותו אתם מציעים לקבוצה עם מודעות של כבוד. אז זה משתחרר גם לתוך האש המרכזית של ה"עצמי האחד" ששוכן במעגל הפנימי. 

אתה, שהנך חלק מהמעגל ומחזיק במחשבה שיש בה חזון גבוה, משחרר אותה לתוך האש המרכזית של "האחד" ששוכן במרכז המעגל. אתה משחרר אותה ולא חשוב עד כמה היא גדולה או קטנה.

עליך להבין שהחזון שלך אינו שלם,  או הנו הרעיון השלם. הוא חלק מזה. אבל הוא אבן בניה חשובה של חזון גדול יותר ! כל לבני הבניין של הקבוצה הם חלקים שמושמים בתוך מרכז המעגל של הקבוצה, שם שוכנת הנוכחות הגדולה של האהבה, העצמה והחכמה יודעת כל. היא מאזינה לכל חבר של הקבוצה והיא מתחשבת בכל תרומה. מקשיבה לכל אחד ואחד.

בתוך מעגל זה כול החברים יודעים שכל חבר מגוף "האחד" הנו חלק מתכנית גדולה יותר. את השלם מוצאים בתוך פנימיות המעגל, בתוך האש הפנימית של הקבוצה. הכרה אלוהית נושאת חזון גדול יותר שמתרחב ושנישא מאוקיינוס לאוקיינוס, לפלנטות וגלקסיות. כך האש המרכזית גדלה ומתרחבת בהנאה כאשר כל חבר מקבל את החכמה ונותן רעיון קטן לתוך להבות החשיבה היוצרת המשותפת.

זוהי נתינה מצד הפרט שהנו חבר בקבוצה, בכך שהוא משחרר את מחשבתו לרוח הגדולה והאש מקשיבה ויודעת את המסירות והנתינה הזאת. כך העצמי הנמוך מקריב את עצמו ללהבות האש והאהבה ובכל שחרור כזה האש הגדולה ממוססת את העצמי הקטן ובונה זאת לטובת הכלל.

המפתח כאן הוא שחרור מאמביציה וקבלת תחושת העצמי המתמסר לעולם השירות האלוהי. כך יכולה עצמה פנימית להתרומם לרמת קבוצה. כך קבוצת משרתי האני הנני מתגייסת לעבוד במודע עם ההיררכיה שהנה ממשלת  האל הרוחנית שרוטטת את התכנית האלוהית לאדמת כדור הארץ. דבר זה עוזר לאנושות לשוב לאלוהותה.

אלה שנשמרים עם אור ואהבה באופן קבוע, מוצאים קשת של חברים בעולם שמסורים ומתאמנים בהנעת הרטט של קהילת האחד וכך האנושות תמצא את עצמה עם סדר עולם חדש. זה הסדר של מימוש שירות לעולם ואהבה ללא תנאי דרך העצמי הגבוה. קהילת עולם זאת מסיימת את הסבל  שנוצר על פלנטה זאת שצועקת לתחייה.

Universal Community Trust


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי