להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שבת

ההכנה לתחיה של הפלנטה דרך החוק הרוחני

אתם ילדי האור של כדור הארץ, המוכנים באמת להכיר בעצמי הגבוה שלהם שהנו אלוהי כעצמי האמתי שלכם ונשענים רק עליו, תתעלו כאשר אתם עוזבים מאחוריכם חיים שאינם תקפים יותר מבחינת הנשמה.

התודעה הספירלית של האנושות הגיעה לנקודה של אין חזור. כעת אין פניה לאחור. האנרגיות הסולריות שנאספו בקציר של אור, גורמות לפלנטה להיכנס לתדר ממדי חדש לשאת אתן את כל החיים.

זהו תהליך של סיום מחזור התבגרות. הרבה חשים את עוצמת האור הספירלי. אחדים מבולבלים משום שהם חשים שחייהם מתפרקים. כעת יש חוק חדש שנכנס לתוקף עבור הפלנטה וכל האנושות. 

זה נקרא "חוק רוחני" ודרך חוק זה כל הדברים מתממשים ונוצרים. העולם מתרוקן כדי להתמלא עם אנרגיה אלוהית.

להתבסס ב"להבת הלב" זה המקום הבטוח להיות בו עכשיו. בורא היקום מטיל את אורו על פני האדמה. זאת התעצמותו  מול התפרקות של כל מה שגרם לסבל לפלנטה שלכם, שהנו הקליפה בת-התמותה.

מעגלים יצירתיים ואוניברסליים של הבורא, מקיפים כעת את כדור הארץ. ההתעלות הסולרית מתחילה כשאתם שוכנים ברטט של אור שמעולם לא הורגש בכם, ואיחוד סולרי קרב ובא.  

מה השתנה עבורכם ? 

המשיכה של אנרגיות דומות מקרבת "שדות של היזכרות מודעת" לאיחוד. כמו כן ההנעה המגנטית של הבורא עצמו גורמת ל"שדות" ישנים לנשור. זה אומר שהחיים כפי שחוויתם מסתיימים.

זה מצב כמו שמתתם ונולדתם מחדש, לתוך עולם חדש עם דרך חדשה של חשיבה והוויה. זהו מעגל של תחיה לאלמותיות והוא בא להעביר את הקודם לאינות, כשהחוק הרוחני הוא ה"מסטר" שנעשה השולט על מרכזי האנרגיה של כדור הארץ. 

"חוק המשיכה" שפועל נובע כעת מהנשמה,
 ולא מהעצמי בן התמותה -

 אתם נמשכים לתוך שדה אנרגיה גבוה יותר, שם יחסים וחברים לעבודה הם מרמת התיאום לנשמה ולא לאישיות הישנה.

באנרגיה מגנטית זאת החוק הוא של גוף התודעה הרוחני בו אדם ואל הם אחד. זכרו, יחסיכם משתנים ואתם נעים אז לתיאום עם העיקרון האלוהי ועם משפחת הנשמה שלכם.  

ייעוד המעבר כאן הוא לחיים חדשים -

הגורל של הנשמה שלכם נועד לאלמותיות. לחיות כ"אחד" שחי את החיים במלואם, וכל מה שהיה קודם יהיה כלא היה. היפתחו לקבל את חיי השפע החדשים שלכם בהסכמה ובאמון מלא. 

הישארו חופשיים, היו פתוחים, חומלים ומכילים ! הסירו כל פחד כי האל הנו אהבה. השליכו הצידה את כל נבואות הזעם שלמדתם ונוחו בתודעת "האחד". כאן אתם מקבלים את מגע האל כמגע של אם אוהבת.  

ספרות קדושות נפתחות לכם כשאתם מוכנים לכך. כאלה שמעולם לא נפתחו לפני כן. חיו מעתה בתודעת נדיבות. יש לכם את העצמה לייצר מעצמכם את מה ש"האני הנעלה" הוא, דרך האהבה, החוכמה והרצון להיטיב לכל של עצמיותכם האמתית. קהילות מוארות ייוצרו ממהות אלוהית זאת. האני הנעלה מושך את אלה שהם בעלי הכרה ולב דומים לו, לתוך שדה מאוחד של קהילות אור.

האני הנעלה המאוחד מושל על קהילות אלה כ"חוק רוחני" ; החוק של הממד הסולרי. כך אתם תחיו תחת חוק רוחני זה והוא יתפקד דרך חייכם כשצופן "בן האל" מתגלה כמי שאתם בחיים. "הגוף האלוהי" הוא שדה מאוחד שנועד לשרת את כלל בני ובנות האל וזוהי משמעות חייכם האמתית על פני האדמה. 

כאשר אתם חושבים רק על עצמכם, ביטוי החיים של העצמי הנעלה נעצר ולא מתבטא בכם. לכן חיו כדי לשרת את הכלל  בכל מובן וחפשו את ההכרה האלוהית שתתגלה בכל מצב. אז אתם מקבלים מזון ולבוש וכל מה שנדרש עם השפע של נוכחות ה"אני הנני" הקיים תמיד בבריאה.

אי אפשר לחמוק מהחוק הרוחני. זהו "הגוף האלוהי" האוניברסלי שמחזיק בו דרך התודעה הסולרית של אנשי העולם החדש. אתם נועדתם לעזוב את העולם כפי שידעתם אותו ואז תתפקדו רק עם האור הסולרי של העצמי האלוהי. 

לשאלה : האם אין אני יותר אינדיבידואל החושב את מחשבותיו
 ומקבל קרדיט על מעשיו שלו ?  

זה הוא ממד חדש. זה חדש לגמרי לכדור הארץ שסבל כה רבות. חוק ההוויה הראשון הוא -" אחדות ". זה חוק כזה שמבטיח שמוות איננו קיים יותר בתודעה וכל רשת החיים פועלת באחדות עם המערכת הסולרית והגלקסיות.  

אתם תחיו אז כ"אחד". מתוך האחדות מתגלה הקול של נוכחות האל בבריאה. זה הוא שיר החיים של הבורא לבריאתו ובשיר זה לכל אחד יש את הצליל או הרטט הייחודי שלו. לכן חשוב להקשיב ל"קול הפנימי" שלכם, שיביא אתכם יחד כשלם משתף פעולה, כאשר ריקוד כדור הארץ מתחיל להתגלות.

להקשיב לקול הפנימי שלכם, מביא אתכם לביטוי אינדיבידואלי של הנשמה, שנמצאת בהרמוניה עם התכנית האלוהית של היקום. אתם מתקיימים כאחד, ומאחדות החיים בא הניצוץ היוצר של נשמתכם הפרטית לידי ביטוי. "חוק רוחני" דואג לתיאום זה. אז עצמת האל מתמירה את כל החיים. כעת זה הזמן  לכך ! "
------

רבים מכם כבר יודעים שישנו כעת מעבר ממדי שמתחיל למוסס את ביטוי החיים הרגיל.  אלה שמוכנים יחצו ויעברו לשדה הסולרי. בתהליך מעבר זה כל החיים שמבוססים על קרמה, ייעלמו.

זהו סיום של חיים ישנים כאשר חוזרים לחיים הסולריים של העצמי הגבוה. חייתם חיים חוזרים של קרמה שוב ושוב וכעת אתם עוזבים חיים אלה, או גלגול זה, עבור חיים חדשים על פני האדמה המנוהלים על ידי החוק הרוחני בהכרה מודעת.

הכרה כזאת דורשת אי הצמדות לאישיות הישנה ואהבה לא-אישית עבור כל החיים. התחושה האישית של "אני" ו"שלי" תיעלם יחד עם השגת העצמי הנעלה כבעלים האמתי ואז המשפחה האלוהית תהיה נחלתכם. 

הנס של התעלות אלוהית עומד לקרות בכדור הארץ דרך ילדי האור שלו שעשו הכנות לתחיה וחיים חדשים. אנרגיה עוצמתית לוקחת אתכם לתוך גוף אלוהי ולתוך רשומה מוצפנת של בן אלוהי בתודעת התעלות. כך הדרך לעצמי האמתי שלכם שהנו האלוהי שבפנים, נפתחת.

עיר אתרית של אור תיווסד על פני האדמה ותהיה כעמוד אור שמזמן את הממד החמישי. עמוד אור זה נמצא בהשגחת האם האלוהית כאשר תהליך יצירתי מתחיל להביא הכל הביתה. 

כאשר תבניות מחשבה והיצמדויות של הגלגול הזה נעלמות מההכרה, אתם נעשים מתואמים עם העצמי האלוהי דרך מרכז הלב. הזדהות עם העצמי האלוהי תביא אתכם לרטוט את מרכז הלב האלוהי כמלוא ההוויה שלכם בחיים חדשים.

האל מכיר בכם תמיד כבניו ובנותיו וכעת עליכם להפוך להיות כאלה. בלי התחלה או סוף- נצחיים. חשוב שכאשר תהיו ברגעי חשכה רוחנית תסכימו עם הבריאה המקורית שלכם ולא תשכחו מי אתם.

חשוב שתזכרו שאתם הנכם אהבה וזהותכם הנה אלוהית. בססו את קרינת האל בתוך לבת הווייתכם. שילחו את האור מהלב כשמש קורנת, לארבעת רוחות העולם. הביאו את האנשים לאהוב דרך אהבתכם, ודעו שמתוך אינות באה הכוליות כקרינה סולרית של העצמי האלוהי. 

  זוהי הכנה לתחייה של הפלנטה

כעת מעגלי עצמה מגבירים את תזוזת הפלנטה אל עבר הרטט האלוהי, הסולרי. זו האנרגיה הסולרית שמגיעה ומאפשרת את פתיחת הרשומות של דור חדש שהגיע לכדור הארץ להיות.

הרמת רטט הפלנטה נחוצה כדי להביא לגילוי האנרגיה האלוהית, שהנה התערבות אלוהית חדשה בפלנטה כדי להשיג אלמותיות.

עליכם לתת לנוכחות הפנימית הרוטטת באחדות, לחבר אתכם במודע למקום שלכם בשמש הרוחנית, שהנו ממד אלוהי. ישנם כאלה על כדור הארץ שהתנדבו להיפתח כשדה אנרגטי של הגוף הגבוה והזמן שלהם הגיע ליישם זאת. 

אנשים אלה הם כמו קווי אור או קווי כוח שיוצרים שדה או רשת עם תכלית לפעול כשדה של תודעת המשיח הסולרית. הם מתחברים ביחד והופכים ליחידה אחת או גוף, שיוצר את השדה המגנטי עבור איחוד עם ההיררכיה הרוחנית.

קבוצת אנרגיה זאת הנה שדה מגנטי של עצמת אור שירטוט דרך כל הבריאה כמו מערבולת של עצמה יוצרת ענקית. יחידים אלה חיכו לקריאה זאת. הקריאה נשמעת ואלה ששומעים נכנסים כעת לאנרגיה מגנטית המוטענת בעצמת הבורא עצמו.

אלה שמתרוממים להיענות לבורא, שומעים את קולו ונכנעים בהצטרפותם אליו, להיות כגוף מאוחד בשדה יצירתי של נוכחות דינמית אחת. שדה רטט זה יפעיל את האש בתוך הלבבות של האנושות, מביא הביתה הכל כמו שהובטח. 

השער ייפתח

הימים האחרונים כבר כאן. כעת נוכחות האני הנעלה פועלת להביא איחוד בתוך הפלנטה. מלאכים יתהלכו במשימתם על פני האדמה ושירים ישמעו בשמיים ממעל. השער ייפתח וירושלים תהיה מוקד גדול לדור הבא.

שמעו את הקול בפנים. זהו הקול האלוהי של אמת. האוכלוסייה תכיר את עצמה  דרך האור כדי לתת לטבע האלוהי להיות מובן כשלום, כאחדות עם האל.

האני הנני הנעלה מגיע לכל חלקי אדמה זאת כדי להביא נוכחות גדולה יותר של עצמו בלב ובהכרה, בדיבור ובמעשה. כל אחד יידע כך את לבו. את האלוהי ששוכן בפנים.

כל אחד נותן את חלקו שהוא חייב לשחק בהתעוררות האנושות, כאשר העצמי האלוהי מגיע לשכון על אדמה זאת, בטבע של נוכחות אחת ועצמה אחת. 

היום ניתן לכם מסר של חופש ואור

בימים הבאים אתם תלכו בעקבות האור הזה אל תוך גוף האור האלוהי. מכאן ואילך, שלטון האור יהיה אכן חוק בכדור הארץ. האור הנעלה הזה נגזר להיות מגבוה והוא נושא את הכוח אשר מחזיק במושכות ההנהגה האלוהית למערכת השמש הזאת.

המושכות של הנהגת האלוהי, ישנן בידיים שלכם כאשר אתם הופכים לבן של השמש אשר זורחת באור כמרכז אלוהי מואר בכם. אם הכנתם את עצמכם באמצעות תשומת הלב המתמדת לקול הפנימי ולאור במרכז האלוהי שלכם, אתם תהיו כמו שמש הזורחת את האמת החיה של הסדר האלוהי.

כשומרי תדר הכוכב הזה, אנו יכולים להבטיח לכם שהפלנטה עצמה בטוחה והאור לעולם לא ייעלם, האור לא יעזוב יותר פלנטה זאת. עם זאת, אתם כמו כל בני האדם, חייבים לשנות את הדרכים שלכם באופן קיצוני, כך שתוכלו להיות בורא-שותף ברטט גבוה יותר, רטט האדם הסולרי.

הפוטנציאל  שלכם הוא של בן סולרי אשר מוצפן בכם. כאן, בנקודה של חיבור פנימי, כדור הארץ יתאסף בהנהגה אלוהית ויצטרף לכוכבי לכת אחרים המוארים בקרינה של התוכנית האלוהית. כדי לשתף פעולה עם התוכנית האלוהית יש לכם צורך לקחת כעת את מקומכם בקצב הרטט של הטבע האלוהי. רטט האחד.

- אחוות האור של מסדר מלכיצדק -




סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי