להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

הלב הנותן את עצמו, הנו הפלא של ההתעלות


 אהובים, אתם שצועדים במודע בנתיב ההתעלות, קחו לתשומת לבכם שאם הלב המקודש אינו מטוהר ומלא באהבת ההכרה האלוהית שלכם, אז הכלי שלכם לא יהיה מספיק רחב וחזק להכיל את האור האלוהי במידה הנדרשת להתעלות.


מהו לב האל באדם ?

זה הבית במובנו האמיתי והעמוק ביותר. זה ביטחון, בטיחות, הבנה, אהבה ללא צנזורה ושלום ללא מחיר. זה אור כמו אור השמש המעודן ביותר שיכולות הדמיה שלכם יכולות להגות. הלב שקט כמו השמש בשמים בביצוע תפקידו הקוסמי ובכל זאת הוא מלא צלילים בהרמוניה מושלמת. אפשר לומר שמדובר כאן בכל זוג ניגודים במובן המושלם והשלם שלהם, ללא נפרדות מכל סוג שהוא, שכן לכל איכות יש שני קטבים - שקט וצליל, פעילות ודממה ...

עם זאת, בתוך הלב הקוסמי הגדול הזה ישנה ממלכה; סן ז'רמן מכנה זאת השקט הגדול. ישוע כינה זאת מלכות השמים. אחרים קוראים לזה הלב המקודש. דויד קרא לזה המקום הסודי של העליון ביותר. זה המקום של כוח האהבה האלוהי. בכל שם שהוא נקרא, זו המטרה הסופית שלפיה כל החיים נעים כלפיה וניתן לחוות אותה על ידי התודעה המתפתחת כאשר הוא או היא נעשו רגועים מספיק.

אתם מצהירים - "עצמי אלוהי נעלה, באמצעות האור שלך, הרחב, הרחב, הרחב את טוהר כל תא בהווייתנו עד שכל צל מהמראה האנושי שנגלה לא יתקיים! עצמי משיחי קדוש ואהוב, העצם את האור של המשיח הקוסמי דרך התודעה שלנו עד שנוכחותך הפנימית תתממש בנו. דרך העצמי המשיחי - האני הנני, אנו מכניעים כעת, בענווה עמוקה כל מחשבה, תחושה,  מילה ומעשה שהנם פחות מטוהר הכרת המשיח הקוסמי. אנו עוברים כעת דרך דלת הזהב של קבלת האל, נכנסים אל לב האל וטוענים את המורשת האלוהית שלנו ! אנחנו חופשיים! אנו חופשיים לנצח, אני אוניברסלי גדול. " !"..

לאחר שנכנסתם ללב הדממה הנעלה ההיא, שם תוכלו לראות את העיצוב המלא של תוכנית האל עבור כל יצור ואז אתם לעולם לא תעזבו זאת שוב, אלא תעבדו מתוך הלב הזה - שוכנים בו בשלום מושלם ...

ספרת האנרגיה של הנשמה שלכם חייבת להכיל את גילוי האור המתואם לרצון האלוהי בלבד. לכן נדרש מכם לעשות מדיטציות על הלב המקודש ולבקש את נוכחות האני הנעלה שלכם להיות אתכם.

האור של רוח הקודש הנו אש מקודשת. כאשר אתם מעניקים את לבכם בעבודה שאתם עושים במסירות, אתם זוכים בחסד שלה. אם אתם לא מתמסרים עם הלב לעבודה זאת, אינכם זוכים בכך.

קיראו לקרניים האלוהיות לשרת את העולם - אתם מזמנים את הקרן האלוהית לנוע לתוך שדה ההכרה שלכם ולבטל כל דבר לא הולם בכם ובעולם. כך תמוססו כל טעות שאימצתם בהכרה ובהרגשה ותעוררו את האור האלוהי ששוכן בלהבת הלב.

התבוננו לרגע בעיני הרוח שלכם בשרפים של האל, שנמצאים במרחב המקודש כדי לאהוב אתכם עוד ועוד. כל מה שאנו אומרים לכם זה בא מאהבה. עליכם להבין שחוסר אהבה מפריד את היסודות היקרים של עצמכם בחיים.

עליכם להבין זאת, להתעלות ולהשיג אהבה זאת. אין גבול לכמה אהבה אפשר להעביר. זוהי לא אהבה ארצית. זוהי אהבה אלוהית שמגיעה לכל רובד של החיים ללא גבול. אם תחבקו אהבה כזאת ברצון, תוכלו להרחיב את לבכם.

המאהא צ'והן, המסטר של שבע הקרניים האלוהיות, המהוות את האור הלבן הקדוש, מסביר שזה חשוב לקחת בחשבון שהאור הרוחני בא פנימה לתוך מקדש הלב שלכם ואור זה מטהר עד לרמה בה אתם מאפשרים לשחרר מה שלא הולם את אלוהותכם אל תוך הלהבה המקודשת.

כאשר אתם מבינים תהליך זה, אז אתם תתחברו יותר ללב המקודש, ללהבה שבמזבח הפנימי שלכם, כי תדעו שהתהליך הזה מתמשך. כאשר אתם משתפים פעולה עם הרוחניות דרך תודעה מבינה, אתם תעגנו יותר ויותר מהאור של רוח הקודש.

כך פחות ופחות יהיה מזה עבור טיהור ויותר ויותר זה יהיה עבור החיזוק שלכם, על פי מידה שאנו מאפשרים לכם. אהובים, זה יהיה חכם להחזיק במה שאתם מקבלים כאשר אתם מטוהרים וכאשר אתם מתחזקים באור. כאשר ישנה לכם הבנה של העיקרון הקוסמי הזה, הישענו על הבנה זאת. רשמו בהכרה וביומן את הגילוי של ההכרה האלוהית בתהליך שבו ההכרה הגבוהה נפתחת בכם.

השכל האנושי שלכם לא מסוגל לזכור ולהכיל את ההבזקים המזהירים של הכרת האל שאתם מקבלים. לכן עליכם לרשום זאת עם שמחה ולקרוא זאת כאשר אתם שוב ושוב מיטהרים. זה משום שרבדים עמוקים של אשליית הגוף האסטרלי חייבים לצוף על פני השטח. זה הוא זמן של עקשנות ונחישות.

זה חשוב שתבינו את התהליך הרוחני שיש לעבור ולא להישבר מזה שחווים את התהליך בחיים. עליכם להבין שעליכם להגביר את הלהט הפנימי של הלהבה שבלב המקודש. זה בשביל האלכימיה של התמרת הנשמה. האני הנני הוא האלכימאי של רוח הקודש והלהבה. חשוב שבתוך החניכות שאתם עוברים תישארו שלמים ובלתי ניתנים להזזה.

כאשר אתם משחררים לגמרי את ההצמדות לתבניות החשיבה וההרגשה של המישור החומרי ההישרדותי, תמצאו את עצמכם בגוף חדש של תודעה ערה לגמרי. ראשית תעברו לחיות כאישיות בהנהגת הנשמה. בגוף התודעה של העצמי הגבוה אתם תחוו הארה ובלידה מחדש לרוח, תפארת האל של גוף האור תתגלה בכם בכל הדרכים.

ככל שתישארו יציבים במרכז שלכם, כך אור האל ימלא אתכם עד לחזרה לבראשית שלכם. אתם נבחנים כל יום על נחישותכם בהכלת רוח הקודש. אתם הנכם בני ובנות האל ואנו בוחנים אתכם עד כמה לחץ של האור אתם מוכנים לקבל ולהתייצב בו עד שתשיגו איזון מלא בהכרה וברגשות. אנחנו משגיחים שתקבלו את הלהט הנכון ואם זה יותר מדי אנו מושכים זאת ממכם ומחכים לרגע שבו תהיו חזקים מספיק לקבל זאת. 

כעת הבינו אהובים, עם עיניים פקוחות לרווחה שכל עוד אתם יכולים לקבל את האור הרוחני של רוח הקודש ולהתמודד עם זה ברוגע ובהרמוניה, אנו נמשיך להזרים לכם אותו. אנחנו והמלאכים השומרים עליכם עובדים עם שומר הרשומות הקוסמי ואנו יודעים את התזמון הנכון של חייכם בזמני סיום מחזור ההתפתחות הקודם. זאת הסיבה שאנו מתעניינים בהרחבת היכולת של להבת הלב המקודש שלכם.

החלטתכם לקבל את גוף האור באה רק דרך העצמי הגבוה ודרך הנשמה. לעצמי הנמוך של אישיות האגו אין שום חלק בהסכמה כאן. זה משום שתרגום הגוף לאור משתף פעולה רק עם אור אלוהי המתואם עם אמת של שלמות אלוהית.

כאשר אתם מתקדשים יותר ויותר באור, אז כל תשוקות האגו של האישיות האנושית, מפנות דרך לשירות הנשמה על פי התכנית האלוהית שלה. טיהור ומילוי של האור, זוהי המטרה ולכן אנו מזמנים אתכם ללימודי המסתורין של המסטרים. כדי שתקבלו הכנה יום אחר יום לקבל ולשמור על רוח הקודש בהוויה שלכם.

תהליך הטיהור חייב את שיתוף הפעולה שלכם. אל תתאכזבו כאשר הרבה עולה על פני השטח. זה עולה וצף בגופים האתרי, המנטלי, הרגשי והפיזי. רשומות וקליפות של התודעה חייבים לעלות על פני השטח ולזרום החוצה. תהליך זה אהובים יכול להיות מזיק אם אינכם מבינים אותו.

זה משום שהשכל המוגבל יתנגד לתהליך הזה אם אין בו הבנה וכאשר יעלו להכרה זיכרונות, תשוקות ודרכים ישנות של חשיבה והגיון הנטייה תהיה לחוות אותם שוב עד לרמה של הגוף הפיזי. זאת אם אין הבנה של המטרה, להשיג שחרור.

עליכם לזכור שיש לכם אלפי גלגולים וחלק מהקרמה שלכם עוצר אתכם בחיים אלה בדרך שיכולה למנוע ממכם התקדמות. אנו מאפשרים לכם לעבור רמות של חניכה צעד אחר צעד כדי שתוכלו להשתחרר ולא להיתקע בקרמה שמובילה את חייכם עדיין. עדיף שתיכנסו לדרך של חניכות בידיעה שאתם יכולים לעבור אותן עם רצון נכון שלכם להשתחרר.

אלה זמנים של בחינת הרצון שלכם כל יום ויום. עד כמה אתם מאפשרים לנוכחות האני הנני הנעלה שלכם למשוך אתכם אליו, לרפא אתכם, לחזק את הכרתכם. כך מחזור ישן מסתובב ועוזב וזמנים של חניכה נכנסים לתוקף וזה הזמן להיבחן. זמן שיש להודות עליו, כי הוא מביא לבגרות וכניסה לחדר לימוד חדש. זמן להתקדם הלאה.

בהתעלות הנשמה חזרה למקומה, ההכרה הגבוהה יותר תמשול על פני האדמה והגוף שיהיה לכם יהיה הגוף המקורי שנועד להיות. זה גוף העצמי האלוהי. גוף האור הוא גוף מושלם בלי הרשמים של בן תמותה ובריאה כוזבת של מוגבלות. גופכם לא יהיה גוף בשר פיזי משום שכולכם תחיו במישור שאינו ארצי, בו תתגלו כבני / בנות אל שלמים.

אל תרשו לעצמי שלכם להילכד בעולם הכוזב של טוב ורע ונפרדות מהאל והחיים. הישארו תמיד מחוברים למרכז הלב ולהכרת העצמי הגבוה, שם לאשליה אין מקום. כאשר אתם משחררים את ההצמדות לתבנית בן התמותה שלכם, אתם נחים יותר בתחושת שלווה במרכז האלוהי ומסכימים רק עם המורשת של זהותכם האמתית.

כעת בואו פנימה כדי להתמזג עם השמש המרכזית הגדולה כי האור של השמש הרוחנית דואג להזין אתכם וקרני השמש העדינות שלה ממוססים כל מה שאתם מוכנים לשחרר לאל הבורא האב-האם שלכם. לכן, שחררו, תנו לאור הרוחני כל מה שמגביל אתכם. קבלו את האור הלא מוגבל של השמש הרוחנית ועל הפעימות אור הזהובות שלה. קבלו כעת את רוח הקודש לחייכם. 

כל יום ברכו את השמש על אורה הרוחני ונוחו בחיקה ואמרו: "אני מקבל עכשיו את רוח הקודש דרך השמש המרכזית הרוחנית, להכרתי, ללבי להווייתי. לתוך האורגניזם של גופי, לתוך כל עצמיותי. אני נעשה שלם על ידי הרוח האחת של האני הנני". היו במנוחה באהבה שזורמת אליכם. הישארו יציבים באהבה זאת, נאהבים. בכל מה שהיא תיקח ממכם שאינכם צריכים עוד. הושיטו יד לקחת עכשיו את ידה המושטת של נוכחות האל.

בהכרת תודה תוכלו לומר : "נוכחות האל הנעלה, נוכחות של עצמת האהבה והחכמה. אנו מקבלים את הרוח הקדושה שלך בשמחה ואנו מודים על כך. אל עילאי, אנו מודים על עצמת האהבה שנתת בלבנו."

כעת קבלו בפנים בברכה, את פני ההיררכיה הרוחנית דרך העצמי שהנו האל בכם. היו רגועים ודעו שהאני הנני הוא האל בכם. דרך רוח הקודש. התרכזו על מרכז הלב. זוהי השמש המרכזית של ההוויה.

ללא הלהבה המשולשת המאוזנת וההערצה שלכם לאלוהי שבלהבת ההוויה, לא ניתן להגביר את האנרגיה במרכזי האנרגיה עד להתעלות. לכן, ראו אתכם נכנסים ללב המקודש, לאש של הלב. נכנסים באהבה ללב הנותן את עצמו, שהנו מעיין העולה על גדותיו. זהו הפלא של החיים, הפלא של התעלות עצמית.

 💥 הדרכה מאחוות האור והמאהא צ'והן


Heart of your heart
להיעשות הלב של לבך

(ניתן לראות במסך מלא)


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי