להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום ראשון

ניצחון המעבר לעולם חדש ומואר תלוי בנו

- מסר והפעלה של אור אלוהי לשירות כדור הארץ,
 יחד עם מישור גן העדן, הנשמה ונוכחות האני הנעלה
הקדמה-  התחלה חדשה נועדה לכדור הארץ  - לאנושות וכל החיים המתפתחים על פני הפלנטה. יש הרבה שאלות מה זה אומר שכדור הארץ נועד להתקיים בתדרים חמש-ממדים במישור קיום חדש. הבלבול הזה הוא מאוד הגיוני ; אחרי הכל, אנחנו נמצאים בימים לא נודעים. זה הוא ניסוי קוסמי ייחודי שמעולם לא נוסה בכל מערכת אחרת של עולמות. מעולם לא היה כוכב שנפל למעמקי ההפרדה והדואליות כפי שכדור הארץ נפל. 
במילניום החדש ניתנה לכדוה"א הזה ההזדמנות לעלות דרך הרבה רמות ממדיות בתקופה קצרה של זמן.  אפילו צבא האור השמימי שמסייע לכדור הארץ להתעלות לא ידע אם האנושות יכולה לעשות את זה. אבל, עשינו את זה עד כה באופן נפלא וכך נמשיך !  
ההישג האלוהי של ניסוי זה התעלה מעל הציפיות הגדולות ביותר של עולם גן-העדן לגבי העולם שלנו. פלנטת כדור הארץ תתפוש את מקומה הראוי במערכת השמש שלנו וכל אדם המשתייך ומשרת את כדור הארץ עם האור שלו בזמן הזה, עושה את הבחירה המודעת, דרך נוכחות האני הנעלה שלו, כדי להתקדם באור עם כדור הארץ ושאר האנושות כאחד. זה נכון גם אם האדם לא מודע להחלטה זו דרך התודעה הנפרדת של האגו האנושי שלו. הנשמה שלו מובילה כוונה זאת בהרבה דרכים. 

אז מה קורה עכשיו ? ובכן, זוהי רק ההתחלה. עכשיו זה תלוי בך ובי ובשאר האנושות להביא את הדפוסים של שלמות כדור הארץ החדש לביטוי פיזי. דפוסים אלה נמצאים דרך וסביב הרבדים המנטליים ורגשיים של כוכב הלכת הזה. משמעות הדבר היא כי הם זמינים לכולנו להתחבר אליהם ולהביאם לחוויות החיים שלנו דרך המחשבות, המילים, הפעולות, הרגשות, והאמונות שלנו.
 
ידוע שהרבה אנשים ציפו שהדפוסים של כדור הארץ החדש יבואו לידי ביטוי בהתעלות שלנו לממד החמישי באופן מיידי, אבל זה לא הדרך שתהליך זה עובד. החוק האוניברסלי אומר שכדי שמשהו יתממש פיזית על פני כדור הארץ, זה חייב להיות המשך לדרך האלוהות שפועמת בלבם של האנשים המתגלמים על פני כדור הארץ. זה מה שהתכוונו באמירה "אלוהים צריך כלי כדי להיות."
לשם ניצחון המעבר לתדרים ה-חמש-ממדיים של כדור הארץ החדש, מנת האור הקוסמי על פני כדור הארץ גדלה בקפיצות בכל יום. זה מאיץ באופן משמעותי את תהליך ההתעוררות המתרחש בהכרת ההמונים באנושות דרך הנשמה שלהם וכאשר אנשים מתחילים להתעורר הם "רואים בעיניים חדשות ושומעים באוזניים חדשות." 
הנשמה זוכרת את האחדות של כל חיים. ידיעה זו מניעה התעוררות של אנשים לפעולה הדדית, מעוררת אותם לעשות משהו בקשר לחולי המנטלי והפיזי שיש בעולם. רוב האנשים לא יודעים מאיפה להתחיל את הריפוי. הם מתמקדים במצב הגופני ובהשפעה של הבעיה עליו ולא בגורם הראשוני לבעיה. אנשים הגיעו למסקנה השגויה שמראה חיצוני שמשתנה, הבעיה נפתרה, אך זה לא נכון. 
כאשר אנשים מתמודדים עם המראה החיצוני של מצב במקום מה שגורם לבעיה, זה כמו לנסות לשנות את ההשתקפות במראה בלי לשנות את האובייקט שגורם להשתקפות. זהו מאמץ חסר תועלת, ואתו אנו נכשלים בכל פעם. בעיות בחוץ ישתנו רק אם נתייחס למה שגורם לבעיה מלכתחילה להיווצר. התמודדות עם הסיבה של המחלות בכל הרמות הקיימות על פני כדור הארץ בזמן הזה, הוא ההיבט החשוב והחיוני הבא של התכנית האלוהית. 
נכון להיום, האנושות התעוררה והיא מתמקדת בריפוי והתמרת כל מה שמתנגש עם הדפוסים של שלמות לכדור ארץ חדש, בידיעה מלאה שיצירה שגויה של הגורם האנושי חייבת להפוך לאור, על מנת שכדור ארץ חדש יהיה במלוא תפארתו.  
אנשים שמחויבים לכך מפשילים את שרווליהם כשהם לוקחים על עצמם נושאים הנוגעים לרובם - כמו אלימות, התעללות בילדים, תקיפה מכל סוג, פשע, מלחמה, טרור, סמים, עוני, מחלות, שחיתות בממשלה. החמדנות הקשורה עם מוסדות כלכליים, תעשיית הבריאות, ותאגידים מכל סוג. או רעב, חוסר בבית, ניצול לרעה של כוח, אי שוויון בין נשים ומיעוטים, זכויות אזרח, זכויות אדם, זכויות בעלי החיים, זיהום, איכות הסביבה, החלוקה שוויונית של עושר, מחסור במקומות עבודה, קנאות דתית, דעות קדומות, וכל מחלה אחרת שקיימת על פני כדור הארץ. 
הדבר המדהים הוא שאף אחד מהדברים האלה הוא הסיבה לכאב של האנושות וסבל !כל אחד ואחת מהמחלות אלה הוא רק התוצאה של הבעיה. אז מה היא הסיבה של הכאב הבלתי נסבל שהאנושות חוותה כל כך הרבה זמן ? 
הסיבה לכל המחלות שקיימות על פני כדור הארץ היא התודעה המעוותת כתוצאה מתפישת הנפרדות של האנושות המבוססת על נפרדות מהאלוהות, מהאנושות ומהיקום. תודעה אנושית זו היא אנטי-תזה של תודעת משיח. זה ההפך מהדפוסים של אחדות, אהבה אלוהית, וכבוד לכל החיים שמקודדים בתוך הדפוסים של האלוהיים של שלמות בכדור ארץ החדש.

כאשר כל אדם על פני כדור הארץ משלים את ההתעוררות שלו או שלה לתודעת משיח, אז הוא יודע שזה בלתי אפשרי לפגוע בכל חלק שהוא של חיים, מבלי לפגוע בעצמו ובכל היבט אחר של חיים. כי החיים כולם, כל מה שיש, מחוברים אליו ברמה הפנימית, ברשת אחת של "אני הנני אחד" - ברשת אור של נשמה אחת. 

עם הבנה שאנו מודעים ובמכוון פועלים ממרחב הלב של אחדות ואהבה. אנו מוכנים לפתוח את הלב וההכרה שלנו לדפוסים חדשים של שלמותנו, ואנו מוצאים כך פתרונות לכל מצב או אתגר בר קיימא. אנחנו יודעים שכל דבר שאנחנו עושים כדי לשפר את החיים לכל אדם או כל יצור חי, משפר לנו את החיים. 

תארו לעצמכם, מה קורה כאשר כולם פועלים מתודעה של "אחד", באחדות והאהבה ! 

ברור שהדבר החשוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות בשלב זה הוא לסייע לאחים ואחיות שלנו במשפחת האנושות. זה אומר להעלות את המודעות שלנו מהפרדה לאחדות. דרך החיבור הפנימי בינינו הם ידעו שברמה פנימית הם נשמה אחת המאוחדת עם כל חיים ויחיו בביטחון את חייהם עם אמת עמוקה זאת. 

יש הרבה אנשים שכל כך שקועים בכאב שגרמו לעצמם, שהם אפילו לא יכולים לתפוס את המושג של אחדות כל חיים. לעתים קרובות האנשים האלה פועלים מתוך פחד ומנציחים את הזוועות על חבריהם בני אדם. אם אנו מתמקדים במעשים ברבריים, זה כמעט בלתי אפשרי לגייס את הרצון לעזור להם בכל דרך, אבל האמת היא שהם אלה שזקוקים נואשות לנו, כדי לעזור להם להזיז את התודעה למקום מואר. דבר זה מאוד יועיל לכולנו יחד כשנזכור שאנחנו אחד בנשמה וברוח. 

אין באמת הפרדה בינינו, מלבד האמונה האנושית שנוצרה מהנפילה מהחסד האלוהי וזכרונות עבר שנספגו בנו. נזכור שמי שמרים את עצמו, כל החיים מתרוממים אתו. זהו חוק הבריאה. לכן זה יהיה היתרון הגדול של כולנו, אם אנחנו עוזרים בקבלה שלהם כחלק מהכלל, מרשת האחד שלנו. 

זה מסייע לתודעה שלנו שתוכל להאיץ יותר מהר את הביטוי המוחשי של חזון כדור הארץ החדש. נזכור, כולם אחים ואחיות שלנו בכל מובן של המילה, ניצוצות של נשמה אחת בהתגלמות. אנחנו נמצאים כאן על כדור הארץ במהלך רגע הסטורי, כי יש לנו יעוד של התנדבות להיות השומרים המודעים של אחינו ואחיותינו הלא מודעים. 

ביחד אנחנו כאלה שהתעוררו היכולים לעשות את זה. וכאשר אנחנו מצליחים, כוח האור הקוסמי העוצמתי שקיים כבר בפלנטה עוזר לעורר ולהרים את הנשמות הסוררות ביותר מתוך האשליה של הפרדה לעבר תודעת משיח, אז אנו נוכל לחוות את נפלאות כדור הארץ החדש, כמו גם את ההתעלות הרוחנית למישור גן העדן.  

לשם העלאת מודעות - נעשה הצהרות והפעלה של החזון האלוהי שלנו. לגיונות האור השמיימיים נתנו לנו הדמיה שתעזור לנו להשיג את הפן המופלא הזה של התכנית האלוהית. העלאת מודעות למעבר מהפרדה לאחדות והפעלת החזון הנעלה שלנו עם הצהרות, נעשית מתוך המרחב הפנימי המקודש של לב ההוויה שלנו כאשר אנו ומתמסרים לאור האלוהי שממלא אותנו ואנו אומרים : 
"אני הנני נוכחות האני הנעלה שלי, ואני אחד עם נוכחות הנעלה של כל אדם על פני כדור הארץ. כנשימה אחת, פעימת לב אחת, קול אחד, ואנרגיה אחת, רטט ותודעה של טוהר אהבה אלוהית, אנחנו מעוררים את אהבת האל האב-אם שלנו ואת צבא השמים לסייע לנו בהעלאת תודעתו של כל אדם על פני כדור הארץ, בתיאום עם התכנית האלוהית שלו או שלה והטוב הגבוה ביותר לכל הנוגעים בדבר !"

האל הבורא, אנו מבקשים להרחיב יותר את אור הלהבה של אהבה אלוהית אשר פועמת בתוך אלוהותו של כל אדם בלהבת לבו. צור מאש מקודשת זאת לב של אהבה. אפשר ללב הזה של אהבה להרחיב אור שעוטף את כל כדור הארץ באהבה ! "
נעשה הפסקה - לשם קבלת האור הקוסמי...עכשיו לגיונות של אור מאצילים אור של אהבה ורצון טוב מכל רמה נעלה של המישור האלוהי, הקוסמי של האני הנעלה.... ​​זו היא מטריצת הגוף האלוהי האוניברסלי שבתוכו כל חלקיק של חיים מהלך, נושם, ויש לו חלק בתוכנו..... 
זרם חסר תקדים זה של אהבה אלוהית זורם דרך הרשת האלוהית המשותפת שלנו ומציף את כדור הארץ בברכה לכל גבר, אישה וילד. כשהמתנה הזאת של אהבה אלוהית רוחצת את כדור הארץ, כל חלקיק וגל של חיים על פני כדור הארץ מורם לתוך סדר גבוה יותר של הוויה. 

סרטון - ללכת בעקבות האור - השראה 




סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי