להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום רביעי

בני אדם נזכרים כעת שהם בעצם מסטרים

דרכו של המסטר האלוהי היא להיות אחד עם כל החיים בתודעת-העל, כך שהבורא חי דרכו את החיים. גופו המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי  לביטוי אלוהי. המסטר יודע שמעבר לכל מה שנגלה ומופיע קיימת רק תודעה אחת שמבטאת את עצמה בכל צורה שהיא, כחיים, יקום, כוכב, עולם וכל מה שיש בו.  כל מה שנגלה בחוץ חייב קודם להיות לא נגלה כתודעה ששולחת את עצמה לביטוי  להיות כזרע  שנפתח להתממש כצורה.  ללא תודעה זאת שיוצרת אף זרע לא יכול להתקיים. 

בני אדם נזכרים כעת שהם בעצם מסטרים על פי המורשת הנצחית של הנשמה שלהם. הם חוזרים למצב של להיות אדם אלוהי. הצליל של המסטר הפנימי שלהם הוא הקול הפנימי, ההכרה הגבוהה. אז מושגת שותפות מלאה עם העצמי האלוהי. הקול הפנימי משתנה ביחס לרמת הכרתם המתפתחת והנו נתיב האמת. דרך קול זה רצון האל מתבטא. הוא מושמע דרך הקוסמוס כרטט של איחוד.

כמו שכל ציפור הנה בעלת תודעה שמכוונת אותה לעוף צפונה או דרומה. כך גם אתה הנך בעל תודעת מקור זאת , אותה אתה מאפשר להיות דרך ההבנה למילים שהמסטר אומר: " אני לכשעצמי לא יכול לעשות דבר. זה האל שישנו בתוכי שעושה את העבודה ". 

הדבר הגדול הזה שישנו בפנים הנו תודעה ואת זה אתה משיג כשאתה מבין שהאל הנו התודעה האינדיבידואלית שלך והוא זה שמוביל אותך לכל מקום אליו אתה הולך, כי הוא זה אתה. המסטר שהתעלה מכנה תודעת מקור זאת "האב שבפנים" ומצהיר "אני ואבי הננו אחד". 

 התודעה יודעת-כל של מקור החיים מקיימת את גופך ומספקת את כל צרכיו. היא גם מזמנת לך את הצורה המדויקת שנדרשת לחוויית החיים הנוכחית שלך.  ברגע שאתה משיג שהאל הנו אינסופי כתודעה רוחנית מקיפת כל ונוכחת בכל ועם זאת היא גם ביטוי אינדיבידואלי דרכך, אתה מתקרב לדעת את אלוהותך.  

כך אתה מוצא שהאור האלוהי הולך לפניך ומכין לך את הדרך ושהוא צועד לצדך  כהגנה וגם כרוח יוצרת. כשאתה נח בהכרה זאת, חש שהאל קרוב יותר מנשימה, אתה לומד לאהוב אותו כאדון של חייך וכעצמי האמתי שלך. אתה מתמלא אמונה בתודעה עילאית זאת שמנהלת את כל החיים וגם אותך.

אתה לומד לדעת את האל כנצחי ואינסופי, כתודעה אלוהית שיוצרת את השמש, הירח, הכוכבים והפלנטות ואשר מנהלת, תומכת, משמרת ומנהיגה אותך ואת כל החיים כיחידת אור אחת. בהיותך בעל זהות של תודעה זאת. אתה חייב להיות תודעה מקיפה זאת בהכרתך המודעת ואת זה אתה משיג במעבר שלך מאנושי לאלוהי.

מלכות-האל היא בפנימיות התודעה שלך וכאשר אתה פונה במדיטציה לתודעה אינסופית זאת שתזרום דרכך, אתה תגלה בדרגה גבוהה  יותר ויותר תודעה אינסופית זאת, כך שתתפוש אותה כעצמך בחיים.  

החיים עצמם כמהות אינם נראים בעין הפיזית. מה שנגלה הוא הצורה המדומה שהחיים נתפשים בהכרה בה אתה נמצא. לכן הבן שאינך מה שאתה רואה. הנך הוויה בלתי נראית לעין שמופיעה כצורה מצטיירת, כדימויים. באמת, הנך תודעה של מקור החיים האחד. תודעה היא המהות והחומר של כל מה שיש וזו התודעה שלך וזה מה שקובע את החוויה שלך, כי מה שאתה זורע, כך אתה קוצר. כעת אתה בנתיב של גילוי מי שאתה כתודעה אלוהית במצב הטהור ביותר,  בה אינך נפרד מהאל. 

בתודעת גן העדן אינך נפרד מהבריאה כולה.  הנך תודעה אלוהית  וזוהי זהותך המקורית כהוויה אינסופית יצירתית. הזהות הרוחנית של ההוויה שלך היא זרע הצלם והדמות שבתבנית האדם האלוהי ; זה שמעולם לא נולד, מעולם לא מת והנו תמיד בלתי נראה. עצמי אלוהי שתמיד נשמר ונשאר. זה העצמי שמתגלם ומתבטא כמסטר אלוהי; הוויה בעלת זהות אינדיבידואלית.

עם עצמי מקורי זה אתה מתחיל להתבונן בראי החיים עם חזון חדש, יודע שאתה לא נמצא בתוך הצורה הנגלית.  הנך ה"אני המקורי" שמנהל ומושל בצורה זאת שלך. הנך כעת מהות של בן אלוהי מאוחד עם מקור החיים וכל החיים.  אחד זה הנו נצחי ואינו נפרד מהאהבה וממעגל החיים האלוהיים.  

אתה מתחיל לתפוש את עצמך כחיים מאוחדים, כהוויה אחת -
------------------------------------------------------
 בן האנוש אינו תופש זאת כך. הוא מסתכל בראי ואומר - זה אני ! יש לו הגדרה ברורה מי נראה לפניו.  האני האמתי אינו זכר או נקבה. האני האוניברסלי הוא עצמי אנדרוגני, שלם, עילאי, אלוהי. הוא הזהות האמתית של כולם ולא משנה מה הצורה שמראה התגלמות נוכחית זאת. 

בהבנה זאת כל אחד חייב לחיות עם העצמי שנמצא במרכז שלו, להסתכל אליו עבור השראה בכל שטח בחיים.  בפנייה למרכז ההוויה כזהות שלך, בכל מה שנדרש לחיים, האני הנעלה יגשים את עצמו ככל דבר שנדרש לחייך. 

כדי לחדד את הרגשת הזהות האמתית שלך, נסה לחוש את האני האמתי שלך מסתכל מבעד לעיניך והבן שהוא תמיד נמצא שם כדי להוביל את המציאות שלך  כאשר תאפשר לו זאת. 

הדרך הזאת הנה ישרה וצרה והיא דורשת הכרה מודעת שהאני שנמצא במרכז ההוויה הוא עילאי ונצחי. בהכרה זאת אתה יכול לומר:
----------------------------
" האני שנמצא במרכז ההוויה שלי מזין אותי ונותן לי מחסה.  הוא אינו מוגבל. הוא מזמן לי כל מה שנדרש ללא מגבלה כי הוא אינו תלוי באדם שנשימה באפו. במרכז שלי שוכן האל בסודיות, בדממה, בקדושה ויחדיו, שנינו האחד שצועד על פני אדמה זאת."

" האני שבמרכז שלי הנו הבן הרוחני של האל, האלוהי ; זה שמעולם לא נולד, לעולם לא ימות ושתמיד יהיה לא נראה. אני הנני הנוכחות הבלתי נראית בתוכי, שהולכת לפניי כדי לפנות לי דרך. היא הולכת לפניי ולצדי כהגנה, הולכת מאחוריי כשומרת."

" אני הנני אחדות כל החיים. הנני גם החיים של החברים שלי. אנחנו אחד ועם זאת אני אינדיבידואל בביטוי ייחודי שהנו אחד במהות אינסופית ועם זאת יחיד בצורה וביכולת הביטוי. אני הנני הסופר באחד והמלחין באחר. הנני מרפא באחד וצייר באחר. אני הנני ההשראה של החיים בכל מי שמבקש השראה.  אני יכול לעצום את עיני ולפנות פנימה לזה האינסופי שלא נגלה ונמצא עמי ויכול לקבל עכשיו הארה, אור חדש, עוצמה חדשה."

התבוננות מדיטטיבית על העצמי האלוהי נעשית בהתחלה עם ההכרה הרגילה
------------------------------------------------------------------
השגת הכרה זאת  נחווית ללא מילים או מחשבות ארציות, אם כי מחשבות יכולות להיות הצעד הראשון למה שנקרא מדיטציה שהנה חלק חשוב בהתפתחות הרוחנית.   מדיטציה הנה החיבור בין העצמי האנושי לעצמי הגבוה שהנו אלוהי. 

בהתחלת הדרך הרוחנית אנו מתמלאים עם אמת דרך ההכרה הרגילה, לכן איננו מבטלים את ההכרה השכלית. ההכרה היא השער שדרכו אמת נכנסת לתודעה שלנו בלימוד החכמה הרוחנית. 

 דרך ההכרה הרגילה אנו מביאים למשמעת את המחשבות כדי שיישארו על האלוהי ולא על האנושי המותנה.  עם ההכרה אנו מתבוננים גם על ענייני הרוח העמוקים ; כך נעשית מדיטציית -התבוננות.

 המילים מובילות למחשבות שמובאות להתבוננות וזה מביא אותנו למצב תודעה שקט ומשפיע גם על הגוף. כך למשך כמה רגעים אנו משיגים חיבור לאלוהי. 

נוכל לעשות מדיטציה של התבוננות על רעיונות  אלה, עבור יום מושלם ונאמר:
--------------------------------------------------------------------
" זה הוא יום שהאל יוצר עבורי. ביום זה השמש זורחת ונותנת לי אור וחמימות או את הגשם בעתו. האל מושל בעולם הזה עם חוכמה אינסופית, תבונה ואהבה.  ביום זה אני מנוהל עם תבונה אלוהית שמנהלת את יומי דרך הקול הפנימי שלי ואני נמצא במודע עם נוכחות האל בכל רגע של היום."

" אני זוכר להודות על כך שכל מה שנדרש לי מסופק לי על ידי מקור החיים שלי. ההכרה שלי ערה תמיד לשפע האלוהי שזמין לי  ולכל אלה שנאספים בטווח של התודעה שלי. חסד אלוהי נמצא אתי לכל אורך היום ונוכחות האל הולכת לפניי ולצדי בהרמוניה ובנוכחות זאת של הרוח אתי, ישנו חופש מכל מגבלה ! "

לאחר מכן נוכל לומר כמה מילים עם כוונה מהלב כמו:-
"אני לשרותך עצמי נעלה, רצונך הוא שיעשה ולא רצוני. דבר אליי ואמור לי מה הוא". 

נכנס פנימה לכמה רגעים של שקט וריכוז פנימי ואז לאחר היאספות ברוגע  ושלווה נתפנה לזמן קצר של הקשבה מודעת לנוכחות שבפנים, ונצא ליום שלנו  בהרגשה קלה ושמחה כדי למלא את הרצון האלוהי בחיינו.

תמונה יכולה לכלול: ‏אדם אחד‏



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי