הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

יום רביעי

הכנה לתודעה יוצרת המציאות הסולרית

אנחנו עדיין בתהליך ההכנה של הטמעת קודי האור הסולרי שקיבלנו במהלך החודשים האחרונים. זרימת האור העוצמתית הזו עוררה עוד יותר את ההתעוררות של המוני האנושות. 

ההתעוררות המואצת הזו נותנת לנוכחות האלוהית - דרך האני הנעלה הקולקטיבי של האנושות, את ההזדמנות להזכיר לנו שוב באופן אינטואיטיבי בדיוק מה המטרה והסיבה שלנו להיות על כדור הארץ בזמן קריטי זה בתהליך ההתעלות שלנו.

הקהילה השמימית מבקשת מאתנו להעצים את הקריאה לאור עם הכוונה האלוהית לסייע לכל אדם לשמוע בצורה ברורה יותר את ההדרכה האינטואיטיבית הזו מנוכחות האל שבו. אם יש לכם את קריאת הלב להשתתף בפעילות האור הזו, אנא הצטרפו אלינו עכשיו.

 התבוננות באמתות והפעלה לזימון האור האלוהי 

זו המטרה והסיבה שלי להיות כעת על פני כדור הארץ

אני הנני נוכחות אלוהית על פני האדמה ואני אחד/ת עם  הבורא ; אבי-אמי האלוהיים, אני הנני אחד/ת עם הלוגוס הסולרי והאור מהשמשות שמעבר לשמשות, אני אחד/ת עם לגיונות האור שמשרתים את האבולוציה של כדור הארץ מאז בריאתו, ואני גם אחד/ת עם נוכחות האני הנעלה של כל גבר, אישה וילד על פני כדור הארץ. 

את מה שאני קוראת לעצמי ביום הקדוש הזה, אני קוראת בשם כל אדם על פני כדור הארץ, בהלימה מושלמת עם התוכנית האלוהית שלו והטוב הגבוה ביותר עבור כל הנוגעים בדבר.

במהלך הרגע הקוסמי משנה-החיים הזה, אני חווה רמה חדשה של ידיעה והארה פנימית עם כל נשימה שאני נושמת וכאשר החוכמה האלוהית עולה אל תוך הכרתי המודעת, אני מתחילה להבין  בבהירות חדשה את המטרה והסיבה שלי להיותי על כדור הארץ.

כשאני מתעוררת לרמות חדשות של מודעות, נוכחות ה-אל שבי מגלה שאני לא רק קורבן של הנסיבות המתרחשות בחיי אלה, אלא, דרך המחשבות, המילים, הרגשות והפעולות השונות שהבעתי במהלך כל חיי השהות הארצית שלי, יצרתי יחד עם אחרים את החוויות הארציות הנוכחיות שלי.

כעת אני זוכרת שבאמצעות החוק האוניברסלי של מעגל החיים, אני הנני בורא שותף של עולם החוויה שלי במישור הפיזי של כדור הארץ. בכל נשימה המחשבות, הרגשות, המילים, המעשים, הזיכרונות והאמונות שלי מוקרנים על החומר האטומי הפיזי. 

כאשר מתנת הנשימה הקדושה שלי, שהיא כוח החיים שלי, זורמת דרכי היא קולטת את הרטטים של התודעה שלי ואז מבטאת את הרטטים האלה בצורה נגלית,  דרך חוויות ונסיבות חיים. במילים אחרות, על מה שאני חושבת, ועל מה שאני מכניסה את הרגשות והאנרגיה שלי לחומר זה, אני מביאה ליצירת צורה נגלית.

בגלל הבלבול שחוויתי בעבר, נתתי הרבה כוח לחומר הפיזי דרך האגו האנושי שלי. אפשרתי לביטוי המעוות של החומר הפיזי להפוך למציאות שלי, כאשר, למען האמת, זוהי רק אשליה שנוצרה על ידי המחשבות, הרגשות, המילים, המעשים והאמונות שלי. 

במצב התעוררתי החדש, אני מבינה כעת ברמה עמוקה יותר של הבנה ובהירות, שחומר פיזי הוא לא יותר ממסה של אנרגיה אטומית הנשלטת על ידי התודעה שלי, כי לא החומר שולט על התודעה, אלא ההיפך.

העולם שלי משקף את התודעה האנושית שלי. בעבר התחלתי לנסות לשנות את התנאים הפיזיים בעולם שלי, במקום לשנות את התודעה שלי. התנאים האלה בעולמי הם רק השתקפות של התודעה שלי.

 הניסיון לשנות תנאים פיזיים מבלי לשנות את התודעה שלי זה כמו לנסות לשנות את ההשתקפות במראה מבלי לשנות את האובייקט הגורם להשתקפות. זה מאמץ עקר.

 בתודעה המתעוררת שלי, אני מבינה שאני אחד/ת עם נוכחות האני הנעלה שלי ושכל מה שיש לבורא אבי-אמי הוא זכותי האלוהית ועם הידיעה הזו מתרחש שינוי עצום של התודעה באופן עדין ועמוק ברמה אטומית, תאית בתוך הגוף המנטלי שלי, מבנה המוח הפיזי שלי, מרכזי המוח הרוחניים, התת מודע שלי, הרמה התודעתית וההכרה העל-מודעת שלי. 

תהליך זה מואץ מאוד על ידי קודי האור הסולריים החדשים שמקודדים כעת בתוך שנים עשר סלילים סולריים קריסטליים של הדי.אנ.איי החמש ממדי שלי. 

הזרע של המודעות החדשה הזו גדל עכשיו בתוכי. הוא בוער כמו השמש ומקרין קדימה קרניים גבישיות רב-גוניות ורב-ממדיות של אור סולרי מממד 5.

 להבת הלב שלי מתרחבת והלהבה של אהבה אלוהית מקיפה את אלוהות לבי המתרחבת גם כן...

כעת עם כל נשימה קדושה שאני נושמת, להבת האהבה האלוהית המקיפה בליבי מתרחבת ומתחברת ברמה הפנימית עם להבת האהבה האלוהית המקיפה הבוערת בליבו של כל גבר, אישה וילד על פני כדור הארץ.

קהילת ההוויות השמימית חושפת כעת שדרך להבות הלב המאוחדות של האנושות, ניתנת לנו הזדמנות יוצאת דופן להיות הכלים האלוהיים שאנו התכוננו לכך שיהיו במשך הרבה תקופות חיים.

 בתגובה, להתגלות זו אנו מצווים את האור האלוהי בשם האנושות כולה

 עם הכרה מודעת שאני הנני כלי אלוהי על פני האדמה

 כעת אני טווה את המתנות, הכישרונות, הכישורים, הידע, הכוח, האומץ, החמלה והאהבה האלוהית המקיפה שלי לתוך המטריקס של התוכנית האלוהית עבור כדור הארץ החדש הסולרי-הקריסטלי החמש ממדי.

אני נענית לקריאת הלב שלי בידיעה שאני הנני האל בפעולה ואני מקדשת את המחשבות, הרגשות, המילים, המעשים, הזיכרונות והאמונות שלי דרך שחרור רגשי ומנטלי כדי להיות הכוח הגדול ביותר של אור ואהבה שאני יכולה ליצור ביחד על כדור הארץ היקר הזה. 

כל יום של בחירות הרצון החופשי שאני עושה מוסיפות לאור העולם ואני יוצרת יחד עם אחרים שינויים חיוביים.

דרך המיקוד בזהותי כנוכחות האני הנעלה שלי, אני יודעת ומקבלת את האמיתות האלוהיות הבאות :

אני הנני נוכחות אלוהית על פני האדמה ואני אחד/ת עם כל החיים. אני הנני אהבה אלוהית. אני הנני שפע אינסופי. אני הנני ההרמוניה של ישותי האמתית. אני  הנני צעירה לנצח ונוכחות אלוהית שליווה.

יש לי מגע מרפא והפעולות שאני נוקטת בכל יום משפרות את המשפחה שלי, העבודה שלי, הקהילה שלי, העיר שלי, המדינה שלי והעולם.

אני מסוגלת לתקשר אינטואיטיבית באמצעות תקשורת טלפתית של לב והכרה פתוחים עם נוכחות האל שלי, הבורא אבי-אמי האלוהיים שלי, צבא השמיים, נוכחות ה-אני הנני הנעלה של כל האנושות, הממלכה המלאכית וממלכת יסודות הטבע. 

כל מה שאני צריכה לעשות הוא להיכנס פנימה ולבקש מהנוכחות האלוהית שלי הדרכה. ואז, במצב של חסד אלוהי, אני אקדיש זמן להקשיב...

המטרה והסיבה שלי כהוויה אלוהית היא לשנות את צורת תבניות אימא אדמה מדי יום ושעה לתבניות של שלמות המבוססות על הלב עבור כדור הארץ הסולרי החדש והקריסטלי באמצעות המחשבות, הרגשות, המילים, הפעולות, הזיכרונות והאמונות שלי. וכך זה קורה אני הנני אהוב !


יחדיו אנו חיים כאלוהיים כה מבורכים, נתראה בהפעלה הבאה 




סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי