הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

יום חמישי

להגיב עם אור ההארה

היעוד של הכרה ערה זה להאיר את התגובות שלנו במודע

 עקרונות רוחניים משקפים אחדות, חירות, צדק, חופש, ניצחון, שוויון ושגשוג. למרות שאזרחי העולם מאוד מקוטבים בזמן הזה, ויש להם דעות שונות מאוד לגבי המשמעות של עקרונות כאלה וכיצד ליישם אותם בחיים, במישורי האמת המוארים אין שום בלבול לגבי העקרונות הללו המשתקפים בתודעה האלוהית של נוכחות האני הנני של כל אדם מואר.

אחת האמיתות העמוקות שמגיעות לידי ביטוי במציאות הסולרית החדשה שלנו היא שהאור הסולרי שאנו מקבלים כעת הוא חזק לאין שיעור מכל אור שחווינו אי פעם. האור הזה מתעלה על המחשבות, הרגשות, המילים והפעולות של הכרת נפרדות המבוססות על פחד. פרספקטיבה חדשה זו נותנת לנו הצצה ליכולת המורחבת שלנו להוסיף אור לעולם אפילו ברגעים הטראומטיים ביותר של כאוס ובלבול.

בדרך כלל, כשמשהו שלילי קורה בעולם החיצון זה מושך את תשומת הלב של המוני האנושות. לרוע המזל, תגובת הרפלקס הרגילה שלנו היא בדרך כלל הלם, פחד, בלבול ולעתים קרובות כעס. מה שישויות האור רוצות שנבין הוא שתשומת הלב הממוקדת של המוני האנושות יוצרת גביע קולקטיבי של תודעה. כל מה שהאנושות חושבת ומרגישה זורם דרך גביע התודעה הזה ומשפיע על כל אדם על פני כדור הארץ.

הקהילה השמימית מעוררת בנו השראה לזכור שבתקופה סוערת ולעתים קרובות מאתגרת זו אם אתה ואני נימנע מתגובת הרפלקס האופיינית שמבוססת על פחד, ובמקום זאת אנו מפתחים את ההרגל להפעיל מידית את האור ואהבתו של האל לתוך המצב, יש לנו היכולת לעשות הבדל עצום אפילו במהלך אירועי העולם החיצון הטראומטיים ביותר.

 אור ואהבה חזקים לאין שיעור מפחד וכאוס. אם אפילו חלק מהאנושות יגיב בעקביות על ידי הפעלת האור והאהבה האלוהית לכל מצב שלילי, נהפוך לאור את התגובות המבוססות על פחד של מיליוני אנשים.

בזמן הזה, אנשים בכל מקום מתמקדים בדברים המאתגרים שמתרחשים בממשלות השונות בעולם, וגביע קולקטיבי של תודעה של האנושות נוצר. ללא קשר לנסיבות, יש לך ולי את היכולת לעורר את האור ואת אהבתו של האל דרך הגביע הקולקטיבי הזה של התודעה של האנושות, ולהתמיר באמצעות הכוח של תדרים סולריים קריסטליים חדשים חמש ממדיים של הלהבה הסגולה, כל דבר שאינו מהאור.

בזמנים אלה, עם תשומת לבם של מיליוני אנשי אור המתמקדים באחדות, חירות, צדק, חופש, ניצחון, שוויון ושגשוג, אנו מתבקשים על ידי הצוות השמימי להעצים עם אור את הדפוסים של סדר הוויה גבוה יותר בכל ממשלה ובכל מדינה בעולם. סדר הוויה גבוה זה חושף הנהגה המבוססת על לב מואר. הנהגה אשר נוצרת מתוך נוכחות האל השוכנת בנו, על ידי נוכחות האני הנני ועבור נוכחות האני הנני של כל אדם על פני כדור הארץ.

ישויות האור הקשורות בעזרה לאנושות מסייעות ליצור יחד אתנו את הדפוסים מבוססי אור הלב על כדור הארץ הסולרי החדש  החמש ממדי. סינט ז'רמן והלהבה התאומה שלו הם שומרי הלהבה הסגולה הסולרית החדשה. אל מוריה והלהבה התאומה שלו, הם מייצגי הרצון האלוהי וההנהגה האלוהית, המלאך מיכאל והלהבה התאומה שלו  פועלים עם לגיונות אור ההגנה שלהם. ישויות אור הטוהר, החירות, הצדק, הניצחון, התהילה, האחדות והשינוי מחזקים באורם איכויות מהות אלה.

כל הנציגים חסרי האנוכיות הללו של האל האב-האם שלנו עומדים כעת עם מוכנות לסייע לנו ביצירה משותפת של המטריקס ​​האלוהי עבור ממשלות המבוססות על אור הלב על כדור הארץ החדש הסולארי. אם יש לכם את קריאת הלב לסייע במאמץ הקדוש הזה, אנא הצטרפו אתנו ועם עובדי אור ברחבי העולם עכשיו. 

( הצטרפו אלינו להפעלת אור הלהבה הסגולה לטיהור אישי ולעולם - בקישור  )

כעת אנחנו מתחילים ואומרים : 

"אני הנני הנוכחות האלוהית על פני האדמה, ואני אחד עם נוכחות האני הנני של האנושות כולה. כנשימה אחת, קול אחד, פעימת לב אחת ואנרגיה אחת, רטט ותודעה אחת של אהבה אלוהית טהורה אנו קוראים יחד לאל אבינו-אמנו ולישויות האור הגדולות הקשורות ליצירה משותפת של סדר שלטון גבוה יותר המבוסס על הלב האלוהי ועל האור הסולרי המבורך של עולם חדש. 

אנו גם קוראים למלאכים האדירים ולמאסטרים הנעלים השומרים על האבולוציה של כדור הארץ. קוראים להצטרפות ישויות האור החזקות הללו של התהילה אשר תופסות את עמדתן במרכז כדור הארץ ואלה המקבלות את עמדותיהן מגבוה באטמוספירה שמעל כדור הארץ.  אלה המשגיחים השלווים המחזיקים בתפישה ללא רבב עבור כל ממשלה בכל מדינה בעולם, והשומרים האדירים המסייעים לאנושות באינספור דרכים בזמן שאנו יוצרים יחד את המטריקס ​​האלוהי עבור ממשלות מבוססות הלב האלוהי על פני כדור הארץ החדש הסולרי.

ישויות אור אהובות, אנו מבקשים מכם להצית כעת את התדרים המועצמים ביותר של רצון אלוהי, אהבה אלוהית והארה אלוהית מלב ליבו של האל אבינו-אמנו דרך להבת הלב של כל אדם שנמצא כעת, או אי פעם יהיה בעתיד, זה שמעורב עם ממשלות כדור הארץ בכל דרך שהיא. 

העירו כל אחד מהאנשים האלה להזדמנות העמוקה ולאחריות האדירה שיש להם במהלך הרגע הקוסמי הזה. האירו להם את האמת העמוקה שהגיע הזמן שממשלות מבוססות הלב המואר יבואו לידי ביטוי עכשיו בכל מדינה בעולם.

בשם, האהבה, החוכמה, הכוח והסמכות של הנוכחות האהובה של האל ; האני הנני העליון, הבוער בליבי ובלבבות האנושות כולה, ועם כוח הניצחון של האור המשחרר שבא לידי ביטוי כעת על פני כדור הארץ אנו קוראים לסינט ז'רמן לרבי- המלאכים וללגיונות הכוח וההגנה שלכם.

 אהובים, צאו עכשיו לפעולה יחד אתנו !

אספו כל אלקטרון של אנרגיית חיים יקרה שמפעילה האנושות בזמן זה. התמירו באופן מידי את הסיבה הגורמת ליצירת כל אנרגיה לא הולמת, ברמת הליבה, ההשפעה, הרשומה והזיכרון שלה.  החזירו אותה לאור ! 

הציתו את הלהבה הסגולה הסולארית החדשה בעוצמה של אלף שמשות עם אנרגיית החיים הזו, עד שכל חלקיק וגל אטומיים ותת-אטומיים ישקפו את האמת ללא רבב של הפוטנציאל האלוהי המקורי שלנו.

אתם העוזרים האהובים שוזרים את אנרגיית החיים המטוהרת הזו לתוך הגביע הקולקטיבי של תודעת האנושות, כך שכל אלקטרון של אנרגיית חיים יקרת ערך שמכילה האנושות בזמן זה ישמש ליצירה משותפת של המטריקס ​​האלוהי המכיל דפוסים  מבוססי הלב המואר במציאות הסולרית החדשה שלנו. על פני אימא אדמה. תודה !

כעת אנו חותמים את המטריקס ​​האלוהי הזה עם עוצמת הרצון האלוהי של האל אבינו ועם אהבה אלוהית מקיפה של אמנו האלוהית כאשר אנו קובעים זאת בכל רמות התודעה:  

ניצחון  האור הוא שלנו !  באהבה נשלוט על פני הכוכב הזה. וכך זה קורה, כרצון האל האהוב. בשם האני הנני, העצמי האחד. כך הוא !

אהובים יקרים, האל מברך אתכם באור ואהבה. אנו מצפים להיות אתכם בהמשך !





סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי