להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שישי

אני חוזר/ת לתודעה האלוהית בתמיכת השמש המרכזית

היום, הצוות השמימי מזכיר לנו שבאמצעות אינספור פעילויות של אור שתוזמנו על ידי האנושות המתעוררת וישויות האור שסייעו לאבולוציה של כדור הארץ במשך אלפי שנים,  אימא אדמה הגיעה סוף סוף לתדר של רטט שאפשרה למערכת השמש שלנו להתעלות בניצחון לחיבוק המלא של השמש המרכזית הגדולה שלנו.

כדי שנוכל להבין בדיוק את גודל המשמעות של זה, האל האב-אם שלנו מגלה שמאז נפילתנו מהחסד אל תהום ההפרדה והדואליות שהתרחשה לפני עידנים, בני ובנות האל המתעוררים על פני כדור הארץ עשו מאמצים עבור כל החיים על מנת להעלות את רמת האנרגיה, 

לכן כעת הרטט והתודעה שלנו הגיעו לרמה יעילה מספיק כדי שאימא אדמה תוכל להדביק את שאר הפלנטות ממערכת השמש שלנו. 

סוף סוף, האירוע המופלא לכאורה הזה קורה ומשנה את מהלך ההיסטוריה עבור האנושות, ממלכת הטבע ואימא אדמה.

כעת, כאשר אנו מתקדמים בתהליך אנו מתחילים לחוות את ההשפעה המלאה של התדרים אשר משנים את החיים דרך האור הקוסמי מהשמש המרכזית הגדולה שלנו ומישויות האור המסייעות לנו ממערכת העולמות הזאת.

הבנים והבנות האלוהיים המוארים הללו היו בעבר הרחק מעל לטווח הרטט שלנו. אולם כעת, הם עומדים מוכנים ומחכים להזמנה לסייע לנו ישירות בדרכים שלא נודעו קודם לכן.

הם יגבו את היצירתיות שלנו וילמדו אותנו כיצד לדמיין את דפוסי השלמות המשובחים שאנו מיועדים ליצור יחד עבור כדור הארץ הסולרי הקריסטלי החדש בממד החמישי. 

אלו דפוסים שברגע זה הם באמת מעבר ליכולתנו להעלות על הדעת באמצעות החושים הפיזיים שלנו, השכל המוגבל שלנו או אפילו הדמיון הפרוע ביותר שלנו.

 למרבה המזל, ישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה שלנו אמרו לנו שזהו מצב זמני. למעשה, הם אמרו שהצורך הגדול ביותר של השעה לאנושות בשנת זאת הוא שנוכחות האני הנני שלנו תשפר את היכולות היצירתיות של מחשבה ותחושה על ידי העלאת רמת חושי הראייה, הצליל, הריח, המגע, הטעם והאינטואיציה שלנו לרמות חדשות לגמרי. 

רק אז נוכל לתפוש בפועל את הדפוסים המדהימים של שלמות עבור כדור הארץ הקריסטלי החמש ממדי החדש. זהו חלק הכרחי מתהליך ההתעלות שלנו על מנת שנוכל לממש יחד את הדפוסים הללו באופן מוחשי בעולם הצורה. 

כדי לעזור לנו להבין את האמת הזו, ישויות האור מזכירות לנו את המטרה והסיבה שלנו להתגלמות על פני כדור הארץ בזמן זה. 

בהתחלה, כבנים ובנות של האל העילאי, המטרה והסיבה שלנו להתגלמות על פני כדור הארץ הייתה שכל אחד מאתנו ילמד כיצד להשתמש ברצונו החופשי וביכולות המחשבה והרגש היצירתיות שלו כדי להפוך לבורא שותף עם האל.

התוכנית האלוהית המקורית הייתה עבורנו, להתבונן דרך מודעות רב-ממדית של נוכחות האל שלנו בכל דפוסי השלמות המהדהדים בתוך הגוף הסיבתי הקוסמי. 

לאחר מכן, דרך התפישות האישיות שלנו ודרכי החשיבה וההרגשה הייחודיות שלנו, אנו צריכים ליצור יחד דפוסים חדשים של שלמות תוך שימוש ביכולות היצירתיות שלנו בדרכים שלא היו ידועות קודם לכן, ובכך להרחיב את מלכות השמים על פני כדור הארץ.

בשלב מסוים בתהליך האבולוציוני שלנו, קיבלנו יחד את ההחלטה הגורלית להתחיל להתנסות במחשבות וברגשות שלנו בדרכים שלא היו מבוססות על אהבה.

 הטעויות שנוצרו גרמו בסופו של דבר לאירוע הנורא שאנו מתייחסים אליו כעת כ"נפילה מהחסד". כאשר זה התרחש, האנושות איבדה את היכולת לתפוש את דפוסי השלמות בגוף הסיבתי הקוסמי. 

איבדנו גם את היכולת לשמוע את ההדרכה הפנימית האינטואיטיבית מנוכחות ה-אל שלנו. המצב הטרגי הזה מנע מאתנו לזכור שהגורל שלנו הוא להפוך ליוצרים משותפים עם הבורא שלנו. 

כתוצאה מכך, במשך עידנים של זמן, היצירות השגויות של האנושות, שנוצרו  באמצעות המחשבות והרגשות השליליים שלנו, גרמו לכאב וסבל בלתי נסבלים עבור האנושות, ממלכת הטבע ואימא אדמה.

הסיבה שהצוות השמימי מזכיר לנו את המידע הזה עכשיו היא בגלל שבמהלך העשורים האחרונים עבודת האור של האנושות המתעוררת הביאה צעד אחר צעד להפיכה הדרגתית של ההשפעות השליליות של נפילתנו מהחסד. 

דרך השינויים האנרגטיים של רטט ושל תודעה שהושגו באמצעות ההתערבות האלוהית של נוכחות האני הנני של האנושות, הבורא שלנו והצוות השמימי והנוכחות האלוהית של כל אדם מסוגלים כעת להשתלב  בלהבת הלב שוב פעם.

 דבר זה משנה חיים ומאפשר לנוכחות ה-אל שלנו לתקשר אתנו באופן מוחשי ואינטואיטיבי. על מנת לחוות את ההדרכה הפנימית הזו, כל שעלינו לעשות הוא להקדיש את הזמן כדי להיכנס פנימה אל האלוהות של להבת הלב שלנו ולבקש מנוכחות האל שלנו הדרכה. ואז, עלינו להקדיש זמן להקשיב להדרכה הפנימית הזו.

אנשים רגילים ברחבי העולם מתעוררים לאמת עמוקה זו.  מאות מיליוני אנשים נעשים מודעים לכך שנוכחות האני הנני שלהם וישויות האור במחוזות האמת המוארת עומדים מוכנים ומחכים להזמנה שלנו כדי לסייע לנו בשלב הבא של התוכנית האלוהית שלנו. 

למרות שאנחנו ייחודיים ואין שני אנשים שהתנדבו לאותה תכנית אלוהית בדיוק, כולנו התנדבנו לתוכנית אלוהית כוללת שתעזור לנו בדרך זו או אחרת, להתקדם באור, להתקדם במסע שלנו הביתה ללב הקוסמי. 

קהילת השמים חושפת כעת כי באופן קולקטיבי, מאז הולדת העשור הנוכחי, עבודת האור של התעוררות האנושות בשיתוף קהילת השמים העלתה כבר את תדר הרטט עבור אימא אדמה וכל החיים המתפתחים עליה לרמה הגבוהה ביותר שחווינו אי פעם. זה מאפשר לכוכב שלנו להיפתח לשאר מערכת השמש שלנו בפעם הראשונה מאז נפילתנו מחסד. 

מה שהאל הבורא וישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה שלנו רוצים שנבין הוא שהדפוסים החדשים של השלמות שהם מוכנים לעזור לנו ליצור ביחד, פועמים עם תדרים של אור, תמונות, דפוסים, צבעים, ניחוחות וצלילים מוזיקליים מגוונים, או חוויות פוטנציאליות ואפשרויות גבוהות, הרבה מעבר לכל מה שאי פעם קלטנו או אפילו דמיינו.

 מכיוון שהיכולות היצירתיות שלנו מורכבות מהמחשבות והרגשות שלנו, ללא היכולת אפילו לדמיין את ביטויי החיים הגבוהים הללו, זה יהיה בלתי אפשרי עבורנו ליצור אותם ביחד מבלי להעלות ולהרחיב את התודעה שלנו. 

מסיבה זו בדיוק ישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה חושפות שהצורך הגדול ביותר של השעה להתקדמות האנושות בשנה זו הוא להתעלות דרך נוכחות האני הנני של כל אחד ואחד מאתנו כדי להביא את היכולות היצירתיות שלנו לרמת תודעה של ממד חמש. 

מובטח לנו שהלב הכנה שלנו יקרא בשם האני הנני שלנו, וקהילת השמים תדריך אותנו צעד אחר צעד דרך אינספור פעילויות האור שיעזרו לנו להפעיל בעדינות ולהעלות את היכולות היצירתיות בממד החמישי שלנו. זאת דרך חושי הממד החמישי שלנו של ראייה, צליל, ריח, מגע, טעם ואינטואיציה.

את/ה מאלה ששומעים זאת, דע שכדאי לשקול מידע זה ולראות כיצד אפשר ליישם אותו בצורה היעילה ביותר כדי לשפר את עבודת האור הזאת. 

יש לבקש את נוכחות האל ואת ישויות האור שמסייעות לנו כעת מהשמש המרכזית הגדולה, להדרכה. לאחר מכן, יש להקשיב ולשים לב. אתם תתפלאו מהרעיונות האינטואיטיביים שיתחילו לצוץ למודע ולמודעות !

כדי להתחבר אליהן, אנו נכנסים לתודעת איחוד ואהבת המהות האלוהית שלנו. הפעילות הבאה מגיעה ממישורי האור לאלה שהם פתוחים לכך בלב ובהכרה המאוחדים ומכוונים לנתינת שירות.  

התמודדות עם הסיבה של התופעות הקיימות על פני כדור הארץ בזמן הזה הוא ההיבט החשוב והחיוני הבא של התכנית האלוהית. 

נכון להיום, האנושות מתעוררת,  ודרך מובילי הדרך יש התמקדות בריפוי והתמרת כל מה שמתנגש עם הדפוסים של שלמות עבור כדור ארץ החדש. 

בעבודת אור כזאת ישנה ידיעה מלאה  שבריאה שגויה של הגורם האנושי חייבת להפוך לאור, על מנת שפלנטת כדור ארץ החדשה תהיה במלוא תפארתה.

 💢💢💢

 צבא השמים נתן לנו חזון והדמיה להצהיר שיעזור לנו להשיג את הפן המופלא הזה של התכנית האלוהית-

החזון וההדמיה להצהיר נקרא -"אני חוזר לתודעה האלוהית בתמיכת השמש המרכזית" ! -

 נתחיל בישיבה נוחה ונשימה עמוקה ומשוחררת....

 נמשוך פעילות אור זאת דרך חיבור לנוכחות האני הנני המאחדת כל אדם על פלנטה זאת אתנו ועם הלב הקוסמי.....

 אנו יוצרים תודעה קולקטיבית של אחדות, מרימים את כל החיים לתדרים חדשים גבוהים יותר שהם בתיאום מושלם עם התכנית האלוהית. ...

נהיה עם מלוא תשומת הלב , כאן ועכשיו. 

נאמר עם מלוא הכוונה ועם הסכמה  :

 ~ אני הנני נוכחות האל הנעלה על פני האדמה ואני הנני אחד עם נוכחות האל של כל האנושות. מה שאני מושכ/ת עבור עצמי שהנו קדוש, אני מושך/ת גם עבור כל גבר אישה וילד על פני האדמה. 

אני עושה זאת בתיאום מושלם עם התכנית האלוהית של כל אחד והטוב הגבוה ביותר עבור כל הנוגעים בדבר. זה אפשרי, כי אנחנו אחד ואין בינינו הפרדה.

בנשימה הקדושה שאני נושם עכשיו עמוקות דרך מרכז הלב שלי, אני מתואם עם אהבת האל ועם האש המקודשת של רוח הקודש. 

ואז עם כל נשיפה האל פותח לי את מרכז הלב לנשימה חדשה, כדי לקרון אהבה אלוהית ועצמה לתוך המישור הפיזי של כדור הארץ. 

עם פעילות זאת, השער ממרכז הלב שלי נפתח ואהבת האל זורמת דרכי לברך את כל החיים על פני האדמה!....

הפוטנציאל המלא של להבת האהבה שפועמת במרכז לבי, מגיע לאיזון מושלם עם הלהבה הכחולה של עצמה אלוהית שפועמת בתוך אלוהות לבי. 

ללהבת לבי יש פעימה כפולה ; האחת בנשימה שמושכת וסופגת פנימה את העצמה והאהבה של להבת אלוהותי, והפעימה השנייה היא הנשיפה החוצה של העוצמה והאהבה של האל.

בנשימה פנימה להבת לבי מתרחבת ברטט הלב וההכרה של מקור כל המושלמות....

 בנשיפה החוצה, להבת לבי המאוזנת קורנת את ברכות ההכרה של הלב האלוהי אל תוך המישור הפיזי של כדור הארץ....

דרך פעילות זאת להבת לבי היא כעת עם אור אינסופי של כל הברכות לאנושות ולפלנטת כדור הארץ...להבת לבי הנה שער פנימי לחזרתי לתודעה אלוהית. 

דרך הנשימה הקדושה, הברכות ממישורי האמת המוארים קורנים מטה, לתוך חיי היומיום ודרך הנשימה הקדושה אני חוזר/ת לתודעה אלוהית ואני מאזן/ת זאת עם שירותי לאנושות ולכל החיים.

כעת הלהבה הוורודה של אהבה והלהבה הכחולה של עצמה מתמזגים ללהבה סגולה של שלמות האל האינסופית...

 דרך הנשימה הקדושה של החיים, אש קדושה זאת פועמת בתוך מרכז לבי ומתרחבת לתוך מבנה המוח שלי,...

היא מפעילה את בלוטת יותרת המוח ובלוטת האצטרובל ובלוטת הטימוס.... הפעלת המרכזים הרוחניים שלי יוצרת מרחב מקודש לפתיחת מרכז הכתר שלי....

כאשר זה קורה, תדר מועצם של להבה זהובה של חכמת האל פועם בי ואור של הארה אלוהית מתחיל לזרום בי דרך נוכחות האני הנני שלי....

אור זהוב זורם אל מרכז הלב של אלוהותי....

עם השפעת אור זה, המומנטום של אור התודעה האלוהית זורם לגופיי המנטליים והרגשיים...

אני חוזר/ת לתודעת משיח אלוהית והרטט בלבי והכרתי מותמר לתדרים גבוהים יותר של אחדות וכבוד כלפי כל החיים....

 כעת אני יכולה לתקשר בקלות עם הנוכחות הנעלה שלי ועם צבא השמיים דרך תהליך של לב פתוח ותקשורת טלפתית בהכרה מודעת....

אני מכירה בזכותי המולדת כילד אלוהי אהוב....וברמת תודעה זאת, אני אחד עם האל ועם כל חלקיק של חיים, דרך כל הבריאה....

אני נעה ונושמת עם תודעה אלוהית, הכרת תודה על כך שכל מה שיש לאל הוא שלי כמורשת נצחית...

אני מבינה כעת בדרכים חדשות ומופלאות שנתיב האהבה האלוהית הוא הדרך האמת והחיים עבור כל בן-בת אל.

 עם כל נשימה אני מטמיעה את הטבע האלוהי דרך להבת לבי... ועם כל נשיפה יש לי את היכולת להרחיב את תבנית המושלמות עבור כדור הארץ החדש לתוך עולם הצורה....

יכולתי ליצור שמיים על פני האדמה גוברת והאם האלוהית יכולה לבטא דרך להבת לבי אהבה אלוהית...

 אהבה אלוהית שוטפת כעת את הפלנטה ואני שומרת על איזון להבת לבי כדי שדואליות תסתיים... 

לבי מאוחד עם הלב של כל הבנים והבנות של האל, דרך הכרת תודה אינסופית....

כעת עם שילוב של עצמה ואהבה של האל בי אני מצהירה :

אני הנני הוויה בעלת תודעה אלוהית ! אני הנני אור עצמתי בעל השפעה !

אני הנני כוח רוטט - אהבה של האל, שנע על פלנטה זאת !

הלהבה המשולשת האלמותית שפועמת בתוך לבי, מרחיבה את ההילה הזוהרת סביבי !

 אור האל האינסופי זורם בהילה שלי ואני הנני אחד עמו !

 ואני אומרת :

"אל  בורא יקר, אני אוהבת אותך עם כל לבי ומאודי !

 אנא זרח עם אורך דרך כל מאמץ שלי להיות אחד אתך !

 תן לאהבה האלוהית לזרום דרכי ולשחרר את כל החיים ! 

אני נכנעת ברצון להנהגה שלך ומשליכה מעצמי את האנרגיות של האישיות הנמוכה כדי להשתחרר ! 

אני מבקשת סליחה בשם כל האנושות. אנא עזור לי לאהוב את עצמי ואת כל החיים כאחד ולהשתחרר !

הרשה לי להיות הדלת הפתוחה לאור והאהבה שלך, כאשר אני מגבירה את קצב המסע שלי לאחדות נצחית אתך ! 

אני דורשת לחדש את כל האנרגיות שלי חזרה לתוך לב טהור של אהבה !

אני הנני אור האל בפעולה ; אור של אהבה לכל החיים הניתן בחופשיות !

תודה ללהבה הסגולה, שהיא עצמת - האהבה שלך, על כך שהיא מתמירה בי כל אנרגיה למושלמות המקורית שלה.

 האני שהנני אחד עם נוכחות האני הנני של כל האנושות !  אני והאל אחד ; אהיה אשר אהיה.

כרצון האל, כך הוא ! 


- אני מצפה להיות אתכם בהמשך -  פטרישיה קוטה-רובלס - עידן השלום -



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי