להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שלישי

המעבר לעולם הסולרי של הנשמה

 קריאה לילדי האור המחויבים להתאחד כגוף אחד !

הנס של התעלות  אלוהית כבר קורה בכדור הארץ כאשר אנרגיה גבוהה של אור אלוהי מחברת אתכם לתוך רשת אור של גוף אלוהי. 

גוף זה הנו בעל רשומה ופוטנציאל של בן אלוהי בתודעת התעלות.  הדרך לעצמי האמתי שלכם שהנו האלוהי שבפנים לבת הווייתכם, נפתחת. 

עיר האור של דוד תיווסד מחדש על פני האדמה ותהיה כעמוד אור שמזמן את הממד החמישי. עמוד אור זה נמצא בהשגחת האם האלוהית כאשר תהליך יצירתי מתחיל להביא הכול חזרה הביתה לאור. 

רבים מכם כבר יודעים שישנו מעבר ממדי שמתחיל למוסס את ביטוי החיים הרגיל.  אלה שמוכנים יחצו ויעברו לשדה הסולרי של העולם החדש. 

בתהליך זה כל החיים שמבוססים על קרמה וחוב לחיים, ייעלמו. זהו סיום של חיים ישנים כאשר אתם חוזרים לחיים הסולריים של העצמי הגבוה. 

אתם שחייתם חיים חוזרים שוב ושוב, כעת עוזבים חיים אלה, או גלגול אנושי זה, עבור חיים חדשים על פני האדמה.

 אתם, שהנכם כל אלה שמוכנים להכיר בעצמי הגבוה שלהם שהנו אלוהי והנו האני האמתי - תתעלו כאשר אתם עוזבים מאחוריכם חיים שאינם תקפים יותר מבחינת הנשמה.  

הכרה כזאת דורשת אי הצמדות לתשוקות ואמונות בן האנוש ואהבה לא-אישית עבור כל החיים. התחושה האישית של "אני" ו"שלי" תיעלם יחד עם דרישת רצון העצמי-האל להיות ואז המשפחה האלוהית והאוניברסלית תהיה נחלתכם. 

כאשר תבניות מחשבה שגויות והצמדות למה שאימצתם בגלגול הנוכחי נעלמות, אתם נעשים מתואמים עם העצמי האלוהי דרך מיקוד במרכז הלב עם הכרה של הנשמה. 

הזדהות עם רצון הנשמה תביא אתכם לרטוט את מרכז הלב האלוהי כמלוא ההוויה שלכם בחיים החדשים. הבורא מכיר בכם כבניו ובנותיו וכעת עליכם להפוך להיות כאלה. 

 חשוב שכאשר תהיו ברגעי חשכה רוחנית תסכימו רק עם הבריאה המקורית שלכם שהנה האמת האולטימטיבית, בלי חיי בן התמותה, בלי התחלה או סוף.

חשוב שתזכרו שאתם הנכם אהבה וזהותכם הנה אלוהית ונצחית. בססו את קרינת האל בלבכם. שילחו את האור כשמש קורנת לארבעת רוחות העולם. 

הביאו את האנשים לאהוב ודעו שמתוך אינות באה הכוליות כקרינה סולרית של העצמי האל מתוך לבכם. כעת הגיע הזמן לתחייה של הפלנטה. מעגלי אור של עצמה קוסמית מגבירים את תזוזת הפלנטה אל עבר הרטט האלוהי, הסולרי. 

זו האנרגיה הסולרית שמגיעה ממישור הנשמה ומאפשרת את פתיחת הרשומות של דור אדם חדש בכדור ארץ חדש. 

הרמת רטט האור של הפלנטה נחוצה כדי להביא לנישואי האנרגיה האלוהית, שהנה התערבות אלוהית חדשה כדי להשיג חיים נצחיים.

 הימים האחרונים מסתיימים. עליכם לתת לנוכחות הפנימית הרוטטת באחדות, לחבר אתכם במודע למקום שלכם בשמש, שהנו ממד אלוהי. 

 כעת נוכחות האל בבריאה פועלת להביא איחוד בתוך הפלנטה, מספרת לאלה הפתוחים לשמוע שמלאכים יתהלכו במשימתם ושירים ישמעו בשמיים ממעל. שהשער ייפתח וירושלים תהיה מוקד גדול לאנושות. 

הקשיבו ושמעו את הקול בפנים. זהו קול האמת שמבשר שהבורא מעורר את האוכלוסייה להכיר בתוך עצמה את דרך האור. לתת לטבע האלוהי להיות מובן כמצב הכרה של שלום ואחדות עם האל. 

האור האלוהי מגיע לכל חלקי אדמה זאת כדי להביא נוכחות גדולה יותר של עצמו. כך כל אחד יודע את לבו. את האלוהי ששוכן בפנים. 

כל אחד נותן את חלקו שהוא חייב לשחק בהתעוררות האנושות, כאשר האור האלוהי מגיע לאדמה זאת בטבע של נוכחות אחת ועצמה אחת ברשת האנושות. 

היום זהו מסר של חופש ואור. בימים הבאים אתם תלכו בעקבות האור אל תוך רשומת הבן האלוהי. התבוננו במילים אלה שאנו מוסרים לכם . נוכחות אלוהית תתפרש על פני האדמה ואז תיכנס דרך שער ירושלים. 

בואו הביתה ילדי אור אהובים. האני הנני הנעלה מחכה בלבכם כדי להכיר את עצמו דרככם כאור על פני האדמה. הביאו את כל ילדיו אל אביהם. 

השער פתוח כעת וזה אומר שיותר אנרגיה אלוהית זורמת לכדור הארץ וזה פותח יותר רצון טוב, הבנה, כבוד האחד עבור השני בפלנטה זאת. 

 אתם משנים את התודעה והדרכים שלכם, נעשים מודעים לקדושת כל החיים והנכם מעגל של חיים ואחד עם מעגל זה, מקבלים את ברכת הממד החמישי לחיים בעולם של אור.

גוף האור חייב להתממש כעת. הוא כמו שמש שנובעת ממכם. הכירו בזה והתכסו בו. השמש המקודשת שלכם הנה בעלת תדר ממדי גבוה ביותר. 

השמש במרכז הלב שלכם נושאת את הזרע האלוהי. זהותכם האלוהית היא דמוית שמש, כאשר אתם יודעים את עצמכם כבן אלוהי דרך לבכם. 

עצמה זאת שמתגלה בכם יכולה לחנוך בכם שינוי בגוף. זה מביא לאור גדול יותר. כאשר אתם מאירים את הכרתכם אתם משנים את תדר הממד שלכם.

הזמינו את הקרניים המבורכות של השמש הסולרית להכרה. בקשו למלא באור כל תא שלכם בגוף הפיזי והאתרי. הכירו בשמש כחיים.

ראו מבעד לצעיף האשליה שמהות נותנת החיים של השמש הגדולה המרכזית, מפעילה את גוף האור הסולרי שקורן דרככם ואז מוות לא יהיה עוד.

 תנו לטבע של השמש להיוודע באמת. אור השמש מעצב את גוף האור. מהשמש יגיעו סודות חדשים שטמונים בה כידע עתיק כאשר תחצו את הגבולות של הזמן והזרם הסולרי יחשוף ידע קדום זה. 

הרגע הגיע. ישנם כאלה על כדור הארץ שהתנדבו להיפתח כשדה אנרגטי של הגוף המנטלי הגבוה והזמן שלהם הגיע. אנשים אלה הם כמו קווי אור או קווי כוח.

 הם יוצרים שדה או רשת עם תכלית לפעול כשדה של תודעת-המשיח הסולרית. הם מתחברים ביחד עם גופי האור והופכים ליחידה אחת או גוף קולקטיבי שיוצר את השדה המגנטי עבור הנהגת ההיררכיה הרוחנית. 

קבוצת אנרגיה זאת הנה שדה מגנטי של עצמת אור שירטוט דרך כל הבריאה כמו מערבולת של עצמה יוצרת ענקית. 

יחידים אלה שהתנדבו לכך, חיכו לקריאה. הקריאה נשמעה ואלה ששמעו נכנסו כעת לאנרגיה מגנטית המוטענת בעצמת הבורא עצמו. 

אלה שמתרוממים להיענות לקריאת הבורא, שומעים את קולו בתוכם ונכנעים בהצטרפותם אליו, כגוף אור מאוחד בשדה יצירתי של נוכחות דינמית אחת. 

שדה רטט זה יפעיל את האש בתוך להבת הלב של האנושות, כשהוא מביא הביתה הכול, כמו שהובטח.

"זה עולם של אור" -  אומר הבורא לבניו ובנותיו 
שנכנסים לחיים חדשים בממד הסולרי -  
" אני מביא אתכם לבריאה חדשה כמודלים שלי. להיות אנשים של נשמתי. כעת כשאתם כנשמה מוכנים לעזוב את הקליפה המזויפת ולשלוח למציאות גלים אלוהיים של אור סולרי. לגוף, להכרה, לרוח ולנשמה. 
זהו יום של גילוי . זהו זמן של פלא יצירתי שבו כל הדברים מורמים אל רטט אור חדש. כעת הרימו את רוחכם למעלה כדי שתוכלו להשיג את עולמי, עולם האור. 
הישארו יציבים כאשר תדר ממד גבוה זה מתעצם. אל תשענו על שום דבר בחוץ, אלא רק במי שאתם באמת, בנים ובנות של אלוהי - אמת. 
דרשו כעת את מקומכם בשמש, כי אני הגעתי אליכם ואני הנני התחייה והחיים. כאשר אתם מזהים שהנכם נמצאים במצב שיש בו טעות, שכחו את הטעות ובואו הביתה אליי", אומר הבורא. 
"בתודעה שלי אין כל טעות. אני בא כאור כדי להתמקם בכם כעצמי אמתי. כעת שימעו את קולי וחישבו את מחשבתי. היו רגועים ודעו שאני הנני האל  החי בכם ! 
חותם מלכיצדק

סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי