להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שבת

הפעלה להרמת נשמות חזרה אל האור

היום נשהה בחזון הגבוה שבו האור האלוהי זורם לתוך הגוף הנפש, התודעה, המודע ומודעות-העל  לשם פיתוח מבנה מוח אחד ברשת הנשמות. זה אפשרי להתגשם בכל גבר, אישה וילד על פני כדור הארץ, כי אנחנו מחוברים כאחד ברמה הרוחנית והאנרגטית. 

מתנה זו של אור האל שלנו, מפעילה את המרכזים הרוחניים שלנו ואנו משדרים את האור עם כוונת הלב, לעולם, דרך החזון שלנו....

נוכחות האני הגבוה בתוך להבת הלב, יוצרת מרחב מקודש שמאפשר לכל אחד מאתנו לפתוח את צ'קרת הכתר שלו. זה מאפשר לכל אחד לתקשר עם נוכחותו האלוהית ועם הקהילה של מישור גן העדן ברמה מודעת, כדי להגיע גבוה יותר לתודעת המשיח שלו.

באמצעות פעילות זו של אור, בלוטות יותרת המוח, וההיפותלמוס משוחזרות לפוטנציאל המלא האלוהי שלנו. בנתינת מתנות אלה של אור, מתאפשר לנו לעמוד בתדירות גבוהה יותר של תודעה אלוהית. פעילות זו של אור, עוזרת לרפא ולמוסס את מה שמנע מהנשמה של האנושות מלהתייחד עד כה עם נוכחות האני האוניברסלי והאור של צבא השמים.

נשכון במחשבה זאת שאומרת : 

"כפי שאני מחזיק את מוקד תשומת הלב שלי באור האל, כך הוא זורם דרך ההכרה של כל אדם, ואני רואה בבירור את הגוף הפיזי, האתרי, מנטלי, רגשי של האנושות השלמה שמוצף באור הזוהר של האל.....
אור זה הוא רב ממדי ורב פנים, שזורם ומתרחב לכל תא ברשת גוף האור של האנושות...

זה מאפשר לנוכחות האני הנני של כל אדם לקחת שליטה מלאה על חוויה זו.... עכשיו וכל זה נמצא בהכנה כדי שהאור יתייצב בהכרה ובלב.

נוכחות האני הנני של כל אדם על פני כדור הארץ משתתפת ברמת הנשמה וברמות פנימיות וחיצוניות בפעילות זו של אור, אשר תעלה את תודעת ההמונים ותסייע לכל נשמה לעבור מתודעה של נפרדות לתודעה של אחדות וכבוד לחיים. 

כעת נאמר: 
"אני אוהב את כל החיים ללא תנאי !"

נמשיך לנשום בקצב ועמוק....ונשכון בחזון הגבוה הבא 
מצהירים עם כוונה מהלב :

"לגיונות של אור בכל רחבי האינסוף נמצאים איתי עכשיו, כשאני מברך את הרגע הקדוש הזה מתוך שלוות נוכחות האני הנעלה שלי. 

אני אחד עם כל החיים ועכשיו אני מבין שאני אחד עם האנושות כולה ויחד אנו עומדים שוב כגוף אור קולקטיבי -חמש ממדי, כשמש של נוכחות האני הנעלה על פני כדור הארץ....

עכשיו אני מגיע למימוש התודעה האלוהית שלי, וכאשר אני מורם, כל האנושות מורמת איתי. 

בתדר זה של תודעה אלוהית, הרצון החופשי של נשמת האנושות הופך לאחד עם הרצון האלוהי עבור כדור הארץ, וכך התודעה האלוהית של האנושות מגלה את האמת העמוקה שאנחנו אחד. עד שתודעה גבוהה זו פועמת עם אהבה אלוהית והוקרה לכל חיים.... 

בתוך החיבוק של תודעה אלוהית, האנושות חווה אוקיינוס ​​אינסופי של אור, שזורם משמשות מעבר לשמשות שמעבר לשמשות. כך קורה וכך הוא !"

אז כל אחד יודע ואומר :

"אני הנני אשר אני הנני". הנני הדלת הפתוחה לאוקיינוס ​​השמימי של אור אינסוף. אני הנני האור של העולם, וזה הזמן שלי לשירות גבוה יותר לאנושות ולכל החיים והוא בהישג היד " !

עכשיו, האוקיינוס ​​המשותף הזה של ניצוצות אור מתעצם באור בהיר, משפיע את זרימתו דרך הגוף הפיזי, האתרי, המנטלי, הרגשי של האנושות כולה כרשת אחת של אור אשר בה כל המחשבות, הרגשות, המילים, הפעולות, האמונות, והזיכרונות מבוססים על תודעה של אחדות.

נוכחות האני הנני של כל אדם מודע עכשיו מאשרת זאת ומצהירה דרכו : 

"כל מה שאני הנני, הנו שלמות האל הזורמת לתוך צ'אקרת הכתר שלי, והאל מפגין עצמו דרכי עכשיו כאור על חזון כדור הארץ החדש.

בחזון זה אני חי בשלום על כדור הארץ החדש. אני נח בביטחונו של העצמי העליון בשלמות החיים. כך אני פותח שער חמש-ממדי בלב שלי ואני אחד עם האל הבורא ועם הנהגת האור בכל רחבי היקום. אני מוכן עכשיו לאהוב את כל חיים ללא תנאי ! "

כאן ועכשיו נראה בעיני הרוח את האמת של כל הנשמות על פני כדור הארץ.... 

נראה כל ילד סורר כילד יקר של אלוהים, לא משנה כמה רחוק דפוסי ההתנהגות או חוויות החיים שלהם עשויים להיות ..... 

נתפוש מעכשיו את כל הבריאות השגויות שלו והאנרגיות הבלתי מאוזנות שלו, עם עיניים תמימות המשדרות לעולם אור בראשיתי תמים וטהור, והוא נכנס למודעות שלנו עכשיו כאחינו בנשמה, כדי להיות מותמר באהבת חינם של הנשמה שלנו.

נשכון בשמחה כדי לברך אחים אלה שלנו ממשפחת האנושות ואת כל האנרגיה הלא מאוזנות שלהם באותה הדרך שהעצמי האלוהי שלנו היה מקבל את פניהם.... נברך אותם באהבה מתוך חיבוק של שלום, ואמון מלא באלוהותם.

בתוך שדה הכוח הבלתי מנוצח של אינסוף האהבה האלוהית ניקח את הנשמות שנפלו, ישר אל תוך לב ההוויה שלנו, ונחזיק אותם בזרועותינו עם אור, כמו היו ילד שזקוק לריפוי.... 

הם לא יכולים לשלוט בנו כך וגם לא צריך לפחד מהם או להימנע מהתיחסות אליהם. פשוט נחזיק אותם ונאהב אותם עד שהם ייכנעו לאהבת הנשמה האלוהית שלהם, כשהם רוצים דרכה להצטרף למלכות השמים שפועמת בתוך אלוהות לב האנושות המאוחדת .....

כאשר שנשמות יקרות אלה נכנעות לאור, התודעה שלהם גדלה והם מתחילים לזכור שהם בנים ובנות של האל. עם הידע הקדוש הזה של הנשמה, הם שוב מוצאים את המקום הראוי להם ביקום. 

בצו אלוהי מושלם, הם יוצאים לחופשי כדי לחיות ולהיות יוצרים שותפים עם הדפוסים של אהבה ואחדות יחד אתנו, על פני כדור הארץ החדש.

(הפסקה....)

עכשיו פעילות זו של האור מתרחבת ומתרחבת, 
ואנו מאשרים ואומרים לכל החיים בכל מקום:

"ילדים יקרים של האל, בואו ונעלה יחד לאור ההכרה והאהבה של לב האל הבורא, שהוא מקור חיינו ! ".

נקבל את הנשמות היקרות הללו לתוך להבת לבנו הסולרית, כך שנוכל  לאהוב אותם באהבת חינם. נהיה במרחב המקודש עם האל הבורא בתוך לבנו, וכאשר האחים הסרבנים שלנו נכנסים ללהבת הלב דרך המודעות הפעילה שלנו, הם גם כן נמצאים במרחב המקודש עם האל האב-אם.

עכשיו אנו כבר לא מרגישים שהם דחויים כאלה המנציחים את ההתנהגות השלילית שלהם.... האחיות והאחים שלי מרגישים מקובלים ואהובים כמו ילדים של האל שהם באמת.... מתוך רצון לשחרר את עצמם לאור, הם הופכים להיות אחד עם כל שדות האור האלוהי הנוכחים בכל הבריאה כולה. 

נשמח כאשר אלה שתפשנו כסוררים או לא מודעים מוצאים את הדרך חזרה הביתה ונשחרר הכל לשלום אלוהי, כנשמה אחת היודעת את עצמה ואומרת : 

" נוכחות האני הנני שלי מטפלת בכל חוסר-שלמות בצורה מושלמת !" 

~ מהיום נזכור שאהבה אלוהית מתבטאת 
דרך התמסרות לאלוהות בלב פתוח שמשפיע אור ~

נצהיר באמונה וכוונה:

"האל ההבורא האהוב, מהלב המפואר שלך אני באתי לעולם, ויום השירות שלי כאן על כדור הארץ הוא באמצעות-החזרה להיות אחד בלב שלך.

אני מודה לך על הזכות שיש בחיים ובהתגלמות הפיזית שלי בזמן קדוש זה, כאשר האהבה האלוהית ודפוסים של שלמות שנועדו לכדור ארץ החדש מתממשים דרך החזון הגבוה והרצון האלוהי על הפלנטה הזו ! 

"בענווה עמוקה, אני מציע לך את גביע התודעה שלי להיות כגביע קדוש, שדרכו אור הבריאה יזרום להגשים את התכנית האלוהית לכדור ארץ החדש. אני נעלה שלי, מרגע זה והלאה, עם כל נשימה שאני לוקח, העצם אותי עם היכולת להקרין את האהבה שלי כנוכחות האני הנני, לכל החיים המתפתחים שנעשים מודעים לך על פני כדור הארץ . כך קורה וכך הוא !  אמן."
 
דרך אמונה בלב וכוונה של רצון טוב עבור כולם, 
מתגלה ביטוי של נדיבות וחסד אלוהי בעולם ~



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי