הזמנה להצטרף למעגל החיים האלוהי

הזמנה להצטרף למעגל החיים האלוהי
אנחנו מאחוות האור של מלכיצדק משרתים כעת את כדור הארץ ומסייעים בפתיחת רשומות האדם החדש והגילוי מחדש של המישור הסולרי לאנושות, שם ישנה פעילות של חיים אלוהיים. בגלל גל החניכה העצום שזורם ברחבי הפלנטה, כעת נדרש לשחרר את המסכה של האישיות כדי ליישב עולם חדש של אור. שדות אור חדשים מחכים למשוך אתכם למקצב רטט חדש של הכרה וגוף. עולם של אור מחכה לכם. (מעבר למאמר - בלחיצה על התמונה)

יום חמישי

האור הוא האוצר של כל מושלמות

מסר מאחוות האור לאלה שעושים הכנות לתחייה ולחיים חדשים

רבים מכם כבר יודעים שמתרחש מעבר ממדי שמתחיל למוסס את ביטוי החיים הרגיל.  אלה שמוכנים כבר לעולם החדש יחצו ויעברו לשדה הסולרי. בתהליך זה כל החיים שמבוססים על קרמה, ייעלמו. זהו סיום של חיים קודמים כאשר חוזרים לחיים הסולריים של העצמי הגבוה, דרך תחיית אור התודעה. 

אנרגיה אלוהית זאת לוקחת אתכם לתוך גוף אלוהי מואר. זוהי כניסה לתוך רשומה פנימית של בן אלוהי בתודעת התעלות. הדרך לעצמי האמתי שלכם שהנו האלוהי שבפנים, נפתחת. אז העיר של דוד תיווסד מחדש על פני האדמה ותהיה כעמוד אור שמזמן את הממד החמישי. עמוד אור זה נמצא בהשגחת האם האלוהית כאשר תהליך יצירתי מתחיל להביא הכל הביתה. 

חייתם חיים חוזרים שוב ושוב וכעת אתם עוזבים חיים אלה, או גלגול זה, עבור חיים חדשים על פני האדמה.  אתם, כל אלה מכם שמוכנים להכיר בעצמי האמתי שלהם שהנו אלוהי - תתעלו כאשר אתם עוזבים מאחוריכם חיים שאינם תקפים יותר מבחינת הנשמה. 

 הכרה זאת דורשת אי הצמדות ואהבה לא-אישית עבור כל החיים. התחושה של "שלי" או "אני רוצה להשיג" תיעלם יחד עם דרישתכם את  העצמי-האלוהי. המשפחה האלוהית תהיה נחלתכם, כאשר תבניות מחשבה והיצמדויות של הגילגול האחרון הזה נעלמות. 

אתם נעשים מתואמים עם העצמי האלוהי דרך מרכז הלב והזדהות אתו תביא אתכם לרטוט את מרכז הלב האלוהי כמלוא ההוויה שלכם בחיים חדשים. הבורא/ת מכיר בכם כבניו ובנותיו וכעת עליכם להפוך להיות כאלה. בלי הסיפור הארצי שלכם ובלי התחלה או סוף.  

חשוב שכאשר תהיו ברגעי חשכה רוחנית, תסכימו עם הבריאה המקורית שלכם. חשוב שתזכרו שאתם הנכם אהבה טהורה וזהותכם הנה אלוהית.  בססו את קרינת האל במרכז לבכם. שילחו ממנו את האור כשמש קורנת לארבעת רוחות העולם. הביאו כך את העולם לאהוב ודעו שמתוך האינות שהייתה, באה הכוליות כקרינה סולרית של העצמי האלוהי שהנכם. 

זוהי התכנית האלוהית עבור התחייה של הפלנטה כאשר מעגלי עצמה מגבירים את תזוזת הפלנטה אל עבר הרטט האלוהי. זו האנרגיה הסולרית של הנשמה שמגיעה ומאפשרת את הרשומות של דור חדש שמגיע לכדור הארץ, להיפתח ולהיות. 

הרמת רטט הפלנטה נחוצה כדי להביא לנישואים עם האנרגיה האלוהית שהנה התערבות אלוהית חדשה כדי להשיג חיי נצח. עליכם לתת לנוכחות הפנימית הרוטטת באחדות, לחבר אתכם במודע למקום החדש שלכם, שהנו ממד אלוהי.

 היו שמחים ממה שעומד לבוא.  היו שגרירי החדשות הטובות והתפנו מבעיות אישיות. התרוממו ממקום זה וטפסו על ההר הגבוה ביותר של ההכרה כדי להשתחרר. 

כעת אינכם לבד. הגדולים המוארים הולכים אתכם בדרך אותה הם כבר סיימו. כאשר אתם נבחנים בחניכות הרוחניות הם זזים הצידה. זהו זמן של מבחן גדול ואנו רואים כל מה שלמדתם ויישמתם. 

כאשר אתם חשים לבד לגמרי ולאף אחד לא אכפת מכם, הבינו שזה מבחן שמביא אתכם לדרגה הגבוהה יותר של אנרגיה קוסמית. הדרך לעבור מבחנים וחניכות מתאפשרת בהישענות שלכם רק על הדרכת העצמי-האלוהי. 

זיכרו זאת ויותר אל תזינו את עצמכם בתפישת עולם כוזב. למדתם זאת כבר וכעת התקדמו הלאה והתהלכו רק באור.  שימרו על עין יחידה במחשבה ערה והיו ממוקדים על האור האלוהי שבפנים ועל קולכם הפנימי, יודעים כבר שהנכם שמש האל ;  ילד אלוהי קורן אור.  השלימו את המבחנים שלכם כעת  כדי שתחיו כמי שאתם באמת. 

הרגע הגיע

ישנם כאלה על כדור הארץ שהתנדבו להיפתח כאור בשדה האנרגטי של הגוף הפלנטרי והזמן שלהם הגיע. אנשים אלה הם כמו קווי-אור ; קווי-כוח שיוצרים שדה או רשת עם תכלית לפעול כשדה של תודעת המשיח הסולרית. הם מתחברים ביחד והופכים ליחידת אור אחת, או גוף מואר שיוצר את השדה המגנטי עבור תקשורת עם ההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התכנית האלוהית. 

קבוצת אנרגיה זאת הנה שדה מגנטי של עצמת אור שירטוט דרך כל הבריאה כמו מערבולת של עצמה יוצרת ענקית. יחידים אלה חיכו לקריאה. הקריאה נשמעה ואלה ששמעו נכנסו כעת לאנרגיה מגנטית זאת המוטענת בעצמת הבורא עצמו. כך ילדי האור בהצטרפותם לאור כגוף מאוחד בשדה יצירתי של נוכחות דינמית אחת מביאים שדה רטט מואר ועוצמתי זה לכך שיפעיל את האש בתוך הלבבות של האנושות, מביא הכול הביתה כמו שהובטח על ידי הבורא.

אלה שמתרוממים להיענות לו, שומעים את קולו אומר :

"אתם הנכם האני שהנני. הנכם אלה שבאו להתגלם כנוכחותי על פלנטת כדור הארץ. מילותיי מצלצלות כעת בתוך לבכם. תמיד ידעתי שתמצאו אותי שוב, משום היותי אתכם תמיד ומשום שהעברתי אמת זאת לכדור ארץ זה. כעת מצאתם אותי שוב. גיליתם אותי מחדש, ואת הסוד של איך לדעת אותי כדי לחוות את כל מה שאני הנני בכם; כמי שאתם.

זה בא מרצונכם לפרוש מהיצמדות לעולם החיצוני כדי להיכנס ללב המקודש של טוהר האהבה ואז לבוא אלי יום יום, לפחות פעם ביום. אני מחכה לכם תמיד בתוך לבכם. המקדש שלי שוכן בתוך התודעה שלכם. כעת אני מחכה לחזרה יומיומית אליי ואני מחכה שתבואו ותחבקו אותי בחיבוק אוהב.

הפעילות הגדולה שלי הנה האור והאהבה שהנה כוח הווייתי. אני הנני ההכרה האלוהית והלב האלוהי. הכוח הגדול ביותר שאני נותן לכל אחד ואחת מכם, הוא כוח הרצון שלי שנעשה לרצונכם וניתן לשליטתכם. עם זאת דרך הרצון שלכם פניתם אליי להכיר את האמת ולהבין איך חייתם רק עם חלק קטן מההוויה שלי.

כעת, תנו לכל יום להיות התחדשות רוחנית. בואו כל יום לאביב הנצחי. פנו מהעולם החיצוני במודע והיכנסו לתוך מרכז לבכם והכרתכם ובואו אלי. פיתחו זרועותיכם וחבקו אותי ותמצאו שהאהבה של הנוכחות הנצחית תחבק אתכם חזרה. כאשר אתם מבינים שהעצמי שלכם והעצמי האלוהי מתמזגים ביותר מודעות על ידי פעולה רצונית.

בואו לברך אותי במזבח המקודש של לבכם. פנו מהעולם החיצוני פעם ביום כאשר אתם יושבים בתנוחה נינוחה ואומרים לעצמכם: " כעת אני עומד מול נוכחות האני הנני האהוב שלי ששוכן בתוכי ומעלי. תן לי להיות מחובק בזרועות הנוכחות האוהבת שלי כך שאחבק כל מה שאני הנני עם אהבה. כך אוכל להיות מוחזק בספרת אור לבן גדולה וכך אוכל לחדש ולהחיות את עצמי."

דרכיי אינן מעולם זה. דיברתי אליכם דרך נביאים. דרך רבי מלאכים פניתי אל אלה שבחרו לנוח מרעש העולם החיצון והחליטו לפתוח את הדלת חזרה אלי אשר הנני בתוכם, ולהכיר שאני הנני מושלמות אלוהית בהם.

אני הנני האוצר של אנרגיה אינסופית, אור אינסופי, אהבה אינסופית. אני הנני הלהבה האלמותית של נוכחות האני הנני הנצחית אשר בלבכם ואני מוסר את עצמי כחיים על פני האדמה הזאת דרך גופים פיזיים מוארים אלה. חזרתם ממסע ארוך בעולמות החיצוניים וכעת אתם במסע פנימי וממסע זה אין מה לפחד. 

כאשר אתם עומדים מול עצמכם, דרך הצעיפים הסופיים, תעמדו לבסוף רק עם צעיף אחד, הוא יהיה כאריג דקיק שמכסה אתכם עם רוח שמימית שהיא האני האמתי. זאת, כי אני הנני הכוליות, הנוכחות שמצהירה אהיה אשר אהיה, הנוכחת בכל.

שמעתם בלימודכם שאני הנני האוצר של כל המושלמות, אינסופי בשפע שלו. זה יהיה דרך הלהבה המקודשת בלבכם שאתם נכנסים אליה כל יום כדי למצוא אותי מולכם. תנו לחייכם לבוא לתוכי ותנו לחיי לבוא לתוככם כדי שתהליך ההתמזגות של התחייה בכם יושלם.

כאשר אני שולח את המשפחה המתעלה והמלאכית שלי לכל אחד מכם, זה כדי להכין אתכם ולנקות אתכם פעם נוספת עם ההבנה הארצית שהשגתם. כך תוכלו לבוא ולחבק אותי. 

בואו עם אהבה ועם החיים שכבר יצרתם. תנו לי אותם כדי שאחזיר אותם לכם כאלמותיים. תנו למילותיי שנאמרו דרך חברי המשפחה האלוהית שהתעלתה להתנגן בלבכם. תנו למילים שלי שידברו דרך קולכם ויפעלו דרך חייכם.

היום יגיע והשעה תהיה שעתי, כאשר אעביר את כדור הארץ לדעת אותי. אז לא תישאר אף נשמה שלא תשמע את קולי ולא תדע את חלקה. 

הרימו את הרטט בלב שלכם כדי לחגוג את העולם החדש והישארו שם. כעת אינכם מתפשרים יותר. אתם משיגים שאני הנני האדון וזה ששוכן אתי הוא המסטר, כי אנו חולקים הכל יחד. לכן, תנו לתודעה שלי להיות שלכם, התכסו באורי המלכותי. דעו שכאשר אני מתעלה עם כל אחד מכם, אף אחד לא נשאר מאחור. זהו אכן גילוי נעלה וכך הוא !



סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי