להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שני

העולם החדש - כתודעה חדשה

ילדי האל של כדור הארץ, אתם הנכם ההתעוררות הפלנטרית. אתם יכולים לחוש את ההתעוררות דרך גופכם ודרך מרכז הלב שלכם. אתם מתעוררים יחד עם הפלנטה ושולחים יותר אור האחד לשני ומושכים את עצמכם לתוך מעגל אור אלוהי ואהבה אוניברסלית. ישנו אור טבעי שמגיע מהשמש המרכזית הגדולה המשנה את המבנה התאי שלכם כמו גם את גוף האנרגיה של אימא אדמה. 

אלה הם זמני תחייה ואתם מהווים את בואו של הממד הרוחני לכדור הארץ. אתם הגוף וגם הרוח ואתם נכנסים כולכם לממד הרוחני כאשר אתם נושמים את הנשימה המקודשת של הבורא לתוך המערכת החדשה שלכם יחד עם כדור הארץ. ההכרה הגבוהה יותר מכוונת את הכניסה השלווה והאוהבת של האש האלוהית והאיחוד הסולרי, עבור כדור הארץ. כאשר אתם עוזרים לאימא אדמה עם ההתעלות לאור בתיאום עם האור הסולרי גופכם משתנה להיות אור. היו מודעים על כך. 

אהבה מושלמת ממגרת כל פחד. עד לרמה שתוכלו למחוק את הפחד מתת-המודע שלכם, כך אתם יכולים יותר לתרום להתעוררות הפלנטרית ולנתיב שלכם לאלמותיות. חושו את טוב האל בגופכם, יצבו את הכרתכם כדי לקבל טוב זה. מחשבות רבות יכולות לבוא מהעולם ומשדה האנרגיה השלילי שלו שחווה ומאמין בפירוד מהאל או מטובו. בכם אין מקום עבור אנרגיית הנפרדות מהאמת, מהאל, מהחיים. הבן האלוהי מתגלה כתרגום של בן אנוש - לאדם אלוהי. התדר הסולרי מחייב זאת. 

מרכזי-עוצמה בעולם נפתחים עכשיו לקבל את האור האלוהי והנהגתו דרך כדור הארץ. השתחררו מביקורת שלילית לממשלות הנוכחיות. צורתן משתנה ואיזון ייפגש עם אהבה קורנת ותבונת הבורא, כפוטנציאל ההכרה הגבוהה יותר. עדיף שתשתמשו באנרגיות שלכם כדי לדמיין את האלוהי מושל בכדור הארץ. אם אתם נעשים מעורבים מדי בהופעה הנגלית השלילית וברגשות שלכם ממה שנגלה, אתם תחוו הידרדרות לתוך התופעה הנגלית ומה שמעורב בה. 

כלל הגוף-האלוהי המאוחד נשען עליכם כשאתם נשארים מתואמים לכוונת הבורא ולא מבזבזים זמן על תיקון העולם האבוד. עם זאת כאשר אתם נקראים לרדת למישורי האשליה האסטרליים הנמוכים כדי לתת עזרה לאלה האסורים באשליה, מוזמן לכם צבא מלווה בשירות זה. צבא האור השמימי קורא לאלה מכם שמאומנים בתודעת ההתעלות לשרת בדרך זאת את טובת הכלל. 

כאשר חושך מתגלה אתם חייבים להשתמש באורכם שהנו אור העצמי-האלוהי בפנים. זה תורם להתעלות הפלנטרית. כאשר אני נעלה זה ישנו כהנהגה, אין אחר וכל יום הוא רק ממנו. כך מסך ההופעה הכוזבת נעלם בתדר האור הרוחני. 

כעת כל מרכז אנרגיה שלכם זקוקה לתיאום להכרה הגבוהה, שם האני הנני הנעלה הוא האדון. ביום התגלות המסטר הפנימי כאדון, תודעת המישורים הנמוכים והנפרדות מהעצמי-האל נעלמים וכך נעלם גם זיכרון טעויות העבר ואז קרמה נמחקת. היא חייבת להימחק כדי לאפשר לאימא אדמה לקחת את מקומה על כס המלכות האלוהי.  כך הכול מחובק על ידי בורא היקום ומרכזי אור וחיים נפתחים בפלנטה להכריז על בואו. 

כאשר גופכם וגוף כדור הארץ מתמלאים באנרגיית-חיים, תודעתכם מתחזקת באור האלוהי ונעשית לאבן הפינה לבניית מקדשי כדור הארץ החדש. הגוף האלמותי נע בתיאום לתכנית הבורא עד שהוא נעשה לגוף הבורא החווה את עצמו ברמה הסולרית. כך החיים בתוך מעגלי-אמת אלוהית מאפשרים לכם חניכי הרוח, לחצות במהירות לשדה אנרגיה חדש. 

כעת שערים נפתחים אליכם. כאלה שלא זמינים עדיין לאלה שלא הרימו את מודעותם ואת המשמעת שלהם כדי להשיג את האדם המושלם שיכול ללכת ולבוא בהרבה ממדי הוויה. אדם כזה יודע את הדרך הביתה והנו אלמותי. כך אתם מתעוררים עכשיו להיות בעלי השפעה על כדור הארץ, שבו יתעוררו להיות מקדשי אור חי בעלי אש רוחנית שתינתן לכדור הארץ בהתאם לרצון ההנהגה האלוהית הקוסמית. 

ראשית אתם מתחילים בלב. זו ההתחלה. חותם הוצב על פני הלב הפנימי ביותר. לכן רק החניך הרציני ביותר יכול לפתוח את הדלת לתוך החדש עם החכמה האלוהית, שם האני הנני הנעלה ניצב, ממתין לו. למגן זה שהוצב בלב יש סיבה. ללא מגן זה אנרגיה קוסמית יכולה להשתחרר ולגרום נזק לחניך. כדי לעבור דלת זאת, עליכם לבנות כוח אלוהי פנימי ואז תיחתמו עם חוקיו. מרכז הלב שלכם הנו דרגה של שמש רוחנית בביטוי. כאשר אתם חודרים ללב הפנימי ביותר אתם שוברים את החותם ועומדים בפני האדון - המסטר הסולרי. אז מלאכים סולריים מתפנים לשרת אתכם בתפארת תכנית האל על פני האדמה. 

כאשר ההתרוממות לאור מתחילה, זה יום של חמלה שמתחיל עבורכם כאנושות חדשה. תפארת קרינת האני הנני הנעלה בביטוי. מה שנחסם בעבר על ידי לימוד כוזב, נעלם. אז חיי בן האל (זכר ונקבה) שהנכם, הנם בהנהגת האור האלוהי שישנו בפנים. כאשר אתם מסירים את הקליפה המזויפת של האישיות הישנה אתם עוברים לחיים במעגלי אמת של ממד אלוהי בגוף, בהכרה, ברוח ובנשמה  וזהו יום של התגלות בו כל הדברים מורמים לאור ונעשים מחדש. 

כעת הרימו במודע את רוח האל בכם כדי שתתפשו בהכרה ערה את עולם האור ותישארו יציבים בממד בעל תדר גבוה יותר. כאן עליכם לשחרר כול מה שידעתם בעבר ואז להתכסות באור של ממד-האהבה. כאן האני הנעלה ידרוש אתכם כבת/בן של אלוהי-אמת. לכן עליכם לדרוש את מקומכם החדש כעת. האני הנני הנעלה בא לקיום ואני זה הנו התחייה והחיים. 

כאשר אתם נתפשים לטעות בחשיבה, הרפו ובואו הביתה אל האני הגבוה, כי בתוך ההכרה האלוהית אין טעויות. עליכם לשמוע את קולו המדריך, לחשוב את מחשבותיו ולדעת שאני נעלה זה הוא האל בכם. כך גוף האור מתממש בכם. הוא כמו שמש, התכסו בו. תדר השמש המקודשת הנו התדר הממדי החדש שלכם. 

מהות החיים של השמש הרוחנית מפעילה את הגוף הסולרי שלכם. מהשמש המרכזית שהיא לב היקום מגיעים סודות רבים, ידע עתיק. אתם חוצים אז את גבולות הזמן והאור הסולרי ימוסס את העבר שלא ייזכר יותר. כעת זהו זמן בו אתם מבינים את משמעות המילה "משפחת החיים", שהנה מעבר לדתות ואמונות. הזהות הכוללת משתנה. לכן יש להכניע כעת את שליטת האגו האנושי באישיות ולהתקדם להיות נשמה אלוהית. להתגבר על האגו הפרטי והלאומי ואז להיכנס עמוק יותר לרשת החיים המאוחדת שם הכול אחד. זו המשימה שלכם עכשיו. 

בימי הסוף האלה, האני הנני הנעלה פועל בדרך חדשה להבאת איחוד בפלנטה זאת. השער עומד להיפתח ורבים ייראו את האמת וידעו אותה. הנוכחות המלאכית תתקיים בפלנטה כאשר בן-האדם כבן אלוהי לוקח את כל הדתות ונותן להן נוכחות של אמת נצחית.

 זה הוא קול האל שבפנים הנושא מסר של אמת. הקשיבו לו ! האני הנעלה מעורר את כולם כדי שיבינו מתוך עצמם את דרך האור. הטבע האלוהי מתגלה כהליכה בשלווה, בענווה ובאחדות עם האל האב/האם וכל החיים.  אני נעלה זה הוא שנכנס עם נוכחותו לכל החלקים של כדור ארץ זה כדי להביא נוכחות גדולה יותר של עצמיות האל בביטוי. אז הדרך ליציאה מהכאוס נפתחת לכניסת האדם האלוהי לכוכב זוהר. כאן כל אחד יידע את חלקו כאלוהי שבפנים - ייתן את חלקו המיוחד בהתעוררות האנושות לאלוהותה.

זהו מסר של חופש ואור על אנושות שהנה "בן סולרי" אשר מתרומם להיות חופשי ומואר. זה "הבן" של בורא היקום. מילים אלה באות להרוות אתכם. בואו הביתה ילדי כדור הארץ. זוהי קריאה אלוהית ממעל. האני הנעלה ממתין לכם בלבכם כדי שתכירו את עצמכם כאור של הפלנטה הזאת. 

בראייה כוללת של אני נעלה החווה דרך אהבה, כל ההוויות הן יפות. ההשתוקקות כאן היא להתמסרות לכלל. המחשבות תמימות. העולם הוא משפחה רחבה אחת וכל המחשבות מלאות אהבה טהורה. כל מילה מדוברת באהבה. החזון הנו של אהבה אלוהית.  אהבה הנה האל בביטוי והיא חיה בכם על ידי נתינה וסליחה. 

החיים הם התגלמות האהבה, כך אתם יודעים את האל כעצמכם. אהבה כזאת יודעת את עצמה דרך הלב. היא מקשיבה עם שלום. היא מדברת עם חמלה. אהובים, אהבו כי זה הטבע שלכם לאהוב. כי הנשמה אינה יודעת דבר אחר. הרחיבו את האהבה שלכם לכל משום שאינכם יכולים לפעול אחרת מאשר עם אהבה. כל היקום הנו גן של הנאה. האל רוקד בגן זה עם אהבה. כיד הפועלת שלו היו מלא שמחה ואהבה !





סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי