להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שני

האור הקריסטלי והחזון הגבוה שלי

עם השלמת זרמים רבי עוצמה של אור שהציפו את כדור הארץ בגלים, נחשף  לאנושות מידע שבעשור הנוכחי, האנושות תפתח את היכולות הגבוהות שלה דרכן ניתן להעביר את הגוף הארצי ואת חוויות החיים החיצוניות שלו, אל דפוסי השלמות האלוהית של הנשמה המבוססים על תבונת הלב וקשורים לכדור הארץ החדש והממד האלוהי.

'הוויות האור' המשגיחות על התכנית האלוהית עבור כדור הארץ מסרו כי השינוי הבלתי מובן הזה יושג באמצעות שיתוף פעולה מורחב מאוד בין לגיונות צבא האור השמימי לאנושות הערה אליהם. 

רצון האל הבורא הוא שדרגה זו של שיתוף פעולה בין שמיים וארץ שמעולם לא נוסה בעבר, יתרחש מעתה בקביעות. בעבר לא היה לאנושות מושג מהי המשמעות של מיזוג נעלה זה.

רק כשהתחלנו לשמוע על "הנגיף העולמי", תוך זמן קצר הנגיף הזה גרם לאנשים ברחבי העולם לעצור הכול. הפסק זמן העולמי חסר התקדים הזה  יצר את המרחב למיליארדי אנשים בכל רחבי העולם  להשיג מצב תודעה של "להיות" - שהנו מצב של שהיה ברגע הלא נודע - שהנו פן חשוב בתהליך ההתעלות לאור.

ההפסקה הפלנטרית הזו אפשרה לנוכחות ה-אני הנעלה של כל אדם להתחיל לעורר אנשים בדרכים חדשות וגרם להם לשאול שאלות לגבי עצמם ולמה הם מוכנים לתת כוח בחייהם. 

זה השפיע מאוד על תשומת לבם של המוני האנושות בדרכים של מודעות ערנית שפתחה את הלב לאנשים ועזרה להבין שכולם נמצאים ביחד במצב לא ברור זה ושאנשים זקוקים אחד לשני כדי לעמוד על זכותם הבסיסית כחברה. 

זה הוא פן חשוב בתהליך ההתעלות התודעתי של האנושות. 

הכרה מתעוררת זו מאפשרת להפנות פנימה את המיקוד האישי בזמנים כאלה כדי להיכנס למרחב הפנימי של האני הגבוה ולגלות אותו כנוכחות מרפאה תומכת ומחזקת, כאשר תפילות ושאלות עולות להכרה ומבקשות מענה.

ככל שחולף הזמן, צבא השמים חושף בפנינו את ההתערבות האלוהית שהתרחשה באמצעות המאמצים המאוחדים של שמיים וארץ במהלך פסק הזמן המאולץ בכדור הארץ. דבר זה מביא לכך שהאנושות מתגלה כמו אדם אחד שאין בין חלקיו הפרדה. 

במצבים מאתגרים שמתגלים, תודעת ההמון של האנושות עוברת לרמות חדשות, שכן לעובדי האור ברחבי העולם יש זמן לתזמר אירועים וירטואליים מקוונים שמוסיפים מאוד לאור העולם. 

זרם קוונטי של אור מתמיר ממשיך לחדש את הגופים הארציים של האנושות ומכין כל אדם בכדור הארץ להיות מסוגל לקבל את האור בבטחה יותר מאשר העולם חווה אי פעם. ההישג המנצח של כל מה שהתרחש עד כה הביא אותנו לרגע קוסמי שבו נוצר חיבור לנוכחות האל הנעלה. הרגע המפואר הזה מתרחש במהלך זמנים אלה.

מאות מיליוני אנשים משתתפים במודע באותו מרחב פנימי קולקטיבי באמצעות נוכחות האל המשותפת לכול. הם מתחברים כנשימה אחת מאוחדת. 

האנושות הערה מתמקדת בפתיחת ובהרחבת כוחם ואומץ לבם של כל להבות-הלב שהתחברו יחד באור. הזדמנות כזאת מתרחשת באופן שונה מהעבר וזה מועצם.

השנה, בגלל התזוזות שהתרחשו בעבר, האל הבורא נשם את הנשימה הקדושה לתוך אימא אדמה וכל החיים המתפתחים עליה דרך שער קריסטלי חמש-ממדי שפועם באטמוספרת של כדור הארץ החדש. 

נוכחות האל הנעלה של כל גבר, אישה וילד בכדור הארץ הצליחה להשתלב באופן מלא ברמה התאית והאטומית בגופים : הארצי הגופני, האתרי, המנטלי והרגשי. 

כעת, להיבט זה של האלוהות בתוך האנושות המתעוררת יש גישה גדולה בהרבה לתודעה ערה מאשר אי פעם.

ברגע שמושלם בצורה מנצחת אותו היבט של התעלות כדור הארץ דרך שער זה שנחתם לצמיתות - חומר האור הקדמוני  ששירת את האנושות במשך עידנים, שוחרר לאור המקור הראשוני - וחזר ללב האלוהי לשירות עתידי לאור. 

כעת, בתהליך ההתעלות של כדור הארץ, אימא אדמה וכל החיים המתפתחים עליה יתקיימו בחיבוק המלא של שער השער הסולרי ה-5-ממדי. בכל שנה נמשיך לחוות את ברכות שער עוצמתי זה ברטט הסולרי המעודן הזה דרך התוכנית האלוהית.

עם ההשתלבות של אור החיים הקריסטלי באנושות, הנוכחות האלוהית של כל אדם מסוגלת להדריך אותו באופן אינטואיטיבי בדרכים שקשה להתעלם מהן. 

היבט זה של האלוהות שלנו יהיה עתה מדריך פנימי שהנו אינטואיטיבי פנימי ואינו מאפשר לפעול מתוך דפוסים מיושנים של תפישת פירוד ודואליות. 

כעת, מי שהתעורר מרגיש באופן מוחשי יותר את אי הנוחות של המחשבות, הרגשות, המילים והמעשים שלו שאינם מבוססים על אהבה. 

ההנחיה מהנוכחות האל באדם תגלה דרכים חדשות להיענות לאתגרים בחיים ולפתרונות קיימא שייצרו תמיד מצבים מנצחים לטובתם הגבוהה ביותר של כל הנוגעים בדבר בכל סיטואציה.

כעת, צבא האור השמימי מבקש מאלה שהתעוררו להצטרף אליהם לפעילות אור שתעזור להמוני האנושות לחוש באופן מוחשי ולדעת את הסיוע המוגבר מאוד שמקבלים מנוכחות האל הנעלה בכל אחד ואחת שמוכנים לכך. אם יש לכם את קריאת הלב לעשות זאת, אנא הצטרפו עכשיו להזדמנות קדושה זו. 


אנחנו מתחילים להצהיר את החזון הגבוה שלנו כאנושות מתעלה

אני מגביר/ה
 את ההתמזגות עם הנוכחות האלוהית שלי 
אהיה אשר אהיה !

 אימא אדמה וכל החיים המתפתחים עליה מתעלים ביציאה דרך שער האור הסולרי והקריסטלי החמש-ממדי הפועם באטמוספרת כדור הארץ החדש. 

ברמה התאית, נוכחות האני הנעלה שלי ושל  כל אדם על כדור הארץ השתלבה בעדינות בליבת הטוהר ובכל חלקיק אטומי ותת-אטומי וגל של הגופים הארציים שלנו. 

עכשיו, על גבי הנשימה הקדושה, אני נכנס אל האלוהות של להבת-הלב שלי. 

 אני יודע שעברתי בהצלחה את האתגרים של חוויותיי הארציות ואני יוצא לתפארת יום חדש בתנופה המלאה של תודעת גן עדן עלי אדמות.

התבניות המיושנות של תפישת הפירוד והדואליות של כדור הארץ הישן פורקו ונמצאות בתהליך התמרתן חזרה לאור. דבר זה פינה את הדרך לאל שלנו להחדיר לכדור הארץ דפוסים חדשים שמבטאים אהבה אלוהית מקיפה אשר תחזיר את הכוכב הזה לתפארתו. 

התדר הזה של אהבה אלוהית שמתגלה בעולם, יצר את המרחב המקודש לנוכחות האל המאחדת של האנושות, שסוף סוף תוכל לקחת שליטה מלאה על גופנו והכרתנו המודעת. 

כאשר אני נושם פנימה והחוצה עמוק וקצב, המיזוג של נוכחות האני הנני הנעלה מתגבר בתוכי. כל אלקטרון, כל אטום, כל חלקיק תת-אטומי וכל גל של גופיי הארציים, האתריים, המנטליים והרגשיים וכל המרווחים שבין האטומים והמולקולות של אותם גופים, מקבלים ומטמיעים בשמחה את האור הסולרי החמש-ממדי הרב-ממדי הזה.

כאשר זה מתרחש, המחשבות, הרגשות, המילים והמעשים שלי מתחילים לשקף את האהבה האלוהית, האחדות, ההרמוניה, השלום, השפע באיזון אלוהי. 

התמרה זו משנה את המציאות הפיזית שלי לשלמות המבוססת אהבה של כדור הארץ החדש. זו מתנה ייחודית, הזדמנות קדושה והיא מוצגת לכל גבר, אישה וילד בכדור הארץ ממש כאן ועכשיו. 

אני מהרהר באמת זו וככל שידע מקודש זה מהדהד בתוכי, להבת הלב שלי מתחילה להתרחב ולהתרחב..... באופן מידי, אני מורם לתדרי האור החמש-ממדי בממלכות האמת המוארת. רגלי נטועות היטב על כדור הארץ. במקביל, אני מודע וער לאל הבורא - בלהבת לבי ולצוות השמימי כולו, מכיוון שאנו אחד ואין הפרדה בינינו.

אני ישות של אור שופע, המבינה כעת את מלוא האור הזה שלי בכל רמות הקיום שלי. כשהאני הנעלה מורם בי, כל החיים מורמים איתי. לכן אני יודע שבתוכי אני הנני הנוכחות הנוכחת בכל האנושות, שהנה גוף אחד ומבינה שאנחנו כנשמה הננו הוויה אלוהית בכל מישור תודעה וכי כל מהות אלוהית היא שלנו. 

עם ההתמזגות עם נוכחות האל אנו יכולים כעת לשחרר את האור האלוהי בכל היבט בגופנו הארצי. זה אומר ריפוי וכיול מחדש של כל קשרי האנרגיה בתוך האטומים ובין האטומים לתדר הרטט של השלמות הפיזית בביטוי האינסופי של האל.

החוכמה האלוהית הזו מכילה את כל הדרוש בכדי לכוון ישר את המסלול של הסיבוב והמטען האלקטרוני של כל תא, אטום ואלקטרון של החיים על כדור הארץ. כל קשרי האנרגיה במישור האטומי מאיצים כעת ברטט לעבר תדר השלמות האינסופית של המין האנושי החדש. 

כל תא בחיים מקבל כעת הטמעה של הידע הקדוש המקודד בעצמי האלוהי ובשנים-עשר סלילי הדי.אנ.איי הסולריים בתוך כל אדם. נוכחות ה-אני הנני הנעלה של כל אדם משחררת את הידע הקדוש לכל פעילות בתוך האנושות ולכל קשרי האנרגיה שבתוכה. 

זה כולל מערכות יחסים בין האנשים, הארגונים, הגזעים, הדתות והמדינות. כולן משוחררות כעת להרמוניה של סדר הוויה גבוה יותר, ובכך מרחיבות את השפעת נוכחות האני הנני האלוהי באנושות על כדור הארץ.

עכשיו, באמצעות ה- די.אנ.איי החמש ממדי שלי, אני מקבל את ההדרכה, הרעיונות והידע האלוהי מנוכחות ה-אני הנני. אני יודע עכשיו שאני מקדש חי מלא אור של שלמות בלתי מנוצחת המבטא את מצבה האמתי של תודעה נאורה כמו גם בריאות שלמה, שפע אינסופי, נעורים נצחיים, אהבה אלוהית, אמת, שלום ושמחה. אני כאן ועכשיו מבטא בצורה מוחשית את נוכחות ה"אני הנני" על כדור הארץ בכל נשימה שאני לוקח.

בעודי נוכח על גבי הנשימה הקדושה, אני מחזיר בעדינות את הכרתי לחדר בו אני נמצא. אני מתוודע לגופיי הארציים שמלאים באור וכשאני נושם פנימה והחוצה לאט ועמוק, אני מאפשר להטמיע את האנרגיות האלוקיות המוגברות מנוכחות האל שלי באופן מלא ברמה התאית. 

דרך החזון הגבוה שלי -

אני מתמקד על שלמותו של הרגע הזה בכדור הארץ 
ואני אסיר תודה אלוהים שכל מה שהנך - אני הנני הוא. 
אהיה אשר אהיה !

הערה -

שימו  תמיד את המיקוד בפנים הלב הפנימי ביותר 
ונוכחות האני הנעלה שלכם תנחה אתכם באופן וודאי
להגשמת התוכנית האלוהית שלכם ולטובתכם הגבוהה 
ביותר ברגע קריטי זה בתהליך ההתעלות של כדור הארץ.


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי