להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום רביעי

למשוך לעולם את האורות של חופש וצדק אלוהי

 שלום אחים לדרך. רבים מאתנו השתתפו באתחול מחדש של כדור הארץ לחיבור לרטטי הממד החמישי הסולריים. האור הסולרי הזה התמזג עם גופינו הארציים, על ידי נוכחות האני הנעלה שלנו. זה קרה בהתאם לתכנית האלוהית של כל אחד ואחת והטוב הגבוה עבור כולם. דבר זה מאפשר חיבור להוויה שהננו בדרכים גבוהות יותר. 

זוהי היא חוויה ייחודית עבור כל אחד ואחת מאתנו. המסר שאנו מקבלים לגבי פעילות זאת הוא שהמסה הקריטית של האור נוצרה עבור מעבר האנושות לכדור הארץ הסולרי - החמש ממדי. 

זה שעדיין הכאוס נגלה לעינינו זה בגלל שיש עדיין הרבה אנשים המחוברים להכרה של טייס אוטומטי ללא בקרה או מודעות לחוקי היקום ובורות לגבי האמת - שכל הדברים מתקיימים בחייהם דרך תודעה והדהוד רטט. 

מעתה, על מי שהתעורר לשים לב לנוכחות האלוהית בתוכו כל הזמן ולהקשיב להדרכתה מה לעשות כנשמה שערה לאלוהותה. 

אירועים מתרחשים בעולם מהר עכשיו ומשפיעים על החיים של כולם. אבל קיים עדיין פחד באנשים מפני שינויים בחייהם ומכך שהם מאבדים את זהותם הקודמת וזה עוצר אותם מהתקדמות בתהליך ההתעלות. 

לגיונות האור מוסרים ששינוי מהותי במציאות קורה רק בתזוזה שעושה התודעה שמתרחבת עד להיותה תנועה שאי אפשר לעצור אותה. תודעת האנושות הקולקטיבית המבוססת על מרכז הלב מלא האהבה, התומך והמשתף פעולה באחווה - היא עוצמתית באופן אינסופי ושום כוח שאינו מבוסס על זה, יכול לעמוד מולה. 

תדרי האור אותם אנו חווים מאז ההתעוררות הגלובלית עוזרים לעולם באופן מופלא דרך נושאי האור, על ידי איחוד מודע בתודעת האני הנעלה המשותף של כל האנושות. 

הוויות האור ממעל מוסרות שכדי לשנות מה שקורה בעולם החיצוני, אין מה להיכנס למאבק מול כוחות יוצרי כאוס, כי זה מגביר את הכאוס. התערבות מסוג זה מפריעה על יכולתנו להיות בחיבור ללב ולאלוהות שלנו.

 המסטר המואר תמיד מייעץ לא לשנות משהו נגלה בחוץ או לתקנו, אלא ליצור מודל חדש עם חזון גבוה המתאים לכולם. 

אי-הצמדות לסרט של תוהו ובוהו זה שנראה, הוא השירות הגבוה ביותר שניתן להעניק לשחרור הפלנטה ויושביה בזמני הכאוס.  לכן אנו צועדים בנתיב של מודעות ערה לחוקי היקום - כדי להתמקד רק בתודעה המכירה בשלמות החיים ולרטוט באור האחדות שקיים ברשת האנושית. 

אנו נקראים לזה עכשיו !

המוני עובדי אור המודעים לכך, מתפנים לזה בשקידה ובמיקוד על החזון של מושלמות אלוהית וקדושת החיים. רבים נעשים לדלת הפתוחה לאור האלוהי אשר שוטף את כדור הארץ. 

לגיונות האור המקיפים את הפלנטה - מנועים מלהתערב במה שקורה כאן ללא הבקשה שלנו, וזאת על פי חוק הבחירה החופשית.  אחריות רבה מוטלת על אלה שערים למי שהם באמת, ומממשים את יעוד נשמתם להיות אור של אהבה בפעולה.  

הם מודעים שמתבקש מהם לא לשפוט אף אחד ולראות הכול דרך עיני הנוכחות האלוהיתהשוכנת בכול ורואה הכול כאחד. 

כל אחד הנו בעל תפקיד מסוים בכדור הארץ - אותו לא נוכל להעריך דרך ההכרה האנושית המצועפת. כל מה שנוכל לעשות זה להתבטל מול הרצון האלוהי ולומר לבורא : " עשה רצונך כרצונך !", ואז העוצמה הנעלה הנוכחת בנו תביא את עצמה לביטוי בדרך המתאימה לטובת כולם.

לגיונות האור ממעל נתנו לנו הצהרות לומר באופן סימולטני עבור כל האנושות :  

 אני הנני נוכחות האני הנעלה ואני אחד עם האני הנעלה של כל האנושות !

אני הנני אחד עם כל אדם המתפתח על פני האדמה !

כנשימה אחת, קול אחד, פעימת לב אחת של אהבה טהורה, 

אני מושך את האור מהווייתי האלוהית.  מושך אור מהוויות האור,

 המשגיחות על התכנית האלוהית של כדור הארץ, מאור הצדק והחופש.

 וכך אני אומרת : 

" אור אלוהי נעלה - אני מזמנת אותך כאן ועכשיו מכל רחבי היקום, 

מהמקור העילאי של כל החיים - כל-היש !

אני מרכינה את עצמי בפני האור של הקוסמוס, ומזמנת את האור הנעלה שימלא אותי ואת כל האנושות בבעלותו, וינחה אותנו  לביטוי נכון בפעילותו המאוזנת דרכנו ודרך כל החוויות המתרחשות על פני האדמה. 

אור עילאי,

אני מכירה בך כנוכח בכל החיים. אני מושכת אותך עבור כל החיים וגם הצוות המלאכי לצדי, כדי להעצים את החופש והצדק ביום זה לעולם. 

אנו מכוונים לסייע לעולם בעיגון ההנהגה האלוהית בכדור הארץ - זו ההנהגה של הנוכחות האלוהית בעצמי המאוחד של כל האנושות. 

ברגע זה אני מושכת בשם כל האנושות את האור עבור כל החברים אשר בממשלות כדור הארץ. זה הוא אור הצדק והחופש שממלא את עולם הרגש והמחשבה של מנהיגי העולם. 

לגיונות אור נעלים, אנא הרחיבו את פעילות האור הזה פי אלף מונים. כך כל יום עם כל נשימה שלי. 

מי ייתן והנהגה אלוהית עם תבנית של אחדות תתגלה. הכרת הכבוד של האנושות תיפתח עבור כל החיים - עם אהבה אלוהית, הארה ואמת מוארת. 

מי ייתן והנהגה אלוהית תביא סדר של יום חדש בכדור הארץ. כך הניצחון של הצדק והחופש האלוהי יתגלה בכל החיים בעולם  -  יתגלה כעולם אלוהי וכך קורה !" 

לגיונות האור מסיימים מפגש זה במילים : 

"יקרים, אנא שימרו על מומנטום האור הזה יומיום 

עבור כל החיים, ובכך תברכו ותבורכו !"

 

סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי