להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

יום שני

דע את עצמך- ואז קח אחריות על חייך

מסר ממישורי האור המוארים

ילדי כדור הארץ האהובים, אנחנו יודעים שהרבה דברים קורים בחיים שלכם עכשיו.  אנו רוצים לשתף אתכם מידע משנה חיים. אנו רוצים שתדעו שלמרות מה שאתם מאמינים שהנכם, אינכם העצמי המפוחד שמנוהל על ידי האגו.  הנכם ילד אהוב של האל הבורא והנכם עוצמתיים מעבר לידיעתכם. 

לא משנה עד כמה שחייכם רחוקים מלשקף אמת זאת, אתם יכולים כאן ועכשיו לקחת אחריות על חייכם.  אין הכוונה כאן שתמשכו לעצמכם דברים חומריים שתרצו לעצמכם או חוויות לחוות. אנו מתכוונים שתגיעו לפוטנציאל הגבוה ביותר שלכם, בכך שתדעו מי אתם ומהי תכלית חייכם על פני האדמה במהלך זמנים אלה. 

לעולם אל תיקחו משהו כאמת, כי מישהו אומר לכם שכך היא. אנו מציעים לכם רק להקשיב למילים אלה ואז לקחת אותם לתוך לבכם ולראות איך הם מהדהדים לכם. מה שלא נראה לכם אמת, עיזבו אותו. העצמי הגבוה, שהנו האלוהות בכם, ימשיך להציג לכם אמת זאת בדרך עדינה ואוהבת, עד שלבסוף תקבלו זאת. 

הנכם נמצאים על פני האדמה מסיבה נעלה וכל מה שנדרש לכם להשלמת ייעודכם ומימוש סיבה זאת, נמצא כבר בתוככם.  כל שעליכם לעשות זה להיזכר. אלה זמנים מבלבלים ומאתגרים ואנשים בכל מקום מחפשים פתרונות אמתיים למצבים הקשים שעולים על פני השטח בחייהם הפרטיים ומסביבם בכל כדור הארץ. כאשר נמצאים בתוך הכאוס עולים פתרונות הזויים ורבים האנשים שמחפשים לשלוט בזה ביותר עוצמה. 

כל יום מיליוני אנשים פונים להתערבות אלוהית בחייהם וזה פתח שערים להדרכה שבאה ממישורי האור מעבר לצעיף האנושי. כך אנחנו נפגשים אתכם בדרך האמצעית. ברגע זה האנושות מקבלת עזרה מסיבית ממעל, הרבה יותר מקודם. בקשתכם נענתה ואנו באים להזכיר לכם מי אתם באמת ומדוע אתם כאן בזמן זה. כתוצאה מכך, רמת התודעה עולה ואנשים מסביב לעולם מתחילים לראות בעיניים חדשות ולשמוע באוזניים חדשות. 

אנו  מוסרים לכם כעת מידע שיש לו מטרה אלוהית - להגביר את התעוררות האנושות ולתת תקווה ועידוד, עם הבנה גדולה יותר וכלים מועילים שיעזרו לכם בזמנים מופלאים אלה, באופן שעדיין לא נראה בחוץ. יחד אתנו, אתם משרתים את האור כשליחים חסרי אנוכיות, עבור נוכחות האל הנוכחת בכל, יודעת כל ויכולת כל - האני הנני הקוסמי -כל היש.

שליחי האור ממעל מתפקדים ברמה הגבוהה ביותר של יושרה ואמת. הם יודעים שהם אחד ומחוברים פנימית לכל החיים במערכת יחסים שלמה על כל חלקיה. הוויות האור מסייעות לאנושות בדרך שתואמת רק את התכנית האלוהית. הם אינם מתערבים בבחירה החופשית שלכם אלא אם הם מוזמנים לעשות כך.

אם כן מי הם שליחי האור  האלה  שעוזרים לכם ?  - הם אחים ואחיות שלכם, בנים/בנות אל - ממש כמוכם, אבל מפותחים יותר בתהליך האבולוציה.  הם סיימו מזמן את בית הספר של הממד השלישי והם למדו איך להיות בוראים-שותפים עם האל הבורא האב-האם. בהשלמה זאת הם התעלו בספירלת האבולוציה לממדים הבאים של תהליך הלמידה. 

הם ואנחנו עוזרים לכם כעת לעשות אותו הדבר בעצמכם. ניתן לתאר אותם כפרופסורים באוניברסיטה לעומתכם כתלמידים בה. הם מתפקדים אתכם ומדריכים אתכם דרך לב-שכל שפתוח לקבלם בתקשורת טלפתית. זה הוא תהליך טבעי ופשוט שזמין לכל אחד מכם. עליכם רק לזכור אמת זאת. 

לא מדובר כאן על קשר על-חושי או תקשור וזה לא קשור ליכולות על. זוהי דרך טבעית של תקשורת, כי הכל מחובר פנימית וזה מה שנועד על ידי הבריאה עבור כולם לעשות. זה היה כך תמיד וזה איפשר סיוע תמידי של הדרכה מהוויות אור בוגרות יותר, בשעה שאחיהם הקטנים לומדים את שיעוריהם בבית הספר הארצי. 

אתם שכחתם זאת וכעת הגיע הזמן להרים את הראש מעל לביצת היצירה האנושית המצועפת. הגיע הזמן להתבגר בקבלת האמת של מי שאתם באמת ומדוע אתם כאן. ידע זה עוזר לכם לראות את התמונה הגדולה יותר בנקודת מבט חדשה שניתן להבין דרכה מדוע הדברים הם כפי שהם בזמן זה.  

העזרה המושטת לכם היא דרך הדרכה של עיצוב מחדש  על ידי שחרור מפחד. של ויתור על תודעת קורבנות. תודעה ששלטה על בני האדם כה הרבה זמן.  הצעד הראשון בתהליך של מסטריות עצמית, הוא הבנה עד כמה עוצמתית היא הפעלת מחשבה המשולבת בהרגשה. איך אתם יצרתם עד כה את מצבי חייכם. 

החדשות הטובות הן שאם אינכם רוצים לחוות את חוויות חייכם הנוכחיות, או רוצים לשפר אותן, יש לכם יכולת מוחלטת לעשות זאת. דעו שהצוות השמימי מוכן בכל רגע לעזור לכם להשלים זאת, דרך תקשורת פנימית פתוחה וטבעית שקיימת ביניכם. 

בהסכמה עם זה אתם מסגלים לכם חשיבה שאומרת :

" אני הנני בורא שותף של חוויותיי הארציות עם כל מחשבה, הרגשה, מילה ופעולה. לכן אני שואל את עצמי -  האם איך שאני חושב ומרגיש ברגע זה - מעצים את החוויה שאני רוצה לחוות ?

💢💢💢 

הבה נתחיל מבראשית - הנכם הוויה רבת ממדים ורבת פנים. ככל שתבינו מי אתם, כך קל יהיה לכם לקבל את האמת שהנכם ילד אלוהי אהוב.  מכאן תבינו שכל מה שיש לבורא -האב/האם הוא שלכם. אנו לא רוצים שתחושו רע, או אשמים על הדברים שקורים בחיים שלכם אולי. רק הבינו שבכל רגע בזמן החיים שלכם משקפים את סך כל מה שאתם מבטאים דרך מחשבות, רגשות, מילים ומעשים וזאת דרך הרבה מעגלי חיים על פני האדמה. 

  התבונה האלוהית שמכונה אלוהים היא שדה אור טהור שקורן ומקיף כל חלקיק וגל של חיים, בכל הבריאה. האל הנו כל-יכול ונוכח בכל.  ה-"אני" הגדול מכונה אלפא ו-"הנני" היא אומגה. ההתחלה והסוף. האני הנני הקוסמי. הוא אהיה אשר אהיה - כל היש. התבונה האלוהית פועמת בתוך קוטביות זכרית שהיא ההיבט של האל-האב ונקבית שהיא היבט האל-האם. 

היבט זה של האל מקרין אור כחול ספירי שמטעין את כל הבריאה ברצון האלוהי -עם עוצמה וסמכות.  ההיבט הנקבי קורן באור ורוד קריסטלי והוא מחלחל בכל הבריאה עם אהבה אלוהית, הערצה וכבוד עבור כל החיים. הפעילות של האב האלוהי היא נשיפה החוצה לתוך הבריאה. הפעילות של אם החיים היא נשימה פנימה. 

במיזוג שלהם לאחד נוצרת אש מקודשת מופלאה שהלהבה שלה בצבע סגול והיא ידועה בכל הבריאה כלהבה הסגולה של מושלמות אלוהית. הבורא האב/האם הוא שלם ומושלם במיזוג זה. בשלב כלשהו הוא החליט ליצור בנים ובנות שדרכם ניתן יהיה להרחיב את ביטוי האהבה האלוהית.

הבורא  האב/האם רצה שהילד האלוהי יהיה בורא שותף לא מוגבל אתו ונתן לו את יכולותיו לביטוי דרך מחשבה והרגשה, כשהוא בעל בחירה חופשית להיות כבורא עם כל תכונותיו הנעלות דרך גוף הסיבה שלו. גוף זה הוא מיקרוקוסמוס של הגוף האלוהי הקוסמי של הבורא, בו שוכנת כל הבריאה.

התכנית היתה שהילד האלוהי ייצור תבניות של מושלמות - של בריאות, עם היכולות אותן קיבל מיוצרו ועם ביטוי של האלוהות דרכו. זה היה אמור להיות מושג דרך בחירה חופשית, בשימוש עם מחשבה ורגש. הבורא האב/האם ידע שדרך שותפות זאת, הגוף האלוהי שלו יתרחב והילד שלו ייצור תבניות אינסוף של מושלמותו, דרך לימוד חווייתי מתחדש.

האב האלוהי ידע שהילד האלוהי שלו זקוק לכלי דרכו יתפקד בבתי הספר של לימוד אותם יפקוד. כך נוצר גוף רב-מימדי בעל הרבה פנים. בתיאור הסמלי של הבריאה מתואר שאדם נוצר קודם ואחר כך חווה. זה החל כשהאב האלוהי נשף מתוכו טון צליל שיצר מטריקס ובו כל מה שנברא. לאחר שנוצר המטריקס הפן הנקבי של הבורא נשם לתוך עצמו את הבריאה, דרך כוח האהבה המלכד את כל הבריאה לאחד בליבה. 

בתוך המטריקס שנוצר נבראו דרך טון צליל קוסמי אינספור כלים להכלת אור הבורא. צליל זה רטט בכל הבריאה, דרך הנשיפה של הבורא/האב. אז הבורא/האם נשם אהבה אלוהית לתוך לבו של המטריקס, שהנה כוח מלכד שחיבר את כל הכלים של ילדי האל לגוף אחד בתבנית מושלמת. 

גוף זה אינו הגוף הפיזי המופרד של בן האנוש. זה הוא גוף אור רב ממדי ורב פנים. האדם אכן הוא יצור מורכב שקשה לתפוש מה הוא באמת דרך ההכרה הרגילה וההגדרות שההכרה אימצה לאורך עידנים. אבל הגיעה העת ללמוד את האמת ולהתמיד בה ולא לוותר. כך, עד שהתודעה תסתגל לאמת זאת ולפנים הרבות שלה שהן בעצם מגלות יחד אחדות של הוויה אחת. זה העצמי הגדול שאתם מאפשרים לו להתקיים עכשיו. 

זהו מידע מקודש שנפתח היום לכל האנושות, למי שמחפש לדעת את עצמיותו האוניברסלית. כאשר ההכרה מסתגלת לאמת רחבה יותר התודעה מתרחבת וממדים חדשים נפתחים לנשמה. ההתעוררות שלה מואצת ותכנית האבולוציה שלה מתקצרת.  כאשר אתם חוזרים ומעכלים מידע חדש הזרעים נטמעים בתודעה ומצמיחים שורשים. 

בשעה שאתם מעכלים את מורכבות העצמי הגדול שהנכם, תופתעו להיווכח במשך הזמן כמה אמת זאת נראית טריוויאלית וחשובה להתקדמות שלכם בגילוי מי שאתם באמת.  

💢💢💢 

הכלי הראשון שנוצר הוא הלהבה המשולשת של אש מקודשת. ראשית להבה כחולה שמהותה - עוצמת הבורא - האב. שנית - הלהבה הוורודה שמהותה -אהבת הבורא -האם, המיוצגת בבריאה כרוח-הקודש. הלהבה הזהובה שוכנת בין שני הלהבות הללו ומהותה חוכמת הבן-בת האלוהי. אשר מכונה "העצמי האלוהי". 

הכלי השני שנוצר במטריקס הוא שמש זוהרת. שדה-כוח של אור טהור. הוא מקיף את הלהבה המשולשת הנצחית. השמש הזאת פועמת בתוך ליבת האדם והיא לבת הוויה לבנה. זה נקרא "הצלם והדמות" של האל. 

הכלי הבא שנוצר הוא נוכחות האני הנני בעלת הקיטוב המאוחד הזכרי והנקבי. קיטוב זה מייצג את הבורא/האב-האם. נוכחות האני הנני שלכם היא מורכבת משני משלימים. הם מכונים להבות תאומות. לכל אחד מהשניים ישנה להבה משולשת בלבם המקודש. יש להם אור אלוהי פנימי, אשר יוצר עמוד שדרה סולרי. 

על גבי עמוד השדרה הסולרי נמצאות שנים-עשר צ'קרות שהן ספרות של אור. שמשות מיניאטוריות שמקרינות את שנים-עשר האספקטים של האלוהות, שמקורם בגוף הסיבתי הקוסמי של הבריאה. היבטים אלה פועמים יחד עם כל תבניות המושלמות של הגוף הסיבתי של בורא הבריאה הזאת. כאשר האורות הללו מאוחדים בספרת אור אחת, זה נקרא מעגל שנים-עשר המקודשים. 

כדי לרטוט עם האנרגיות של מידע זה,

 נסו לשוות לפני העיניים הפנימיות את הצבעים הבאים בתיאור הזה: 

ההיבט הסולרי הראשון של האלוהות -

 הוא כחול ספיר אשר פועם עם עוצמת האל, עם אמונה מוארת, הגנה והיבט ראשון של מושלמות. 

ההיבט הסולרי השני של האלוהות - 

הוא זהוב ומהותו, תודעת-משיח, הארה, חוכמה, הבנה תפישתית. 

ההיבט הסולרי השלישי של האלוהות

הוא ורוד קריסטלי, ופועם עם האיכויות של אהבה אלוהית, הכלה, הערצה וכבוד לכל החיים.  

ההיבט הסולרי הרביעי של האלוהות -

הוא לבן, והוא רוטט עם המהות של טוהר, תקווה, החזון הגבוה, תחייה והתעלות. 

ההיבט הסולרי החמישי של האלוהות - 

הוא ירוק אמרלד, ורוטט עם המהות של אמת מוארת, קדושה , מיקוד וחזון פנימי. 

ההיבט הסולרי השישי של האלוהות -

הוא רובי מוזהב. הוא רוטט עם מהות של חסד מרפא, מסירות רוחנית, שלווה ואלוהיות.

ההיבט הסולרי השביעי של האלוהות -

רוטט עם חופש, שחרור, צדק, ניצחון, חמלה, סליחה ומושלמות האל האינסופית. 

ההיבט הסולרי השמיני של האלוהות -

הוא כחול ירוק (אבן אקוומרין) והוא רוטט עם בהירות, צלילות, הבחנה ושלמות אלוהית. 

ההיבט הסולרי התשיעי של האלוהות -

הוא אדום-כחול (אבן מג'נטה) והוא רוטט עם הרמוניה, איזון, אמון.

ההיבט הסולרי העשירי של האלוהות - 

הוא זהב ורוטט עם איכויות של שפע, שלווה נצחית, שגשוג וכל טוב.

ההיבט הסולרי האחד עשר של האלוהות - 

הוא צבע אפרסק. הוא רוטט עם איכות של תכלית, התפעלות ושמחה.

ההיבט הסולרי השנים עשר של האלוהות -

הוא מגוון צבעים (אבן אופל). הוא רוטט עם איכויות כמו התמרה והשתנות.

כעת תוכלו להתחבר לצבעים אלה ולצלילים טהורים של מוזיקה 

ולרטוט אתם איכויות נעלות אלה של האלוהות.

💢💢💢

לאחר שכלים אלה של אלוהות נוצרו, הגיע הזמן ליצירת כלים נוספת עבור ילדי האל.  הכלי הבא היה הגוף הסיבתי. גופי אור אלה סובבים את הכלי של נוכחות  האני הנעלה המשולב בשני האספקטים שלו. גוף זה נוצר משנים עשר ההיבטים הסולריים של אלוהות, שזורמים משנים עשר הצ'קרות . 

גוף זה הוא רב פנים ושדה כוח רב ממדי של אור. הוא קורן בתוך נוכחות האני הנני וסביבה. יוצר הילה של פוטנציאל אלוהי אינסופי. זה הכלי אתו ניתן לחיות במושלמות. זאת הסיבה שילדי האל אומרים - "כל מה שיש לאל אבי/אמי יש לי. "

בגוף זה נשמרים כל מה שטוב ממה שלמדתם  בבית הספר הארצי. כל מה שהשגתם ממסטריות עצמית והשגת הפוטנציאל האלוהי, נשמר בגוף זה. עם גוף אלוהי זה תצרו מה שהבורא/האב-האם תכנן מלכתחילה שתיצרו - שמיים על פני האדמה. 

- אני הנני עצמי אוניברסלי -

 משפטי מפתח

(ניתן לפתוח למסך מלא)


סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות ארכיב הבלוג

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים


"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי