הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית

הזמנה מאחוות האור להיכנס לעולם של שלימות טוטלית
לבבות של אור. תקופה חדשה החלה ואלה מכם שהתעוררו לגמרי, החלו ליישם את משימותיהם. אנו מאחוות האור אומרים : "ישנה בכם תודעת מושלמות טבעית שמוכנה להיוולד. מושלמות זאת היא כה טהורה שאם רק תאפשרו לעצמכם ללכת בעקבות אורה, כל טעות תיעלם מכם ומפלנטה זאת. כאשר אתם נמצאים באור טהור זה, אתם מקבלים ממנו תועלת לחיים. עליכם להיות מתואמים לו במודעות ערה כדי שתבטלו כל מכשול בדרך לאחדות, עבורכם ועבור כדור הארץ כאחד. 🤍 למסר המלא - יש ללחוץ על התמונה

יום שבת

לנשום באיזון, להתמקד באור, ורק להיות ברגע

 
נושאי האור היקרים. נוכחות ה-אני הנני של כל בן ובת על פני כדור הארץ מקבלת כעת רמה של התערבות אלוהית מאת האל האב-האם ומישויות האור מהשמש המרכזית הגדולה. 

הכוונה האלוהית של הסיוע השמימי הזה היא להכין עוד יותר את האנושות, ברמה התאית לשינויים של הרטט המתרחשים בתוך גופנו הארצי ובתודעה שלנו. 

שינויים אלו של רטט עוזרים לכולנו להתאחד מחדש במודע עם נוכחותנו האלוהית. איחוד זה מרפא את האשליה של הנפרדות העצמית שלנו מהנוכחות האלוהית שלנו ומהחיים.

ישויות האור מודיעות לנו שמתאים לנו לקחת זמן ופשוט לנשום ולהתמקד באור ההוויה. הפוגת אור זו תיתן לאנושות, לממלכת היסודות של הטבע ולאימא אדמה את ההזדמנות להתאושש לפני הזרם הבא של האור. 

ברגע שהשינוי העוצמתי הזה של התודעה ישתלב במלואו בעולמות המחשבה והרגש של האנושות, כל נשמה תבין שאי אפשר יותר לסמוך על התפישות המנטליות שלנו או על החשיבה הלוגית שלנו בלבד. 

כל אדם יבין בבירור שעלינו להגיע אל חוכמת הלב ולהיעזר בפוטנציאל האלוהי המחזיק בחזון הגבוה של מי אנחנו באמת ומדוע אנו נמצאים על כדור הארץ במהלך הרגע הקוסמי הזה של עולם ישן שמתפרק והתעלות כדור הארץ לממד החמישי.

המהירות שבה מתרחש שינוי התודעה המתגלגל הזה חושף ניסוי ייחודי שמעולם לא נוסה בשום מערכת של עולמות. בגלל העובדה הזו, אנחנו מקבלים עזרה מהבריאה יותר מאשר אי פעם היא הוענקה לכוכב אחד. 

בזמן הזה, יש לגיונות של אור משמשות מעבר לשמשות וגלקסיות מעבר לגלקסיות הממקדות את האור והאהבה שלהם באימא אדמה וכל ישות אור ביקום שלנו מושכת עבורנו אור ומסייעת לנו במקסימום שהחוק הקוסמי יאפשר.

ישויות האור אמרו שכאשר נשלים את ההישג המנצח של הניסוי הזה, למעשה ניצור יחד אוקטבה חדשה של אלוהות. זה ירחיב את האור בכל היבט של החיים ברשת האור האלוהית המקיפה הכל של האל האב-האם, האל הכל-יודע, הנוכח בכול, והכל יכול.

אנחנו תמיד תוצר סך הכל של כל החוויות שלנו, כך שכאשר נשלים סוף סוף את היפוך ההשפעות השליליות של הנפילה הכואבת שלנו מהחסד האלוהי, כל החוויות הקולקטיביות שלנו יתועדו בהיכלי הידע בממלכות הפנימיות.

 המשמעות היא שהחוויות הקולקטיביות שלנו, טובות ורעות כאחד, יהיו זמינות עבור כל בן ובת אלוהים אשר יתפתחו בהמשך ברחבי היקום,  כדי ללמוד מהם. 

לאחר מכן, האחיות והאחים שלנו יוכלו לחזות בצורות המחשבה המשתנות של מה קורה כאשר אנו משתמשים ביכולות החשיבה והרגש היצירתיות שלנו בדרכים שאינן מבוססות על אהבה. 

עם הידע המקודש הזה הם לא יעשו את אותן טעויות או יפלו למעמקי הכאב והסבל שבראנו בטעות דרך חוסר המודעות שלנו. מסיבה זו, היקום כולו שמח, וישויות האור משתדלות לסייע לנו בכל דרך שהם יכולים, כדי שנסיים תהליך זה של צמיחה.

ברגע זה ממש, הסיוע העוצמתי ביותר שניתן לאנושות הוא הנשימה הקדושה המאוזנת של מקור החיים שלנו. בהבנה שהנשימה שלנו היא הקשר הישיר שלנו להורינו האלוהיים והמקור של כל מה שיש. 

זה כוח החיים שלנו. אנו נושמים את הנשימה הראשונה שלנו בלידה ואת הנשימה האחרונה שלנו כאשר אנו עוברים את התהליך שאנו מתייחסים אליו כמוות. 

עם כל נשימה קדושה מופלאה שאנו נושמים - אנו נושמים בתדר העוצמתי ביותר של האהבה האלוהית המקיפה של האם האלוהית יחד עם הרצון והכוח האלוהי של האב האלוהי שאנו מסוגלים להטמיע.

עם כל נשימה שאנו נושמים, האהבה האלוהית המקיפה של אם היקום שלנו והרצון והכוח האלוהי של האב האלוהי מחלחלת לתאים, לאיברים, לבלוטות, לשרירים, האלקטרונים, האטומים והחלקיקים והגלים התת-אטומיים הפיזיים שלנו.

 נשימה קדושה זו יוצרת סביבה שבה נוכחות האני הנני שלנו מואצת כדי להשתלט על גופנו הארצי. בזמן שזה מתרחש, האלכימיה האלוהית המשמרת את גופנו הארצי מתאי פחמן לתאי אור סולרי קריסטלי מממד חמש -  מואצת מאוד.

 זהו תהליך אינדיבידואלי המתרחש בתוכנו בהתאם ליכולתנו להטמיע ולשלב את התדרים חסרי התקדים הללו של אור אלוהי. 

האור הנו בעל אינטליגנציה אלוהית המסוגלת להבחין ולגלות לכל אחד מאתנו את החוויות, האמונות, הפחדים, המחשבות, הרגשות, המילים, המעשים והזיכרונות שאנו נמצאים איתם. 

מערכות אמונה מיושנות מתנגשות עם האמת של אחדותנו עם כל החיים. אינטליגנציה אלוהית זו חושפת את האשליה של ניתוקנו מהאל וכל אחת מהאמונות או המעשים שלנו המשקפים חוסר אהבה וחוסר יראת כבוד לכל החיים.

כשהאינטליגנציה האלוהית בתוך הנשימה הקדושה נרשמת בשכל המודע, אנו מתחילים לדעת באמת שכל בן אנוש הוא אלוהי, ללא קשר לכמה רחוקים דפוסי ההתנהגות וחוויות החיים שלו מלשקף את האמת הזו. 

זוהי שלב חשוב ביותר בתהליך הריפוי של האנושות. המחשבות והרגשות שלנו הם יצירתיים, וכל מה שאנחנו ממקדים בו את תשומת הלב אנחנו מעצימים אותו ומביאים אותו לידי צורה.

אם אנחנו כל הזמן חושבים ומדברים על דפוסי ההתנהגות השליליים של אנשים, או על הדברים שאנחנו לא אוהבים באנשים עצמם, אנחנו פשוט מוסיפים את האנרגיה והעוצמה שלנו לדברים שאנחנו לא אוהבים. 

זה נכון אם אנחנו מדברים על חברים ועמיתינו לעבודה, מקורבינו ומכרינו או הפקידים הממשלתיים ומנהיגי העולם שלנו. 

למעשה, ככל שאדם חזק ומשפיע יותר כך חשוב לנו להעצים את הפוטנציאל האלוהי שלו על ידי התמקדות באור נוכחות האני הנעלה שלו, במקום בטעויות שהוא עושה.

דרך העצמי המאוחד אנו יכולים להעצים ולהמריץ את הפוטנציאל האלוהי של כל נשמה על ידי מיקוד תשומת הלב שלנו באלוהות הפועמת בלהבת הלב שלהם ובקשה נוכחות ה-Iאני הנני שלהם לשלוט על המחשבות, הרגשות, המילים, הפעולות, הזיכרונות והאמונות שלהם.

 דרך הקשר הפנימי בינינו נוכחות ה-אני הגבוה של כל אדם תנחה אותו במישור הפנימי להגיב ולהתנהג בדרכים המשקפות רק את הטוב הגבוה ביותר עבור כל הנוגעים בדבר בכל התנהגות שאינה משקפת את הטוב הגבוה ביותר עבור כל הנוגעים בדבר שנובעת מהאגו האנושי המפוצל והמבוסס על פחד של האדם.

כעת אנו יכולים להעצים את הפוטנציאל האלוהי של האדם עוד יותר על ידי בקשת נוכחות ה-אל שלו להרחיב את האינטליגנציה האלוהית בתוך הנשימה הקדושה הגברית והנשית המאוזנת, שלכל אדם יש גישה אליה עכשיו בכל נשימה ונשימה.

יקיריי, הקדישו השבוע את הזמן לנשום את הנשימה הקדושה במודע ורק להיות ברגע.  אנא התמקדו בידע הקדוש שהצוות השמימי חולק אתכם. הגיבו בהתאם לקריאת הלב שלכם על ידי העצמת נוכחות ה-אל של אחיותינו ואחינו במשפחת האנושות עם תשומת הלב שלכם והכוונות האלוהיות שלכם להרמת כל החיים אל האור.
הדרכה חשובה להפעלת הנשימה המקודשת


תבורכו. אנו מצפים להיות אתכם בהמשך 
 עידן של שלום
ERA OF PEACE 

סה"כ צפיות בדף

🟣 רשומות פופולריות מהבלוג

בלוג חדש 2024💜

בלוג חדש 2024💜
הצגת אוסף ציטוטים המציגים אמת אלוהית, ומפנים למאמרים מומלצים למחפש הרוחני, המביאים הדרכות, הבנות, אימון ההכרה ושירות לאור מאוסף הבלוגים והאתרים שלי 🤍 מעבר לבלוג בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

🟣 להלן מאמרים לפי נושאים

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש

להיכנס לארץ זבת חלב ודבש
אתם צועדים יחדיו לאירוע ייחודי שנחזה מראש לימי הסוף של בריאה אנושית. כה רבים ישנם כאן על הפלנטה, מוכנים ללידה חדשה לרוח, משתוקקים לאור וכך הבורא משיג את עצמו כנשימת החיים על כדור הארץ וזה חונך צורה חדשה של חוויית חיים עבור האנושות. (מעבר למאמר בלחיצה על התמונה)

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"

"להיות העצמי הגבוה - מסע הנשמה אל האור"
אתר חדש זה מדריך אתכם איך להתחבר לעצמי האותנטי ולממש בשמחה את יעודכם הגבוה על פני האדמה ! בבלוג האתר יש הדרכות, השראה, מדיטציות של אורין ותרגול איך לעבוד עם אהבת הנשמה, בהנהגת העצמי הגבוה 🤍 לקריאה - יש ללחוץ על התמונה

לצעוד בדרכו של המסטר - מביא להשגת מסטריות על החיים

בדרך להשגת מסטריות על החיים, אתה לומד שהאל חי דרך תודעת-המסטר את חייו ושגוף המסטר המואר משמש מקדש חי לאל וההכרה הגבוהה שלו מהווה כלי לביטוי אלוהי

המסטר האלוהי שחי במלכות אומר :

"עבורכם אלה שבאמת מחפשים את המלכות, הגיע הזמן לשמוע אמיתות מסוימות, לבדוק אם האני הגבוה שלכם הבחין שאתם מוכנים לקבל את האמיתות הללו כדי להפוך אותן לחלק מתודעת הנשמה שלכם. באימוץ אמת מוארת יומיום ניתן לשחרר את התחושה המוגבלת של העצמי ומה שהיה חלק מהחיים שהעצמי הישן נצמד אליו ולהישען רק על העצמי בעל תודעת המלכות."

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית

דרך המסטר לתרגול אלכימיה רוחנית
עקרונות מהוראת המסטר המתעלה 💦מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם

מזמורים למלכות האל שבאה לעולם
אוסף סרטונים ממזמורים של עידן מלכות-האל על פני האדמה, עידן של אנושות חדשה ;אלוהית. מבורכים אלה החיים את אלוהותם וממקמים את מלכות-האל בארץ כמו בשמיים💦 מעבר לאוסף הסרטונים בלחיצה על התמונה
אחים ואחיות אהובים, אני הנני סרפיס ביי ממקדש ההתעלות. עם אהבה גדולה בלבי, אני שולח לכל אחד ברכות מאחוות ההתעלות של לוקסור. מעולם בהיסטוריה של כדור הארץ לא היתה כזאת הזדמנות להתעלות הפלנטה. זהו חלון הזדמנויות לכל מי שמוכן לתת לזה לקרות. צוותים גדולים של אחוות ההתעלות עומדים לאמן את אלה שמחויבים להתפתחות שלהם, עם הרבה אהבה.

המדריך האלוהי "העצמי-האל"

המדריך האלוהי  "העצמי-האל"
נמסר לאנושות כמתנת היקום עבור זמני ההתעלות האלה של כדוה"א - מומלץ לקריאה כהשראה אלוהית ישירה שפותחת את דלתות ההכרה הגבוהה והלב המואר במרכז ההוויה. רוח הקודש, מלמדת את הקורא את כל שלבי הדרך הרוחנית שיש לעבור לשם השגה של תודעת העולם החדש. אלה מכם שמעוניינים להשיג מסטריות על החיים בזמני החניכה של כדור הארץ, יכולים ללמוד באופן עצמאי את הספר המדריך ישירות דרך העצמי הגבוה שלהם 💦 להיכרות נרחבת עם הספר - יש ללחוץ על התמונה

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת

הממד החדש - מסר אלוהי ישיר לאנושות המתעוררת
להאזנה 🤍 מעבר לסרטון בלחיצה על התמונה 🤍

חפש בבלוג זה

היכרות עם מאמרים אחרונים מבלוגים ואתרים נוספים שלי